Dat boden ze natuurlijk aan omdat er ook 10% kortingsbonnen zijn verstuurd naar degenen die op de Dell site gekozen hebben voor het ontvangen van aanbiedingen per email. Dus het is geen extra korting ofzo.Anoniem: 227309 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:48:
Balen dat die 5% kortingsbon niet meer werkt.![]()
[quote]Anoniem: 146790 schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:34:
!
Ik kon aan de telefoon zelfs nog 10% korting krijgen, maar dat heb ik niet gedaan dat vond ik dan weer overdreven, en dat heb ik ze ook eerlijk gezegd.
Krijg je aan de telefoon snel nog 10%extra korting?
Heeft iemand nog nieuwe kortingsbonnen? de 10% is niet meer geldig evenals de 5% bonnen genoemd in dit topic....
Dan moet je niet lachenAVIR schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:58:
Heeft iemand nog nieuwe kortingsbonnen? de 10% is niet meer geldig evenals de 5% bonnen genoemd in dit topic....
Dan moet je huilen
Ik wilde net bestellen maar hierdoor kom ik (naast de prijsstijging) € 215 hoger uit voor m'n geconfigureerde Inpiron 1720.
Mijn vraag dus ook, niemand nog coupons of codes? Wil misschien een Vostro 1400 bestellen.
Klopt, die geeft 5% EPP kortingdpz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
Zag net dat deze nog werkte:
1TJ$N20835B2SZ
10-Jan-2008
Ok, bedankt voor het vermelden!dpz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
1TJ$N20835B2SZ
10-Jan-2008
Anoniem: 114361
eep korting was eerst tog 10%?
achja 5 % is natuurlijk ook mooi
nog een andere kortingsbon kunnen vinden?
achja 5 % is natuurlijk ook mooi
nog een andere kortingsbon kunnen vinden?
Ook nog een 10% kortingsbon
...helaas alleen voor XPS systemen...
D4PN32GH8KVFLL
Nog iemand andere bonnen??
D4PN32GH8KVFLL
mooie bon! die zocht ik juist heheh
wanneer had je die bon gekregen als ik het vragen mag?
wanneer had je die bon gekregen als ik het vragen mag?
Anoniem: 238310
Ga ze maar eens bellen... net een chatsessie afgebroken met een muts die geen enkele schoege gaf. Kijken of ik een leuke upgrade in de wacht kan slepen.
ik vanmorgen ook dell gebeld;
begon goed, goede antwoorden op mijn vragen en vertelde me dat ik ook per telefoon kon bestellen.
toen kwamen we op eindbedrag van 1200 voor de xps m1530 (zelfde prijs als op internet exlcusief kortingsbonnen). Zei hij eerst dat hij niet veel eraf kon halen. Nou volgens mij kan ik dat wel met die 10 en 5 procent bonnen. Zei die doodleuk dat ze niet werkten.
Nou volgens mij werken ze DOODLEUK wel.
zeg die dat mijn bestelling dan na een week misschien wordt geannuleerd want die bonnen zijn niet geldig....
nou goed dacht ik, wat voor korting kan hij geven.
doet hij al moeilijk voor 5%. Discussie is dan snel afgelopen leek het. Wel zei hij dat hij misschien kan regelen dat ik voor de 21 binnen krijg (ivm vakantie). hij zou een mooie offerte voor me maken met misschien meer korting en 2 weken levertijd.
Leek me wel wat.
komt een half uur de offerte aan;
prijs: 1200
levertijd: 5 weken
wou bijna iets naars tegen hem gaan zeggen via de mail, maar dacht ach ja hij heeft zijn moeite al verspilt met het sturen van de offerte.
ik ga het lkkr online bestellen. als het idd niet geldig is zo een bon, dan bestel ik het niet. nu niet nooit niet.
begon goed, goede antwoorden op mijn vragen en vertelde me dat ik ook per telefoon kon bestellen.
toen kwamen we op eindbedrag van 1200 voor de xps m1530 (zelfde prijs als op internet exlcusief kortingsbonnen). Zei hij eerst dat hij niet veel eraf kon halen. Nou volgens mij kan ik dat wel met die 10 en 5 procent bonnen. Zei die doodleuk dat ze niet werkten.
Nou volgens mij werken ze DOODLEUK wel.
zeg die dat mijn bestelling dan na een week misschien wordt geannuleerd want die bonnen zijn niet geldig....
nou goed dacht ik, wat voor korting kan hij geven.
doet hij al moeilijk voor 5%. Discussie is dan snel afgelopen leek het. Wel zei hij dat hij misschien kan regelen dat ik voor de 21 binnen krijg (ivm vakantie). hij zou een mooie offerte voor me maken met misschien meer korting en 2 weken levertijd.
