Kortingen komen en gaan. Kan morgen weer anders zijn, geen kortingen of meer korting. Kan best wat schelen, maar soms moet je gewoon zo;n ding bestellen, niet meer terugkijken in dit topic en die 50 euro meer of mindcer voor lief nemen.
waar staat die dan voor 177 euro?battler schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:53:
Ik schrik net een beetje van de prijs. Een powerEdge SC440 een gewone leuke dell server/desktop systeem. voor 177,- incl. verzending. Dat is toch geen geld, ik bestel er gelijk een stuk of 4
Ja, was van maandag t/m dinsdag voor 179 euro. Jammer genoeg over dus, voor diegene die er niet op tijd bij waren
Ik zoek een leuke Vostro-aanbieding.
Als ik op http://www1.euro.dell.com...l&~tab=2&~subnav=vostronb kijk, staat er bijvoorbeeld gratis 2048 i.p.v. 1024 MB bij een Vostro 1310. Echter, als ik het ding selecteer, kost het geheugen 60 euro extra! Zie ik iets over het hoofd, of werkt de website niet goed?
Als ik op http://www1.euro.dell.com...l&~tab=2&~subnav=vostronb kijk, staat er bijvoorbeeld gratis 2048 i.p.v. 1024 MB bij een Vostro 1310. Echter, als ik het ding selecteer, kost het geheugen 60 euro extra! Zie ik iets over het hoofd, of werkt de website niet goed?
Dit is alleen van toepassing op NLBSDONL-N0713103A. Zie http://www1.euro.dell.com...=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd.RemcoDelft schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:55:
Ik zoek een leuke Vostro-aanbieding.
Nog heel erg bedankt hiervoor. Mijn dinnetje heeft nu mooi een nieuwe en kwalitatief goede PC besteld. Daarnaast was de extra muis voor 5 euro ook niet duur!
Offtopic: Er staat bij dat er half-length PCI in moet, echter kan ik dat nergens goed vinden? Is dat tegenwoordig standaard ofzo
Ik denk dat het PCI kaarten van halve lengte zijn, ook wel low-profile kaarten genoemd.
Bijv. hier op het plaatje, dan zie je dat er ook een ander bracket op zit die half zo hoog is als normaal.
Bijv. hier op het plaatje, dan zie je dat er ook een ander bracket op zit die half zo hoog is als normaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Lennart_1337 op 25-06-2008 22:46 ]
Wat ik zelf van plan ben is 1x pci geluidskaart, 1x pci-E grafische kaart en wat extra geheugen (wat bijna zeker ECC geheugen moet zijn...!). De grafische kaart kan wel wat lastig worden maar daar is wel wat over te vinden via google. Ik probeer er een Geforce 7300 of 8500 in kwijt te raken.
Nee dat is het niet, ik heb nog op Wikipedia gekeken en daar las ik dit:Lennart_1337 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:45:
Ik denk dat het PCI kaarten van halve lengte zijn, ook wel low-profile kaarten genoemd.
[afbeelding]
De meeste moderne kaarten blijken dus half-length PCI te zijn, echter vind ik het nog maar 'vreemd'. Overigens gaat er bij mijn dinnetje geen graka bijkomen, is niet nodig voor haar internet gebruik. Daarnaast, als ze er toch nog een nodig heeft is er binnen no-time een gescoredHalf-length extension card (de-facto standard)
This is in fact the practical standard now - the majority of modern PCI cards fit inside this length.
* Width: 0.6 inches (15.24 mm)
* Depth: 6.9 inches (175.26 mm)
* Height: 4.2 inches (106.68 mm)
Low-profile (half-height) card
The PCI organization has defined a standard for "low-profile" cards, which basically fit in the following ranges:
* Height: 1.42 inches (36.07 mm) to 2.536 inches (64.41 mm)
* Depth: 4.721 inches (119.91 mm) to 6.6 inches (167.64 mm)
The bracket is also reduced in height, to a standard 3.118 inches (79.2 mm).
These cards may be known by other names such as "slim".
Verwijderd
Hallo,
Ik wil graag ook de M1530 bestellen, maar graag wel met wat korting!
Nou heb ik net met Dell gebeld, maar degene aan de telefoon kon geen korting regelen voor mij.
Hoe groot is de kans dat ik via een andere medewerker wel korting kan krijgen? Heeft iemand het recentelijk voor elkaar gekregen om via de telefoon korting te krijgen?
En heeft iemand nog kortingscodes die nog geldig zijn?
Ik wil graag ook de M1530 bestellen, maar graag wel met wat korting!
Nou heb ik net met Dell gebeld, maar degene aan de telefoon kon geen korting regelen voor mij.
Hoe groot is de kans dat ik via een andere medewerker wel korting kan krijgen? Heeft iemand het recentelijk voor elkaar gekregen om via de telefoon korting te krijgen?
En heeft iemand nog kortingscodes die nog geldig zijn?
Die kans is groot.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:29:
Hoe groot is de kans dat ik via een andere medewerker wel korting kan krijgen?
Hier worden ze wel weer gepost, je kunt ook op Google.nl zoeken.
Wat je ook nog kunt proberen: offerte naar je toe laten mailen en dan via de mail zeggen 'als je 10% korting geeft bestel ik hem.' ofzo.
