Nou een xps heeft wat meer aansluitingen en ziet er mooier uit dan een vostro. En waarom zou ik hem als consument bestellen als ik ook een bedrijf heb? als je de kans hebt
Je weet dat je net 16 jaar bent geworden?walletje-w schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:30:
Nou een xps heeft wat meer aansluitingen en ziet er mooier uit dan een vostro. En waarom zou ik hem als consument bestellen als ik ook een bedrijf heb? als je de kans hebt
Ja
ik spreek ook voor mijn vader en ik vind het wel mooi 
maar weer ff ontopic mensen! (en net 16 ook al weer ruim 2 maanden
)
maar weer ff ontopic mensen! (en net 16 ook al weer ruim 2 maanden
[ Voor 37% gewijzigd door walletje-w op 02-05-2008 15:11 ]
Verwijderd
Ik zit ook op nieuwe waardebonnen te wachten voor de laptop die ik voor mijn verjaardag (19 mei) krijg. Als het niet lekker loopt met de waardebonnen (minder dan 15% korting incl. de standaard on-site kortingen) wacht ik liever nog even, om het optimale uit mijn geld te halen.
Ik zit er over te denken de XPS M1530 aan te schaffen ben ik dan goedkoper uit als ik dit via mijn vaders eigen (eenmans) bedrijf doe ?
Ik wilde graag de M1530 RED, en die is alleen voor particulieren te koop. Daarom heb ik (als bedrijf) gewoon via de particuliere site besteld. De grap is dat de factuur die je krijgt ook gewoon de BTW specificeert, en dat er in mijn geval ook mijn bedrijfsnaam op staat. Kortom: ik heb gewoon een zakelijke factuur.Crazyanz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:13:
Ik zit er over te denken de XPS M1530 aan te schaffen ben ik dan goedkoper uit als ik dit via mijn vaders eigen (eenmans) bedrijf doe ?
Hoe ging dat?
Ik zie bij het afrekenen als consument dat je een bedrijfnaam kan invullen. Dan komt die naam gewoon op de btw-bon? Ze houden nu namelijk 12% korting voor de XPS voor consumenten.
Ik zie bij het afrekenen als consument dat je een bedrijfnaam kan invullen. Dan komt die naam gewoon op de btw-bon? Ze houden nu namelijk 12% korting voor de XPS voor consumenten.
Verwijderd
Komen er ook nog kortingen bij naast de onsite kortingen? Ik heb er nog niks over gehoord dus, en ik zou toch wel voor een redelijk prijsje een XPS willen kopen.
Je bent een van de velen die steeds opnieuw vraagt of er nog niet kortingsbonnen zijn.... Zoals al vaker gezegd: vragen heeft echt geen zin... Als er een nieuwe kortingsbon is, dan wordt deze hier wel gepost. En de enige die weet of er nog bonnen komen, is Dell zelf....Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:47:
Komen er ook nog kortingen bij naast de onsite kortingen? Ik heb er nog niks over gehoord dus, en ik zou toch wel voor een redelijk prijsje een XPS willen kopen.
Verwijderd
Denk je dat ze dat gaan vertellen ?Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:22:
Zou bellen zin hebben, of is dat een beetje asociaal?
Denk het niet
Zo van meneer als u nu die kortingscode invult dan krijgt u 15% korting.
En
Redelijk prijs is voor iedereen verschillend maar voor niets gaat de zon op he.Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:47:
In België moet je BTW nummer ook op de factuur staan om de BTW terug te trekken (je kan het zonder wel als onkosten ingeven). Maar je kan altijd proberen te bellen en vragen achter een offerte voor een bedrijf van dat consumer model. Heb ik al twee keer gedaan wegens interessanter aanbod (oa door de kosrtingsbonnen)B-Man schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:12:
[...]
Ik wilde graag de M1530 RED, en die is alleen voor particulieren te koop. Daarom heb ik (als bedrijf) gewoon via de particuliere site besteld. De grap is dat de factuur die je krijgt ook gewoon de BTW specificeert, en dat er in mijn geval ook mijn bedrijfsnaam op staat. Kortom: ik heb gewoon een zakelijke factuur.
Verwijderd
Omdat ik hotmail verkeerd intypte zag ik een klein linkje waar ik jullie dan opzich, ondanks mijn eerdere kritiek wel mee wil helpen:
http://www.dellasdeals.com/dell_coupons.htm
Doe er je voordeel mee !
Doe er je voordeel mee !
Verwijderd
Als je eens weet waar ik wel niet BTW voor terugvraag ... *gniffel gniffel*, een "gamelaptop" is er niets bij.
Daar zit toch geen enkele NL coupon bij...? Voor US zijn er legio coupon sites.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:03:
Omdat ik hotmail verkeerd intypte zag ik een klein linkje waar ik jullie dan opzich, ondanks mijn eerdere kritiek wel mee wil helpen:
Doe er je voordeel mee !
Verwijderd
Er zijn hier niet alleen NL wonende mensen aanwezigGianni Rombios schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:11:
[...]
