Toon posts:

BSPlay via TV-Out

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Joepie, eindelijk heb ik mijn TV-out aan de praat gekregen (S-video-->Scart). Alleen geeft BSPlay (mijn favo DivX-proggie) heel slechte kleuren, zwart wordt groen enzo..

wmp 6 en de NiceMC plugin voor Winamp doen het prima maar hebben wat minder extra functies en slechte (wmp geen) ondersteuning voor subs.

Hoe krijg ik de kleuren in BSPlay goed???

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er dan verder niemand problemen met de BSPlayer via TV-Out???

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

De viper 550 staat nou niet echt bekend om zijn toppie TV-out functie. Denk dat de beperking in je TV-out zit helaas.

Maar misschien zijn er mensen die een andere mening hebben hoor.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom werkt die TV-out dan wel prima met andere proggies...

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

wmp heeft WEL ondersteuning voor subs. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112834
En ik moet zeggen: hij doet het nog goed ook. Ik blijf voorlopig nog wel 6.4 gebruiken. Of wmp7 moet afslanken ;)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Nou, ik gebruik altijd BsPlay voor het weergeven van mijn DivX-jes op mijn TV [800x600]. En dat gewoon met een Asus V3800 Deluxe.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom doet 'ie het bij mij dan niet goed. Hij geeft telkens van die geinverteerde kleuren. WMP doet het op zich wel prima, maar als ik dan een keer subs wil gebruiken heb ik geen zin om eerst alles om te moeten rekenen.

BSPlayer heeft juist als voordeel dat hij met alle formaten subs om kan gaan..

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Misschien moet je "overlay" een keer aanzetten in bsplay. Is sneller maar volgens de auteur wel erg buggy.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, na veel prutsen kwam ik er ook achter dat 'ie het op die manier wel goed deed.

Hij laat alleen vaak quick-launch knoppen e.d. door het beeld heen te zien, maar dat valt ook wel weer op te lossen.

Maar, thanx voor je reactie :)

Verwijderd

Ja zeg nu je het zegt ik vind de beste divx speler echt micordvd maar goed

ik heb een savage 4 Pro 16 mb AGp met een tv-out en zelfs nog en digitale uotpur voor flatscreesn en digitale monitors. Het probleem is dat ik op mijn tv de zwarte randne van mijn desktop zien en die nooit weg krijg voorla boven en onder het beeld staan vrij dikke zwarte balken en mijn monitor schakelt auto matisch om naar de hoofdpijn frequentie 800 x 600 @ 50 hz dus..
wat doe ik daar aan? 9zwarte balken kwijt raken)Heb de nieuwste driver dus.. en ik kan wel het beeld ietsjes uit rekken op mijn tv via de driver van de s4 maar veel te weinig om hem schremvullende te krijgen
Pagina: 1