Beste prijs/prestatie geluidsset

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
hoi,,
mijn oude boxjes zijn een beetje verrot (2.1) en nu zocht ik nieuwe, mijn oog was gevallen op de logitech x-230 of de x-530 , maar ik zou niet weten of er een betere 2.1 of 5.1 set is voor een prijs rond de <60 Euro, weten jullie misschien wat?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Kun jij uit de pricewatch halen welke boxen een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben? :+

edit: en niet wijsneuzerig komen met: "ja, kijk maar in de productsurvey." zet er dan bij dat ie ook daar moet zoeken...
Modbreak:Wegmodden maakt een loze kreet als GoTverd*mme niet bepaald goed. En het is opmerkelijk hoe het altijd de mensen zijn die zelf nogal zwak posten die als eerste anderen verwijten wijsneuzerig te zijn....

[ Voor 78% gewijzigd door dion_b op 09-05-2006 20:02 ]

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:38

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:00:
Kun je uit de pricewatch halen welke boxen een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben? :+
Misschien reageer ik te serieus, maar in de pricewatch heb je productsurvey. Dus de pricewatch is sowieso handig. :P

/me Zondagskindje is wijsneuzerig :D

Om toch even behulpzaam te zijn voor de TS:
Kijk eens in dit topic

[ Voor 24% gewijzigd door Zondagskindje op 09-05-2006 17:07 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:49
@ TreeG:

je hebt wel een leuke woordspeling bedacht op GoT en nog wat, maar ik denk toch dat dit valt onder belediging. ik denk dat veel mensen er aanstoot aan kunnen nemen. ts maar wat ik er van vindt.

leuk bedacht, maar verder niet zo leuk om het als onderschrift te gebruiken..

beetje onnadenkend ook.
Modbreak:Volsta voortaan met een topicreport...

Bovendien is dit GoT, niet forum.credible.nl - lomp posten is iets wat een individu doet, aanstoot nemen ook. Als je vind dat iets niet kan, meld dat dan direct of aan een mod, ga jouw ideen over belediging en aanstoot niet openbaar spuien op een plek dat daar niet voor geeigend is :o

[ Voor 36% gewijzigd door dion_b op 09-05-2006 20:06 ]

• 6pack15
wow veel (niet nuttige :D) reacties in zon kort tijdje
maar heeft iemand ervaring met andere boxjes dan de twee logitechsetjes die ik net noemde?

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb je al eens reviews gezocht? En kun je ze ergens beluisteren? Daar is natuurlijk het belangrijkste. Wat ik niet mooi klinken vind kan jij weer schitterend vinden.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:00:
Kun jij uit de pricewatch halen welke boxen een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben? :+
offtopic:
Dat hoef ik er niet uit op te maken aangezien ik niet degene ben die ernaar op zoek is.
De TS wél en het is dan ook de bedoeling dat hij hier zelf achteraan gaat. En daarbij hoeft hij zich niet tot alleen de Productsurvey te beperken.
edit: en niet wijsneuzerig komen met: "ja, kijk maar in de productsurvey." zet er dan bij dat ie ook daar moet zoeken...
offtopic:
Je kunt ook níet de woorden in m'n mond leggen... :/
Ik kom hier al iets langer dan jij dus ik denk niet dat je mij hoeft te vertellen wat ik wel of niet moet vermelden...

Als je die impuls echt niet kunt bedwingen zijn er verscheidene manieren om dit buitenom GoT kenbaar te maken.
Hier heeft de TS helemaal niets aan ;)

Modbreak:Ook jij, verlaag je niet en doe voortaan topicreports.

Jij zit hiet ECHT lang genoeg om beter te weten :o

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 09-05-2006 20:07 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-02 20:37
6pack15 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:07:
wow veel (niet nuttige :D) reacties in zon kort tijdje
maar heeft iemand ervaring met andere boxjes dan de twee logitechsetjes die ik net noemde?
ja, ik heb sinds een paar maanden de T6060 van Creative. Dat is een prima 5.1 setje voor rond de 60 euro.
Zeer goed geluid (voor de prijs), draadafstandbediening met volume -en bassregeling, stijlvolle boxjes.

• 6pack15
mah laat maar, ik ga voor de x-230, want als ik de x530 neem dan heb ik er mischien spijt van dat ik geen geluidskaart heb gekocht(me moederbord onderstuent wel 5.1) maar jullie ruziën wel veel.... 8)7

Verwijderd

offtopic:
[quote] @ TreeG:

je hebt wel een leuke woordspeling bedacht op GoT en nog wat, maar ik denk toch dat dit valt onder belediging. ik denk dat veel mensen er aanstoot aan kunnen nemen. ts maar wat ik er van vindt.

beetje onnadenkend ook. [/quote]

OMG..aanstootgevend? Ik zet er voor de tere zieltjes nog een sterretje neer, en dan is het aanstootgevend? Ik zie toch regelmatig kut en godverdomme langskomen hoor.. :Z

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
offtopic:
De moraal/normridders zijn wakker geworden uit hun winterslaap XD
Als we toch namen aan het vergelijken zijn is zijn naam ook wel een goede :+