Daar zit toch geen enkele NL coupon bij...? Voor US zijn er legio coupon sites.
In NL moet er voorzover ik weet enkel het BTW nummer van de leverende partij opstaan, en dat is ook bij consumer facturen het geval. De enige uitzondering die ik ken is het geval waarin ik een factuur stuur of ontvang binnen de EU, dan moeten de BTW nummers van zowel opdrachtgever als opdrachtnemer op de factuur staan.Cosmo q schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:50:
[...]
In België moet je BTW nummer ook op de factuur staan om de BTW terug te trekken (je kan het zonder wel als onkosten ingeven). Maar je kan altijd proberen te bellen en vragen achter een offerte voor een bedrijf van dat consumer model. Heb ik al twee keer gedaan wegens interessanter aanbod (oa door de kosrtingsbonnen)
Volgens mij had ik het een paar pagina's terug al gelezen maar kon het niet meer terug vinden.... Als bedrijf kun je toch ook gewoon bij consumenten bestellen zodat je de korting coupons kan gebruiken en dan als nog zonder btw bestellen?B-Man schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:39:
[...]
In NL moet er voorzover ik weet enkel het BTW nummer van de leverende partij opstaan, en dat is ook bij consumer facturen het geval. De enige uitzondering die ik ken is het geval waarin ik een factuur stuur of ontvang binnen de EU, dan moeten de BTW nummers van zowel opdrachtgever als opdrachtnemer op de factuur staan.
10% korting op alle Inspiron en XPS orders vanaf €899,-
M73QVJ4ZZWD?S8
Geldig t/m 14-05-2008
M73QVJ4ZZWD?S8
Geldig t/m 14-05-2008
Thankx!! Met de EEP-discount code iets verder terug in deze pagina kom ik dan op 15% korting op een XPS!
waarom de EPP discount gebruiken? Gewoon de 5% code gebruiken die met een P begint. Dit is een algemene 5% kortingsbon. Dus geen (toekomstig?) gezeik met EPP. EPP is namelijk alleen voor werknemers van specifieke bedrijven.Valorian schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:36:
Thankx!! Met de EEP-discount code iets verder terug in deze pagina kom ik dan op 15% korting op een XPS!
Verwijderd
Kreeg die 10% code vandaag ook op m'n mail, wilde hem nu gaan delen, maar helaas was iemand me voor
krijg overigens via m'n werkgever 10% EPP korting, dus nu 20% in totaal. Ga zo eens proberen of de EPP werkt + 10% korting + 5% korting (dus de 10% en 5% non-EPP) = 25% korting 
Dat wordt een goedkope XPS laptop
Dat wordt een goedkope XPS laptop
Voor belgië 10%
T01G2VJRT858F1
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale order waarde exclusief verzending € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 14.05.08.
T01G2VJRT858F1
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale order waarde exclusief verzending € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 14.05.08.
Dus het is mogelijk om bovenop de tijdelijke 12% of 10% (afhankelijk van het model) korting die je momenteel bij dell standaard krijgt nog eens 10% te krijgen?! dat betekend 22% korting... Is die 10% code geldig i.c.m de standaardkorting?Gianni Rombios schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:47:
M73QVJ4ZZWD?S8
Geldig t/m 14-05-2008
Anders wordt het wel heel interresant
In mij bestellijst staat 'profiteer nu van 12% korting'
'profiteer nu van 10% korting' ( van de actiecode)
en bij extra kortingen 'nu 5% korting op uw order'
dat is 27%
[ Voor 17% gewijzigd door Reticulum op 08-05-2008 19:19 ]
Verwijderd
Nee, als je het goed doet, kun je zelfs 32% halen!
12% standaard Dell-korting
10% EPP korting
10% kortingscode
------
32% korting
12% standaard Dell-korting
10% EPP korting
10% kortingscode
------
32% korting
Die kun je dus beter niet gebruiken als je geen bedrijf heb? (als gewoon consument dus).silmaril8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:41:
[...]
. EPP is namelijk alleen voor werknemers van specifieke bedrijven.
Dan ben je als gewoon consument dus zo het goedkoopst uit :
12% standaard korting
10% actiecoupon
5% extra korting op order
--------------------------------------+
27% korting
[ Voor 25% gewijzigd door Reticulum op 08-05-2008 19:33 ]
EPP kun je ook gewoon als particulier intikken ze vragen toch niet om verdere informatie!
[ Voor 7% gewijzigd door markweb4871 op 08-05-2008 20:35 ]
Lol, maar wat is de 10% EPP code dan? Alleen de 5% is gegeven.
En inderdaad, kun je daar later geen last mee krijgen.
En inderdaad, kun je daar later geen last mee krijgen.
Die 12% standaard korting is natuurlijk geen korting he. Dit moet je echt niet als korting bestempelen: ze verhogen de prijs met 12% en geven dan 12% korting... Ze kunnen ook gewoon 20% korting geven dan.
