HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 24.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
hm na het installeren en upgraden van de firmware + BIG storage lukt het me niet meer om een MP3 als ringtone in te stellen.
ringtone staat natuurlijk in \Windows\Rings.
staat ook in de lijst waar je de ringtone kunt selecteren, maar speelt deze niet af.

ik kan wel gewoon mp3 afspelen in windows media player of welke mp3 pocket player dan ook

ben ik iets vergeten om te installeren? :?

Als je een andere music player gebruikt als de windows mediaplayer en je hebt allerlei extenties aangevinkt in associations (waaronder dus ook de .mp3) dan raakt het ringtone programma in de war en gebruikt jouw mp3 niet als ringtone. Alles on-vinken dus.

bedankt! :9

[ Voor 40% gewijzigd door PhoDB op 16-03-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
is het mogelijk om van WM 2003se naar WM5 up te graden met een MDAcompact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39
fox-hound schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:24:
is het mogelijk om van WM 2003se naar WM5 up te graden met een MDAcompact?
Bedoel je nu een SPV m500 of een MDA Compact? :P

Om je maar uit de droom te helpen: Nee het is niet mogelijk om deze devices 'up te graden' naar WM5. HTC heeft geen upgrade ROM vrijgegeven, en zover als ik al die tijd al gezocht heb is er ook geen test versie gelekt, als deze er al was... Verder zijn er ook geen hobbyisten geweest die dit zelf gedaan of geprobeerd hebben, puur omdat zonder de goede kennis dit heel lastig gaat worden.

Dus helaas, maar het zal wm2003SE blijven voor de Magicians

Bron

[ Voor 4% gewijzigd door Harmsen op 16-03-2007 16:22 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Huntor schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:18:
[...]

Bedoel je nu een SPV m500 of een MDA Compact? :P

Om je maar uit de droom te helpen: Nee het is niet mogelijk om deze devices 'up te graden' naar WM5. HTC heeft geen upgrade ROM vrijgegeven, en zover als ik al die tijd al gezocht heb is er ook geen test versie gelekt, als deze er al was... Verder zijn er ook geen hobbyisten geweest die dit zelf gedaan of geprobeerd hebben, puur omdat zonder de goede kennis dit heel lastig gaat worden.

Dus helaas, maar het zal wm2003SE blijven voor de Magicians

Bron
Thanks voor de info :)
Ik heb een MDA compact ik heb de laatste T-mobile ROM erop gezet: MA_TMNL_11300_132_11200_Ship.exe

maar nu wil ik die T-mobile crap weghebben, maar de ROM links in de startpost zijn dood :(
Zou iemand die weer willen uploaden en de bootscreens ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabelhout schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:58:
Met Mortsaver kom ik wel een stuk in de buurt, maar nog niet helemaal. De bedoeling is eigenlijk dat de telefoon uit staat (dus met de powerknop uitgezet) en dan door bv de bluetoothconnectie met mijn carkit wordt aangezet (dit gebeurt nu al automatisch), maar dat een applicatie er dan voor zorgt dat het scherm uitblijft en de knoppen uitgezet worden (ivm het in broekzak verhaal).
UIT staat ie als je de batterij verwijderd. Niet als je de aan/uit-knop gebruikt.Kortom. Hij is altijd "stand-by"
Nadeel met Mortsaver is dat ik Mortsaver dus eigenlijk de hele dag moet aanzetten en de telefoon dus ook de hele dag aanstaat, dit kost weer meer batterijpower dan wanneer de telefoon helemaal uitstaat.

Iemand nog suggesties?
Misschien MortScript

Of gebruik PPCProfiles Pro

@fox-hound

Ontmeuken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ik heb iedere keer maar 3 mb memory geheugen over. Hoe kan ik het beschikbare memory-geheugen vergroten?

Bizar, want ik sla alles op op mijn storage card (SD kaart van 512 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Laatst online: 06-05 09:29
Er zijn verschillende programma's om dit te doen, er vanuit gaande dat je geheugen vol is geraakt omdat je veel internet...http://www.freewareppc.com/utilities/pocketcleanerplus.shtml

Vaak zijn het echter ook gewoon programma's die gedeeltijk in je geheugen blijven zitten en dan is in mijn ervaring een soft reset vaak voldoende om weer wat mb's vrij te maken.

succes...

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen ergens een op GoT gelezen te hebben dat mogelijk is om bij de Qtek S100 20mb extra geheugen voor je programma's vrij te krijgen. Ik kan echter nergens meer vinden hoe dat in elkaar zit. Heeft iemand hier enig idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:32

corny

And his yellow flame

Waarschijnlijk bedoel je de bigstorage hack? In dit topic is al genoeg te vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Laatst online: 04-10 14:55
Gisteren overkwam me iets heel mafs, ik liet m'n telefoon vallen van zo'n 10-15cm hoogte en doordat m'n klepje heel los zit ging dit er af met gevolg dat de batterij er ook uitviel. Ik weer in elkaar gezet en aangezet. Nu heeft die telefoon dus een hardreset gehad hierdoor, want alles is weg, m'n oude instellingen, m'n smsjes maar het ergste nog al m'n contacten. Iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Jacub86 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:49:
Gisteren overkwam me iets heel mafs, ik liet m'n telefoon vallen van zo'n 10-15cm hoogte en doordat m'n klepje heel los zit ging dit er af met gevolg dat de batterij er ook uitviel. Ik weer in elkaar gezet en aangezet. Nu heeft die telefoon dus een hardreset gehad hierdoor, want alles is weg, m'n oude instellingen, m'n smsjes maar het ergste nog al m'n contacten. Iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt? :s
Dat is volgens mij niet gewoon, want de reserve batterij die erin zit zou je telefoon nog van reserve stroom moeten voorzien. Ook als je je gewone batterij/accu eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
dat dacht ik dus ook maar toch is alles weg :s. Telefoon is ook wel eens van grotere hoogtes gevallen dus de klap zal ook niet verantwoordelijk zijn geweest lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Heb je ook al gekeken of je reserve batterij nog wel werkt? Misschien is die een keer losgeraakt of gewoon stuk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ehm ja beetje balen om dat nou weer te testen omdat ik dan weer alles kwijt zou zijn, maar dat zou inderdaad nog het geval kunnen zijn. Hij geeft wel 100% vol aan bij powermanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
HELP!