Wat je ook nog kunt proberen: offerte naar je toe laten mailen en dan via de mail zeggen 'als je 10% korting geeft bestel ik hem.' ofzo.
Verwijderd
Hello,
Ik zou een Dell Inspiron 530 willen kopen (via de Belgische site).
k heb hier een aantal pagina's terug wat coupons gevonden van 5% korting geldig tot 31-10-2008 maar als ik ze ingeef krijg ik een pop-up met de melding "waardebon fout".
Wat doe ik verkeerd? Thanks!
k heb hier een aantal pagina's terug wat coupons gevonden van 5% korting geldig tot 31-10-2008 maar als ik ze ingeef krijg ik een pop-up met de melding "waardebon fout".
Lees dit topic maar eens goed doorVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:14:
Hello,
dan zoek je op trefwoorden
Wat jij wilt weten staat gewoon in dit topic. Een beetje eigen inzet is wel gewenst op GoT
Verwijderd
nee idd, en het is dus nu blijkbaar moeilijker om via de telefoon (of chat, ook al meerdere keren geprobeerd) een korting los te peuteren. Of ik had steeds net de verkeerde aan de lijn... hopen dat ze morgen inderdaad die kortingen de deur uit sturen, ik wil bestellen!
Tja, wat wil je, die willen ook winst maken.
Dank zij dit topic heb ik toch een 300 euro korting kunnen krijgen op een M1730
Bedankt hiervoor.
Dank zij dit topic heb ik toch een 300 euro korting kunnen krijgen op een M1730
Bedankt hiervoor.
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Verwijderd
De aanbieding zoals ik hem nu gekregen heb:
XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M
Display 15.4" WXGA+ Widescreen (1440x900) TFT with Truelife
4GB 667MHz DDR2 SDRAM (2x2048)
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
Battery XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion (voor dezelfde prijs als een 6 cell, omdat de levertijd dan 8 weken langer zou zijn)
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT
Voor 1191,29 euro, ik heb er nog 5% korting af kunnen krijgen.
Wat denken jullie, dit doen qua wat ik heb voor die prijs? Of zou er een kans zijn dat ik er nog meer af krijg of ergens anders hetzelfde systeem vind voor dezelfde prijs?
Battery XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion (voor dezelfde prijs als een 6 cell, omdat de levertijd dan 8 weken langer zou zijn)
Wat denken jullie, dit doen qua wat ik heb voor die prijs? Of zou er een kans zijn dat ik er nog meer af krijg of ergens anders hetzelfde systeem vind voor dezelfde prijs?
zou het niet doen. Als je gewoon via de site configureert (inderdaad 9 cel = zelfde prijs als 6 cel!) dan kom je al lager uit. Laat staan als binnenkort een 10% of misschien wel 15% bon (bovenop de 5% bon of 6% EPP) erbij komt.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
De aanbieding zoals ik hem nu gekregen heb:
Verwijderd
Ja dat is zo.
Net een beledeging gekregen via de chat:
Gisteren heb ik gebeld en gemaild met Dell, over opties van die korting (en ook genoemd dat er dus bonnen in omloop zijn). Toen meldden ze me dat er geen korting gegeven kon worden.
Vandaag weer geprobeerd via de chat, en toen kreeg ik dus een korting van 5%. Nou mooi! Daar wou ik wel genoegen mee nemen.
Ik kreeg een offerte opgestuurd, allemaal prima, toen ging ik net weer op de chat omdat ik een vraag had over de batterij. Krijg ik dezelfde persoon weer, handig. Is het eerste wat die persoon zegt: ik geef u 5% korting en nou probeerd u via een collega nog meer korting te regelen, erg jammer!
Dat sloeg dus op mijn pogingen van gisteren, ik heb nadat ze me de offerte opgestuurd hebben geen contact meer gehad met een medewerker van Dell, omdat ik genoegen nam met die 5%! Toen ik dat zei toen was het ineens:"wat had u voor vraag over de batterij?"
Ik vond het heel erg slecht van ze dat ze me zo een beschuldiging in de schoenen schoven, en zeker op die manier. Ik ga er nog even over nadenken of ik wel bij Dell ga bestellen.
Gisteren heb ik gebeld en gemaild met Dell, over opties van die korting (en ook genoemd dat er dus bonnen in omloop zijn). Toen meldden ze me dat er geen korting gegeven kon worden.
Vandaag weer geprobeerd via de chat, en toen kreeg ik dus een korting van 5%. Nou mooi! Daar wou ik wel genoegen mee nemen.
Ik kreeg een offerte opgestuurd, allemaal prima, toen ging ik net weer op de chat omdat ik een vraag had over de batterij. Krijg ik dezelfde persoon weer, handig. Is het eerste wat die persoon zegt: ik geef u 5% korting en nou probeerd u via een collega nog meer korting te regelen, erg jammer!
Dat sloeg dus op mijn pogingen van gisteren, ik heb nadat ze me de offerte opgestuurd hebben geen contact meer gehad met een medewerker van Dell, omdat ik genoegen nam met die 5%! Toen ik dat zei toen was het ineens:"wat had u voor vraag over de batterij?"