De kortingen kun je niet zomaar optellen, de tweede korting is namelijkhaagseblowin schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:31:
[...]
12% standaard korting
10% actiecoupon
5% extra korting op order
--------------------------------------+
27% korting
10% van 100-12=88% = 8.8%
derde korting 5% over 79,2 = 3.96%
Resteert 75,24% ofwel 24,76% korting
[ Voor 3% gewijzigd door Gianni Rombios op 08-05-2008 22:39 ]
Ja iets wat ik me dus net zat te bedenken. maar ach beetje positief bekijken het is een hoop korting op een bedrag van boven de 900 euroGianni Rombios schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:38:
[...]
De kortingen kun je niet zomaar optellen, de tweede korting is namelijk
10% van 100-12=88% = 8.8%
derde korting 5% over 79,2 = 3.96%
Resteert 75,24% ofwel 24,76% korting

Als de waardebon door de site geaccepteerd wordt, is-ie geldig. Simpel._Sparkie_ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:37:
[...]
Ja iets wat ik me dus net zat te bedenken. maar ach beetje positief bekijken het is een hoop korting op een bedrag van boven de 900 euro![]()
Toch vraag ik mij nog 1 ding af. Er staat vervalt 14mei van de aflopen keren weet ik dat je op die datum zelf volgens de site die korting nog kan krijgen. is dit ook echt zo of komt het er dan op neer dat als je de bestelling plaats je gebeld of gemaild wordt dat die kortingen vervallen zijn?
Ik zou voor de zekerheid maar minimaal 1 dag ervoor bestellen.
Verwijderd
Waarom kan je geen 10% + 10% + 5% + 5% doen?
10 + 10 kan wel en dan nog een extra 5 maar meer wil niet lukken.
Zit nu op 830eu (consument) met een 1440 scherm, 2,4ghz proc en 3gb mem. Alleen twijfel ik nog of ik meteen zal kopen of nog ff zal wachten want ik heb de laptop nog lang niet nodig en dan ligt ie hier alleen maar 3 maanden stof te happen.
Zit nu op 830eu (consument) met een 1440 scherm, 2,4ghz proc en 3gb mem. Alleen twijfel ik nog of ik meteen zal kopen of nog ff zal wachten want ik heb de laptop nog lang niet nodig en dan ligt ie hier alleen maar 3 maanden stof te happen.
http://en.wikipedia.org/w...evina_platform_.282008.29
dan zou ik nog even wachten op het nieuwe platform...
Centrino staat toch er toch alleen voor dat het verzekerd is dat je een bepaalde hardware combinatie in je laptop hebt zitten? Want volgens mij is het niet zo dat er echt hele complete nieuwe dingen uit gaan komen. Alleen maar dat je er zeker van kunt zijn als er Centrino 2 op staat dat er ook daadwerklijk bepaalde hardware in zit. Het enige nieuwe wat ik kan zien is de Intel GMA X4500 en de front side bus van 1066Mhz. Aan die GMAX4500 heb je in dit geval van de xps niks aan omdat er een geforce in zit. Maar "correct me i'm wrong"joertem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:21:
http://en.wikipedia.org/w...evina_platform_.282008.29
Klopt als een bus hoor, centrino 2 vpro (of wat dan maar ook) staat alleen voor een bepaalde hardware combinatie. Ik had eigenlijk moeten zeggen: ik zou wachten ivm nieuwe chipsets van intel(PM45), ddr3 werkgeheugen en een fsb van 1066 mt/s. Ik vrees alleen dat het nog wel een jaartje gaat duren voordat wij een laptop kunnen kopen die dit allemaal in huis heeft. Wie weet komt er binnenkort een interessante ontwikkeling (ddr3 werkgeheugen is snel!), dus wachten kan nooit kwaad._Sparkie_ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Centrino staat toch er toch alleen voor dat het verzekerd is dat je een bepaalde hardware combinatie in je laptop hebt zitten? Want volgens mij is het niet zo dat er echt hele complete nieuwe dingen uit gaan komen. Alleen maar dat je er zeker van kunt zijn als er Centrino 2 op staat dat er ook daadwerklijk bepaalde hardware in zit. Het enige nieuwe wat ik kan zien is de Intel GMA X4500 en de front side bus van 1066Mhz. Aan die GMAX4500 heb je in dit geval van de xps niks aan omdat er een geforce in zit. Maar "correct me i'm wrong"
[ Voor 5% gewijzigd door joertem op 09-05-2008 14:15 ]
Verwijderd
Het enige ''grote'' verschil wat ik zag is de tdp die van 35 naar 29 gaat. Of het kwa prestaties allemaal zoveel beter word? denk niet dat het erg veel uit gaat maken. Als er tegen die tijd zo'n cpu in zit vind ik het best maar als die pas in juli uitkomt duurt het meestal toch nog wel even voordat ie in de producten zit? + vaak ook nog eens een hogere prijs.
maargoed ik wacht het gewoon af, dell heeft volgens mij vrij vaak allemaal aanbiedingen ed dus of ik nu of over 2 maanden koop zal volgens mij uiteindelijk niet zoveel schelen.
maargoed ik wacht het gewoon af, dell heeft volgens mij vrij vaak allemaal aanbiedingen ed dus of ik nu of over 2 maanden koop zal volgens mij uiteindelijk niet zoveel schelen.