Ik heb een groot probleem met mijn telefoon. Als ik het knopje aan de zijkant indruk (die om de mobiel op stand-by te zetten), dan loopt die vast. Ook als ik gewoon het beeldscherm op normale wijze uitschakel heeft deze problemen.

Ik heb al een hard reset geprobeerd (alle programma's en gegevens werden verwijderd), maar de mobiel blijft vastlopen.

Wat kan de oorzaak zijn? Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik snap er ook niks van... Heb een 2.0 gb sdkaart, die het perfect doet in m'n camera... Maar ik krijg hem niet goed geformatteerd in m'n mdaC.

Iemand nog tips...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Oké het probleem is opgelost. Ik moest de SD kaart even uitblazen.

Maar door de hard reset heb ik geen connectie meer met Orange World.

Weet iemand hoe ik Orange World nu moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een S100 en aangezien dit mijn eerste pocket pc is heb ik enkele vraagjes;

- Is er een manier om de toetsen te vergrendelen? Het enige wat ik tot hiertoe heb gevonden is Bij setting>password de optie "prompt if device is unused" aanvinken zodat ie na een minuut om een paswoord vraagt.

- Is het normaal dat als het toestel in standby is ik geen waarschuwing krijg dat ik een sms heb ontvangen? Pas als ik het toestel uit standby zet dan krijg ik een melodietje te horen.

- Is het normaal dat als de batterij laag (10-15%) is de bluetooth niet meer werkt? Ik krijg dan de melding "no bluetooth hardware found on this device" of zoiets

- Mijn 2 onderste knoppen (contacts/calendar) zijn "verzakt". Is dit een gekend probleem en valt er iets aan te doen?

- Na drie uur matig gebruik (enkele foto's en smsjes en wat prutsen in het menu) staat mijn batterij al op 75%. Aangezien het toestel al 2jaar oud is zal de batterijcapaciteit zwaar verlaagd zijn. Is er een programma om dit te meten? Wat is de hoogste capaciteit ven batterij verkrijgbaar (plat model)?

- Is het normaal dat als ik het batterijklepje afneem dat het toestel dan uitvalt?

- Hoe zet je het toestel uit? Volgens de handleiding moet je de powerknop 2sec ingedrukt houden maar als ik dat doe dan gaat de backlight uit maar blijft het toestel aan.

- Welke 4GB-kaartjes werken met de Qteks S100?

Ik moet zeggen dat ik het toestel nog maar pas heb en er staat nog een oude romversie op (ROM:1.06, Radio: 1.05)). Hoe ik dit het beste kan updaten ben ik nog aan het uitdokteren.

- Welke rom kan ik er het best op zetten? Ik dacht gelezen te hebben dat er een custom rom was die rom, radio en big storage bevatte..?

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

EDIT: - Als ik mij proberen te registreren op qtek.nl dan krijg ik de melding dat mijn IMEI-nr ongekend is.
Kan iemand de nodige bestand misschien voor mij uploaden?
Naar het schijnt kan ik mij niet registreren omdat mijn toestel in België is aangekocht geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:04:
Ik heb sinds gisteren ook een S100 en aangezien dit mijn eerste pocket pc is heb ik enkele vraagjes;

- Is er een manier om de toetsen te vergrendelen? Het enige wat ik tot hiertoe heb gevonden is Bij setting>password de optie "prompt if device is unused" aanvinken zodat ie na een minuut om een paswoord vraagt.

- Is het normaal dat als het toestel in standby is ik geen waarschuwing krijg dat ik een sms heb ontvangen? Pas als ik het toestel uit standby zet dan krijg ik een melodietje te horen.

- Is het normaal dat als de batterij laag (10-15%) is de bluetooth niet meer werkt? Ik krijg dan de melding "no bluetooth hardware found on this device" of zoiets
Ja
- Mijn 2 onderste knoppen (contacts/calendar) zijn "verzakt". Is dit een gekend probleem en valt er iets aan te doen?

- Na drie uur matig gebruik (enkele foto's en smsjes en wat prutsen in het menu) staat mijn batterij al op 75%. Aangezien het toestel al 2jaar oud is zal de batterijcapaciteit zwaar verlaagd zijn. Is er een programma om dit te meten? Wat is de hoogste capaciteit ven batterij verkrijgbaar (plat model)?

- Is het normaal dat als ik het batterijklepje afneem dat het toestel dan uitvalt?
Ja
- Hoe zet je het toestel uit? Volgens de handleiding moet je de powerknop 2sec ingedrukt houden maar als ik dat doe dan gaat de backlight uit maar blijft het toestel aan.
Wat wil je uit hebben? Telefoon? Of het hele toestel?
- Welke 4GB-kaartjes werken met de Qteks S100?

Ik moet zeggen dat ik het toestel nog maar pas heb en er staat nog een oude romversie op (ROM:1.06, Radio: 1.05)). Hoe ik dit het beste kan updaten ben ik nog aan het uitdokteren.

- Welke rom kan ik er het best op zetten? Ik dacht gelezen te hebben dat er een custom rom was die rom, radio en big storage bevatte..?

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

EDIT: - Als ik mij proberen te registreren op qtek.nl dan krijg ik de melding dat mijn IMEI-nr ongekend is.
Kan iemand de nodige bestand misschien voor mij uploaden?
Naar het schijnt kan ik mij niet registreren omdat mijn toestel in België is aangekocht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:41:
Wat wil je uit hebben? Telefoon? Of het hele toestel?
Hele toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

kort indrukken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat ie op stand-by..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Mobile 2003 kun je niet "uit" zetten. Alleen in standby. Wil je echter niet meer bereikbaar zijn dan moet je de flight mode aanzetten. That's the best she'll do....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-10 09:20
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:04:

--> Start --> Settings, tweede tab, (System) en dan Button lock en daar aanvinken lock all buttons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:27:
ik heb per ongeluk een hardreset gedaan bij mij qtek s100.dat was al erg genoeg, maar sins deze hardreset maakt hij geen goede verbinding meer met het netwerk. ik kan nooit langer als 5seconden bellen met iemand en dan valt mijn verbinding weg.(als ik al netwerk verbinding krijg)
heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.
voor deze hard reset had ik hier ook wel last van maar dat was als ik nog maar een accuspanning had van 20% of minder.

