Anoniem: 254078
Daarnaast gaat dat dollar verhaal niet op voor Nederlandse sites.
Anoniem: 53025
Ik heb zo'n 100,- dollar in 4 maanden verdiend en nu moet ik die Amerikaanse belastingdingen gaan invullen voordat ik mijn geld krijg overgemaakt. (het ging wat sneller dan verwacht en ik had nog geen zin om mij in die belastingdingen te verdiepen)
Het grootste "probleem" is dat ze nu de gratis advertenties plaatsen op mijn site, en niet meer de betaalde.
Is het wel verstandig om als particulier mee te doen met adsense?
Ik geloof dat je je vrij kunt laten stellen voor USA belastingen, heb ik meen ik ook gedaan.
Als je het op Paypal kan laten staan heb je geen gedoe met het betalen van belastingen en kan je het gewoon online houden en vanaf daar dingen betalen.
Of ja, iig niet in de VS. In NL betaal je er ook geen belasting over zolang het om een paar honderd euro gaat.
Dat laatste is een misverstand. Officieel moet je elke cent die je bijverdient voor de belasting opgeven. Of je dat voor een paar honderd euro gaat doen, is voor velen vooral een kwestie van afwegen van het risico op controle.bartvb schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:47:
Je moet die belastingwizard gewoon even doorlopen en als het goed is komt daar dan uit dat je geen belasting hoeft te betalen.
Of ja, iig niet in de VS. In NL betaal je er ook geen belasting over zolang het om een paar honderd euro gaat.
Verder maakt het natuurlijk niet uit of je het geld op een Paypalrekening laat storten of op je bankrekening. Het geld blijft in NL belast (anders zou belasting ontwijken cq. ontduiken wel heel gemakkelijk worden...)
Niet om belasting te ontduiken hoor, maar als ik iets online verkoop heeft de overheid daar imho niks mee te maken als ik dit geld gewoon online houd.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Ik denk wel dat Paypal een aandachtspuntje van de fiscus is. Er gaan vele miljoenen om in de Paypal-handel.Dennahz schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:02:
Ik denk niet dat er bij de belastingdienst bekend is hoeveel geld je op je Paypal rekening hebt staan? Het lijkt mij namelijk niet dat Paypal dit opgeeft aan de belastingdienst zoals de banken dit doen.
Niet om belasting te ontduiken hoor, maar als ik iets online verkoop heeft de overheid daar imho niks mee te maken als ik dit geld gewoon online houd.
Zou liever een andere advertiser gebruiken waar ik meer controle over mn advertisemens heb.
Teveel chinese goldspam steeds.
Listen to the voices in your head.
Heb je niet gewoon heel weinig bezoekers?bbr schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:27:
Gaat erg traag hier, ~ 10 eurie in 6 maanden.
Zou liever een andere advertiser gebruiken waar ik meer controle over mn advertisemens heb.
Teveel chinese goldspam steeds.
Wat is je Clickrate?
Ik heb zo'n 200 bezoekers per dag, een clickrate van 1,7%, en een verdienste van +/- 12 euro per maand. Geen kostwinner, maar toch "leuk" om mee te experimenteren.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
ECPM: USD 1,80
beetje matig toch?
Facts don't care about your feelings
Op dit moment een probleem met die conversie van AdSense login naar een Google Account. Als ik inlog krijg ik het volgende:
Wordt mij niet duidelijk of mijn inlog account dan ook al een Google Account is? Er onder staat iig die hele migratie Wizard, kan die wel doorlopen maar dan krijg ik te horen dat mijn login niet te converteren is naar een Google AccountAre you one of the following people?
[email adres waarmee ik inlog]
If so, then you've already updated your login to a Google Account.
Return to AdSense and use your Google Account to sign in.
Ik stuur per maand dik 30 miljoen pageviews richting AdSense, dan zou je toch een klein beetje service en behulpzaamheid mogen verwachten? Ik ga in iedergeval ASAP wegmigreren van AdSense. Inkomsten zijn in het afgelopen jaar enorm gedaald (zelfs als we de dollar buiten beschouwing laten), service is bagger en flexibel is het systeem niet en heel relevant zijn de advertenties ook niet in mijn geval. *grmbl*
Even een update: ik ben inmiddels van de ProSense theme afgestapt. Ik was niet tevreden over het pro-adsense uiterlijk. heb nu een theme die overigens even goed rendeert met Adsense.Cis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:31:
[...]