Als je er toch twee of drie maanden niks mee doet heb je ook langer garantie als je hem pas later koopt. Prijs zal denk ik nauwelijks zakken maar ook niet stijgen. Rond de 800 euro voor zo'n XPS is natuurlijk super!
Ik ben ook van plan een Dell laptop aan te schaffen binnenkort, en kan zeker de coupons gebruiken!
Is er nog een 15% korting op stapel binnenkort, of is 10% de enige tot nu toe?
Op het moment alleen een Epp 5% korting en een 10% korting die tot 14 mei geldig is. De laatste staat op de vorige pagina en die van 5% staat op een paar pagina's terug. Wat er binnenkort komt weet helaas niemand behalve dell...JohnStaakke schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:07:
Ik ben ook van plan een Dell laptop aan te schaffen binnenkort, en kan zeker de coupons gebruiken!

Geen 15% maar met de 12% korting op de website is het momenteel toch iets goedkoper dan met de vorige 15% code. Voor het gemak, hier de momenteel geldige NL codes:
M73QVJ4ZZWD?S8
Geldig t/m 14-05-2008
5% korting:
Code: P5L9NZN50SG53W
Geldig tot: 31-10-2008
Voor de volledigheid (beter bovenstaande P5L code gebruiken)
EPP discount (soort bedrijfskorting)
Code: 1TJ$N20835B2SZ
Geldig tot:31-10-2008
M73QVJ4ZZWD?S8
Geldig t/m 14-05-2008
5% korting:
Code: P5L9NZN50SG53W
Geldig tot: 31-10-2008
Voor de volledigheid (beter bovenstaande P5L code gebruiken)
EPP discount (soort bedrijfskorting)
Code: 1TJ$N20835B2SZ
Geldig tot:31-10-2008
[ Voor 9% gewijzigd door Gianni Rombios op 09-05-2008 15:42 ]
Wat denk je zelf?Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:28:
ik wil pas eind juni een pc halen. Is er dan weer een nieuwe 10% korting code denk je?
Wij weten uiteraard ook niet of Dell in Juni een 10% bon heeft. Dat weet alleen Dell. Dus bel ze op zou ik zeggen, en dan natuurlijk hier het antwoord posten.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:44:
Ik hoop het wel. Ik zie dit voor de 1e keer dus ik weet het niet.
Verwijderd
Net voor de 3e keer in 3 dagen gebeld met Dell, maar ik krijg er geen extra 'telefoonaanbieding' uit. Krijg telkens te horen dat de internetprijs de telefoonprijs is.. Lijkt me dus dat een aantal mensen hier veel mazzel heeft gehad!
Nee, per juni komen er geen meerVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:27:
Dus er komen in juni geen verdere kortingscoupons meer?

Denk zelf eens na zeg!
Als k het goed heb gedaan kan ik de XPS M1530 die dus orgineel 930 eurie is voor 790 euro laten opsturen ? of kan het nog goedkoper heb de 10% en 5% bon gebruikt
XPS M1530
Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache), Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
XPS M1530
Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache), Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
[ Voor 9% gewijzigd door haakjesluiten op 09-05-2008 20:02 ]
Verwijderd
Ja ik weet dat niet. Ik heb nooit geweten dat die code's zomaar te krijgen zijn._Arthur schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:30:
[...]
Nee, per juni komen er geen meer![]()
Denk zelf eens na zeg!
Als je dit topic, helemaal, gelezen hebt, zul je zien dat er bijna elke week van dit soort bonnen zijn. Maar je zult ook lezen dat niemand weet wat voor soort bonnen er de week daarop komen, en of ze überhaupt komen. Dus een gevalletje van goed dit topic doorlezenVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:05:
[...]
Ja ik weet dat niet. Ik heb nooit geweten dat die code's zomaar te krijgen zijn.
Heb echt mazzel gehad merk ik wel.
Inspiron standaardkorting van 250 euro
15% coupon a 155,85
5% coupon a 44,16
En geen leveringskosten
15% coupon a 155,85
5% coupon a 44,16
En geen leveringskosten
Die standaardkorting is geen echte korting he? Ze verhogen gewoon de prijs met 250 en geven dan 250 euro korting... Dus die moet je niet meerekenen.markweb4871 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:14:
Heb echt mazzel gehad merk ik wel.
15% coupon a 155,85
5% coupon a 44,16
En geen leveringskosten
En leveringskosten zijn altijd gratis. Ook de 5% kortingsbon is al bijna een jaar geldig. Die 15% korting is eens in de zoveel weken. Standaard is 10% korting.
Dit topic gaat over waardebonnen van Dell, niet over andere dingen
. Gelieve dus niet offtopic gaan
.