Help
:'(
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen heb ik het idee dat het is gekomen sinds Telfort over is gegaan op KPN. Als ik bel (of gebeld wordt), neemt na een aantal seconde het bereik af en valt de verbinding uiteindelijk uit en moet het netwerk opnieuw gaan zoeken..... Kan het zijn dat het aan de antenne ligt? Al had ik hiervoor nooit problemen met het vinden van netwerk en hebben er misschien nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie de laatste versies van de programma's "Album" en "Camera" wil:

Eerst deze CAB op je toestel installeren.
Vervolgens de 2 applicaties downloaden en uitpakken.
De uitgepakte bestanden plaats je in de map "windows" op je ppc.
Je krijgt de melding dat deze bestandsnamen al bestaan.
Gewoon overschrijven.
En ten slotte kan je best een soft-reset uitvoeren.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:47:
[...]

De enige echte ROM met BIG Storage. kANT EN KLAAR.

Rom 1.13.00 WWE, Radio 1.12.00
Protocol 1337.42, Ext-rom 1.13.131
BIG Storage,

ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Uploads/Magician/
Iemand misschien een linkje naar deze rom want op op die link staat niet veel (meer)..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Hoi allemaal ik ga jullie verlaten heb me nieuwe tel binnen ik schijn een forumpie op
HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Mischien tot daar anders succes met de MDA COMPACT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

......

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:50:
Hoi allemaal ik ga jullie verlaten heb me nieuwe tel binnen ik schijn een forumpie op
HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)
201MHz! :+

@Roy Kusters
1: ik heb een mda compact gekregen maar mijn powerbutton is defect, en ik zou hem graag een harde reset geven om alles weer lekker te hebbe.
dit zou eignelijk met die knop" inhouden" maar deze toetscombinatie kan ik dus niet gebruiken daarvoor. Iemand idee om dit toch voor elkaar te krijgen?
Aan/Uit knop ingedrukt houden en softresetten, na pakweg -/+ 5 sec aan/uit loslaten.
2: Hoe kan ik nu het toestel vergrendelen, en ontgrendelen??
Standaard, settings, tab system, buttonlock. Of beter gebruik pLock
3: Er zit nu de 2003 op, kan ik deze vernieuwe? upgrade of is dit al de hoogste versie voor deze qtek
Er zit geen WM2003 op maar WM2003SE! WM5 of 6.0 is uitgesloten!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-10 09:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 03:30:
Voor wie de laatste versies van de programma's "Album" en "Camera" wil:

Eerst deze CAB op je toestel installeren.
Vervolgens de 2 applicaties downloaden en uitpakken.
De uitgepakte bestanden plaats je in de map "windows" op je ppc.
Je krijgt de melding dat deze bestandsnamen al bestaan.
Gewoon overschrijven.
En ten slotte kan je best een soft-reset uitvoeren.
[...]
Iemand misschien een linkje naar deze rom want op op die link staat niet veel (meer)..
Mmm na het installeren van die camera patch start mijn camera iedere keer horizontaal op. Dit terwijl mijn scherm gewoon verticaal staat. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:51:
[...]

Mmm na het installeren van die camera patch start mijn camera iedere keer horizontaal op. Dit terwijl mijn scherm gewoon verticaal staat.
Dit is het geval niet bij mij hoor..

Misschien kan je met je probleem hier terecht..
In die thread vind je trouwens een link naar een andere camera-app. *kuch*

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Ja en? Ik heb een MDA Vario (ook @200 Mhz) en M500, die ontlopen elkaarniet veel qua snelheid
[...]

Er zit geen WM2003 op maar WM2003SE! WM5 of 6.0 is uitgesloten!
Nooit iets uitsluiten....behalve als je het legaal wil doen. Zelfs op de Moto MPX200 kon van Wm2002 naar een 'door hobbyisten in elkaar geknutselde' Wm2005.
Zelfs voor de T-Mobile SDA.is er zo'n Wm2005 versie....
En op de MDA Vario hebben ze ook al Wm2006, probeer die ook maar eens te vinden bij T-Mobile of andere rebranded varianten.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 16:14
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:23:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen heb ik het idee dat het is gekomen sinds Telfort over is gegaan op KPN. Als ik bel (of gebeld wordt), neemt na een aantal seconde het bereik af en valt de verbinding uiteindelijk uit en moet het netwerk opnieuw gaan zoeken..... Kan het zijn dat het aan de antenne ligt? Al had ik hiervoor nooit problemen met het vinden van netwerk en hebben er misschien nog meer mensen last van?
Hier ook soms diezelfde problemen sinds Telfort over is naar KPN, ook ben ik van de week even naar Liverpool geweest en er stond nog steeds O2-UK als provider als ik aan het bellen was, nadat ik even een soft-reset had gegeven was het wel weer gewoon KPN.

Ik wil trouwens alle kaarten van europa op een SD kaart gaan zetten, iemand enig idee hoe groot de SD kaart dan moet zijn die ik moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ikhet makkelijkst flashcontent kan afspelen op mijn S100?
Ik heb de plug-in voor internet explorer geinstalleerd maar hoe kan ik nu flashcontent dat op mijn geheugen staat afspelen?

Een standalone flashplayer is precies alleen betalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Phoolie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:34:
[...]Ik wil trouwens alle kaarten van europa op een SD kaart gaan zetten, iemand enig idee hoe groot de SD kaart dan moet zijn die ik moet kopen?
Voor Tomtom? Het zou misschien net op 1GB passen, maar ik adviseer je 2GB te kiezen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 17:12

Stephane

Behhhhh

BeQuietAndDrive schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:34:
[...]

Voor Tomtom? Het zou misschien net op 1GB passen, maar ik adviseer je 2GB te kiezen.
mits je heel europa er op wil, dan is 2GB wel een must omdat europa een hele GB in beslag neemt... voor benelux is 1GB meer dan zat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hij gaf inderdaad al aan dat het om Europa gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Klein kickje...

Zijn er nog mensen die leuke gadgets hebben draaien op hun compact?