Om even een update te geven: ik heb niet echt veel tijd gehad om ideeen en plannen te maken, maar op dit moment zit ik op de 200 - 250 bezoekers per dag. Ik heb in de tussentijd ongeveer 5 nieuwe artikelen geplaatst, die overigens weinig bezoekers trekken. Het lijkt er dus op dat steeds meer search engines en externe sites gaan linken.
Qua adsense inkomsten valt het erg tegen. Op een goede dag verdien ik 1 dollar, maar vaker is het rond de 20 dollarcent... (12 eurocent).
Ik twijfel heel erg of die ProSense theme voor Wordpress nou echt wel zo goed is voor de inkomsten...
M.b.t. de bezoekers moet ik jullie gelijk geven: ik heb weliswaar niet zo heel veel artikelen gepost in de tussentijd, maar het bezoekersaantal is vrijwel identiek gebleven. Nu dagelijks tussen de 210 - 260 (stijging van 3%). De adsense inkomens liggen rond de 10 dollar per maand. Jaarlijks betaalt google mij 1 keer dus
Ik had vorige maand zo'n 135 pageviews per dag, aantal bezoekers ligt nog lager dus. Zo'n $63 van adsense en nog wat van affiliates.nl
Anoniem: 264216
Paginaweergaves 96.121
Aantal klikken 829
Pagina-CTR 0,86%
ECPM van de pagina USD 1,26
Dat kun je in zijn algemeenheid niet stellen. Het hangt helemaal van het onderwerp af. Als je een kleine site hebt met pak hem beet 30K bezoekers per maand, maar een pagina CTR van 7% haalt (niet uitzonderlijk voor bv. reissites), heb je het toch algauw over 300 tot 400 euro (ja, euro) per maand.YoshiBignose schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:41:
Ik denk dat er meer centen de verdienen valt door gewoon advertentieruimte beschikbaar te stellen. Betaling per views of aantal dagen. Adsense schiet echt niet meer op voor de wat kleinere sites.
Als je 30K bezoekers op een reissite hebt, dan ben je niet echt klein meerprijk schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:45:
[...]
Dat kun je in zijn algemeenheid niet stellen. Het hangt helemaal van het onderwerp af. Als je een kleine site hebt met pak hem beet 30K bezoekers per maand, maar een pagina CTR van 7% haalt (niet uitzonderlijk voor bv. reissites), heb je het toch algauw over 300 tot 400 euro (ja, euro) per maand.
Voor de rest kan je dat bedrag dan nog wel verdubbelen als je ook affiliate ads aanbiedt.

Maand Mei:
3.000 Bezoekers
17.683 paginaweergaves
CTR: 4,04%
CPM: 5,7
Totale inkomsten maand mei. $100,74.
Niet gek dacht ik zo.
No Shame, only Fame!
Ik heb inmiddels over 3 dagen al 900 views, maar nog steeds 0 kliks. Normaal gesproken zit ik rond de 1,8%, dus had ik allang 15 kliks moeten hebben...
Anoniem: 254078
Dit laten we maar even weg, nietwaar?
[ Voor 21% gewijzigd door IEF op 22-06-2008 13:08 ]
Ik heb een Nederlandstalige website en als bijvoorbeeld Oranje dan speelt, dan zie ik dat ik die dag minder bezoekers/clicks heb. Vrij logisch.
Is het trouwens verstandig meta tags te gebruiken puur voor adsense, of doet adsense hier niets mee?
Adsense is nu idd weer down, zoals wel vaker de laatste tijd.
Ben nu overigens hard op weg om voor het eerst meer dan $100 Adsense in één maand te halen

Als ik jou was zou ik wel gewoon meta-tags in je website en/of pagina's opnemen, bij mijn website worden ze meestal wel door Google gebruikt. Echter als iemand met een andere zoekmachine zoekt die er wel waarde aan hecht zal die ze gebruiken.