[ Voor 108% gewijzigd door Thandor op 12-05-2008 21:38 ]
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Dat is niet helemaal correct gezien het huidige systeem nog exact dezelfde kale nieuwwaarde heeft. De 250 euro was zeker wel een korting. Vandaar dat ik slechts 839 heb betaald voor mijn Inspiron,silmaril8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:18:
[...]
Die standaardkorting is geen echte korting he? Ze verhogen gewoon de prijs met 250 en geven dan 250 euro korting... Dus die moet je niet meerekenen.
En leveringskosten zijn altijd gratis. Ook de 5% kortingsbon is al bijna een jaar geldig. Die 15% korting is eens in de zoveel weken. Standaard is 10% korting.
De volgende Dell 1720 kost 850 euro (incl. kortingsbonnen):markweb4871 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:37:
[...]
Dat is niet helemaal correct gezien het huidige systeem nog exact dezelfde kale nieuwwaarde heeft. De 250 euro was zeker wel een korting. Vandaar dat ik slechts 839 heb betaald voor mijn Inspiron,
Intel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]
nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen
500 GB (5.400 rpm) Dual SATA harde schijven (2 x 250 GB)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie - Europa - Core 2 Duo Processors
Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
Geen draagtas
17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
En deze 1720 had jij toch? En jij betaalde ook rond de 850 euro toch?
En bij deze zit geen "standaardkorting" van 250 euro: er gaat maar 120 euro vanaf.
Oftewel conclusie: ze kijken wat ze minimaal voor een laptop willen hebben en verhogen dan de prijs met 200 euro of 10%. Om de prijs daarna weer te verlagen en dan lijkt het dus alsof Dell hele hoge kortingen op hun laptops geeft.
Er zijn echt genoeg mensen die dan denken dat ze ook écht €120, €250 of 10% korting krijgen. Maar dit is dus niet zo..
Je kan zelfs stellen dat de 5% en de 10%/15% kortingen in principe ook geen kortingen zijn
QKZXRVF7TQPC0G
Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoires
Vervalt zondag 15 juni 2008
* Alle online aanbiedingen zijn slechts geldig bij aankoop van maximaal 5 producten.
* Alle online aanbiedingen zijn slechts geldig bij aankoop van afzonderlijke producten (zonder systeem).
* Alle online aanbiedingen zijn niet cummuleerbaar met andere online promoties.
* Alle online aanbiedingen zijn niet van toepassing op Dell Consumables (inkt, papier en toner)
Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoires
Vervalt zondag 15 juni 2008
* Alle online aanbiedingen zijn slechts geldig bij aankoop van maximaal 5 producten.
* Alle online aanbiedingen zijn slechts geldig bij aankoop van afzonderlijke producten (zonder systeem).
* Alle online aanbiedingen zijn niet cummuleerbaar met andere online promoties.
* Alle online aanbiedingen zijn niet van toepassing op Dell Consumables (inkt, papier en toner)
[ Voor 91% gewijzigd door joertem op 12-05-2008 13:37 ]
10% korting
M73QVJ4ZZWD?S8
geldig t/m woensdag 14 mei
M73QVJ4ZZWD?S8
geldig t/m woensdag 14 mei
" Play the violent strings of my symphony "
BELGIË
----------------
T01G2VJRT858F1
----------------
T01G2VJRT858F1
24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW
Verwijderd
Deze bon geeft 10% korting en is tot en met 14 mei geldig en kan samen met andere kortings bonnen worden gebruikt: M73QVJ4ZZWD?S8
en deze bon geeft 5% korting en kan tot en met 31 oktober 2008 worden gebruikt:
W8JTBGX$337XWJ
Samen dus alvast 15% korting.
Succes ermee,
Kees
en deze bon geeft 5% korting en kan tot en met 31 oktober 2008 worden gebruikt:
W8JTBGX$337XWJ
Samen dus alvast 15% korting.
Succes ermee,
Kees
De geldigheidsduur van deze waardebon is verlengd naar woensdag 21 mei.Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:13:
Deze bon geeft 10% korting en is tot en met 14 mei geldig en kan samen met andere kortings bonnen worden gebruikt: M73QVJ4ZZWD?S8
Werkt deze op alle laptops? Want meestal blijkt mijn keuze niet te mogen...Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:13:
Probeer het gewoon door je gewenste laptop in je mandje te zetten en de bon in te voeren...RemcoDelft schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:11:
[...]
Werkt deze op alle laptops? Want meestal blijkt mijn keuze niet te mogen...
M73QVJ4ZZWD?S8
Profiteer van 10% korting!
Vervalt woensdag 21 mei 2008
kortingsbon is verlengd
edit: hehe, was al verteld... ik keek naar de datum en zag dat er vandaag nog geen reply was geplaatst, en aangezien de mail van dell pas vanochtend verstuurd is ging ik er vanuit dat het nog niet verteld was..
kortingsbon is verlengd
edit: hehe, was al verteld... ik keek naar de datum en zag dat er vandaag nog geen reply was geplaatst, en aangezien de mail van dell pas vanochtend verstuurd is ging ik er vanuit dat het nog niet verteld was..