Heb nu een programma, GPS Dis Pro, waarmee ik gps-info weer kan geven zonder tomtom op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
Rudi Vader schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:06:
[...]

Ja en? Ik heb een MDA Vario (ook @200 Mhz) en M500, die ontlopen elkaarniet veel qua snelheid

[...]

Nooit iets uitsluiten....behalve als je het legaal wil doen. Zelfs op de Moto MPX200 kon van Wm2002 naar een 'door hobbyisten in elkaar geknutselde' Wm2005.
Zelfs voor de T-Mobile SDA.is er zo'n Wm2005 versie....
En op de MDA Vario hebben ze ook al Wm2006, probeer die ook maar eens te vinden bij T-Mobile of andere rebranded varianten.
He, zou je even contact met mij kunnen opnemen :) ik zie je e-mail adres niet staan in je profiel dus dit is mijn e-mail adres:
markosmark[aapje]gmail[puntje]com

ik heb een vraagje :)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Na 1.5 jaar krijgt mijn toestel toch wel de eerste mukken:
- Als je een alarm van een agenda punt wegdrukt, dan blijft het ledje geel knipperen
- Pennetje valt er regelmatig uit (en je kan ze nergens tegen een redelijk bedrag bestellen)
- Accu begint minder te worden (onder load, b.v. tomtom of bellen)

Maar goed, hij is ook een paar keer gestuiterd of tegels, maar werkt nog steeds ;)

Tevens is gisteren de door Orange geleverde carry case uitelkaar gevallen.

Na de zomer wordt het tijd voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Pennetjes zijn wel te vinden op marktplaats voor een paar euro hoor.

Iemand ervaring met PDAshop.nl en Qtek voor de reparatie van een Qtek S100?

Het USB poortje doet het niet altijd goed, waarschijnlijk connector probleem. Er zit wel een kleine zichtbare (val) schade op, doen ze daar moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

PnD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:07:
Het USB poortje doet het niet altijd goed, waarschijnlijk connector probleem. Er zit wel een kleine zichtbare (val) schade op, doen ze daar moeilijk over?
Alleen als je het onder garantie probeert te claimen, anders zullen ze niet moeilijk doen denk ik. Je betaalt in dat geval voor de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Het valt onder de garantie, het is maar een kleine beschadiging voor de rest is de telefoon in perfecte staat.
Iemand die garantie geclaimt heeft met een beschadigde Qtek/MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb mijn Orange M500 tot vijf keer omgeruild, met diverse problemen (toetsen die niet meer werken, touchscreen wat ermee ophield, slecht passende behuizing etc). Telkens nieuwe toestellen gekregen, geen reparatie of zo uitgevoerd. Moest er alleen wel steeds een paar dagen op wachten. Dit was allemaal in het begin (twee jaar geleden), sindsdien geen problemen meer met het toestel.

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-04-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

PnD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:07:
Pennetjes zijn wel te vinden op marktplaats voor een paar euro hoor.
<knip>
Nu zeg je wat..., maar dat valt nog tegen. Dit omdat die van Qtek zelf niet passen en die van T-mobile ook niet passen.
De kans dat je echte pennetjes vind die bij de Orange M500 horen, is klein.

Zojuist een advertentie gezien op marktplaats voor pennetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Hallo, weet iemand of ik mijn mda compact kan updaten met de originele qtek firmware??
De link in de TS is dood.. maar er zal wel een nieuwere versie zijn? kan iemand missien een link geven?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
wat me net opviel... als ik een foto maak is links scherp en rechts niet... (toestel 90 graden naar rechts gekanteld). Is dit normaal?

Afbeeldingslocatie: http://xi.projectd.nl/datas/users/1-image_0003.jpg

kan iemand een soort gelijke foto maken om te vergelijken. mijn andere foto's zijn ook best wel blurry =|

[ Voor 21% gewijzigd door Don3k op 01-05-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Don3k schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:30:
wat me net opviel... als ik een foto maak is links scherp en rechts niet... (toestel 90 graden naar rechts gekanteld). Is dit normaal?

[afbeelding]

kan iemand een soort gelijke foto maken om te vergelijken. mijn andere foto's zijn ook best wel blurry =|
Met mijn M500 heb ik dit niet. Weet je zeker dat het geen veeg is op je lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
ik ben al een jaar of twee in het bezit van een MDA compact van T-Mobile.

Nu ben ik wat langer op vakantie geweest en is hij helemaal leeg gegaan.
Normaal zou opladen moeten helpen, alleen laad hij een beetje en dan probeert hij zich weer te installeren. Met als gevolg de batterij weer leeg, zo krijg ik er nooit meer iets in.

Heeft een van jullie een idee om de zaak weer aan de gang te krijgen.

Groetjes Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:24:
Hallo allemaal,
ik ben al een jaar of twee in het bezit van een MDA compact van T-Mobile.

Nu ben ik wat langer op vakantie geweest en is hij helemaal leeg gegaan.
Normaal zou opladen moeten helpen, alleen laad hij een beetje en dan probeert hij zich weer te installeren. Met als gevolg de batterij weer leeg, zo krijg ik er nooit meer iets in.

Heeft een van jullie een idee om de zaak weer aan de gang te krijgen.

Groetjes Bert
De normale lader gebruiken...?

En je backup batterij vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:45

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik heb zoiets pas geleden ook gehad. Accu en backup batterij leeg. Elke keer een volledig herinstallatie van de extrom.