Het percentage van kliks neemt overigens af, maar dat kan ook aan mijn site en bezoekers liggen
Anoniem: 76287
Ik ben niet zo handig met extensies (als in: nog nooit gebruikt), maar nu heb ik deze gedownload en geconfigureerd, maar hoe en waar krijg ik het nou op het scherm?André schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:37:
[...]
Na aanleiding van deze opmerking heb ik eens een FF extensie opgezocht, en wat blijkt: hij bestaat. Ik zie dus nu het bedrag in mijn statusbalk
Hij keurt het af op de staat/state en postcode/ZIP die hij in USA format wil hebben - wat ik met een NL adres uiteraard niet heb.
Ik kan eerlijk gezegd nergens iets vinden over tips wat je als Nederlander moet invullen om je registratie goed te submitten.
Hoe hebben jullie dat gedaan ?
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
gegevens. Dat is op de eerste pagina van https://www.google.com/adsense/g-app-single-1 .
Rechts onderin heb je een nieuw icoontje, als je daar op klikt kun je je inloggegevens invoeren. Dan zou het moeten werken. Al werkt het voor mij trouwens niet, hij kan niet inloggen ofzoAnoniem: 76287 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:00:
[...]
Ik ben niet zo handig met extensies (als in: nog nooit gebruikt), maar nu heb ik deze gedownload en geconfigureerd, maar hoe en waar krijg ik het nou op het scherm?
[ Voor 57% gewijzigd door sub0kelvin op 08-08-2008 11:30 ]
Snapte al niet wat ik fout deed, bij mij werkt 't ook niet.sub0kelvin schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:23:
....
Rechts onderin heb je een nieuw icoontje, als je daar op klikt kun je je inloggegevens invoeren. Dan zou het moeten werken. Al werkt het voor mij trouwens niet, hij kan niet inloggen ofzo.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Die had ik al gevonden, maar ook daar lukt het niet:sub0kelvin schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:23:
Ik heb "Nederland" bij "land of gebied" gekozen, en daarna deed ie niet moeilijk over Nederlandse
gegevens. Dat is op de eerste pagina van https://www.google.com/adsense/g-app-single-1 .
Deze staat/provincie bestaat niet in dit land. Geef een geldige staatnaam (of provincienaam) op.
Ongeldige postcode. Amerikaanse postcodes hebben 5 of 9 cijfers
Ik heb het nog even extra geprobeerd, en hij doet het hier prima.
Wat gebeurt er als je met je cursor in het postcodevakje staat? Bij mij komt er dan een wolkje met "Voorbeeldpostcodes van het geselecteerde land/regio: 1234 AB, 2490 AA".
[ Voor 62% gewijzigd door sub0kelvin op 08-08-2008 11:43 ]
voordeel is dat wij een behoorlijk aantal bezoekers per dag hebben, wat je dan ook meteen weer in de inkomsten terug ziet.
gemiddelde aantal unieke hits per dag gaat bij ons richting de 100.000
Wabbawabbawabbawabba
Vreemd, dat gebeurde dus idd niet met mijn brwoser add-on voor IE7.sub0kelvin schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:39:
Andere PC en/of browser proberen. En anders mailtje naar Google, lijkt me.
Ik heb het nog even extra geprobeerd, en hij doet het hier prima.
Wat gebeurt er als je met je cursor in het postcodevakje staat? Bij mij komt er dan een wolkje met "Voorbeeldpostcodes van het geselecteerde land/regio: 1234 AB, 2490 AA".
Rechtstreeks in IE7 werkt het wel
Aangemeld, en nu afwachten maar.
Juist, wij hebben dan enkele voordelen :sub0kelvin schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:49:
Ah, dat is netjes. Onze site moet het doen met zo'n 200-300 unieke bezoekers per dag. Maar goed, we hebben dan ook een specifieke, en kleine doelgroep. We draaien een dollar per dag, gemiddeld, en de ads staan er om de kosten te dekken en dat lukt prima.
Online foto-album, webshop, forum en frontpage.
