Lijkt me *erg* sterk. Matrox was juist de eerste fabrikant om aparte resoluties en refresh rates mogelijk te maken met dualhead kaarten, zelfs toen Windows dit niet ondersteunde. De P
arhelia
en dus niet "Perhelia"... heeft in de driver verschillende multihead instellingen, vermoedelijk heb je de verkeerde te pakken.
Simpelst is gewoon niets in de driver doen en vanuit Windows te werken. WinXP ondersteunt al 5 jaar multihead met verschillende reso op dezelfde kaart

Dus de goedkoopste oplossing was om maar een goedkope videokaart er bij te zetten.
Ik ga zoeken in de Bios of ik dit kan vinden.
Lees mijn post hierboven nog eens
Applicaties doen *niets* met de BIOS instellingen, alleen met de OS instellingen. Wat je in BIOS instelt maakt alleen uit voor waar de POST-messages getoond worden, voor al het andere moet je in je OS zijn...
Daar moet je dus niet zijn. Bij WinXP SP2 moet je gewoon in Display Properties zijn...
Hoe pas je het aan met Xorg.conf ? Kan deze niet vinden.
Nogal logisch...
Xorg is alleen van toepassing als je een X-windows environment draait, wat je normaal alleen doet met een Unix-achtig OS (Linux, Solaris, BSD etc.). Enige reden dat ik het noemde was dat jij niet aangaf welk OS je gebruikte
[
Voor 22% gewijzigd door
dion_b op 10-05-2006 11:17
]