Leek me wel wat.
komt een half uur de offerte aan;
prijs: 1200
levertijd: 5 weken
wou bijna iets naars tegen hem gaan zeggen via de mail, maar dacht ach ja hij heeft zijn moeite al verspilt met het sturen van de offerte.
ik ga het lkkr online bestellen. als het idd niet geldig is zo een bon, dan bestel ik het niet. nu niet nooit niet.
Zeer herkenbaar. Dat had ik dus ook met mijn bonnen. Via de telefoon ging dat niet en de bonnen zouden niet geldig zijn.. Dus ik online besteld. Wat bleek, kreeg ik toch weer dat zwitserse toetsenbord ipv 3 jaar garantie.Anoniem: 114361 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:14:
ik vanmorgen ook dell gebeld;
----------------8<-------------------8<-----------------------------8<----------------------------
Dus ik bellen. Tja, dan moeten we de bestelling annuleren en kunt u via de telefoon opnieuw bestellen. Dat wilde ik dus niet ivm die korting. Toen was het plots geen probleem en kreeg ik hem via de telefoon voor de prijs van de kortingbonnen. Zelfs nog meer, want ik moest wel verzendkosten betalen, maar dat trokken ze weer van de prijs van de laptop af..

Kortom ze zijn wat onwillig via de telefoon. Belde je trouwens 's morgens of s'middags? Ik krijg de indruk dat het in de middag wat beter is.
Overigens zou ik hem netjes terug mailen met de mededeling dat je geen gebruik wil maken van de offerte omdat hij telefonische toezeggingen geen gestand doet.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
was in de ochtend rond een uur of 10 en ik heb hem idd gemaild dat ik dit neit wil...
Anoniem: 120284
Ach, dat heb je overal. Bij elk groot bedrijf is er een reeele kans dat je net de bulldog van de afdeling met ochtendhumeur aantreft. Ophangen en vijf minuten later weer bellen.
Ik ken iemand die een Dell laptop binnenkreeg met een of ander vaag toetsenbord, met alle rare tekens op de verkeerde plaats (streepjes, haakjes, etc.). De eerste man aan de telefoon meteen moeilijk doen, 'dat kan niet anders' -en andere bullshit verhalen. De desbetreffende persoon natuurlijk goed pissed. Telefoon erop gesmeten, even afgekoeld en twee minuten later weer gebeld. Binnen twee minuten bij die tweede telefonist en het was rond: volgende dag monteur met goed toetsenbord aan huis
I know.... ik ben ook niet over 1 nacht (1 persoon) gegaan... 2x geprobeerd, beide keren nul op het rekest. Die via de telefoon is later ook niet via Sales maar via klantenservice gegaan.Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:31:
[...]
Ach, dat heb je overal. Bij elk groot bedrijf is er een reeele kans dat je net de bulldog van de afdeling met ochtendhumeur aantreft. Ophangen en vijf minuten later weer bellen.
Ik ken iemand die een Dell laptop binnenkreeg met een of ander vaag toetsenbord, met alle rare tekens op de verkeerde plaats (streepjes, haakjes, etc.). De eerste man aan de telefoon meteen moeilijk doen, 'dat kan niet anders' -en andere bullshit verhalen. De desbetreffende persoon natuurlijk goed pissed. Telefoon erop gesmeten, even afgekoeld en twee minuten later weer gebeld. Binnen twee minuten bij die tweede telefonist en het was rond: volgende dag monteur met goed toetsenbord aan huis
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Deze werkte nog prima net...AVIR schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:48:
Ook nog een 10% kortingsbon...helaas alleen voor XPS systemen...
![]()
D4PN32GH8KVFLL
Samen met:
Scheelde me toch weer mooi bijna eur. 200,00.dpz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
1TJ$N20835B2SZ
10-Jan-2008
(inderdaad wel een XPS besteld)
Anoniem: 197353
Tot morgen is deze 10% kortingscode nog geldig: D4PN32GH8KVFLL
Alleen geldig voor XPS systemen.
De korting kwam ik tegen bij het bekijken van de volgende site: www.vi.nl
Alleen geldig voor XPS systemen.