Elk apart aangemeld op Google alszijnde instelling. 100.000 hits per dag, tellertje loopt best hoog op af en toe, vooral als leden of bezoekers op Google links gaan klikken
Wabbawabbawabbawabba
Ik krijg de laatste tijd vrijwel alleen google trivia advertenties te zien, weten jullie hoe dat komt?
Mijn adsense-inkomsten van de laatste tijd vallen ook erg tegen.
Toen ik mijn site bezocht via een proxy stonden er wel normale advertenties.
Anoniem: 58485
Nee, ik heb gewoon ads... Of bedoel je het aantal klikken enzo?Anoniem: 158192 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:10:
hebbe jullie ook dat er vandaag niks wordt weergegeven ...
Wachtwoord reset helpt ook niet...
[ Voor 11% gewijzigd door Martine op 29-09-2008 20:29 ]
Krijg wel gewoon inkomsten etc. te zien, dus lijkt te werken.
Zal misschien iets aan het systeem veranderd zijn, onderhoud oid.
Zeer vreemd: al deze URL's leiden tot de google homepage! Zit google mijn advertenties te publiceren?!!De afgelopen week hebben de volgende sites die niet op uw lijst met Toegestane sites staan advertenties weergegeven met uw AdSense-uitgeversidentificatienummer.
URL van site
209.85.173.132
74.125.93.104
74.125.77.132
209.85.129.132
64.233.183.132
64.233.169.132
74.125.45.132
74.125.113.132
64.233.189.100
Deze maand ga ik mijn eerste betaling ontvangen. Valt me nog mee hoeveel we binnenhalen per maand, in elk geval flink wat meer dan de kosten die we aan de website hebben. In novermber is het ook nog een stuk gestegen, en hopelijk houden we dat vast.
Dat verklaard je gebrek aan kliks natuurlijk niet, maar lost in elk geval 1 probleem.
excuses voor de dubbelpost
[ Voor 4% gewijzigd door sub0kelvin op 01-12-2008 23:29 ]
Dank voor het uitzoeken van die ongeautoriseerde sites. Om dus volledig te profiteren van google advertenties, moet je dus de google sites / ip-adressen ook toestaan voor adsense ?!!!!
Dat lijkt me vanzelfsprekend ja. Maar je kan altijd maar even een berichtje sturen. Bij verificatie doen ze een paar cent storten, en het nummer als kenmerk moet je invullen.DaannO schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:56:
Iemand enig idee wat er gebeurt als een rekening is opgeheven van de gebruiker en adsense wil geld overmaken? Heb al een nieuwe rekening ingevoerd maar die moet nog ff bevestigd wordenKrijgen zij dan een bericht dat het niet lukt en ze het later nog een keer proberen oid
Die conclusie heb ik ook maar getrokken en google.com en google.nl toegevoegd als toegestane domeinen. Kijken of dat voldoende is of dat ik handmatig alle IPs moet invoeren.Cis schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 07:40:
Kliks is inmiddels opgelost.
Dank voor het uitzoeken van die ongeautoriseerde sites. Om dus volledig te profiteren van google advertenties, moet je dus de google sites / ip-adressen ook toestaan voor adsense ?!!!!
Ik verdien de laatste tijd wat minder, sinds mijn bezoekersaantallen achteruit gaan. Ik zit op gemiddeld 1500 pageviews per dag.
Waar kan je dat nakijken?Cis schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:24:
Vreemd. Afgezien van het feit dat ik al 2 dagen geen kliks zie geregistreerd binnen Adsense, zie ik bij toegestane websites ook hetvolgende staan:
[...]
Zeer vreemd: al deze URL's leiden tot de google homepage! Zit google mijn advertenties te publiceren?!!
Zijn er nog mensen die afgelopen weken een terugval aan inkomsten zien?
Mijn inkomsten vallen niet terug, integendeel. Ten opzichte van vorige maand zijn de kliks van deze maand meer waard per klik (gemiddeld aantal kliks per dag is gelijk gebleven, terwijl de gemiddelde inkomsten per dag is gestegen). Al fluctueert het wel meer dan normaal, deze maand zijn er veel meer uitschieters in de inkomsten, naar boven en naar onderen.