Ik vond het heel erg slecht van ze dat ze me zo een beschuldiging in de schoenen schoven, en zeker op die manier. Ik ga er nog even over nadenken of ik wel bij Dell ga bestellen.
Verwijderd
Zou eigenlijk nu een laptop willen bestellen via de Dell website maar nadat ik her en der gelezen heb dat er waarschijnlijk morgen 10 a 15% kortingsbonnen in de inloop gaan wacht ik daar wel op.
Laat me raden, ze heet Pascal?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:46:
Ja dat is zo.
@zwelgje, dat lijkt me alleen het overwegen waard als er 3 jaar garantie op zit. Voor 1190 euro zou ik eerder een Sony Vaio FW kopen (duurt nog even voor die uit is).
Die Pascal heeft wel wat meer problemen met communicatie, hij was ook degene die zei dat ik geen sleeve kreeg en de levertijd een week was en dat je de ideal link gewoon soms niet krijgt, maar dan verder niks bij zegt....En dan niet gewoon regelt dat je een link krijgt..
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euro
en een bluetooth headset.. Ik heb ze blut gemaakt met kortingsbonnen...
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euro
[ Voor 26% gewijzigd door FikkieHo op 01-07-2008 19:25 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Gewoon zeggen dat je meer korting wil of dat je niks kooptVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:46:
Ja dat is zo.
Er wordt ingespeeld op je gevoelens van schuld: HOE DURFT DIE MEER TE VRAGEN?! Ik heb toch al 5% gegeven?!
M.a.w. Negeren en zeggen dat je het te duur vind.
Succes.
Verwijderd
Ik had Pascale ook. Ze zei ook dat ik er geen sleeve bij kreeg. Ik vermoed dat het een verkoopstruuk is, zodat je er een tas bij bestelt...FikkieHo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
Die Pascal heeft wel wat meer problemen met communicatie, hij was ook degene die zei dat ik geen sleeve kreeg en de levertijd een week was en dat je de ideal link gewoon soms niet krijgt, maar dan verder niks bij zegt....En dan niet gewoon regelt dat je een link krijgt..
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euroen een bluetooth headset.. Ik heb ze blut gemaakt met kortingsbonnen...
FikkieHo, wanneer heb je hem besteld? Ik heb precies hetzelfde (150 euro korting zelfs + 15%), en de mijne staat ook al een week in Fase 2. Ik hoop dat ie er snel uitkomt en doorknalt naar Fase 5.
Verwijderd
Ja, dat was dus inderdaad Pascal!
Ik heb er gelijk een klachtenmail achteraan gestuurd waarin ik uitleg wat er gebeurd is. Ik vind het echt belachelijk, net wat jij zegt Visser1, en het was een fout van die Pascal, ik had echt niet meer bij iemand anders om korting gevraagd nadat ik met hem/haar gesproken had.
Ik ben erg benieuwd of, en wat voor reactie ik krijg.
( Ik ben ondertussen verder gaan kijken naar andere gelijkwaardige laptops, en kom uit op de FCB 15W26+ van Friesland Computers, met meer geheugen op de videokaart en dezelfde prijs. En ook nog meer garantie.)
Ik heb er gelijk een klachtenmail achteraan gestuurd waarin ik uitleg wat er gebeurd is. Ik vind het echt belachelijk, net wat jij zegt Visser1, en het was een fout van die Pascal, ik had echt niet meer bij iemand anders om korting gevraagd nadat ik met hem/haar gesproken had.
Ik ben erg benieuwd of, en wat voor reactie ik krijg.
( Ik ben ondertussen verder gaan kijken naar andere gelijkwaardige laptops, en kom uit op de FCB 15W26+ van Friesland Computers, met meer geheugen op de videokaart en dezelfde prijs. En ook nog meer garantie.)
Verwijderd
Is die Pascal/Pascale nu een man of een vrouw? Volgens mij heeft men het hier over twee verschillende mensen.
Ze is een vrouw. Ik heb haar eerder aan de lijn gehad, Ze schoof ook de beschuldiging in mijn schoenen. De verkoopsters sluiten onderling ook een soort deal af... als je met de ene verkoopster heb gepraat mag je niet met een andere praten. Het zal mij trouwens niet verbazen als pascale beers gewoon een schuilnaam die ze gebruiken. Uiteindelijk heb ik gewoon kortingsbonnen gebruikt en online besteld en niet meer via de verkoopsters gekocht.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar ik zou op dit moment helemaal niks kopen tenzij je superkorting krijgt. Op 15 juli wordt Montevina gelanceerd door Intel, en reken maar dat er dan heel snel nieuwe Dell modellen uitkomen. En dat betekent dat de Santa Rosa eruit moet voor lage prijzen om de voorraden kwijt te raken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
PS. Probeer ook eens dit als onderhandelingstechniek: "Ik heb gehoord dat er over 3 weken nieuwe modellen komen met de Montevina chipset. Ik wil meer korting of ik wacht" Ben benieuwd wat ze dan zeggen. (wel iets tactischer verpakken natuurlijk.)