In eerste instantie wilde de backup cel niet meer opladen en leek het of deze defekt was.
Vreemd genoeg lukte het een paar dagen later wel en bleef deze ook netjes op spanning.
Inmiddels doet het toestel het alweer 1,5 maand zonder hikken.
Hopelijk lukt het bij jou ook.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, net nieuw hier en ik heb een spv M500 super, alleen kan ik er geen gps muis op installeren.
ik heb het volgende probleem.
ik heb een aktronix gps muis, wanneer ik deze laat bounchen dan herkend hij deze als bt gps wanneer ik naar het volgende menu wil om een poort te kiezen kan ik niet kiezen.
ik dacht het probleem op te lossen door bluetooth tools te instaleren, hiermee kan ik inderdaad een bt poort aanmaken echter kan ik hier niks mee.

ik gebruik deze rom:AT_ORNL_11200_172_11200_Ship ik kan geen andere vinden als iemand mij kan helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Ik kan ook geen COM poorten zien :(
Maar ik heb toen dit tooltje geinstalleerd (*Klik*) van XDA developers, nu zie ik wel alle poorten alleen poort 4 en 5 werken niet... Ik kan mijn gps muis wel verbinden via poort 8.. het werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:40:
Maar ik heb toen dit tooltje geinstalleerd (*Klik*) van XDA developers, nu zie ik wel alle poorten alleen poort 4 en 5 werken niet... Ik kan mijn gps muis wel verbinden via poort 8.. het werkt wel
ik kan deze wel downloaden maar niet installeren, geen exe file of zo

nog suggesties?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:40:
HET IS INMIDDELS GELUKT OM DEZE TE INSTALLEREN ECHTER KAN IK WEL EEN COMPOORT AANMAKEN (ALLEEN COM 8) maar de muis vind hij wel maar wanneer ik tomtom open doet het niks.

nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:41:
[...]

HET IS INMIDDELS GELUKT OM DEZE TE INSTALLEREN ECHTER KAN IK WEL EEN COMPOORT AANMAKEN (ALLEEN COM 8) maar de muis vind hij wel maar wanneer ik tomtom open doet het niks.

nog suggesties?
Als je tomtom opstart moet je naar voorkeuren gaan en daar bluetooth gps kiezen, en dan vraagt ie om een poort kies dan 8, zo werkt ie bij mij wel (ik heb tomtom6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt niet, alles geprobeerd, de poorten krijg ik te zien met tomtom maar wanneer ik deze selecteer krijg ik geen gps apparaat.
ik heb de muis bij mijn sus geprobeerd en daar doet ie het wel.
ik heb trouwens windows mobile 2003 second edition 4.21

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 22:39
Na 2/2,5 jaar een QTEK S100 altijd veel gebruikt en verder zonder bescherming (nja, screen protector dan) begint hij langzaam te overlijden hier ;(
  • Speaker-oxidatie probleem, als ik wil bellen dan mag ik stevig het gedeelte rond het speakertje inknijpen.
  • Hij wil niet meer synchroniseren met een pc, opladen gaat prima via usb, maar de pc 'merkt' niet meer dat er een nieuw apparaat aangesloten is.
  • Stylus container sluiting is wat lam geworden. Dus de stylus valt er wat makkelijk uit op dit moment.
  • Af en toe vastlopers als je de powerbutton indrukt, meerdere resetten zijn dan noodzakelijk.
  • Uitvallen van de SD kaart, handig als je midden in amsterdam rijdt en Tomtom kan opeens geen data meer vinden.
  • Batterijklepje is wat lam geworden, soms als ik dat ding uit me broekzak haal dan trek ik per
    ongeluk het klepje los en gaat ie uit.
Zonde want het blijft een ideale telefoon, door de 400Mhz niet langzaam, Tomtom en alles werkte perfect en heb je altijd bij je. Batterij heb ik nooit problemen mee gehad, tot 3/4 dagen op een lading is geen probleem en het is de eerste telefoon die het daadwerkelijk langer dan 2 jaar heeft uitgehouden bij mij...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Keb nu verschillende telefoons gehad en kom uiteindelijk toch weer bij mijn S100 :)

S200:
- Langzaam
+ camera, geluidskwaliteit
9100:
- Langzaam, groot, qwerty toetsenbord voegt voor mij niets toe
8300:
+ handzaam, "echte gsm"
- Langzaam, kleine knopjes

S100:
+ Snel, handzaam, Pocket PC 2003 vindt ik fijn werken
- Geluidskwaliteit

Tis ook een kwestie van gewenning, maar blijft gewoon de snelste MDA die er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de orginele rom voor de spv M500 want ik kom er gewoon niet uit, kan geen compoort selecteren, met bt tools wel poorten aanmaken maar deze werkt niet.

iemand aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
gewoon de laatste van T-mobile pakken. Heb ik ook op mijn SPV M500

Mijn ding werkt opzich prima. Enige echte probleem dat ik heb is:
- hij wil vaak vastlopen wanneer ik de camera start. Moet dan een soft reset doen en vervolgens het scherm weer op normale stand zetten (hij zet hem wel in landscape mode maar loopt dan om de een of andere reden vast) Ik heb al verschillende versies van de camera geprobeerd. Ik heb nu de laatste versie als het goed is (versie:

Voordeel van de M500 t.o.v. de andere modellen. Het geluid gaat veel harder uit de speaker doordat er meer gaatjes zitten. En het accu-klepje zit gewoon goed vast. De stylus zit wel weer een heel stuk losser maar dat is met een plakbandje goed op te lossen

Ik had trouwens ook nog een paar andere probleempjes soms maar die kan ik nu zo gauw niet voor de dag halen

Maaaarrrrrr....
Ik wil eigenlijk toch wel wat anders. Ik wil misschien de nieuwe E-ten kopen, maar finacieel heb ik op dit moment andere dingen die ik voorrang wil geven (auto 8)7) Maargoed, ik kwam een gebruikte M600+ tegen. Misschien dat dat iets is voor zolang. Ik kan alleen op GoT niets vinden over dit toestel van E-ten. Iemand ervaring met de E-ten M600+? En wat zijn de plus en minpunten vergeleken met de HTC Magician?
Een topic ervoor openen vind ik niet nodig, maar ik wil graag weten wat de verschillen zijn met de Magician. Dan kan ik zien of het voor mij de moeite waard is om dat ding tijdelijk te nemen. Ik zag dat hij wifi heeft. Dat is wel super. Maar dit is zeker alleen met WEP beveiliging en geen WPA?
Iemand ervaring met de camera van de M600+? Hoe is deze vergeleke me de Magician? Veel beter lijkt me aangezien die van HTC echt poep is :D
Dusja, wie kan mij een eind opweg helpen. Ik heb er een aangeboden gekregen voor 150 euro (de M600+) Dat is wel een beetje maximaal wat ik wil uitgeven voor een "tijdelijk ander toestel" maar dan wel alleen als ik er op vooruit ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
Weet iemand of de Sandisk MicroSD werkt in de Magician?
Er is namelijk een leuke actie op samenkopen.net