De korting kwam ik tegen bij het bekijken van de volgende site: www.vi.nl
Ik heb ook contact gehad met iemand van Dell per telefoon voor 3 Vostro 1000 laptops. Deze waren 399 ex BTW met TK55 CPU en 120GB harddisk en Vista Home en gratis verzenden. Extra korting was niet mogelijk, dus ik maar online besteld met 5% korting. Betaald met credit card en bevestiging binnen gekrgen via email. Na paar dagen de status bekeken, niks te zien. Ik weer contact met Dell gezocht. Credit card betaling was mislukt, of ik het geld over wilde maken. Ondertussen stond er weer een andere aanbieding van een Vostro 1000 voor 429 ex BTW met TL60 CPU en 120GB harddisk en Vista Business en gratis verzenden. Dus ik zeg tegen die man, doe dan toch maar een TL60 voor 30 euro extra. Dat zou dan 130 euro extra moeten worden zei hij, terwijl ik dus melding had gemaakt van die nieuwe aanbieding. Hij zou het aanpassen. Ik heb nog 2 dagen gewacht op een nieuwe offerte en toen maar weer online besteld met 5% korting en het geld overgemaakt. Laptops worden donderdag geleverd, dat is 1,5 week vanaf de besteldatum. :-) Net weer even gekeken naar de aanbiedingen. Nu staat er een Vostro 1000 "aanbieding" met TK55 CPU en 120GB harddisk en Vista Home voor 529 ex BTW. Vreemde vogels bij Dell. Snappen jullie het nog? Ik heb die Vostro's trouwens als consument besteld door de Vostro 1000 E-Value code in te typen op de consumenten pagina.
We hebben het over DELL, het is normaal dat het daar niet kloptTechnattic schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:59:
Ik heb ook contact gehad met iemand van Dell per telefoon voor 3 Vostro 1000 laptops. Deze waren 399 ex BTW met TK55 CPU en 120GB harddisk en Vista Home en gratis verzenden. Extra korting was niet mogelijk, dus ik maar online besteld met 5% korting. Betaald met credit card en bevestiging binnen gekrgen via email. Na paar dagen de status bekeken, niks te zien. Ik weer contact met Dell gezocht. Credit card betaling was mislukt, of ik het geld over wilde maken. Ondertussen stond er weer een andere aanbieding van een Vostro 1000 voor 429 ex BTW met TL60 CPU en 120GB harddisk en Vista Business en gratis verzenden. Dus ik zeg tegen die man, doe dan toch maar een TL60 voor 30 euro extra. Dat zou dan 130 euro extra moeten worden zei hij, terwijl ik dus melding had gemaakt van die nieuwe aanbieding. Hij zou het aanpassen. Ik heb nog 2 dagen gewacht op een nieuwe offerte en toen maar weer online besteld met 5% korting en het geld overgemaakt. Laptops worden donderdag geleverd, dat is 1,5 week vanaf de besteldatum. :-) Net weer even gekeken naar de aanbiedingen. Nu staat er een Vostro 1000 "aanbieding" met TK55 CPU en 120GB harddisk en Vista Home voor 529 ex BTW. Vreemde vogels bij Dell. Snappen jullie het nog? Ik heb die Vostro's trouwens als consument besteld door de Vostro 1000 E-Value code in te typen op de consumenten pagina.
Ok, ik heb dus maar gebeld naar Dell... Helaas gelden de inspiron 10% coupons niet meer, dus ik had geen andere keuze. De goede man verteld aan de telefoon dat ik getriggered was door de VI coupon van 10% op de XPS maar toch een Inspiron 1720 wil. Netjes het systeem samengesteld (bewust de processor lager ingeschaald). Bestond dus uit: T7250, 2GB, 120 Gb 7200 Rpm, 8600 GT, 3 jaar garantie, 9Cell accu, voor de rest geen extra's..
Uiteindelijk kon ik de upgrade naar 7500 gratis krijgen... Na de offerte nog naar de 5% EPP korting gevraagd maar dit was hier niet op van toepassing...
Ben nog in onderhandeling, maar ik kon ook een Acer 7720G-602G50MN T7500 8600 GT 512 MB 2GB 17"uwxga 500 GB /2*250 krijgen voor maar een 75 euro meer (met maar een jaar garantie)
Tsja, wat is nu wijsheid......
Uiteindelijk kon ik de upgrade naar 7500 gratis krijgen... Na de offerte nog naar de 5% EPP korting gevraagd maar dit was hier niet op van toepassing...
Ben nog in onderhandeling, maar ik kon ook een Acer 7720G-602G50MN T7500 8600 GT 512 MB 2GB 17"uwxga 500 GB /2*250 krijgen voor maar een 75 euro meer (met maar een jaar garantie)
Voor mij is het duidelijk, als ik kijk naar kwaliteit geef ik Acer een 5 en Dell een 8.Anoniem: 238310 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:02:
Ok, ik heb dus maar gebeld naar Dell... Helaas gelden de inspiron 10% coupons niet meer, dus ik had geen andere keuze. De goede man verteld aan de telefoon dat ik getriggered was door de VI coupon van 10% op de XPS maar toch een Inspiron 1720 wil. Netjes het systeem samengesteld (bewust de processor lager ingeschaald). Bestond dus uit: T7250, 2GB, 120 Gb 7200 Rpm, 8600 GT, 3 jaar garantie, 9Cell accu, voor de rest geen extra's..