Modbreak:Ja jouw post is dan inhoudelijk, nuttig en opbouwend... :/

Zorg maar eens eerst dat je zelf op niveau post voordat je een ander ergens op aan gaat spreken :X

[ Voor 84% gewijzigd door dion_b op 09-05-2006 20:09 ]

specs

• engelbertus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:14:
offtopic:
[quote] @ TreeG:

beetje onnadenkend ook. [/quote]

OMG..aanstootgevend? Ik zet er voor de tere zieltjes nog een sterretje neer, en dan is het aanstootgevend? Ik zie toch regelmatig kut en godverdomme langskomen hoor.. :Z
ja.. maar wat zou jij er van vinden als ik bij iedereen die ik tegenkom, ook regelmatig sopreek van kanker hoer of wat dan ook?

het is geen kreet of uiting, maar een onderschrift bij je naam.

je moet het zelf weten, maar het staat niet netjes.

Verwijderd

Ja precies ze ruzien wel veel ja. Misschien dat ze dat maar via de mail moeten gaan doen.

Dit lijkt me wel een mooie 5.1 set voor je: Creative Inspire T6060 5.1 gezien voor 66 euro
En anders deze dan: 2.1 Creative I-Trigue 2200 2.0

Maar ik wil je toch de tip geven om te kijken wat in je budget ligt en daarvan reviews te zoeken. Heb ik ook gedaan en als je wat meer geld wilt (kan ;) ) uitgeven ga dan voor een Logitech Z2300 setje. Heb deze zien staan voor 120 euro en knalt goed! 2x40 watt RMS en ik spreek uit ervaring :)

En ik zou de geluidkaart laten zitten als ik jou was. Dit is eigenlijk alleen relevant als je een THX gecertificeerd of hoog kwalitatief speakersetje hebt. Dan haal je je voordeel ermee uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 17:41 ]

Verwijderd

offtopic:
"kankerhoer" vind jij gelijk aan "GoTverd*mme"? :?

• engelbertus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:37:
offtopic:
"kankerhoer" vind jij gelijk aan "GoTverd*mme"? :?
nee, maar waar ligt de grens? ( bovendien schreef ik de woorden los) en wie bepaalt dat? en is het iets dat je er zo nu en dan tussendoor zegt, of iets dat je gewoon standaard en bewust uitkraamt? waarom denk je dat iemand zich wel kan ergeren aan een ziekte en een beroep, en zich niet kan ergeren aan het beledigen van zijn of haar godsdienstige overtuiging? vandaar onnadenkend. ik had gehoopt dat je er over ging nadenken, ipv verdedigen.

ik denk namelijk dat het ook in de policy van GoT staat dat je je best moet doen andere mensen niet onnodig te beledigen of te kwetsen.

blijkbaar ben je nog al fanatiek GoT gebruiker, gezien je het zo leuk vindt er een naamspeling mee te maken, dan zou je je toch ook beter als GoT- er moeten gedragen.

of je wilt gewoon populair doen.

maar hier wilde ik het maar bij laten omdat het ook weer niet de bedoeling is een topic over speaker te verzieken met offtopic gedoe.

[ Voor 4% gewijzigd door engelbertus op 09-05-2006 17:44 ]

Verwijderd

nee, maar waar ligt de grens? ( bovendien schreef ik de woorden los) en wie bepaalt dat? en is het iets dat je er zo nu en dan tussendoor zegt, of iets dat je gewoon standaard en bewust uitkraamt? waarom denk je dat iemand zich wel kan ergeren aan een ziekte en een beroep, en zich niet kan ergeren aan het beledigen van zijn of haar godsdienstige overtuiging? vandaar onnadenkend. ik had gehoopt dat je er over ging nadenken, ipv verdedigen.
Dat jullie gelijk aan een woordspeling van "godverdomme" denken, kan ik niets aan doen. Misschien komt mijn onderschrift wel van het woord "gadverdamme". :O En dan kan het waarschijnlijk wel door de beugel?
of je wilt gewoon populair doen.
Dan mag je mij uitleggen hoe ik populair wil doen met "GoTverd*mme" als onderschrift? :?

Maar goed, TreeG schudt engelbertus een vriendschappelijke hand en gaat weer verder GoT-ten.

• 6pack15
whahaha, dit zoude ze op tv moete uitzende
nee ik ga toch voor de z-230 omdat die creative toch niet zon goede review heeft in vergelijking met de z-230

Verwijderd

Dat doen ze ook elke avond. Rond 8 uur altijd :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Stelletje kleuters ook :/

TS, het moge duidelijk zijn dat je topicstart niet bepaald om over naar huis te schrijven is. We verwachten op GoT dat je een beetje eigen inzet toont. Inderdaad kun je in reviews en de Product Survey kwaliteitsbeoordelingen vinden, deel dat door de prijs uit pricewatch en je hebt je antwoord. Puur met eigen zoekwerk (en zonder voorkennis) te doen dus :z

Wat betreft de rest van jullie, de TS is betrekkelijk nieuw hier en hoewel z'n posts niet in inzet uitblinken verlagen ze zich niet tot het niveau van offtopic onzin dat naar flames neigt. Jullie zouden beter moeten weten. Schaam je :X

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 09-05-2006 19:59 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.