Sandisk MicroSD Card 2GB - €18,25
Sandisk MicroSD Card 2GB 3in1 (Micro / Mini / Normaal) - €22,-

en zie de rest van de inkoopactie:
http://www.samenkopen.net/action/917553

Afbeeldingslocatie: http://www.blueunplugged.com/xsdbimgs/sandisk_2G_tf_logo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/img/prd/std/1956.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Awkwarding schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:47:
gewoon de laatste van T-mobile pakken. Heb ik ook op mijn SPV M500

Mijn ding werkt opzich prima. Enige echte probleem dat ik heb is:
- hij wil vaak vastlopen wanneer ik de camera start. Moet dan een soft reset doen en vervolgens het scherm weer op normale stand zetten (hij zet hem wel in landscape mode maar loopt dan om de een of andere reden vast) Ik heb al verschillende versies van de camera geprobeerd. Ik heb nu de laatste versie als het goed is (versie:

Voordeel van de M500 t.o.v. de andere modellen. Het geluid gaat veel harder uit de speaker doordat er meer gaatjes zitten. En het accu-klepje zit gewoon goed vast. De stylus zit wel weer een heel stuk losser maar dat is met een plakbandje goed op te lossen

Ik had trouwens ook nog een paar andere probleempjes soms maar die kan ik nu zo gauw niet voor de dag halen

Maaaarrrrrr....
Ik wil eigenlijk toch wel wat anders. Ik wil misschien de nieuwe E-ten kopen, maar finacieel heb ik op dit moment andere dingen die ik voorrang wil geven (auto 8)7) Maargoed, ik kwam een gebruikte M600+ tegen. Misschien dat dat iets is voor zolang. Ik kan alleen op GoT niets vinden over dit toestel van E-ten. Iemand ervaring met de E-ten M600+? En wat zijn de plus en minpunten vergeleken met de HTC Magician?
Een topic ervoor openen vind ik niet nodig, maar ik wil graag weten wat de verschillen zijn met de Magician. Dan kan ik zien of het voor mij de moeite waard is om dat ding tijdelijk te nemen. Ik zag dat hij wifi heeft. Dat is wel super. Maar dit is zeker alleen met WEP beveiliging en geen WPA?
Iemand ervaring met de camera van de M600+? Hoe is deze vergeleke me de Magician? Veel beter lijkt me aangezien die van HTC echt poep is :D
Dusja, wie kan mij een eind opweg helpen. Ik heb er een aangeboden gekregen voor 150 euro (de M600+) Dat is wel een beetje maximaal wat ik wil uitgeven voor een "tijdelijk ander toestel" maar dan wel alleen als ik er op vooruit ga :D
Je kan die telefoons toch even naasy elkaar zetten op www.nieuwemobiel.nl? Dan weet je wat de verschillen zijn.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark.druicca
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 04:33
Awkwarding schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:24:

[afbeelding]
[afbeelding]
vorige week in de aldi (goedkope supermarkt) ne sdkaartje gekocht van 4GB voor maar 19.99 euro
miss eens kijken achter dit.

tenzij je natuurlijk die microSD ook nodig hebt voor andere toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:55

SgtStrider

Fractal Switchover!

Even een harde smack tegen dit topic! Ik ben van plan mijn oude MDA Compact in te zetten als navigatiesysteem. Nu ben ik iets tegengekomen wat wellicht voor meer mensen interessant is!

De Haicom HI-505SD:

Afbeeldingslocatie: http://www.merchantrun.com.tw/mrtg_images/robert.lin/HI-505SD-24.jpg

Deze wil ik in combinatie met mijn Sandisk 2GB MiniSD gaan gebruiken onder MioMap V3 of TomTom. Het mooie is dat ik mijn SD slot dan niet kwijt ben aan alleen een GPS receiver, en ik ook geen los Bluetooth apparaatje nodig heb :) 2GB mapspace moet genoeg zijn... :+

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msschien een oplossing voor mijn probleem, wat gaat deze kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:00:
msschien een oplossing voor mijn probleem, wat gaat deze kosten?
55 euro + 12 euro verzendkosten, via eBay :)

linkje

Uiteraard is paypal wel handig :P Ik laat het wel even weten in dit topic wat de bevindingen zijn. Ik ben ook aan het wachten op de volgende onderdelen:

Afbeeldingslocatie: http://www.zercom.nl/index.php?s=3&p=7178 en Afbeeldingslocatie: http://www.mobilestunter.com/images/s100Hrhouder.jpg

Daarnaast moet ik even kijken hoe ik een sigarettenaanstekerplug om kan bouwen voor een motoraccu, maar dat is nog iets voor later...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
dark.druicca schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:15:
[...]

vorige week in de aldi (goedkope supermarkt) ne sdkaartje gekocht van 4GB voor maar 19.99 euro
miss eens kijken achter dit.

tenzij je natuurlijk die microSD ook nodig hebt voor andere toestellen..
4GB voor 19,99?? |:(
ik weet wel dat ze 2GB voor 16.99 te koop hadden. Maar er stond volgens mij geen 4GB in het krantje? Werkt dit goed? Ik heb vorig jaar namelijk ook een keer 4GB gehad van een onbekent merk. En deze werkte niet. Hij kom hem maar volzetten tot 700MB ofzo.. Kun jij er bijvoorbeeld 3GB op zetten aan bijv. muziek en dat hij op de Magician nog steeds alle nummers kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Awkwarding schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:24:

[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen MiniSD werkt in de Magician. MicroSD niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SgtStrider schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:23:
[...]

55 euro + 12 euro verzendkosten, via eBay :)

linkje

Uiteraard is paypal wel handig :P Ik laat het wel even weten in dit topic wat de bevindingen zijn. Ik ben ook aan het wachten op de volgende onderdelen:

[afbeelding] en [afbeelding]

Daarnaast moet ik even kijken hoe ik een sigarettenaanstekerplug om kan bouwen voor een motoraccu, maar dat is nog iets voor later...
En of het uberhaupt werkt met dit pda'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Is er een carkit/autohouder voor de s100 die het mogelijk maakt om een gps ontvanger met draad aan te sluiten op de s100? Die gps ontvangertjes worden nu lekker goedkoop namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat kan uberhaupt niet met de s100.