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Ik kreeg net CQ4$3QLMK29FLR binnen van Dell, zou een week geldig moeten zijn. Voor welke systemen en laptops weet ik niet.
Waarom? Omdat het kan!!
geldig op geselecteerde inspiron desktops en notebooks.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
En dan ook meteen de Nederlandse code voor 10% korting:
CQ4$3QLMK29FLR
Veel succes ermee!
CQ4$3QLMK29FLR
Veel succes ermee!
[ Voor 0% gewijzigd door Damor807 op 12-12-2007 13:46 . Reden: tikfoutje (oops!) ]
krijg ik net ook nog dezelfde code..... via de nieuwsbrief!Anoniem: 238310 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:17:
Ja... maar die wilde ik net gaan bestellen!
Deze bon is gelding op alle* desktops en laptops die een brutoprijs (prijs voor korting) hebben van tenminste 899 euro.Lolhozer schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:58:
Ik kreeg net CQ4$3QLMK29FLR binnen van Dell, zou een week geldig moeten zijn. Voor welke systemen en laptops weet ik niet.
*: ik heb de meeste systemen gecheckt.
in het algemeen ben ik geen mierenneuker, maar 10% + 5% is geen 15% korting hoor15% here I come!
Zo, aangezien ze telefonisch niets voor me wilde doen... is ie nu online besteld! JoepieAnoniem: 238310 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:10:
nee, in dit geval is het een totale korting van 14,5%... maar toch leuk meegenomen
is er wel eens voorgekomen dat je MEER dan 10 + 5% korting kon krijgen?
bvb met 3 bonnen of een bon van meer dan 10%?
Dat heb ik me ook altijd eens afgevraagd. Weet dat er soms bonnen waren van 50% maar dat was dan voor sytemen boven de X dollars. Maar nog nooit kwam dit voor in nederland of belgiëAnoniem: 114361 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:26:
is er wel eens voorgekomen dat je MEER dan 10 + 5% korting kon krijgen?
Omdat de systemen in america daar ook op aangepast zijn. Die hebben een coupon-cultuur.. Dus daar gooien ze met wat meer korting, maar daar gaan ze ook van die korting uit bij het prijzen van de systemen.Mudi schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:30:
Dat heb ik me ook altijd eens afgevraagd. Weet dat er soms bonnen waren van 50% maar dat was dan voor sytemen boven de X dollars. Maar nog nooit kwam dit voor in nederland of belgië
Bedankt voor het uitleg, maar wist het al welCyberpope schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:48:
[...]
Omdat de systemen in america daar ook op aangepast zijn. Die hebben een coupon-cultuur.. Dus daar gooien ze met wat meer korting, maar daar gaan ze ook van die korting uit bij het prijzen van de systemen.
Alleen hebben kaisz en ik nog geen antwoord kregen op onze vraag
Meer dan 15 % heb ik nog niet gehoord, wel zijn er regelmatig aktie's met 100 euro of 70 euro korting, dit kun je ook weer doorbereken in de prijs, dan kom je ongeveer op 20 procent uit.
(dan zijn de gratis transportkosten niet meeberekend.
Hieronder mijn bestelling van vorige week:
Mijn rekening was als volgt.
Prijs systeem XPS 420 1775
- 100 euro korting 1675
- 10 % korting 1508
- 5 % korting 1432
geen transportkosten
Eindtotaal 1432
Totale korting is dan ca. 19%
(dan zijn de gratis transportkosten niet meeberekend.
Hieronder mijn bestelling van vorige week:
Mijn rekening was als volgt.
Prijs systeem XPS 420 1775
- 100 euro korting 1675
- 10 % korting 1508
- 5 % korting 1432
geen transportkosten
Eindtotaal 1432
Totale korting is dan ca. 19%
Ze staat toch boven al vermeldAnoniem: 244962 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:37:
Met de volgende code krijg je 10% online korting op geselekteerde Inspiron desktop en notebooks:
CQ4$3QLMK29FLR
Mooi kadootje voor de feestdagen.
Dit geldt ook voor Vostro laptops:
CQ4$3QLMK29FLR
10% korting tot 18-12
CQ4$3QLMK29FLR
10% korting tot 18-12
Nee hoor, niet op alle in iedergeval.MSoft06 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:24:
Dit geldt ook voor Vostro laptops:
CQ4$3QLMK29FLR
10% korting tot 18-12
Bij een Vostro 1500 kreeg ik deze melding.
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik zag het inderdaad, volgens mij leest Dell hier mee 
Vraag nog: zijn er codes gekoppeld aan consumenten of bedrijven ? Ik krijg helemaal geen korting over mijn artikel wat ik heb aangepast ?
