.swf download

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:33

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
om een duidelijk beeld te scheppen vertel ik even het verhaal errond.

ik ben een verzamelaar van sensation white & black, van livesets tot trailers etc.
nu komen er vaker filmpjes uit die in .swf formaat gezet zijn en enkel op een webpagina's te bekijken zijn.
voor mijn verzameling wil ik deze natuurlijk ook hebben, want deze filmpjes verdwijnen ook na verloop van tijd.
ik heb zelf reeds op een aantal manieren geprobeerd om dit te downloaden, maar kom telkens alleen aan de snelkoppeling van de pagina (index.swf) maar daar heb ik dus niets aan.
ook heb ik geprobeerd via de temp.i-net files map te kijken, staat ook alleen de index (de snelkoppeling dus) in.
openen via frontpage om de bronpaginacode te zien werkt ook niet (paswoord beveiligd of zo?)
enkele progs geprobeerd om swf filpjes te downloaden, werkte ook niet.
ook simpelweg op bestand en opslaan klikken geprobeerd, maar is niet selecteerbaar.
en voor de rest niet veel meer omdat mijn kennis niet zo ver reikt.

dus zou iemand me kunnen vertellen hoe ik aan dat filmpje kan komen, zodat ik ook aan de andere kan geraken?
dit is de url; http://www.id-t.be/events/Sensation%202006%20Video/index.swf
een aardige challenge kreeg ik al te horen van verschillende mensen, maar de beste raad die ik kreeg was om is op dit forum te posten _/-\o_

thx in advance!
greets, nightriser

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe grote fan je ook bent; er is een reden dat men dit achter een SWF zet; waarschijnlijk om kopieermogelijkheden tegen te gaan. Aangezien je ons inderdaad van een goed en duidelijk verhaal voorziet denk ik dat ik je wel op weg kan helpen naar een oplossing.

Het makkelijkste is om Mozilla Firefox met de LiveHTTPHeader plugin te installeren; open deze plugin; surf naar de website en let op de headers die voorbijkomen. Sla de file die voorbijkomt op, op je PC en zoek en videoplayer die .flv kan afspelen (zoals VLC). De rest moet je zelf maar uitvinden; dit was nou ook niet zo extreem lastig ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
thx voor de reactie, maar nu heb ik het volgende aan de hand:
ik heb het bestand op men pc staan.
maar als ik m wil afspelen met vlc, opent die m, en doet ie daarna niks meer, je ziet de balk even, maar die springt direct erna weg dus zelfs afspelen lukt niet |:(
ik kan mijn extensies makkelijk herbenoemen om zo een ander type ervan te maken, maar dat werkt dus ook niet.
een convertor vind ik ook niet direct, dus zit weer is vast |:( |:(

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Mogelijk dat dit bestand op zijn beurt weer een ander extern bestand opent. Hoe groot is hij?

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
frickY schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:04:
Mogelijk dat dit bestand op zijn beurt weer een ander extern bestand opent. Hoe groot is hij?
21.4MB
ik heb het bestand is doorgestuurd naar de andere pc om het te testen, en op de andere pc werkte het wel. best raar dus dat het op deze pc niet gaat, terwijl er meer geinstalleerd op staat van codex etc.

[ Voor 34% gewijzigd door masauri op 10-05-2006 22:08 ]

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
al geprobeerd met Flashcatcher?? http://www.justdosoft.com

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nightriser schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:14:
[...]

21.4MB
ik heb het bestand is doorgestuurd naar de andere pc om het te testen, en op de andere pc werkte het wel. best raar dus dat het op deze pc niet gaat, terwijl er meer geinstalleerd op staat van codex etc.
Mjah; dat is gewoon een kwestie van met gspot achterhalen welke codec je nodig hebt en mist lijkt me? :) Even rondkijken dus en zelf wat zaken proberen
De flashfile had de TS al te pakken zoals te lezen valt; alleen deze bevat zoals wel vaker slechts de videospeler; en niet de video zelf

[ Voor 23% gewijzigd door Spider.007 op 10-05-2006 23:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Misschien dat dit je verder helpt.

Riva FLV Encoder -- Freeware
http://www.rivavx.com/index.php?encoder&L=3

Kies als input de flv en als output avi of een ander gewenst formaat.
(Dit programma is gemaakt om avi, etc om te zetten naar flv maar kan dit ook andersom)

Mvg

Sikazer

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
thx a lot! denk wel dat ik het nu opgelost krijg!
thx thx thx thx thx thx thx thx thx thx thx thx

Pagina: 1