En zo duur zijn bluetooth ontvangers ook niet trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door Awkwarding op 15-06-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

MikeyMan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:47:
Dat kan uberhaupt niet met de s100.

En zo duur zijn bluetooth ontvangers ook niet trouwens...
Ik vind dat er een behoorlijk verschil zit tussen 15 en 60 euro, maar als het niet kan is het jammer. een bluetooth is ook nog wel te doen, maar ik gebruik het ding maar 2 keer per maand ongeveer, dus ik vind het toch een beetje zonde. Ik zoek gewoon nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

sander-sp schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:58:
[...]

Ik vind dat er een behoorlijk verschil zit tussen 15 en 60 euro, maar als het niet kan is het jammer. een bluetooth is ook nog wel te doen, maar ik gebruik het ding maar 2 keer per maand ongeveer, dus ik vind het toch een beetje zonde. Ik zoek gewoon nog even verder.
Ik heb hem als het goed is volgende week binnen, ik laat het je weten :)

En @ boven; dat is gewoon een converter ;) Ik heb nog geen andere berichten gelezen, dus dat zie ik vanzelf wel :)

edit:

PS. Op mijn nieuwe PDA zit bij system een "GPS" icoontje (WM5), heb ik dit icoontje uberhaupt nodig? Of komt dat allemaal wel goed? MioMap V3 draait al helemaal, alleen zonder ontvanger :D

[ Voor 14% gewijzigd door SgtStrider op 14-06-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

sander-sp schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:39:
Is er een carkit/autohouder voor de s100 die het mogelijk maakt om een gps ontvanger met draad aan te sluiten op de s100? Die gps ontvangertjes worden nu lekker goedkoop namelijk...
You ask, we serve!

http://www.pdashop.nl/pro...k-s100-series-carkit.html

Niet te snel afgaan op negatief commentaar ;) There's always a way...

[ Voor 20% gewijzigd door SgtStrider op 14-06-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SgtStrider schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:22:
[...]

You ask, we serve!

http://www.pdashop.nl/pro...k-s100-series-carkit.html

Niet te snel afgaan op negatief commentaar ;) There's always a way...
Dat zal toch ook bluetooth zijn, lijkt me?

Dacht dat de usbaansluiting niet bruikbaar was voor iets anders dan laden en synchroniseren... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Volgens mij alleen aan te sluiten voor de voeding van de gps ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
Ik wil misschien eens iets anders proberen. Ik kan mijn telefoon ruilen tegen een Eten M600+, heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is deze in vergelijking tot de HTC Magician? Hier op tweakers kan ik geen info vinden over de Eten M600(+).. ik wil vooral weten of het een vooruitgang of achteruitgang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Awkwarding schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:16:
Ik wil misschien eens iets anders proberen. Ik kan mijn telefoon ruilen tegen een Eten M600+, heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is deze in vergelijking tot de HTC Magician? Hier op tweakers kan ik geen info vinden over de Eten M600(+).. ik wil vooral weten of het een vooruitgang of achteruitgang is
Leg ze anders even naast mekaar op www.nieuwemobiel.nl, kun je ze mooi vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben overgestapt op KPN, wel bij Debitel. Had eerst Vodafone van Debitel..
Kon altijd goed mms-en en gprs-en, na hulp van de uitleg hierover in de fp.

Nu wilde ik het weer instellen, maar dan voor kpn dus. Naar mijn weten goed gelukt,
precies gedaan wat er in de uitleg staat maar het werkt nog niet!

Heeft iemand ervaring met mms + debitel/kpn + mda?
Want ik snap echt niet wat er nou fout is..

Wel is er een ding anders gegaan dan in de uitleg. Nml wanneer je de gprs
verbinding moet instellen. Hier moet je een nieuwe modem connectie maken
bij My ISP. Alleen stond er bij mij geen ISP, alleen maar My Work Network..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark.druicca
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 04:33
ja, de actie bestond zeker, kwas net te laat om hem te halen.
De aldi heeft nu echter maar 5 artikelen multimedia per winkel, dus als je er niet om 8u (1u voor opening) bent, dan heb je hem niet..
jammer want nu heb ik nog de 256mb.

merk of ervaringen van het ding heb ik niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Ik heb onderstaand bericht reeds geplaats als een apart topic, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik het hier nog een keer plaats:

Ik heb sinds vandaag een orange SPV M700 met WM2005.
Deze heb ik gekregen van de verzekering omdat mijn SPV M500 met WM2003 na beschadiging niet meer te repareren viel.

Nu heb ik een backup op mijn HD, van mijn contacten uit de M500, welke gemaakt was met xbackup. Dit programma was standaard geïnstalleerd op de M500.
Na informatie doorgelezen te hebben is xbackup is niet meer te gebruiken op WM2005.
Ook is het volgens mij niet mogelijk deze backup van xbackup genaamd: "CompactFlashBackUpPim" op een andere manier te restoren.

De enige mogelijkheid lijkt met een ander backup programma, namelijk PPCPimBackupV1[1].8 WM2003 versie een backup te maken van de betreffende contacten op de SPV M500 en deze backup te restoren met hetzelfde programma op de M700 maar dan de WM2005 versie.
Ik zou dus de mogelijkheid moeten hebben mijn oude backup tijdelijk te restoren op een SPV M500
en dan een backup te maken met bovenstaand programma.

Mijn vraag is dan ook de volgende:

Woont er iemand in de buurt van Leeuwarden met een Orange SPV M500?
Is het mogelijk dat ik mijn oude backup tijdelijk mag restoren op jou telefoon, om zo een bruikbare backup te maken van mijn contacten met bovenstaand programma? (dit alles natuurlijk na een backup te hebben gemaakt van jou contacten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is het gelukt mn mms instellingen goed te krijgen..
Door een guide van tmobile te volgen met de juiste instellingen voor kpn.

Alleen kan ik nog geen foto's bij mn mms ontvangen. Ik kan ze wel versturen
maar elke keer als ik een foto toegestuurd krijg, zit deze er niet bij.

Zie wel dat er een jpg bestand bijgevoegd is maar dit is een bestand van 1kb.
Als ik het open krijg ik gewoon een scherm te zien met de bestandsnaam...

