[Vista] Novell client

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views sinds 30-01-2008

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik ben aan het experimenteren met een beta van Windows Vista, maar helaas kan de gewone Novell client niet geinstalleerd worden. Dat geeft aan dat het alleen geinstalleerd kan worden op Windows 2000/XP

Is er misschien een trucje voor, of beter nog een Novell client versie die wel werkt onder Vista? Ik heb gezocht op www.novell.com maar daar vind ik geen oplossing!
Iemand die hier toevallig mee bezig is geweest, of dit weet?

Verwijderd

zucht dit is de zoveelste tread lees anders eerst wat op internet of google eens een keer op vista

dit is en blijft een BETA versie en zijn er gewoon erg of te weinig drivers momenteel voor dit soort dingen, het is niet voor niets uitgesteld tot november 2005 of later zelfs

Verwijderd

2006 bedoel je?

Verwijderd

bedoel ik :P

• Ye Greate'96
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:29:
zucht dit is de zoveelste tread lees anders eerst wat op internet of google eens een keer op vista

dit is en blijft een BETA versie en zijn er gewoon erg of te weinig drivers momenteel voor dit soort dingen, het is niet voor niets uitgesteld tot november 2005 of later zelfs
Tjee bedankt voor je reactie :/

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Waarschijnleek eerder 2007 :P

Maar er is best veel gewijzigd in het authenticate model van Vista, ik geloof dat het GINA model (waar de Novell Client op werkt) niet meer bestaat. Weet niet precies de details, maar het werkt iig niet :)

Novell is momenteel bezig met een nieuwe versie van de Novell Client en die zou klaar moeten zijn als Vista uitkomt. Er is geen public versie beschikbaar, maar heb al wel een alpha versie in werking gezien. Misschien dat je Novell Support kan bellen en een aanvraag doen om tot de early adaptor team toegelaten te worden.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Hoe werkt die alpha, JoetjeF? Werd het inlogscherm vervangen door een scherm zoals we het kennen of werd het netjes in het aanmeldscherm van Vista geïntegreerd?

* Alex is nieuwsgierig :)

We are shaping the future

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Waarom niet de ingebouwde "client service for Netware" geïnstalleerd?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Ye Greate'96
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:38:
Waarom niet de ingebouwde "client service for Netware" geïnstalleerd?
Ik kan maar niet vinden waar dat zit!

Als ik in de eigenschappen van de netwerk verbinding een service toe wil voegen, is de lijst gewoon leeg!
Ook is nergens het ipx protocol te kiezen!

Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Nou dat ipx zal niet lukken dus, IPX/SPX in Windows Vista
maar die Client services for netware moet toch wel te installeren zijn?

volgens dit Technet document is het ook gewoon onderdeel van Vista, alleen is er nergens op de Microsoft support sites te vinden waar je dit kan installeren!

http://www.microsoft.com/...db2342df938.mspx?mfr=true

[ Voor 35% gewijzigd door Ye Greate'96 op 27-11-2006 09:40 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die zit er niet meer in in Vista.
Had je door even te zoeken zo kunnen vinden. Open verder anders even een eigen topic met je specifieke vraag :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.