Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Dat is ook wel zo, maar het gaat gewoon om het feit dat ik met een simpele oogopslag het desbetreffende plaatje zie om wat voor software het gaat en of hoe de interface eruit ziet. Het lijkt mij niet zo moeilijk om het in te bouwen en het geeft mij een behoorlijke voldoeningIorGie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:34:
Tsja, niet bij elke versie update veranderd de interface natuurlijk. Daarnaast staat er ook altijd een linkje naar de homepage van de software waar vaak prima screenshots zijn te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2006 11:37 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nou .... is eigenlijk mijn #1 ergernis bij homepages van software : Te weinig/niks zeggende screenshotsIorGie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:34:
Tsja, niet bij elke versie update veranderd de interface natuurlijk. Daarnaast staat er ook altijd een linkje naar de homepage van de software waar vaak prima screenshots zijn te zien.
Lijkt mij echt een improvement als "we" eigen screenies hebben @ meuktracker
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar zou zoiets verder kunnen komen ook bij Tweakers.net/meuktracker?
Het gebruiken van een screenshot is geen must, maar wel een service naar onze bezoekers toe. Het plaatsen van een screenshot bij elke update is ondertussen wel gebruikelijk geworden, maar het hoeft niet bij elke update gedaan te worden. Bij belangrijke en/of ingrijpende veranderingen/updates proberen we wel altijd een screenshot te plaatsen om de meukpost 'compleet' te hebben.
In principe wel, al brengt het wat extra werk met zich mee, omdat nieuwe grote screenshots moeten worden opgehaald, geüpload en ingevoegd in de meukpost.Outerspace schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:46:
Kijk dat is al een leuk begin
Maar zou zoiets verder kunnen komen ook bij Tweakers.net/meuktracker?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Maar stel je voor dat je een grote screenshot hebt, zouden jullie dan kunnen linken dmv de thumbnail die je ziet bij de meuktrackerpost (dat nu nog geen linkable thumb is).
Ik neem aan dat het een kleine moeite is voor een extra functionaliteittestcase schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:05:
[...]
In principe wel, al brengt het wat extra werk met zich mee, omdat nieuwe grote screenshots moeten worden opgehaald, geüpload en ingevoegd in de meukpost.
[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2006 12:09 ]
Dat wordt ook meestal gedaan, klik maar eens op de thumb van meuktracker: Windows Live Messenger 8.0.0689 beta bijvoorbeeld. Zodra een grotere prent een meerwaarde heeft op de meukpost, dan wordt dat ook gedaan. Als een kleine afbeelding meer dan afdoende is dan laten we het daarbij. Zoals * Robin al omschrijft kost het voor de hoeveelheid meuk die geproduceerd wordt extra werk met zich mee. Hoewel dat niet erg is, neemt het toch relatief gezien veel werk met zich mee. Al helemaal als iemand op het werk een of meerdere meukposts wilt maken. Niet altijd zijn de juiste tools bij de hand om een grotere plaatje naar een thumbnail te verkleinen en dan ook nog eens de hele handel moeten uploaden, door proxy's en weet ik niet wat nog meer.Outerspace schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:07:
Maar stel je voor dat je een grote screenshot hebt, zouden jullie dan kunnen linken dmv de thumbnail die je ziet bij de meuktrackerpost (dat nu nog geen linkable thumb is).
Ergo, er spelen veel factoren mee om een grote meukpost online te zetten, te veel factoren om die hier allemaal uit te leggen. Wij doen in ieder geval ons best om jullie elke dag te voorzien van de belangrijkste updates
Dat komt ook door mij wijsneusDat wordt ook meestal gedaan, klik maar eens op de thumb van meuktracker: Windows Live Messenger 8.0.0689 beta