[ Voor 50% gewijzigd door joertem op 15-05-2008 12:59 ]
Verwijderd
Voor België T01G2VJRT858F1 t.e.m. 21/05/2008
De 12% korting is nu vervangen door een standaard bedrag.
De laptop die ik gisteren kocht is nu 50€ duurder.
De 12% korting is nu vervangen door een standaard bedrag.
De laptop die ik gisteren kocht is nu 50€ duurder.
Weet iemand waar ik kortingsbonnen kan vinden voor de (klein)zakelijke producten van Dell? De consumenten-bonnen doen het namelijk niet...
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Bij mij pakt ie 'em niet op een Inspiron van 529 euro, De 5% pakt ie wel.joertem schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:57:
M73QVJ4ZZWD?S8
kortingsbon is verlengd
Die code werkt dan ook alleen op systemen met een prijs boven de 799 euro.
Verwijderd
ok, da's duidelijk. dus 5% is voor mij de max. Ik moet ook nog even maandag op mijn werk kijken want mijn werkgever krijgt standaard ook nog eens 3% korting en ze hadden ook nog een extra actie geloof ik.Blaim schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:54:
Verwijderd
Jep op dit moment kan je alleen maar de 10% kode gebruiken en die van 5% 
Ik had beetje mazzel mijn mijn bestelling van 13 mei (xps 1530).
Mij hebben ze per ongeluk 25% gegeven
.
Ik had namelijk een fout gemaakt bij het bestellen (damage supp. ipv warranty supp.). Dit heb ik laten aanpassen via de foon en toen hebben ze bij de offerte weer die 10% meegenomen. . Ik ztt nu op € 895 voor een xps met 3 jaar hardwaresupport en een T8300
.
Hij is besteld!
Ik had beetje mazzel mijn mijn bestelling van 13 mei (xps 1530).
Mij hebben ze per ongeluk 25% gegeven
Ik had namelijk een fout gemaakt bij het bestellen (damage supp. ipv warranty supp.). Dit heb ik laten aanpassen via de foon en toen hebben ze bij de offerte weer die 10% meegenomen. . Ik ztt nu op € 895 voor een xps met 3 jaar hardwaresupport en een T8300
Hij is besteld!
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 22:38 ]
Daarom heb ik mijn Inspiron 1525 ook maar geupdgrade naar een T8300 en een 320 GB harde schijf om uiteindelijk op dezelfde prijs uit te komen.Blaim schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:54:
Toch een mooi alternatief als je zonder grafische kaart kunt leven. De integrated X3100 is voor mij voldoende.
Dit is wel een handig adres om snel de huidige couponcodes te zien:
http://www.koopem.nl/8.aspx
Ligt net als hier aan de spotters in hoeverre dat compleet/up to date is.
http://www.koopem.nl/8.aspx
Ligt net als hier aan de spotters in hoeverre dat compleet/up to date is.
Verwijderd
Er is een nieuwe bon
G11P23WQGN2CSV
geldig tot 28 mei
gezien op
http://www.pc-acties.eu/laptop/
heb hem al geprobeerd maar hij werkt nog niet geeft boodschap actie verlopen.
volgens mij wordt hij pas morgen 22-05-2008 actief
G11P23WQGN2CSV
geldig tot 28 mei
gezien op
hij werkt alleen als je een laptop haalt boven de 899Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:30:
Er is een nieuwe bon
G11P23WQGN2CSV
geldig tot 28 mei
gezien op
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Ook dan werkt hij niet, lijkt er dus op dat de code onbruikbaar is.Excellence1 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:32:
[...]
hij werkt alleen als je een laptop haalt boven de 899
Nu wel geldig, echter geen 15% maar 10% korting.G11P23WQGN2CSV
Verwijderd
Nu het is de opvolger van M73QVJ4ZZWD?S8
welke niet meer werkt
dit is de nieuwe geldig tot 28 mei
G11P23WQGN2CSV
Helaas niet de verwachte 15% zoals gezien op
heb hem al geprobeerd en hij werkt inderdaad van af 22-05-2008
De oude doet het niet meer
deze werkt ook nog steeds en geeft 5% korting W8JTBGX$337XWJ
samen dus 15 %
welke niet meer werkt
dit is de nieuwe geldig tot 28 mei
G11P23WQGN2CSV
Helaas niet de verwachte 15% zoals gezien op
heb hem al geprobeerd en hij werkt inderdaad van af 22-05-2008
De oude doet het niet meer
deze werkt ook nog steeds en geeft 5% korting W8JTBGX$337XWJ
samen dus 15 %
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 00:23 ]
Nu wél 15% korting met deze bonTweakersOnly schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Nu wel geldig, echter geen 15% maar 10% korting.
