[headphones] pmx40 of pmx100?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
ik zit te twijfelen tussen de sennheiser pmx40 en 100.
ik luister best weel dance en trance, dus bass is wel belangrijk. Dat schijnt die pmx40 wel te hebben (i.t.t. de pmx60).
volgens mij heeft de pmx100 ook wel een redelijke bass en is het midden en hoog ook een stuk beter. alleen de pmx100 is wel open, oftewel je omgeving kan er erg veel last van hebben. in hoeverre is dat waar? is de pmx100 een herrie makert?

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 01:28

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 01:28

Tennie

Music Comes in Silver Pills

ah mijn excuses :P

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

• sharkzor
en mijn excuses. had pas geleden ook een vraag gepost over de pmx100 in dat topic. loopt wel al weer een beetje achter en niemand had nog gereageerd.

• nero355
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 de PMX100 heeft :*)

En om je vraag kort en duidelijk te beantwoorden : Ja.

Mijn MP3 player gaat tot 60 als max. volume en vanaf 20 hoort de omgeving je al !! En ik weet niet of je met de metro gaat, maar dan zit ik dus al gauw door de herrie @ 30 - 45 soms zelfs en als die dan stopt bij een station dan hoort iedereen wat je luistert helaas :)

En toch ben ik tevreden, want oordopjes + ik = foute combo helaas ... geluid is trouwens heel geschikt voor jouw genre denk ik persoonlijk.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sharkzor
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:20:
* nero355 de PMX100 heeft :*)

En om je vraag kort en duidelijk te beantwoorden : Ja.

Mijn MP3 player gaat tot 60 als max. volume en vanaf 20 hoort de omgeving je al !! En ik weet niet of je met de metro gaat, maar dan zit ik dus al gauw door de herrie @ 30 - 45 soms zelfs en als die dan stopt bij een station dan hoort iedereen wat je luistert helaas :)

En toch ben ik tevreden, want oordopjes + ik = foute combo helaas ... geluid is trouwens heel geschikt voor jouw genre denk ik persoonlijk.
hmm... das dus wel minder. aangezien ik mn ook op mn stage wil opzetten. voor harlopen zou het prima kunnen natuurlijk. en in de bus/trein is het toch altijd al een t***** herrie...

misschien kan ik maar beter voor de pmx40 gaan... zonde, want die 100 leek me wel vet.
dopjes kan ik ook niet mee overweg.

• nero355
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Op je stage zou denk ik wel lukken. Toen ik mijn MP3 speler net had heb ik ook op iets van 15 ofzo effe zitten testen. Op je werk met hoofdtelefoon op zitten schijnt niet sociaal te zijn ofzo trouwens. Weet niet hoe belangrijk het voor je is ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sharkzor
nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:08:
Op je stage zou denk ik wel lukken. Toen ik mijn MP3 speler net had heb ik ook op iets van 15 ofzo effe zitten testen. Op je werk met hoofdtelefoon op zitten schijnt niet sociaal te zijn ofzo trouwens. Weet niet hoe belangrijk het voor je is ;)
tja euh... dat doen die nerds hier allemaal. komt niks zinnigs uit.
en op de crappy stereo draait bingo fm, dus dan pleur ik ook mooi mn headphones op.

heb nu de hd495 op mn stage, maar die lekt ook enorm veel weg. lekker hard zetten kan dan niet. helaas hou ik ook niet van headphones waar je oren in verzuipen...

--update, pmx40 besteld. ben benieuwd. als het niks is bestel ik alsnog de pmx100 ;)
zo duur is de 40 ook weer niet..

zal een review posten zodra ik m binnen heb (5-10 werkdagen..)

[ Voor 13% gewijzigd door sharkzor op 09-05-2006 11:44 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 19:39

BHQ

Ik kan je verzekeren dat de PMX60/40/30 ook gigantisch lekken, wat voor jezelf een leuk volume is kan de rest ook vrolijk meehoren ;)

• sharkzor
Yapser schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:05:
Ik kan je verzekeren dat de PMX60/40/30 ook gigantisch lekken, wat voor jezelf een leuk volume is kan de rest ook vrolijk meehoren ;)
naja, als je kijkt naar de pmx100, die heeft een totaal open achterkant. lijkt me dat daar nog net ffe iets meer weglekt.
maar ik ben benieuwd... als het maar niet zo erg is als mijn hd495 (die heeft ook allemaal luchtgaatjes aan de achterkant)
Pagina: 1