Vraag nog: zijn er codes gekoppeld aan consumenten of bedrijven ? Ik krijg helemaal geen korting over mijn artikel wat ik heb aangepast ?
Anoniem: 244962
Ja dus: Met de volgende code krijg je 10% online korting op geselekteerde Inspiron desktop en notebooks:
CQ4$3QLMK29FLR
CQ4$3QLMK29FLR
Anoniem: 114700
Morgen is de 10% kortingsbon verlopen en donderdag is de 100 euro korting op alle systemen ook weg...
Dat is al maanden zo maar ze verlengen het gewoon en ja over de couponnen, we zullen wel een mail krijgen van dellAnoniem: 114700 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:00:
Morgen is de 10% kortingsbon verlopen en donderdag is de 100 euro korting op alle systemen ook weg...
Ik zit een beetje in de knoei, ik heb begrepen dat Dell een paar nieuwe laptops gaat lanceren vandaag. Mijn bron wist alleen niet te melden of dit ook voor EU ging gelden, iemand enig antwoord daarop ?
De inspiron 1525/1725 series komen uit dacht ik maar die zijn pas midden januarie hier als ik me nie vergisMSoft06 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:29:
Ik zit een beetje in de knoei, ik heb begrepen dat Dell een paar nieuwe laptops gaat lanceren vandaag. Mijn bron wist alleen niet te melden of dit ook voor EU ging gelden, iemand enig antwoord daarop ?
Al iemand iets gehoord met nieuwe codes? Ik wilde eigenlijk net zo voor de kerst nog even een vostro gaan aanschaffen.
Hier nog een code voor 5% korting: P5L9NZN50SG53W
Wow tot 28 oktober 2008RASmit schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:58:
Hier nog een code voor 5% korting: P5L9NZN50SG53W
Ik wil zo snel mogelijk bestellen maar vind maar geen 5% voor België. Iemand ene gevonden of waar ik ene kan vinden
Gisteren een lappie voor me dinnetje gehaald.
100,- korting.
geen bezorg kosten.
10% korting.
en 5% korting (bedankt).
dus tikte toch lekker aan
100,- korting.
geen bezorg kosten.
10% korting.
en 5% korting (bedankt).
Anoniem: 18779
5% korting had ik hier al wel gevonden, heb je toevallig ook een code voor die 10%?battler schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:05:
Gisteren een lappie voor me dinnetje gehaald.
100,- korting.
geen bezorg kosten.
10% korting.
en 5% korting (bedankt).
Ook mij zou je daar heeeeel blij mee maken! Wil vandaag nog bestellen!Anoniem: 18779 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:41:
[...]
5% korting had ik hier al wel gevonden, heb je toevallig ook een code voor die 10%?
CQ4$3QLMK29FLR
10% korting tot 18-12, maar geld niet meer volgens mij.
Anoniem: 18779
Nee, en hij was ook niet geschikt (gold pas vanaf een bepaald bedrag geloof ik), maar toch bedankt!battler schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:55:
CQ4$3QLMK29FLR
Iemand anders die nog iets heeft?Anoniem: 18779 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:47:
[...]
Nee, en hij was ook niet geschikt (gold pas vanaf een bepaald bedrag geloof ik), maar toch bedankt!
Er staat nu nog geen nieuwe code, maar houd deze pagina in de gaten!
http://nieuwepc.eigenstart.nl
en even googlen....heeft mij ook zeker 200 euro opgeleverd op mijn gisteren
bestelde Inspiron 1720!
bestelde Inspiron 1720!
[ Voor 11% gewijzigd door RASmit op 19-12-2007 20:01 ]
Anoniem: 157538
net besteld: inspiron 6400.
100 euro korting
geen afleveringskosten
5% korting op het totale bedrag
is happy!
100 euro korting
geen afleveringskosten
Hoeveel moest je betalen en wat was de configuratie?Anoniem: 157538 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:08:
net besteld: inspiron 6400.
100 euro korting
geen afleveringskosten
is happy!
He, supergoeie tip! heb 15% korting gekregen en een XPS 420 besteld, thanks!RASmit schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:59:
Er staat nu nog geen nieuwe code, maar houd deze pagina in de gaten!
bestelde Inspiron 1720!
Op de website rekenen ze nu 7% korting e gratis bezorgen. Ook de 5% EPP korting neemt hij mee. Maar volgens mij zijn er nu geen werkende 10% kortingsbonnen...(het gaat mij om een simpele Inspiron 530 desktop)
Mijn configuratie:silmaril8 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:12:
[...]
Hoeveel moest je betalen en wat was de configuratie?