Deze zou ik wel willen, maar uiteraard doet die evaluecode het niet meer. Zijn er behalve de dell waardebonnen nog meer van die zg. "verborgen" configuraties?TweakersOnly schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:03:
Daarnaast bevat de Dell website nog een "verborgen" configuratie van de Inspiron 1720. Via evalue-code NLDHSONL-N0472014 kun je deze configuratie openen. In deze configuratie zit de Blu-ray brander standaard in, en kost de configuratie slechts 1199 euro, 200 euro meer dan de meest uitgebreide zichtbare configuratie. Ofwel voor 200 euro extra kun je een blu-ray brander kopen, leuke deal.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Op dit moment zijn NLDHSONL-N0572013 en NLDHSONL-N0572015 ook nog configuraties die je kunt bestellen.rambocus schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:55:
Deze zou ik wel willen, maar uiteraard doet die evaluecode het niet meer. Zijn er behalve de dell waardebonnen nog meer van die zg. "verborgen" configuraties?
Edit: Dit is de bron
[ Voor 16% gewijzigd door TweakersOnly op 22-05-2008 13:27 ]
Mmm wil een Dell 1525 bestellen met een standaardprijs van 739 euro. Krijg ik automatisch een 3% EPP korting toegewezen.
Gefeliciteerd met deze EPP korting van 3%, geldig op systemen tot €699
Echter, nu werkt de normale 5% kortingsbon W8JTBGX$337XWJ niet meer...
Ik kan de EPP bon ook niet verwijderen. Dacht eerst mooi, krijg ik 3%+5%. Maar nu krijg ik alleen 3% en geen eens 5%, damn:(
Ik kan de EPP bon ook niet verwijderen. Dacht eerst mooi, krijg ik 3%+5%. Maar nu krijg ik alleen 3% en geen eens 5%, damn:(
bestellen via www.dell.nl in plaats van www.dell.nl/eppbramberk15 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:58:
Mmm wil een Dell 1525 bestellen met een standaardprijs van 739 euro. Krijg ik automatisch een 3% EPP korting toegewezen.
Je krijgt EPP korting of order korting, maar niet samen. De andere 5% bon (NRF8MZ4?VK?LL8) werkt wel in de EPP shop, maar dan vervalt je 3% EPP korting dus.bramberk15 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:58:
Nog even de EPP korting verduidelijken:
3%, geldig op systemen tot €699
6%, geldig op systemen van €700 - €1599
10%, geldig op systemen vanaf €1600
Let op! Dit zijn excl. BTW prijzen. De korting wordt bepaald op basis van de productprijs zonder eventuele acties/kortingen. De prijs die bovenaan in je mandje staat dus, maar die is dus weer incl. BTW.
Als je wil weten of je nog een memory stick moet toevoegen om net van 3% naar 6% of van 6% naar 10% te gaan:
6% vanaf €833
10% vanaf €1904
3%, geldig op systemen tot €699
6%, geldig op systemen van €700 - €1599
10%, geldig op systemen vanaf €1600
Let op! Dit zijn excl. BTW prijzen. De korting wordt bepaald op basis van de productprijs zonder eventuele acties/kortingen. De prijs die bovenaan in je mandje staat dus, maar die is dus weer incl. BTW.
Als je wil weten of je nog een memory stick moet toevoegen om net van 3% naar 6% of van 6% naar 10% te gaan:
6% vanaf €833
10% vanaf €1904
Dit is een mooie:
15% korting alleen deze week
G11P23WQGN2CSV
Veel koopplezier
G11P23WQGN2CSV
Veel koopplezier
" Play the violent strings of my symphony "
Voor belgië:
73MLV$ML6BWVDN
15% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale order waarde exclusief verzending € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.05.08.
73MLV$ML6BWVDN
15% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale order waarde exclusief verzending € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.05.08.
het blijven grapjassen bij Dell. De XPS M1530 configuratie die mijn interesse heeft is nu 2 euro duurder met 15% bon dan begin deze maand met 10%. Komt omdat ze ondertussen het 1280x800 scherm standaard hebben gemaakt ipv die van 1440x900...Ach ja, ik wacht even op het LED-scherm of de inspiron 1535.
De 1525 is trouwens wel goedkoper nu:
622 voor Inspriron 1525 T8300, 2gb, red, 250gb, 6 cel, 1jr, truelife 1440x900, bluetooth,wireless-n
De 1525 is trouwens wel goedkoper nu:
622 voor Inspriron 1525 T8300, 2gb, red, 250gb, 6 cel, 1jr, truelife 1440x900, bluetooth,wireless-n
Mmm bij mij werkt ie niet icm een Dell Inspiron 1525 a 600 euro. Zit er een bestedingslimiet op de bovenstaande code?Symphony-X schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:03:
Dit is een mooie:
G11P23WQGN2CSV
Veel koopplezier
1) 15% EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale order waarde exclusief verzending € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.05.08.bramberk15 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:20:
[...]
Mmm bij mij werkt ie niet icm een Dell Inspiron 1525 a 600 euro. Zit er een bestedingslimiet op de bovenstaande code?
Lees en gij zult zien
verdwaalde ict'er op elektro!