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
Rudi Vader schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 07:39:
[...]

Leg ze anders even naast mekaar op www.nieuwemobiel.nl, kun je ze mooi vergelijken.
Ja maar ik wil het kwa ervaring weten zegmaar. Tekst zegt me niet zo heel veel. Ik wil weten of hij kwa snelheid sneller/langzamer is. Of de batterijduur langer/korter is. Of de foto kwaliteit beter/slechter is. Gewoon de algemene dingen, wat de pluspunten en minpunten tegenover elkaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Weet iemand of je de stylus vna de normale S100 ook kan gebruiken voor de spv. Op ebay.de lijkt hij er anders uit te zien?? Ben namelijk van het weekend een stylus kwijtgeraakt en de andere heb ik hier niet in de buurt..

Ps ik vind dat de m500 echt mega veel crashed en windows mobile echt een van de slechtste windows versies is ooit. Te gecompliceerd om te onderhouden en absoluut niet stabiel.

[ Voor 28% gewijzigd door Nimrod|IA op 18-06-2007 21:39 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
SPV M500 heeft een andere dan de S100 (ik heb ze beide gehad)
Ik ben zelf me pennetje ook kwijt van me SPV M500. Wil jij er 1 of 2 hebben? De pennetjes worden via internet namelijk per 3 verkocht. Misschien kunnen we iets regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Ik wil het liefst er in 1x zo veel ogelijk kopen aangezien ik er nu al 1 kwijt was binnen 3 maanden. Ik kan alleen op internet er geen vinden. Weet jij waar je ze nog kan kopen

Kent iemand trouwens een softwareprogramma om gesprekken mee op te nemen of als echte voice recoder te gebruiker. De 30 seconde van de memorecorder zijn een beetje weinig.

[ Voor 33% gewijzigd door Nimrod|IA op 21-06-2007 20:11 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
op marktplaats staan ze nieuw te koop, de stylussen. Ik wil er zelf 1 (of 2), dus mocht je nog ooit iemand zoeken...

Ik kan trouwens gewoon onbeperkt opnemen met mijn voicerecorder hoor. Of bedoel je tijdens een telefoongesprek? Dat weet ik niet, nog nooit geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Ook ik was opzoek naar een stylus voor mijn M500. Toen kwam ik ergens uit, waar ze een stylus voor de M500 zouden verkopen, maar achteraf was dit ook niet juist. Even een tip: koop geen 3 in 1 pen (zie vorige zin).

Laatst 3 pennetjes gekocht via marktplaats. En dan nog een tip, vraag de verzender om de pennetjes in een zakje en dat in een envelop te stoppen. Bij mij was namelijk de envelop gescheurd en kreeg dus uiteindelijk 1 pennetje minder dan besteld.

Success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Bedankt. Bij marktplaats staan ze ook niet. Klote dus. Argghhhh ik heb nu een ebaywinkel gevonden in duitsland die ze verkoopt. Of deze gelijk aan de originele zijn weet ik neit. Ik heb hem al een email gestuurd. 5 euro per stuk dus voor awkwarding ook interessant.
http://cgi.ebay.de/STYLUS...geNameZWD1VQQcmdZViewItem

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

(jarig!)
Dit kan natuurlijk ook :D
Origineel en goedkoper

http://shop.orange.nl/accessoires/Stylus+pen+SPV+M500.htm

edit: ow als je gaat bestellen kom je erachter dat er ook nog afleverkosten en btw bij komt..

[ Voor 30% gewijzigd door Awkwarding op 21-06-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Slechts 1.5 euro duurder per 3. Wat ik echter neit snap is waarom ze dan zo slecht te krijgen zijn bij een normale orange shop??

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
iemand ervaring met deze en s100?

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IMCR21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Awkwarding schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:34:
Dit kan natuurlijk ook :D
Origineel en goedkoper

http://shop.orange.nl/accessoires/Stylus+pen+SPV+M500.htm

edit: ow als je gaat bestellen kom je erachter dat er ook nog afleverkosten en btw bij komt..
Euhmz.. Ik heb regelmatig contact gehad met Orange (en de winkels) over bestellen van extra styli, maar deze bleven beweren dat deze niet meer leverbaar waren en niet meer leverbaar komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

En jawel, mijn dag is goed begonnen, mijn Haicom HI-505SD is binnen!

Hier wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://img169.imagevenue.com/loc354/th_46676_CIMG2437_122_354lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img134.imagevenue.com/loc6/th_46680_CIMG2439_122_6lo.JPG

Ik ga hem gebruiken in combinatie met mijn SanDisk 2GB MiniSD kaartje & TomTom. Ik ben nog wel even bezig dus :)

* SgtStrider is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
iemand windows mobile 6 erop draaiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Hey,

Ik zit hier met een merkwaardig probleem. Ik heb de MDA Compact met de laatste rom van Tmobile (1.13 met 1.12 radio). Gebruik hem als PDA met TomTom voor in de auto. Gebruik al bijna een jaar een Carcomm holder en laatst brak de zuignap af, nieuwe gekregen maar heb een merkwaardig probleem.

Op het moment dat ik een clean install zonder Tmobile cust. uitvoer heb ik geluid als hij in de holder zit, maar dan moet ik de stekker van de holder in de auto eruit halen en erin stoppen als ik wil dat hij gaat opladen. Anders doet hij het niet. Dus elke keer dat ik de MDA eruit haal, moet die stekker er opnieuw in.

Doe ik een clean install met cust. van Tmobile dan laadt hij op, elke keer, maar dan heb ik geen geluid....! Bijzonder vaag. In de oplader aan het netstroom wel geluid, in de holder maar stekker eruit ook geluid, maar in de holder en stekker erin geen geluid maar wel opladen.....

Is dit ergens een registry entry die verkeerd staat ofzo? En waarom is er een verschil in gedrag tussen het op netstroom zijn en in de holder worden opgeladen... iemand die een oplossing voor dit probleem weet?

Of iemand die nog een oude rom image van tmobile heeft. De 1.01.00 heb ik een hele tijd erop gehad, maar kan die nergens meer vinden. Kan iemand me hier aan helpen? Laat maar even weten.

Alvast bedankt voor de moeite!
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste