Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 18.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 00:37
Ik heb de ** software inmiddels opnieuw geflashed (en nu góed volgens de handleiding) en nu is het camera geluid wél weg! :)

Als je dus alleen de Main en de FS flashed, en dan de foon aanzet, dan doet finalizen en dan weer aanzet, dan hou je het camera geluid. Als je Main, FS en Finalize doet, dan is ook je camera geluid weg...

Alleen nu nog de andere vraag ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 14:00 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 16:38
Even een reactie op alle 'flash verhalen/vragen'
Waarom ?

Ik heb deze telefoon via t-mobile, heb 'm nu een maand of 2~3, en ben er dik tevreden mee. Mooie en overzichtelijke menu's, goed geluid, 'gratis' 512mb opslag voor mp3/foto/etc. en ook nog de gratis md-60 speakerset erbij gekregen. Het enige kleine minpuntje vindt ik dat t-mobile het walkman logo door een t-mobile logo heeft vervangen.
Dus waarom zou ik €7,50/€10 betalen aan een of andere website om mijn telefoon te flashen, camera geluid kan ik uitzetten door toestel op stil te zetten, heb geen last van ruis bij mp3 afspelen. Dus komt het volgens mij alleen neer op de flash menus, opdat het er wat leuker uitziet, daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 07:33
Wobcat schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:27:
Waarom ?

Ik heb deze telefoon via t-mobile, heb 'm nu een maand of 2~3, en ben er dik tevreden mee. Mooie en overzichtelijke menu's, goed geluid, 'gratis' 512mb opslag voor mp3/foto/etc. en ook nog de gratis md-60 speakerset erbij gekregen. Het enige kleine minpuntje vindt ik dat t-mobile het walkman logo door een t-mobile logo heeft vervangen.
Dus waarom zou ik €7,50/€10 betalen aan een of andere website om mijn telefoon te flashen, camera geluid kan ik uitzetten door toestel op stil te zetten, heb geen last van ruis bij mp3 afspelen. Dus komt het volgens mij alleen neer op de flash menus, opdat het er wat leuker uitziet, daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.
Anderen vinden de flash-menu's en het camerageluid (dat bij hen wel altijd klinkt) dat wegvalt kennelijk wel €10,- waard. De één heeft er gewoon wel geld voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voordat ik m'n FW ga flashen,
die CDA strings, moet ik daarvoor de Vodafone string gebruiken (ik heb een vodafone)? Of een generic?
Het gaat mij vooral om de flash menu's, maar als Vodafone live bruikbaar zou blijven zou ik dat ook niet erg vinden.
Weet iemand de goede CDA?
Wobcat schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:27:
Waarom ?
[...]
daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.
Dat lijkt me een belangrijk woordje ;)

[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 06-10-2006 17:57 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 00:37
fsfikke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:55:
Voordat ik m'n FW ga flashen,
die CDA strings, moet ik daarvoor de Vodafone string gebruiken (ik heb een vodafone)? Of een generic?
Het gaat mij vooral om de flash menu's, maar als Vodafone live bruikbaar zou blijven zou ik dat ook niet erg vinden.
Weet iemand de goede CDA?

[...]

Dat lijkt me een belangrijk woordje ;)
CDA102494/135 ... deze heb ik standaard gekregen bij een Unbranded en Simlock vrije W810i Fusion White. Daarna gewoon op de website van vodafone de instellingen voor Vodafone Live! incl. MMS aangevraagd en ik kom gewoon op de Live sites en kan mms-en ;)

Mij was het flash menu en de camera geluidjes de 10€ wel waard overigens....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de cda/75 generic nl gepakt. ik heb een orange branded, nu dus unbranded, dus ik zou ook die /75 nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bedank alletwee,
De /125 kon ik niet selecteren, bendus voor de /75 gegaan. Alles ging goed en nu heb ik ook mooie flash menu'tjes.

Wel vergeten m'n SMS'jes te backuppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:17
Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Behalve dat de bijgeleverde geheugenkaart maar 461 MB i.p.v. 512 MB capaciteit heeft (????), ben ik onthutst over de geluidskwaliteit van de MP3-speler. Als ik nieuwe oordopjes in wil laten spelen, doe ik het voortaan op m'n W810i - wat een ruis. Mp3's zijn goed gecodeerd en ik gebruik goede oordoppen (Sony MDR-E888). Ben waarschijnlijk gewoon verwend met mijn iAudio X5L. Enfin, mijn vraag is of ik dat ellendige tussenstuk (het was ook niet te verwachten dat er een 3.5mm jack op de speler zelf zou zitten natuurlijk) er op een of andere wijze tussenuit kan halen, want die veroorzaakt ongetwijfeld een (groot) deel van de ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:53

Nibbz

Postmaster General

daar hebben meerdere SE telefoon hier last van, met een firmware update wordt het een heel stuk minder geloof ik

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

LVGH schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:56:
Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Behalve dat de bijgeleverde geheugenkaart maar 461 MB i.p.v. 512 MB capaciteit heeft (????), ben ik onthutst over de geluidskwaliteit van de MP3-speler. Als ik nieuwe oordopjes in wil laten spelen, doe ik het voortaan op m'n W810i - wat een ruis. Mp3's zijn goed gecodeerd en ik gebruik goede oordoppen (Sony MDR-E888). Ben waarschijnlijk gewoon verwend met mijn iAudio X5L. Enfin, mijn vraag is of ik dat ellendige tussenstuk (het was ook niet te verwachten dat er een 3.5mm jack op de speler zelf zou zitten natuurlijk) er op een of andere wijze tussenuit kan halen, want die veroorzaakt ongetwijfeld een (groot) deel van de ruis.
Zelf aant solderen gaan is daar de enigste oplossing voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-08 10:24
Nibbz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:55:
daar hebben meerdere SE telefoon hier last van, met een firmware update wordt het een heel stuk minder geloof ik
Neen helaas biedt dat geen oplossing. Maar met de ruis valt het wel mee imo. Alleen een beetje aan het eind van een nummer, of bij afsluiten MP3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb ff een vraagje over edge :)
Waar kan je instellen of je edge wel of niet wil gebruiken, of kan je dat niet instellen :?
Iemand in Mexico heeft een W810 en zijn provider heeft edge, echter weet hij niet of je edge ergens kan kiezen of niet ...
Dat je een E bij het gprs bereik ziet weet ik wel, maar niet of edge in het menu voor komt.
Mijn K800 heeft bijv. een aparte instelling voor wel of niet 3G.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:28:
Ik heb ff een vraagje over edge :)
Waar kan je instellen of je edge wel of niet wil gebruiken, of kan je dat niet instellen :?
Iemand in Mexico heeft een W810 en zijn provider heeft edge, echter weet hij niet of je edge ergens kan kiezen of niet ...
Dat je een E bij het gprs bereik ziet weet ik wel, maar niet of edge in het menu voor komt.
Mijn K800 heeft bijv. een aparte instelling voor wel of niet 3G.
Edit : Ik heb zojuist Edge ingesteld op mijn W810i. In het menu is alleen bij internet settings en data connections in te stellen welke vorm van communicatie je wilt gebruiken. Dus kies de standaard internet setting/data connectie (afhankelijk van mogelijkheden bij provider). Afhankelijk daarvan zie je dan een "E" of een "G". That's it.

Ps Alleen Telfort ondersteund in Nederland Edge :

http://www.telfort.nl/spot/mobielinternet/breedband/

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 08-10-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 16:38
Ik ben al een poosje op zoek naar een mogelijkheid om via een internet stream radio te luisteren op de W810i.
Dus naar de homepage van bv kinkfm, en zo radio op je telefoon te krijgen. Krijg alleen elke keer de melding dat het niet ondersteunt wordt "
Download niet ondersteund, "kinkfm.m3u" van soort "audio/x-mpegurl" genegeerd
Weet iemand hier een oplossing voor, zou mooi zijn als ik op het werk, of in de auto ook naar bv kink fm kan luisteren :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Wobcat schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:36:
Ik ben al een poosje op zoek naar een mogelijkheid om via een internet stream radio te luisteren op de W810i.
Dus naar de homepage van bv kinkfm, en zo radio op je telefoon te krijgen. Krijg alleen elke keer de melding dat het niet ondersteunt wordt "
[...]

Weet iemand hier een oplossing voor, zou mooi zijn als ik op het werk, of in de auto ook naar bv kink fm kan luisteren :)
Dat kost wel teringveel data he, of heb je onbeperkt voor een bepaald bedrag per maand :{

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dafmay schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:20:
[...]

Edit : Ik heb zojuist Edge ingesteld op mijn W810i. In het menu is alleen bij internet settings en data connections in te stellen welke vorm van communicatie je wilt gebruiken. Dus kies de standaard internet setting/data connectie (afhankelijk van mogelijkheden bij provider). Afhankelijk daarvan zie je dan een "E" of een "G". That's it.
Ok dan heeft die Mexicaan al op de juiste plek gekeken. Hij meldde wel dat de provider erg onduidelijk is met z'n abo's dus het zou kunnen dat een duurder abo wel Edge ondersteuning heeft en zijn huidige niet :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Een tiental pagina's geleden werd dit ideetje ook al eens geopperd door een aantal posters, maar is het misschien een idee een Derde Deeltje te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed plan, wordt een beetje onoverzichtelijk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik stem voor deel 3! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ja, allemaal leuk en aardig natuurlijk, maarwat weerhoud jullie ervan een nieuw deeltje te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 21:04
Vandaag deze phone gehaald, het is even wennen voor een 6 jaar Nokia gebruiker maar het went snel.

Wat me wel ontzettend tegenvalt is de afspeelkwaliteit van dat ding... jeetje... en dat noemen ze dan een Walkman nou ik hoop voor ze dat de rest van deze lijn niet met de zelfde problemen kampen.

Ik heb constant ruis... en hij maakt "klik" geluidjes aan eind van het nummer en soms in eens een hele hooge toon er door heen. Heb al gekeken of de firmware up to date was en dat was het geval. Appart.

Overigens waar ik ook niet uit kom zijn mijn e-mail instellingen. Ik zit nu nog tijdelijk bij T-Mobile, GPRS werkt gewoon (WAPpen) maar als ik me E-Mail headers wil ophalen gaat hij zeuren;

Server niet gevonden...

Ik heb met meerdere standaard connecties geprobeerd die er instaan.

T-Zones
T-Mobile GPRS
T-Mobile MMS

Geen van die 3 werkt. Me e-mail instellingen staan wel goed iemand een idee?

Solved, toch verkeerde instellingen :z

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 10-10-2006 00:45 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
fsfikke schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:27:
Ja, allemaal leuk en aardig natuurlijk, maarwat weerhoud jullie ervan een nieuw deeltje te openen?
Ik weet niet hoe ik dat moet doen... En valt dat niet enigszins onder de een of andere variant op het topic-kapings thema, als ik een nieuwe zou openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The Otherside schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:55:
Vandaag deze phone gehaald, het is even wennen voor een 6 jaar Nokia gebruiker maar het went snel.

Wat me wel ontzettend tegenvalt is de afspeelkwaliteit van dat ding... jeetje... en dat noemen ze dan een Walkman nou ik hoop voor ze dat de rest van deze lijn niet met de zelfde problemen kampen.

Ik heb constant ruis... en hij maakt "klik" geluidjes aan eind van het nummer en soms in eens een hele hooge toon er door heen.
Dit klinkt wel sterk als een hardwarematig probleem. Ik zou de telefoon meteen gaan omruilen bij de winkel. Hoe eerder je dat doet hoe makkelijker dat gaat, zeker binnen 7 dagen na aankoop. Daarna zal je 'm op moeten sturen naar SE, en dat duurt op z'n minst een paar weken voordat je 'm terug hebt. Overigens heb ikzelf erg goede ervaringen met de SE service, dus daar zal het niet aan liggen. Succes !

Edit : ter info, ik heb een non-branded W810i, en allerlaatste FW. MP3 speler doet het prima, geluid is zeer goed. Zeer weinig last van ruis, geen klikjes aan eind van nummers, en al helemaal geen last van vreemde hoge tonen of geluiden.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 10-10-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 21:04
dafmay schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:26:
[...]

Dit klinkt wel sterk als een hardwarematig probleem. Ik zou de telefoon meteen gaan omruilen bij de winkel. Hoe eerder je dat doet hoe makkelijker dat gaat, zeker binnen 7 dagen na aankoop. Daarna zal je 'm op moeten sturen naar SE, en dat duurt op z'n minst een paar weken voordat je 'm terug hebt. Overigens heb ikzelf erg goede ervaringen met de SE service, dus daar zal het niet aan liggen. Succes !
Lekker dan aangezien het de laaste was zal ik zowizo moeten wachten. Ik ga morgen wel even langs. Bedankt iig voor de reactie

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The Otherside schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:43:
[...]

Lekker dan aangezien het de laaste was zal ik zowizo moeten wachten. Ik ga morgen wel even langs. Bedankt iig voor de reactie
Geen probleem. Ik weet zelf hoe frustrerend het kan zijn om net een nieuwe telefoon te hebben en 'm dan een tijd kwijt te zijn omdat er iets kapot is. Maar het is absoluut de moeite waard om het meteen te laten maken, anders wordt je er alleen maar gek van. Nogmaals, zie edit in mijn eigen post, de mp3 speler is prima en niets op aan te merken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat je de video's op je pc naar mp4 om kan zetten. Is dit een aanmerkelijk verschil? En is er een mogelijkheid om je video's "scherper" op te nemen dan de lage resolutie die de telefoon nu heeft?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Aangezien dit topic de 1000 replies allang is gepasseerd, wordt het tijd voor een nieuw topic. Wil degene die zich geroepen voelt om hiervoor een mooie en informatieve topicstart te maken dat even afstemmen met de moderatoren?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.