[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 01-07-2008 21:48 ]
Ja, dat had ik gezegd tegen die ene pascale.. Die zei: "Daar ben ik niet van op de hoogte". Einde gesprek.Philflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Ik heb het niet gecontroleerd, maar ik zou op dit moment helemaal niks kopen tenzij je superkorting krijgt. Op 15 juli wordt Montevina gelanceerd door Intel, en reken maar dat er dan heel snel nieuwe Dell modellen uitkomen. En dat betekent dat de Santa Rosa eruit moet voor lage prijzen om de voorraden kwijt te raken.
PS. Probeer ook eens dit als onderhandelingstechniek: "Ik heb gehoord dat er over 3 weken nieuwe modellen komen met de Montevina chipset. Ik wil meer korting of ik wacht" Ben benieuwd wat ze dan zeggen. (wel iets tactischer verpakken natuurlijk.)
Ik heb mijn dell op de 24'ste besteld. Dus net voordat de dell waardebonnen waren afgelopen.. Maar dit is geen levertijden topic
Verwijderd
De EPP korting zou ik zelf nooit doen volgens mij ben je juridisch verkeerd bezig. DELL heeft volgens mij het recht om binnen 30 dagen het systeem terug te vorderen indien je geen recht hebt op het EPP. En ze hoeven je geen support meer te leveren.
XPS1530,ProductRed, T9300,1900x1200,4GB,320GB,9-Cell,1-YrPremiumWarranty, zelf was hier 1156 euro voor kwijt. Dus allemaal bedankt voor de bonnetjes
XPS1530,ProductRed, T9300,1900x1200,4GB,320GB,9-Cell,1-YrPremiumWarranty, zelf was hier 1156 euro voor kwijt. Dus allemaal bedankt voor de bonnetjes
Waarom zou Dell dat doen? Ze willen echt geen gebruikt systeem terugnemen, en ze verdienen er heus wel aan...Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:45:
De EPP korting zou ik zelf nooit doen volgens mij ben je juridisch verkeerd bezig. DELL heeft volgens mij het recht om binnen 30 dagen het systeem terug te vorderen indien je geen recht hebt op het EPP. En ze hoeven je geen support meer te leveren.
Verwijderd
En dan toch het risico nemen dat ze geen support meer leveren. Indien je systeem kapot is. Ik neem dat risico niet. Maar verder toch allemaal bedankt voor jullie bonnetjes.
de verwachtte bonnen zijn er dus niet gekomen neem ik aan?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
was deze al geprobeerd: Voucher Code: BJQ1F0FK2LTC9F - 10% off all Inspiron & XPS orders over €899
werkt nietPhilflow schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:06:
was deze al geprobeerd: Voucher Code: BJQ1F0FK2LTC9F - 10% off all Inspiron & XPS orders over €899
Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.Philflow schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:06:
Is toch niet zo lastig om zelf te proberen?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee is niet lastig. Alleen heb ik momenteel geen behoefte aan waardebonnen.Demoniac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:01:
[...]
Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.
Is toch niet zo lastig om zelf te proberen?
Ik maak al een tijdje dankbaar gebruik van deze link, maar kan je me vertellen hoe je deze gevonden hebt? Is er een "truc" op de Dell-site, om te weten te komen waar de aanbiedingen geldig zijn?[DKS]Skater schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Dit is alleen van toepassing op NLBSDONL-N0713103A. Zie http://www1.euro.dell.com...=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd.
Verwijderd
Op dit moment zijn er standaard een aantal goede kortingen voor de Dell Studio (Inspiron 1535)
Gratis upgrade naar Kleuren Cover! - € 39,00
Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde Notebooks - € 50,00
Bespaar €30 bij online bestelling - € 30,00
Korting leveringskosten -€ 29,00
En dan nog een kortingsbon van 5% (W8JTBGX$337XWJ) - € 45,45
Nu kom ik voor een Studio 15(N0753512) met een WXGA+ WLED scherm op € 863,55
Zo'n 200 euro korting.
Iemand een idee of er voor woensdag 9 juli 2008 nog nieuwe bonnen uitkomen? Of kan het best zo zijn dat deze er pas na komen?
Gratis upgrade naar Kleuren Cover! - € 39,00
Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde Notebooks - € 50,00
Bespaar €30 bij online bestelling - € 30,00
Korting leveringskosten -€ 29,00
En dan nog een kortingsbon van 5% (W8JTBGX$337XWJ) - € 45,45
Nu kom ik voor een Studio 15(N0753512) met een WXGA+ WLED scherm op € 863,55
Zo'n 200 euro korting.
Iemand een idee of er voor woensdag 9 juli 2008 nog nieuwe bonnen uitkomen? Of kan het best zo zijn dat deze er pas na komen?
Verwijderd
Waar voer je de coupons trouwens in? Wil de studio 15 nu bestellen maar weet niet waar ik die 5% moet invoeren.
-edit- al gevonden
woot nu komt die laptop zeker in huis
-edit- al gevonden
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 22:30 ]
Verwijderd
10% korting op alle bestellingen van Dell Inspiron & Dell XPS-modellen orders vanaf €1299,- !
03.07.08 - 09.07.08
http://www.KortingsCode.com/dell/
+ 5 % extra kortings = 15%
03.07.08 - 09.07.08
+ 5 % extra kortings = 15%
Nieuwe kortingsbon voor 10% korting voor systemen vanaf 1299 euro.