Nope, ik blijf juist in de lift zitten, alhoewel m'n bezoekersaantallen ook nog steeds blijven toenemen.Tofu schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:56:
[...]
Waar kan je dat nakijken?
Zijn er nog mensen die afgelopen weken een terugval aan inkomsten zien?
Bedankt, maar daar zie ik de sites die ik zelf ingegeven heb, niet de sites waar de advertenties op getoond zijn, maar die nog niet in het lijstje opgenomen zijn, de "ongeldige" adressen dus?sub0kelvin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:46:Toegestane websites zie je bij tabblad "AdSense instellingen" en dan "Toegestane sites".
Hebben jullie ook dat de inkomsten uit Adsense teruglopen ?
Is er een alternatieve aanbieder voor tekstadvertenties?

Vandaag: gemiddeld $0,05 dollar per klik.

Maar nee, ik heb vandaag tot nu toe $9.50 uit 40 kliks. Bijna $0.24 per klik dus.
De CTR van mijn adsense websites varieren 0.23% tot 10% .

klik voor groter
Bovenstaande plaat je laat zien dat de gemiddelde prijs per click ongeveer gelijk is gebleven, maar dat het bij mij wel stabieler is geworden rond een gemiddelde van 20ct per klik. Aangezien het aantal klikken per dag wel omhoog is gegaan door veranderingen in de samenstelling van mijn advertenties, zijn mijn inkomsten wel gestegen.
Wijzigingen naar aanleiding van stats.
[ Voor 51% gewijzigd door sub0kelvin op 13-01-2009 00:01 ]

Het is natuurlijk mogelijk dat bedrijven minder gaan adverteren, en nu helemaal in het begin van het jaar. Even rustig aan doen, maar zo gek als heden heb ik nog niet meegemaakt. Iemand dezelfde ervaring?
Als je meer clicks per dag krijgt, dan is het natuurlijk logisch dat de cpc per dag stabieler wordtsub0kelvin schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:27:
Kan er weinig over zeggen. Laatste maand wat veranderd aan mijn advertenties en dat heeft een (positief) effect gehad. Of er daarnaast terugval is, is dus erg moeilijk te detecteren. Om eerlijk te zijn heb ik het idee van niet, maar fluctueert het nog steeds flink.
[afbeelding]
klik voor groter
Bovenstaande plaat je laat zien dat de gemiddelde prijs per click ongeveer gelijk is gebleven, maar dat het bij mij wel stabieler is geworden rond een gemiddelde van 20ct per klik. Aangezien het aantal klikken per dag wel omhoog is gegaan door veranderingen in de samenstelling van mijn advertenties, zijn mijn inkomsten wel gestegen.
edit:
Wijzigingen naar aanleiding van stats.
Dat kan aan zoveel factoren liggen.Martine schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 02:40:
Ik maak al meer dan een jaar gebruik van Adsense, alleen de maand januari valt mij tot op heden vies tegen. Wat is er aan de hand, heeft het te maken met de wereldwijde recessie?
Het is natuurlijk mogelijk dat bedrijven minder gaan adverteren, en nu helemaal in het begin van het jaar. Even rustig aan doen, maar zo gek als heden heb ik nog niet meegemaakt. Iemand dezelfde ervaring?
Bepaalde webshops zullen na de feestdagen wel minder adverteren, terwijl vakantiesites bijvoorbeeld weer wat meer adverteren met vroegboekacties.
Voor de rest moet je kijken naar wat er is gedaald. Als het aantal kliks gedaald is, dan ligt dat meestal eerder aan je sites dan aan de adverteerders.
Ohja, natuurlijk, stom van meBarôZZa schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 05:04:
[...]
Als je meer clicks per dag krijgt, dan is het natuurlijk logisch dat de cpc per dag stabieler wordt
Mag vandaag niet klagen over de opbrengst van de clicks (te meer om het aantal clicks
Als je het echt door wil draven kan je zeggen dat mensen minder de deur uit gaan door de recessie > meer op internet > meer mensen die op advertenties klikken.
