Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mijn eerste Acryl Casemod

Pagina: 1
Acties:

• Mighty 5nake
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-04 18:10
hallo,ik heb me zojuist geregistreerd op deze site en wou jullie ff tonen wat ik met mijn plexi case heb gedaan,ik heb niet veel uitleg,gewoon foto's van wat de veranderingen zijn,de case was compleet doorzichtig voor ik eraan begon,ik hoop dat jullie het mooi vinden :

mijn systeem is :

P4 3.0 ghz (niet overgeclocked,met coolermaster cooling op ) 2 mb cache
1gig Ram geheugen

sinds kort nieuwe vga:
ATI Saphire x1600 Pro 512 mb
en ongeveer 500 gig hdd alles samen
wat ik het mooist vind is de kleurencombinatie van hdd rac (wit) en buitenkant (blauw) met het bijpassende patroon in zijpaneel,ik heb de buitenplaten van binen gespoten,zodat je aan de buitenkant het mooi spiegelend effect behoud van plexiglas,khoop dat je het mooi vindt,zit ook o.a. een fancontroller,een ccfl controller,4 ccfl's (2 blauw , 2uv,een nieuwe powersuply (630 watt peak ,tis een hyper R ofzo) en tv in kaart in

[img=http://img133.imageshack.us/img133/9715/dsc03623ji.th.jpg]
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/203/dsc03597nj.th.jpg

hopelijk krijg ik geen slechte reactie's,namelijk dit mijn eerste casemod is,ik doe het ook niet extreem en houd het graag simpel en clean.

gr. wezze

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11 16:28
Leuk voor je dat je het een gelukte mod vind.
Maar ik heb nou niet het idee dat hij zo speciaal is. Een beetje een dertien in het dozijn mod.

Verwijderd

nou voor een eerste mod vind ik er niks mis mee, ik zou em ook wel thuis willen hebben staan _/-\o_

Verwijderd

Hoi, Toevallig al de CM Policy
en de Faq doorgelezen?

Plaats anders wat meer foto's en uitleg betrekkende de casemod ;)
Verder ziet het er leuk uit. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 16:05 ]

• Mighty 5nake
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-04 18:10
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:04:
Hoi, Toevallig al de CM Policy
en de Faq doorgelezen?

Plaats anders wat meer foto's en uitleg betrekkende de casemod ;)
Verder ziet het er leuk uit. :)
sorry heb ik niet echt gelezen :$

maar aan hand van de foto's valt er niet echt zoveel uit te leggen,heb niet echt een extreeme casemod zoals "the machine" he :p,vond het mss leuk dat de mensen eens zagen wat ik had gedaan,aangezien ik er wel behoorlijk wat geld heb aan gespendeerd als student ...

sorry voor het niet lezen van de Cm policy :)

Verwijderd

snaketrooper schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:19:
[...]

sorry heb ik niet echt gelezen :$

maar aan hand van de foto's valt er niet echt zoveel uit te leggen,heb niet echt een extreeme casemod zoals "the machine" he :p,vond het mss leuk dat de mensen eens zagen wat ik had gedaan,aangezien ik er wel behoorlijk wat geld heb aan gespendeerd als student ...

sorry voor het niet lezen van de Cm policy :)
Wat je wel kan doen is deze mod verplaatsen naar het Kleine mods topic , niet dat het een kleine mod is maar alsnog is hij daar beter op zijn plek. :)
Pagina: 1