Dell inspiron 6400 (E1505)
de tweede versie (van de 3)
wijzigingen:
2gb ipv 1gb geheugen,
160gb ipv 120gb,
9-cell accu ipv 6-cell
trueview screen
totaal kostte dit 910 euro, was nu 684 euro
Deze configuratie kan je voor 627 euro kopen (vul de volgende E-value code in: NLBSDONL - N1264055. En dan heb je ook nog eens een T2130 processor.Anoniem: 157538 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:16:
[...]
Mijn configuratie:
Dell inspiron 6400 (E1505)
de tweede versie (van de 3)
wijzigingen:
2gb ipv 1gb geheugen,
160gb ipv 120gb,
9-cell accu ipv 6-cell
trueview screen
totaal kostte dit 910 euro, was nu 684 euro
En voor de prijs van 684 euro kon je trouwens beter een Vostro 1000 bestellen (evalue code: NLBSDONL - N1210004). Voor 650 euro heb je een laptop met precies dezelfde specificaties maar met een veel snellere processor (TL-60)!
[ Voor 7% gewijzigd door silmaril8 op 20-12-2007 18:55 ]
Tja, zo kun je bezig blijven. Trouwens, bij de MKB versies waar jij het over hebt, kost de betere batterij 80 euro extra terwijl ik bij de inspiron maar 30 betaal. Dat is juist waarom ik voor de inspiron gekozen heb.silmaril8 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:50:
[...]
Deze configuratie kan je voor 627 euro kopen (vul de volgende E-value code in: NLBSDONL - N1264055. En dan heb je ook nog eens een T2130 processor.
En voor de prijs van 684 euro kon je trouwens beter een Vostro 1000 bestellen (evalue code: NLBSDONL - N1210004). Voor 650 euro heb je een laptop met precies dezelfde specificaties maar met een veel snellere processor (TL-60)!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 157538 op 21-12-2007 17:57 ]
Heeft er iemand nog codes? of moet ik toch maar wachten tot 26 dec?
Wat is er 26 december dan? Speciale uitverkoop van Dell o.i.d?
Dan is de kerst afgelopen, en doen ze misschien weer nieuwe couponnen de lucht in?
I see red pixels.
Dan zijn de acties voor kleine ondernemers afgelopen
Anoniem: 220752
XPS M1330 nu te krijgen met ruim 30% korting door lopende acties van Dell, een van de nog werkende 5% coupons uit dit topic en ´nieuwe´ 10% coupon 0ZHMPW3BT50NLT (via www.vi.nl/dell.htm). Wel maar tot 25-12.
Nee... die betere batterij kost gewoon 30 euro extra (als je van 6-cell naar 9-cell gaat). En trouwens, de prijzen die ik gaf (NLBSDONL - N1264055 627 en NLBSDONL - N1210004 650 euro) hebben allemaal een 9-cell batterij.Anoniem: 157538 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:47:
[...]
Tja, zo kun je bezig blijven. Trouwens, bij de MKB versies waar jij het over hebt, kost de betere batterij 80 euro extra terwijl ik bij de inspiron maar 30 betaal. Dat is juist waarom ik voor de inspiron gekozen heb.
Je zegt nu wel "tja, zo kun je bezig blijven", maar jij hebt dus een laptop besteld die duurder en dan langzamer is, terwijl je op hetzelfde moment een snellere/goedkopere kon kiezen
Btw, op de manier zoals ik hierboven beschrijf, bestellen bijna alle tweakers hun Dell laptop aangezien je daardoor een veel goedkopere(/snellere) laptop krijgt.
Ik heb het geprobeerd met Vostro 1700, maar deze zijn allemaal duurder dan de kleine onderneming?
Wellicht kan er iemand mij de perfecte setup aangeven ?
En hierbij tevens de vernieuwde kortingscode voor deze week: Z7QQK2KD$B?VV?
Wellicht kan er iemand mij de perfecte setup aangeven ?
En hierbij tevens de vernieuwde kortingscode voor deze week: Z7QQK2KD$B?VV?
[ Voor 19% gewijzigd door MSoft06 op 26-12-2007 22:06 ]
Deze code: Z7QQK2KD$B?VV?
geeft 10% korting en is geldig tot
dinsdag 1 januari 2008
dinsdag 1 januari 2008
Anoniem: 51473
Krijg de volgende melding:RASmit schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:01:
Deze code: Z7QQK2KD$B?VV?
dinsdag 1 januari 2008
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Die code komt hier vandaan: http://www.vi.nl/web/Dell.nl.htm
Is volgens die pagina alleen bruikbaar op de Inspiron 1720 laptop en XPS 420 desktop. Maar werkt in ieder geval ook op de M1330.
Is volgens die pagina alleen bruikbaar op de Inspiron 1720 laptop en XPS 420 desktop. Maar werkt in ieder geval ook op de M1330.
