[CiP] Le Régional Built To Last.
De reset werkte dus ook niet meer? Kan niet opmaken uit je verhaal of je dat al geprobeerd hebt. Heb je al geprobeerde de firmware te restoren?
Ik heb ooit 1 freeze gehad, gewoon een tijdje laten liggen tot de batt leeg is.
dan opladen en hopelijk doet ie het weer.
was ook de Nano 4GB (wel de zwarte
)
was ook de Nano 4GB (wel de zwarte
[ Voor 15% gewijzigd door Cereal op 15-05-2006 17:17 ]
Wat bedoel je precies met ''reset''? Er zit geen reset knop o.i.d. op een Ipod Nano. De firmware restoren zonder contact te krijgen met de pc lijkt me een beetje lastig gaan heRoD schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:15:
De reset werkte dus ook niet meer? Kan niet opmaken uit je verhaal of je dat al geprobeerd hebt. Heb je al geprobeerde de firmware te restoren?
Dit zal de laatste optie zijn, bedankt voor de tip.Cereal schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:16:
Ik heb ooit 1 freeze gehad, gewoon een tijdje laten liggen tot de batt leeg is.
was ook de Nano 4GB (wel de zwarte)
[ Voor 30% gewijzigd door Goesiman op 15-05-2006 17:23 ]
[CiP] Le Régional Built To Last.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Hallo Goesiman,
Zoals je al wel weet verwachten we op got altijd een klein beetje eigen inzet, deze inzet kan ik dit topic amper terug vinden. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen, dan weet je precies wat ik bedoel. Mocht je er nog niet uit komen na de tips van hierboven dan mag je natuurlijk altijd een nieuw volledig topic starten, succes
.
Zoals je al wel weet verwachten we op got altijd een klein beetje eigen inzet, deze inzet kan ik dit topic amper terug vinden. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen, dan weet je precies wat ik bedoel. Mocht je er nog niet uit komen na de tips van hierboven dan mag je natuurlijk altijd een nieuw volledig topic starten, succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()