JLT$0$K8JNXBVG
EDIT: De kortingsbon is NIET geldig voor de Studio reeks.
JLT$0$K8JNXBVG
EDIT: De kortingsbon is NIET geldig voor de Studio reeks.
[ Voor 29% gewijzigd door TweakersOnly op 03-07-2008 09:42 ]
Ik zou graag XPS bestellen en dan deze korting gebruiken maar dat blijkt niet te lukken? Ik kom in totaal op een 1400euro. Ik copy-paste de code en deze blijkt dan niet geldig te zijn? Ik probeer nogmaals zonder het $ teken en lukt nog steeds niet. Wat doe ik fout ?TweakersOnly schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:27:
Nieuwe kortingsbon voor 10% korting voor systemen vanaf 1299 euro.
JLT$0$K8JNXBVG
EDIT: De kortingsbon is NIET geldig voor de Studio reeks.![]()
Hoe zit dat precies, moeten we eerst naar jouw site en dan krijgen we automatisch die korting?Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:50:
10% korting op alle bestellingen van Dell Inspiron & Dell XPS-modellen orders vanaf €1299,- !
En verdien jij daar dan geld aan? Of is dit gewoon service?
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 03-07-2008 12:40 ]
Verwijderd
Bij mij werkt hij gewoon. Ik heb net mijn M1330 besteld
Met gratis 9-cell batterij, deze is namelijk momenteel gratis op de M1530 en via de chat kom je heel een eind.
Ik had ook Pascale, en bij mij was ze heel erg behulpzaam.
Na deze post mocht ik opeens geen gratis batterij meer, ze kon dit toch niet leveren..
Na deze post mocht ik opeens geen gratis batterij meer, ze kon dit toch niet leveren..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 13:55 ]
Misschien ligt dat ook aan het feit dat je een dikke order aan het bestellen was?Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:41:
Bij mij het tegenovergestelde; ze loog zelfs dat de 5% kortingsbon al in de prijs verwerkt was terwijl dit niet zo was, zelfs bij navraag loog ze dat het toch echt zo was.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:41:
Wat was jouw totale order waarde?
Ik heb bij verschillende bestelling die Pascale B. aan de lijn gehad. Alle keren loog ze ook tegen mij en deed ze onbeschoft en was ze totaal niet behulpzaam. Die Pascale B. is echt de meest slechte helpdesk medewerker ooit.
het ging om een laptop configuratie van ca. 900 euro waarbij ik aangaf dat het er hoogstwaarschijnlijk 2 of meer werden.
Verwijderd
Na mijn post van hierboven kan de gratis batterij opeens niet meer. Dat vind ik wel raar, want op de chat was ze er erg van verzekerd dat het wel mogelijk was.
EDIT: Haha ik krijg nu nog een email na dit bericht. Ze verteld dat het niet waar is wat ik hier zeg, dit staat er letterlijk in:
Ik zal u nogmaals uitleggen waarom het niet mogelijk is de gratis batterij te krijgen.
U maakt gebruik van 2 kortingsbonnen met een totale korting van 15%.
Als u kijkt naar de tijd waarop de post geplaatst heeft dan klopt dit dus niet met uw nieuwste post.
Mijn email met daarin het slechte nieuws is van 11.58 en uw post over de hulp van 12.41
Ik kan klokkijken.
Vooral dat laatst stuk, want ik zie toch duidelijk staan dat hij om 12.58 is binnen gekomen.
Om 11.58 Was ik niet eens thuis
Dit word een leuk emailtje naar de klachten balie.
EDIT: Haha ik krijg nu nog een email na dit bericht. Ze verteld dat het niet waar is wat ik hier zeg, dit staat er letterlijk in:
Ik zal u nogmaals uitleggen waarom het niet mogelijk is de gratis batterij te krijgen.
Als u kijkt naar de tijd waarop de post geplaatst heeft dan klopt dit dus niet met uw nieuwste post.
Mijn email met daarin het slechte nieuws is van 11.58 en uw post over de hulp van 12.41
Ik kan klokkijken.
Vooral dat laatst stuk, want ik zie toch duidelijk staan dat hij om 12.58 is binnen gekomen.
Om 11.58 Was ik niet eens thuis
Dit word een leuk emailtje naar de klachten balie.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 13:54 ]
Grappig dat de dell chat dit forum leest, maar wat een botte reactie zeg. Ik zou eens een klacht opsturen betreft dat persoon, zo reageer je toch niet op potentiele klanten?Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:41:
Ik kan klokkijken.
Listen to the voices in your head.
we have one frusti dell employee in the building
Maar goed, ik ga niet meer in zee met die online chat, ze proberen je gewoon wat aan te smeren en lekker provisie op te strijken.
Maar goed, ik ga niet meer in zee met die online chat, ze proberen je gewoon wat aan te smeren en lekker provisie op te strijken.
offtopic:
gisteren werd ik nog voor mongool uitgemaakt door iemand van Samsung service... zeg maar dag tegen je baantje
gisteren werd ik nog voor mongool uitgemaakt door iemand van Samsung service... zeg maar dag tegen je baantje
Volgens mij doe je niks fout. Ik heb de code zonet geprobeerd op zowel de Belgische als de Nederlandse site. In het eerste geval werkt ie niet, in het tweede geval wel. De code is dus enkel bedoeld voor bestellingen via de Nederlandse site.Jelliuz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:21:
[...]