Voor de M1530 kan ik dus alleen een 10% bon gebruiken? En daar bovenop de kortingen die nu sowieso worden gegeven zoals de gratis upgrade naar 2MB en de EUR 200,- korting.
En mbt de kortingen, ik zit nog wel te twijfelen welk systeem het meest voordeligst uit gaat pakken, de Vostro 1500, Inspiron 6400 of de XPS M1530. De XPS lijkt het goedkoopst voor wat ik wil.
En mbt de kortingen, ik zit nog wel te twijfelen welk systeem het meest voordeligst uit gaat pakken, de Vostro 1500, Inspiron 6400 of de XPS M1530. De XPS lijkt het goedkoopst voor wat ik wil.
[ Voor 51% gewijzigd door el-jorge op 31-12-2007 16:28 ]
Spielerei...
Heel erg bedankt iedereen voor alle codes. Vandaag besteld, 5%+10%+7% en gratis thuis bezorgd. Scheelde een aardige slok op een borrel.
Wees eens aardig en deel de codes die jij gebruikt hebt ook even met de rest van GoT.el flaco schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:54:
Heel erg bedankt iedereen voor alle codes. Vandaag besteld, 5%+10%+7% en gratis thuis bezorgd. Scheelde een aardige slok op een borrel.
Ik ben zelf zeer geinteresseerd in de M1330 maar vond hem net te duur met 1230 euro, als daar echter nog 7% af gaat, dan komt ie op pakweg 1140 euro. Dat is dan ineens een ander verhaal.
7% gaat af van de Inspiron serie, staat gewoon op de site, heb jij dus niets aan.MooDyBLueS schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:57:
[...]
Wees eens aardig en deel de codes die jij gebruikt hebt ook even met de rest van GoT.
Ik ben zelf zeer geinteresseerd in de M1330 maar vond hem net te duur met 1230 euro, als daar echter nog 7% af gaat, dan komt ie op pakweg 1140 euro. Dat is dan ineens een ander verhaal.
Jo gasten, happy newyear!
Heeft er nog iemand kortingsbonnen voor DELL BELGIE? Bovenstaande codes zijn enkel voor NL denk ik, want ik krijg ook steeds de melding "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie." :-(((
Somebody pleazzz? 'k Zou mijne 1720 zóóó graag bestellen hè... Telefonisch wilden ze een Belg geen extra korting geven... ;-)
Heeft er nog iemand kortingsbonnen voor DELL BELGIE? Bovenstaande codes zijn enkel voor NL denk ik, want ik krijg ook steeds de melding "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie." :-(((
Somebody pleazzz? 'k Zou mijne 1720 zóóó graag bestellen hè... Telefonisch wilden ze een Belg geen extra korting geven... ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door MTBS op 01-01-2008 16:11 ]
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Ik heb ze ook nodig, liefst tegen morgen. Ik kan ze niet vinden en wil mijn M1530 bestellen voordat de 200 euro korting niet meer van toepassing is. Iemand die ons kan helpe??????????????????MTBS schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:00:
Jo gasten, happy newyear!
Gewoon bellen en blijven proberen. Na verloop van tijd krijg je wel iemand aan de telefoon die je wel korting wilt geven.
@ silmaril: Ik dacht het ook, maar na 7 keer geef ik het op... Of ik moet mijn vriendin misschien eens laten bellen? Maar zij kent absoluut niets van PC's en zou bij de minste vraag de telefoon weer aan mij geven... :-)
Als ik zie hoeveel nederlandse codes er momenteel op alle forums circuleren die je kunt vinden door gewoon te google'en... Waarom niet voor ons Belgen? :-)
Wie doet er mij en Mudi een leuk en laat kerstcadeautje door een Belgische coupon te vinden? :-D
Als ik zie hoeveel nederlandse codes er momenteel op alle forums circuleren die je kunt vinden door gewoon te google'en... Waarom niet voor ons Belgen? :-)
Wie doet er mij en Mudi een leuk en laat kerstcadeautje door een Belgische coupon te vinden? :-D
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Ja ik heb zolang gezocht, maar zonder resultaat. Wie kan ons nog helpen. Hopelijk krijg ik morgen een mail van dell.be met de nieuwe code, maar heb er niet zoveel vertrouwen in. Zoveel kans kan ik ook niet laten liggen met de kortingen op de XPSMTBS schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:04:
@ silmaril: Ik dacht het ook, maar na 7 keer geef ik het op... Of ik moet mijn vriendin misschien eens laten bellen? Maar zij kent absoluut niets van PC's en zou bij de minste vraag de telefoon weer aan mij geven... :-)
Hou me op de hoogte hè Mudi, ik ben ook aan het proberen via allerlei manieren... ;-) Maar blijkbaar gunnen onze noorderburen van Dell ons geen extra kortingen... Dan maar rekenen op onze noorderburen hier op het forum? ;-)
Zodra ik de code heb, kun je ze onmiddelijk hier vinden. Elke dag opnieuw en opnieuw zoeken met de hoop als ik ze ergens vind en me een mooie M1530 kan kopenMTBS schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:14:
Hou me op de hoogte hè Mudi, ik ben ook aan het proberen via allerlei manieren... ;-) Maar blijkbaar gunnen onze noorderburen van Dell ons geen extra kortingen... Dan maar rekenen op onze noorderburen hier op het forum? ;-)
't Wordt hier bijna een dialoog tussen ons Mudi... :-)
Blijkbaar zijn we twee hopeloze gevallen die niet kunnen geholpen worden...