Dat zeg je nu wel, maar wat denk je van; Recessie -> bedrijven gaan niet meer adverteren -> mensen kunnen vervolgens niet op advertenties klikken die er niet zijn.NickH schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:05:
Recessie te maken met het aantal clicks? Hooguit met het aantal adverteerders, mensen blijven wil klikken hoor.
Als je het echt door wil draven kan je zeggen dat mensen minder de deur uit gaan door de recessie > meer op internet > meer mensen die op advertenties klikken.
Anders zat ik dagelijks rond de 50 dollar, momenteel haal ik amper de 30 dollar!
Dus reken maar uit: 2000 / 1000 * 2 = 4 dollar per maand voor jouw site
Kan uiteraard per site verschillen, maar ik denk dat je max 10 dollar moet incalculeren.
Ik zou Martin!'s advies volgen: het er een paar maanden op zetten en kijken wat het doet. Ik dacht in de eerste instantie ook dat het nauwelijks wat op zou brengen, maar dat viel gigantisch mee.
Klopt. Dat hangt heel erg van je site. Ik heb een site waarbij het gemiddeld bezochte aantal pagina's op 1,20 ligt. Er zijn dus weinig mensen die meer dan 1 pagina bezoeken. Bij vaste bezoekers is het aantal bezochte pagina's / bezoeker hoger. Aan de andere kant klikken vaste bezoekers weer minder op advertenties. Kortom: je kunt er idd weinig over zeggensub0kelvin schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:16:
Het gaat natuurlijk niet alleen om het aantal unieke bezoekers, maar ook om het aantal paginavertoningen. Want elke vertoning is weer een kans op een klik. Wij hebben zo'n 1,50 per 1000 vertoningen, maar omgerekend is dat in ons geval zo'n 4-6 dollar per 1000 unieke bezoekers. Dat is al heel wat anders dan het bedrag van Cis.
Gewoon proberen en na een paar maanden evalueren. Overigens is locatie van de advertentie heel belangrijk. Dit kan een factor 2 schelen.
Wat ook meespeelt als je een site hebt met Nederlandstalige content de sterke fluctuaties in de dollarkoers, aangezien Nederlandse adverteerders vaak voor een vast bedrag aan advertenties inkopen in Euro's. Wanneer je voor dit geld weinig advertentie-ruimte krijgt zal je als Nederlandse site-eigenaar de advertentie-inkomsten snel zien teruglopen.
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Ik pak vaak zo'n $10 per 1000 pageviews. Als hij pageviews bedoelt ipv bezoekers, dan kan je afhankelijk van de site gerust $20 per maand pakken, toch $240 op jaarbasis. Ruim genoeg voor de hosting.Cis schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:23:
Mijn site doet zo'n 2 dollar per 1000 bezoekers.
Dus reken maar uit: 2000 / 1000 * 2 = 4 dollar per maand voor jouw site
Kan uiteraard per site verschillen, maar ik denk dat je max 10 dollar moet incalculeren.
Bedoelde hij echter daadwerkelijk bezoekers, dan kan je dat bedrag nog vermenigvuldigen met het gemiddelde aantal pageviews dat ze maken.Altijd mooi meegenomen.
De website is nu 20 dagen online met 1398 unieke bezoekers en 1697pageviews. 2000 unieke bezoekers aan het eind van deze maand moet haalbaar zijn. Wanneer de website een beetje bekend wordt zal dit aantal stijgen natuurlijk. Ik heb het inmiddels aangevraagd en een plekje vrijgemaakt voor de ads.BarôZZa schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:19:
[...]
Ik pak vaak zo'n $10 per 1000 pageviews. Als hij pageviews bedoelt ipv bezoekers, dan kan je afhankelijk van de site gerust $20 per maand pakken, toch $240 op jaarbasis. Ruim genoeg voor de hosting.
Bedoelde hij echter daadwerkelijk bezoekers, dan kan je dat bedrag nog vermenigvuldigen met het gemiddelde aantal pageviews dat ze maken.Altijd mooi meegenomen.
---
En nu weer alles normaal op mijn blogs...

[ Voor 60% gewijzigd door Coach4All op 17-02-2009 21:04 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Moet ik hierop opmaken dat ze iets aanbieden zoals Sedo?