Verwijderd
De NLDHSONL-N0572015 uitgeprobeerd en is echt supper.TweakersOnly schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:25:
[...]
Op dit moment zijn NLDHSONL-N0572013 en NLDHSONL-N0572015 ook nog configuraties die je kunt bestellen.
Edit: Dit is de bron
GRATIS BLUERAY
Jammer dat het een inspirion is en geen XPS
de inspirion heeft GEEN

geen HDMI of DVI en ook geen SPDif
kan hem dus niet als mediacenter gebruiken hij is nl niet aan te sluiten
Supper jammer had graag een gratis blueray gehad
Kijk dan eens naar de HP Pavilion dv9890ed. Te koop voor € 1239 bij Chear.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:49:
kan hem dus niet als mediacenter gebruiken hij is nl niet aan te sluiten
Supper jammer had graag een gratis blueray gehad
[ Voor 8% gewijzigd door TweakersOnly op 22-05-2008 22:57 ]
De 5% en 15% bonnen zijn in combinatie te gebruiken!
maw..:
maw..:
voor €750,18 lijkt me geen slechte deal...Processor T5750 (2.00 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)
Legitieme Windows Vista Ultimate - Nederlands - PRODUCT RED
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
NVIDIA® GeForce Go 8400M GS met 128 MB toegewezen grafisch geheugen
250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Vast 8x DVD+/-RW-station
Intel® Wireless-N-minikaart
Standaardondersteuning 1 jaar Premium XPS-garantiesupport - Voorrang bij telefonisch contact en on-site support
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Biometric Identification Biometrische vingerafdruklezer voor XPS M1530 (PRODUCT) RED
Tv-tuners Dell reisafstandsbediening
LCD-scherm 15,4-inch Widescreen
[ Voor 42% gewijzigd door Sport_Life op 22-05-2008 23:35 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Is een beetje boven budget.TweakersOnly schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:55:
[...]
Kijk dan eens naar de HP Pavilion dv9890ed. Te koop voor € 1239 bij Chear.
De xps heeft de aansluitingen wel en met config T8300 en 4 GB mem + WXGA+
kost ie met de nodige bonnen € 847
Idem in red uitvoering € 894
verschil is kleur en Vista Ultimate ipv home premium
T9300 hoeft niet perse daar ik begrepen heb dat dit geen wezelijke performance verbetering geeft.
Voor dat verschil van € 400 koop je een losse BlueRay speler.
Verwijderd
Andere volg orde van invoer kan al het e.e.a in prijs schelen en voor 100 euries een T8300Sport_Life schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:33:
De 5% en 15% bonnen zijn in combinatie te gebruiken!
maw..:
Processor T5750 (2.00 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)
Legitieme Windows Vista Ultimate - Nederlands - PRODUCT RED
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
NVIDIA® GeForce Go 8400M GS met 128 MB toegewezen grafisch geheugen
250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Vast 8x DVD+/-RW-station
Intel® Wireless-N-minikaart
Standaardondersteuning 1 jaar Premium XPS-garantiesupport - Voorrang bij telefonisch contact en on-site support
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Biometric Identification Biometrische vingerafdruklezer voor XPS M1530 (PRODUCT) RED
Tv-tuners Dell reisafstandsbediening
LCD-scherm 15,4-inch Widescreen
[...]
voor €750,18 lijkt me geen slechte deal...
en een veel betere grafische kaart GT ipv GS en als top klapper 4GB ipv 2GB. zou ik toch nog eens opnieuw proberen. Als je i.p.v. 4 voor 3GB gaat is het vershil nog maar 60 euro
Verwijderd
Klopt kost niet meer maar ik had niet eens in de gaten dat ie een 8400GS had dacht een 8600GSVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:49:
^ Kan beter voor 50 euro meer.. met t8300 en 8600m GT
In mijn vergelijk was ik uitgegaan van een 8600GT versus een 8600GS
Nog even en het kost niets meer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 15:21 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:49:
^ Kan beter voor 50 euro meer.. met t8300 en 8600m GT
Heb nu ook besteld.In mijn vergelijk was ik uitgegaan van een 8600GT versus een 8600GS
TIP
Bestel via volgende Evalue code NLBSDONL-N0515356
Voer dit nummer in op de consumers site
Je krijgt dan een XPS die je nog kan aanpassen een 200MB 7200rpm freefall is dan ook een keuze
sommige andere keuzes vervallen echter System RED is niet mogelijk.
Mijn config:
XPS met T8300
Kleur Black
LCD WXGA+ 1440x900
Memory 3GB
Grafics Nvidea Gforce 8600M GT 256mb Standaard
HDD 200GB 7200rpm freefall
Geen verdere extra's besteld
Geen Extra Garanties genomen
Beiden bonnen gebruiken
G11P23WQGN2CSV 15%
W8JTBGX$337XWJ 5%
NU DE KLAPPER BENEDEN DE 800,= EURO 784,33 EUIRES

Dit topic is gesloten.
Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.