Blijkbaar zijn we twee hopeloze gevallen die niet kunnen geholpen worden...
Anoniem: 242322
Dan voeg ik me graag bij jullie.
Gisteren kon ik de code Z7QQK2KD$B?VV? nog gebruiken maar ik wist niet dat die tot gisteren te gebruiken was. Ik ben dus ook hard op zoek naar een nieuwe code.
Misschien is een Dell medewerker zo aardig dat hij mij alsnog de korting wil geven? Even proberen.
David, van hoeveel % was die coupon gisteren? En werktie die op de Belgische site? Hou ons op de hoogte hè... Ik bel straks ook nog eens naar Dell...
[ Voor 53% gewijzigd door MTBS op 02-01-2008 11:13 ]
Die waardebon gaf recht op 10% korting. In mijn geval geeft dat recht op €120 korting, ik neem aan dat je begrijpt dat ik dat nu niet zomaar ga betalen.
Ik neem aan dat ie ook op de Belgische site werkt. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Net heb ik Dell aan de telefoongehad. Eerst 20 minuten geprobeerd in de chat te komen. Toen dit uiteindelijk lukte deed de medewerker erg kortaf. Ik zei dat het nummer niet werkte, toen kreeg ik een ander nummer, dit werkte ook niet. Toen weer een ander nummer, ik kwam toen bij de technische ondersteuning van mijn computer. Volgens mij moet ik die nog kopen.
Die verbond mij dus naar de verkoopafdeling. Tenminste, dat zei hij. Hij verbond mij naar de receptie. Die hebben mij uiteindelijk doorverbonden naar de verkoopafdeling. Daar zeiden ze mij dat ik die waardebon niet meer kon gebruiken en het was mijn schuld dat ik 'm niet eerder had gebruikt en ze legden de hoorn erop.
Dell klantvriendelijk? Ik heb er tot nu toe niks van gemerkt.
Dell klantvriendelijk? Ik heb er tot nu toe niks van gemerkt.
@ MTBS
Ik heb geen mail gehad, hoopte van wel maar zonder resultaat. Ik ben nu in het frans aan het zoeken
Misschien dat we via daar aan een nieuwe code kunnen komen voor dell.be
@David1990
Maak je maar geen zorgen, morgen of overmorgen is er wel een nieuwe code voor dell.nl beschikbaar.
Ik heb geen mail gehad, hoopte van wel maar zonder resultaat. Ik ben nu in het frans aan het zoeken
Misschien dat we via daar aan een nieuwe code kunnen komen voor dell.be
@David1990
Maak je maar geen zorgen, morgen of overmorgen is er wel een nieuwe code voor dell.nl beschikbaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Mudi op 02-01-2008 16:12 ]
Ik heb deze site gevonden, misschien handig
Wanneer een nieuwe code is, kun je ze voor dell.be onmiddelijk hier vinden. Dus check hem elke dag
http://www.bon-reduc.be/m...duction_dell-belgique.php
Maar ik ga verder zoeken, ik wil mijn laptop zo snel mogelijk bestellen
Wanneer een nieuwe code is, kun je ze voor dell.be onmiddelijk hier vinden. Dus check hem elke dag
http://www.bon-reduc.be/m...duction_dell-belgique.php
Maar ik ga verder zoeken, ik wil mijn laptop zo snel mogelijk bestellen
[ Voor 4% gewijzigd door Mudi op 02-01-2008 16:08 ]
Hebben jullie geen kennissen/familie wonen in Nederland? Dan dat ding daar gewoon laten afleveren. En met een NBD internationale onsite garantie er op en je bent klaar.
Net per email een nieuwe kortingscode van 10% ontvangen. Geldig van 02.01 tot 08.10 op alle Inspiron desktops en laptops.
kortingscode: VGM1BVZ9N63FWJ
Zojuist ook toegepast voor een XPS M1530 met succes!RASmit schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:27:
Net per email een nieuwe kortingscode van 10% ontvangen. Geldig van 02.01 tot 08.10 op alle Inspiron desktops en laptops.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.