Ik zou graag XPS bestellen en dan deze korting gebruiken maar dat blijkt niet te lukken? Ik kom in totaal op een 1400euro. Ik copy-paste de code en deze blijkt dan niet geldig te zijn? Ik probeer nogmaals zonder het $ teken en lukt nog steeds niet. Wat doe ik fout ?
Weet er iemand trouwens of je als Belg via de Nederlandse site kan bestellen? Of eventueel omgekeerd? Het viel me immers net op dat ik voor een M1530 (product red) goedkoper uit ben op de NL site dan op de BE site, hoewel de configuratie identiek is. Bovendien zijn sommige waardebonnen (zoals de huidige 5%) enkel te gebruiken via de NL site.
Ik moet zeggen dat als ik een vraag stel ik tot nu toe wel goed geholpen wordt. Wel vind ik het apart dat ik altijd na omzwervingen weer bij de balie terecht kom en dan weer bij de juiste persoon. Ieder bedrijf heeft wel eens last van vertragingen hier of daar. Alleen is voor sommigen elke dag later er 1 teveel. Ook vind ik dat je gewoon op tijd moet weten als een order wordt vertraagd en niet op de dag bij wijze van dat je hem zou moeten ontvangen. Voor mij is het wel een probleem, ik heb het (ook) voor mijn werk nodig en ben een paar dagen na geplande leverdatum al op reis.
Wat ik wel apart / jammer vond, ik heb een eerdere bestelling geannuleerd en nu is mijn betaling zoek en moet ik een kopie dagafschrift aanleveren terwijl ik gewoon het referentienummer heb gebruikt ter betaling. Dit vind ik praktijken die je bij de belastingdienst verwacht.
Wat ik wel apart / jammer vond, ik heb een eerdere bestelling geannuleerd en nu is mijn betaling zoek en moet ik een kopie dagafschrift aanleveren terwijl ik gewoon het referentienummer heb gebruikt ter betaling. Dit vind ik praktijken die je bij de belastingdienst verwacht.
Ja, klopt...denk ik toch.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:20:
Belgie rekent toch 21% btw?
De startprijs van de M1530 (product red) is €1.030 op de BE site en €999 op de NL site. Daarnaast is de upgrade naar een T9300 €10 duurder op de BE site. Op het totaal van mijn config ben ik dus €41 goedkoper uit op de NL site.
En op vaste klanten stellen ze geen prijs, ik ben dan misschien een kleintje (orderhistory van €4500) maar ik verwacht dan toch wel goed geholpen te worden. Maar ze zijn me blijkbaar liever kwijt.DavidR schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:24:
Ik moet zeggen dat als ik een vraag stel ik tot nu toe wel goed geholpen wordt. Wel vind ik het apart dat ik altijd na omzwervingen weer bij de balie terecht kom en dan weer bij de juiste persoon. Ieder bedrijf heeft wel eens last van vertragingen hier of daar. Alleen is voor sommigen elke dag later er 1 teveel. Ook vind ik dat je gewoon op tijd moet weten als een order wordt vertraagd en niet op de dag bij wijze van dat je hem zou moeten ontvangen. Voor mij is het wel een probleem, ik heb het (ook) voor mijn werk nodig en ben een paar dagen na geplande leverdatum al op reis.
Inmiddels is het terugbetalingsprobleem opgelost, dus dat kan worden vergeten.
Zo, en nu weer on topic. Ik heb hier niets te zoeken. Ik wacht nog op een bestelling. Het gevaar bij Dell is dat als je in dit soort topics zit, je spijt krijgt van een order die nog loopt omdat er nieuwe kortingen zijn.
Zo, en nu weer on topic. Ik heb hier niets te zoeken. Ik wacht nog op een bestelling. Het gevaar bij Dell is dat als je in dit soort topics zit, je spijt krijgt van een order die nog loopt omdat er nieuwe kortingen zijn.
Voor belgië:
C2LR0B?C$NVMWG
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde exclusief verzendkosten € 1299. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 09.07.08
C2LR0B?C$NVMWG
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde exclusief verzendkosten € 1299. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 09.07.08
Verwijderd
En je kunt ook de 5% bon gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:48:
de 10% bon die vanaf 1299 zou werken, werkt op alle xps systemen (ook van 799)
hehe
Hij is dus beschikbaar vanaf € 683,14
De levering duurt wel langer van een XPS M1530
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 20:14 ]
Verwijderd
Voor Nederland:
JLT$0$K8JNXBVG
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde exclusief verzendkosten € 1299. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 09.07.08.
Edit: ik zag niet dat 'ie al eerder gepost was, sorry.
JLT$0$K8JNXBVG
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde exclusief verzendkosten € 1299. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 09.07.08.
Edit: ik zag niet dat 'ie al eerder gepost was, sorry.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 20:32 ]

Tenzij dit natuurlijk erbij hoort... Denk ik eerlijk gezegd niet.. maargoed.
