"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
je stopt een cd erin, en dan blijft hij helemaal stil. dan druk ik 2 keer op eject.
dan pakt de aopen `m eindelijk.
Gewoon even naar de shop terug geweest en geruild voor een nieuwe.
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Ik had een Toshiba 48x besteld, maar die hadden ze dus niet meer. Dus werd ie vervangen door de Aopen 48x
Maar zijn er ook mensen die er goede/neutrale ervaringen mee hebben?
plzz let it be
Maar onlangs heb ik er wel zo'n 10 teruggestuurd omdat ze kuren hadden, laadje ging niet open, niet herkennen van cd's en de favoriet: Lekker kraken en schuren bij het uitspinnen. Allemaal 40/48 speed, de 36 speed en minder heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad.
M.a.w. Ik heb A-open wel een beetje gehad. Ik bouw de laatste maanden meestal de TEAC CD-540E in. Deze bevalt me zeer goed.
Tony.. ik zou hem gewoon terugsturen.
En Admiral, de meeste A-open spelers deden het prima hoor.
Ik had een toshiba besteld ivm cloneCD.
Maar een aopen werkt daar volgens mij ook wel mee, als ie niet brak is.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
...With a touch of magic¿
Verwijderd
De nieuwe 48x die ik kreeg is trouwens een andere versie dan de oude.
De nieuwe heeft een oranje led ipv groen en maakt iets meer herrie, maar lijkt het wel nog sneller te lezen.
Verwijderd
Ik had hem bij MicMac gekocht, die bestond toen al niet meer.
En ik had wel eens eerder zo'n ding open gemaakt zonder hem te slopen.
Wat bleek, er zit achter het klpje aan de voorkant, een dwars-mechanisch systeem die als de lade dicht gaat dit systeem er voor zrgt dat de laser mechanisme omlaag komt, maar het systeem ging niet soepel genoeg, dus de lens van het laser gedeelte kon nooit goed focussen, ik dat kunstof systeem een paar keer goed ff heen en weer geschoven, er zat vet genoeg tussen, en toen de lade bij het tandwiel mechanisme wat extra gesmeerd(weinig) en toen die lade een paar keer flink in en uit met de hand.
Daarna er weer in gemonteerd, en dat was het problemo...sindsdien geen rottigheid meer!
http://hardware.netmenu.nl
in mijn andere systeem heb ik sinds 3 weken een 52x speed A-open en ook nog geen enkel probleem, mischien heb wel gewoon mazzel gehad ofzo .
Verwijderd
Op aanraden een 48x gekocht. (De digitale versie) Dit is de derde al binnen een jaar: cd's pakken niet, blijven spinnen, cd-rom speler hangt, is 'verdwenen', niet benaderbaar en een zwaar zaag geluid. Bleechh.
Harry : Goeie tip, jouw probleembeschrijving komt me zeer bekend voor
A-Open Valt me behoorlijk zwaar tegen en dit is voor mij de laatste geweest!
Verwijderd
Ik blijf ze toch wel kopen, als MicMac niet weg was, had ik hem zo om geruild.
Ik vind het blijven goede spelers, ja het kan een keer gebeuren...
Mijn eigen Aopen 40x doet het daarentegen perfect totaal geen problemen mee.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.