Verwijderd
Ik heb vandaag een xps m1330 gekocht met:
- 100 euro korting
- 10 % korting met JLT$0$K8JNXBVG (deze code werkt ook onder een bedrag van 1299 itt eerdere berichten)
- 5 % korting met W8JTBGX$337XWJ
- geen verzendkosten
Van bijna 1200 dus voor 925, was ik blij mee !.
- 100 euro korting
- 10 % korting met JLT$0$K8JNXBVG (deze code werkt ook onder een bedrag van 1299 itt eerdere berichten)
- geen verzendkosten
Same here. Met WLED scherm voor iets meer dan 1000 euro een fijn laptopjeVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:25:
Ik heb vandaag een xps m1330 gekocht met:
- 100 euro korting
- geen verzendkosten
Wat is de kans dat woensdag betere aanbiedingen komen? Of is het verstandiger om voor woensdag te bestellen?
Beter dan 15% gaat erg moeilijk worden. Overigens wordt 15 juli wel Montevina gelanceerd door Intel en dan gaat waarschijnlijk gevolgen hebben voor de line up en prijzen van Dell.
Verwijderd
bestaat er ook voor belgië een korting van 5% naast die van 10% voor de inspiron desktops? want die codes voor 5% lijken niet te werken voor belgië
De 10% bon werkt niet voor de Studio lijn overigens. Scheelt jullie weer een paar minuutjes proberen.
Peace is not simply the absence of war.
Ja en of dat positief of negatief gaat worden weten we dus niet.. Vooral niet omdat DDR3 geheugen dan ook ondersteund gaat worden, wat weer een stuk duurder is...Philflow schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:09:
Beter dan 15% gaat erg moeilijk worden. Overigens wordt 15 juli wel Montevina gelanceerd door Intel en dan gaat waarschijnlijk gevolgen hebben voor de line up en prijzen van Dell.
Het blijft natuurlijk speculeren maar ik ga er vanuit dat als de Montevina update komt van de 1330, de prijzen vrijwel gelijk zullen zijn aan de huidige Santa Rosa 1330 met T CPUs. De kortingen zullen wat minder scheutig zijn. (prijzen baseer ik op prijzen die ik gezien he b van de nieuwe Sony modellen)alex3305 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:39:
[...]
Ja en of dat positief of negatief gaat worden weten we dus niet.. Vooral niet omdat DDR3 geheugen dan ook ondersteund gaat worden, wat weer een stuk duurder is...
Erg moeilijk te zeggen. Voordelen van Montevina zitten denk ik vooral in een koelere machine met wat betere accu duur. Qua prestaties hoeft het niet zo veel uit te maken. Dus als je nu een goede deal kunt maken is het wellicht de moeite waard. Maar als je kunt wachten is dat denk ik verstandiger. Ligt er ook aan hoeveel haast je hebt.xileS schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:47:
Al met al is het dus verstandiger om voor aanstaande woensdag nog te bestellen?
[ Voor 31% gewijzigd door Philflow op 05-07-2008 14:50 ]
Moeilijk moeilijk, koelere systeem met betere accuduur is natuurlijk altijd mooi. Ik kan opzich nog wel even wachten, als ik het systeem maar voor het nieuwe schooljaar heb. Hopelijk moet dit dan lukken met de levertijden. Maar over ongeveer 2 weken kan ik die laptops met Montevina bestellen dus? Ik kan denk ik niet alvast nu bestellen, en betaling even een paar weken open laten staan om later bestelling te wijzigen met dezelfde korting.
Dat is erg onzeker. Er is nog geen enkel nieuws uitgelekt over de Montevina updates van 1330 en 1530. Terwijl er al heel veel bekend is over de nieuwe E series. (zoek E4200, E4300 E5000 op engadget). En er zijn al mensen die hem hebben voorbesteld in de US.xileS schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:05:
Maar over ongeveer 2 weken kan ik die laptops met Montevina bestellen dus?
Dus misschien zijn de Montevina 1330 updates klaar om te bestellen op 20 juli, maar misschien 20 oktober. Of nooit. Who knows. Maar van de andere kant, Dell kennende lopen ze meestal juist voorop met het introduceren van nieuwe platforms.
Je kunt volgens mij altijd bestellen, en dan heb je nog recht om te cancellen. Misschien niet zo netjes maar goed. Het beste lijkt me in jouw geval even te wachten met bestellen tot minstens 15 juli.Ik kan denk ik niet alvast nu bestellen, en betaling even een paar weken open laten staan om later bestelling te wijzigen met dezelfde korting.
Na alle klachten over "Pascale" sluit ik me hier bij aan:
Lekker behulpzaam14:32:30 Customer Remco Delft
Eerste vraag/Commentaar: Ik wil graag als particulier een Vostro laptop kopen, kan dat? En zo ja, wat zijn de levertijden?
14:32:41 Systeem Systeem
U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
U bent verbonden met Pascale
Pascale_Behr heeft de sessie verlaten!
De sessie is beeindigd!
Alles gebeurde in dezelfde seconde, ik denk persoonlijk aan een foutje op de website o.i.d.RemcoDelft schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:34:
Na alle klachten over "Pascale" sluit ik me hier bij aan:
[...]
Lekker behulpzaam
Ontopic: eindelijk is mijn Poweredge binnen na meer dan een week met UPS te hebben rondgereisd.
@RemcoDelft: je kan beter haar achternaam veranderen in B. Volledige namen weergeven is namelijk verboden...
Behalve als de achternaam de fysieke kenmerken van de persoon in kwestie belichaamt. Dan mag het welsilmaril8 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:06:
@RemcoDelft: je kan beter haar achternaam veranderen in B. Volledige namen weergeven is namelijk verboden...
PSN: Oldzkoel
Via Opera i.p.v. Firefox kreeg ik nu wel contact. Ik kan hem gewoon bestellen als particulier, levertijd 10 werkdagen (dan ben ik toch op vakantie)Dutchy007 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Alles gebeurde in dezelfde seconde, ik denk persoonlijk aan een foutje op de website o.i.d.
UPDATE: 10 werkdagen was wat Pascale me vertelde, nu direct na het plaatsen van mijn bestelling staat er "Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 13-8-2008", dat is 26 (!!) werkdagen! Tellen ze vakantie niet mee, of vertellen ze simpelweg alles wat je wilt horen om maar een bestelling te plaatsen?
Dell heeft duidelijk z'n website nog niet op orde voor het bestellen: aan de ene kant staat er dat je alleen een bedrijfsnaam hoeft in te vullen als je die hebt, maar ik kom niet verder zonder iets in te vullen.
Daarna krijg ik een stukje Duits:
, en "1 werkdag na uw bestelling ontvangt u een e-mail met een link waarmee u via iDEAL kunt betalen." kan ook wel wat moderner! Nu maar gewoon overmaken, wellicht is dat sneller.Zahlungsmethode auswählen
Der totaalprijs Ihrer Bestellung ist € 510,51 . Wählen Sie EINE der folgenden Zahlungsoptionen.
Sie wissen nicht, welche Zahlungsmethode am besten für Sie geeignet ist? Klicken Sie hier, um mehr über die Zahlungsoptionen bei Dell zu erfahren.
Ik realiseer me nu dat dit wel heel erg offtopic is: voor de Vostro is geen geldige kortingscoupon, dus het heeft niets meer met dit topic te maken...
[ Voor 75% gewijzigd door RemcoDelft op 08-07-2008 10:38 ]
iDeal is doorgaans sneller hoor dan overmaken. iDeal wordt meteen verwerkt (ook als je pas 1 dag later de link krijgt). Overmaken kan een aantal dagen duren.
Postbank ==> Postbank, dus dat staat er al op. Ik weet niet hoe snel ze er naar kijken, maar hetzelfde geldt neem ik aan voor iDeal, daar moeten ze ook naar kijken...silmaril8 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:44:
iDeal is doorgaans sneller hoor dan overmaken. iDeal wordt meteen verwerkt (ook als je pas 1 dag later de link krijgt). Overmaken kan een aantal dagen duren.
Reactie op onder: dat zou ik geloven, als ze de iDeal-betaling meteen bij de bestelling zetten. Een link per email heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door RemcoDelft op 08-07-2008 11:06 ]
Nee, bij iDeal wordt meteen de bestelling aangepast. Dat is dus het fijne van iDeal: een bedrijf kan het linken aan een product.
@hierboven:
Maakt natuurlijk niks uit hoe die iDeal link wordt gedistribueerd: via de website of via email.
Trouwens toen ik via de telefoon bestelde bij Dell, kreeg ik een paar uur na mijn bestelling (die ik ook via de mail kreeg) de iDeal link doorgestuurd (door mijn accountmanager).
@hierboven:
Maakt natuurlijk niks uit hoe die iDeal link wordt gedistribueerd: via de website of via email.
Trouwens toen ik via de telefoon bestelde bij Dell, kreeg ik een paar uur na mijn bestelling (die ik ook via de mail kreeg) de iDeal link doorgestuurd (door mijn accountmanager).
[ Voor 58% gewijzigd door silmaril8 op 08-07-2008 11:19 ]
Verwijderd
Hehe, ja als ze ook echt die ideal link zouden sturen zou het sneller zijn ja.
Ik heb deze nooit ontvangen toen ik donderdag mijn M1530 bestelde, dus toch maar via postbank over gemaakt op vrijdag. En jahoor toen zagen ze het maandag pas.
Ik heb deze nooit ontvangen toen ik donderdag mijn M1530 bestelde, dus toch maar via postbank over gemaakt op vrijdag. En jahoor toen zagen ze het maandag pas.
De ideal link komt zo goed als nooit.. Zelfs de medewerkers gaven aan dat dat zo was.Je kan beter gewoon de dag voor 12.00 overboeken, volgende werkdag bij hun.
Toch wel jammer dat de Dell waardebonnen en dergelijke niet werken op de Alienware site en dat hiervoor (bijna) geen waardebonnen te vinden zijn.
Even een kickje, morgen komen de nieuwe acties weer.. Kijken of ze nog gaan stunten voor Montevina of dat ze geen acties doen... Overigens wil ik wel een nieuw topic openen voor coupons, modje ook mee eens?
[ Voor 23% gewijzigd door alex3305 op 09-07-2008 20:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.