Huidig S939 upgraden of AM2/Core 2 Duo?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik zit met een klein dilemma:
AM2 processor + nieuw moederbord + DDR2 geheugen, óf:
Nieuwe processor + Huidig 939 bordje houden + geheugen erbij.

Ik denk dat ik er tegen die tijd ongeveer 600 euro aan uit wil geven. Na of voor deze upgrade koop ik er nog een tweede 7800GT bij. Het systeem is voornamelijk bedoelt om mee te gamen.

Mijn huidige setup:
  • Asus A8n-sli
  • S939 3000+ Winchester
  • 2 × 512MB DDR-400 DC
  • 7800GT 256MB
  • Samsung SP2004C 200GB SATA2
  • 450W Levicom voeding

Wat ik met de eerste mogelijkheid zou krijgen is:
  • AM2 SLI bordje (rond de 150 euro.)
  • AM2 X2 4000+ 2×2,0GHz, 2×1024Cache (324,18 euro) Hoe kom je aan die prijs?
  • 2 × 512MB DDR2-800 geheugen (rond de 150 euro.)
Dit zou dus ongeveer op 600 euro uitkomen. Wat hier de voordelen aan zijn:
  • Meer toekomst gericht.
  • Waarschijnlijk ondersteuning voor 2 volle PCI-E x16 lanes.
  • Kwalitatief beter geheugen.

Wat ik met de andere mogelijkheid zou krijgen is:
  • Asus A8N Sli (huidig)
  • S939 X2 4400+ 2×2,2GHz, 2×1024mb cache (470 euro, deze prijs zal aanzienlijk lager zijn tegen de tijd dat AM2 er is, 400 euro?)
  • Nog een keer 2 × 512MB DDR-400 (90 euro)
Dit komt uit op ongeveer 500 euro, dus bij deze optie zou ik er nog een HDD bij kunnen kopen voor een RAID array. Voordelen:
  • Een totaal van 2GB DDR-400 geuheugen, maar hoe staat dit tegenover 1GB DDR2-800 geheugen?
  • Betere prestaties door RAID?
  • Snellere processor.

Ik kom er zelf niet uit waarvoor ik zou moeten kiezen, wat zouden jullie doen en waarom?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde dilemma, en er zullen nog veel meer mensen als ons zijn met dit dilemma op dit moment. Voor mijzelf heb ik AM2 uitgesloten, omdat dat imho niet écht veel verbeteringen brengt tov de huidige X2 procs.

Dan blijft over: eind mei een X2 4200/4400, óf, en nu wordt het helemaal leuk, wachten tot juli/augustus ( hopelijk ) op de niewe Intel Core Conroe. Als ik de berichten moet geloven, gaat deze dus echt potten breken.

Ik ben er zelf ook nog niet uit, dus ik zal dit topic met interesse blijven volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:21
ik zou of je systeem nu kopen of wachten tot de conroe van intel..

Anyway, neem een 7900 GT, sinds die sneller en ongeveer even duur zijn, kun je beter die 7900 GT nemen...

Wachten op AM2 is naar mijn mening zinloos, omdat het alleen sneller word als skt 939 als je daadwerkelijk ook snel geheugen koopt op DDR2 en die erin propt. AMD heeft veel meer aan snellere timings, dan aan hogere clocksnelheden van het geheugen

Ik vind die 2e optie dus beter, maar als je echt toekomstgericht wil wezen, ff wachten tot Intel met zn conroe komt (ongeveer juli) en dat worden pas leuke CPU'tjes ;)... Maar als je niet kunt wachten, zou ik gwn Skt 939 nemen..

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

ik zou voor het upgraden gaan omdat am2 geen opmerkelijke snelheidswinst heeft ten opzichte van s939
ddr2 is volgens verschillende tests maar een beetje sneller dan ddr dus ik zou dat geld steken in een betere videokaart zodat het probleem van de 2 16x pci-e lijnen ook wegvalt. B)

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb zelf de keuze gemaakt om mijn huidige A8N-SLI die nu een AMD 64 Newcastle 3500+ heeft te voorzien van een AMD Toledo (x2) en tegelijk 2x 1 GB DDR 400. Mijn huidige 1 GB DDR400 verhuist naar mijn P4 server zodat die ook 2 GB krijgt. (4x 512 MB)

Met AM2 moet ik weer een nieuw bord kopen. Maar ja, op het moment dat ik iets ga kopen zal ik nog even de laatste situatie controleren, maar zoals het er nu naar uitziet is AM2 duurder zonder significante voordelen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:40

wowi

Ik vraag me af hoe de scores zijn van de core duo onder 64 bit ???
Daar heb ik nog niks over gelezen jullie wel al??
En een 64 bit vergelijk tussen die twee???

[ Voor 16% gewijzigd door wowi op 07-05-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

wowi schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:20:
Ik vraag me af hoe de scores zijn van de core duo onder 64 bit ???
Daar heb ik nog niks over gelezen jullie wel al??
En een 64 bit vergelijk tussen die twee???
kan ik wel voor je testen,......welk verschil wil je zien?

.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi

wowi

Performance met office applicaties etc b.v. zoals je ook in normale testen ziet, dat zou veel duidelijk maken denk ik. En dan vergelijk met amd x2 processoren, zodat je dan eindelijk eens de echte 64 bit instrukties aan de gang zet. Wel 64 bits applicaties zou je dan moeten gebruiken in het vergelijk.
Anders krijg je weer 32 bits omzetting en dan weet je nog niet veel.

[ Voor 26% gewijzigd door wowi op 07-05-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

wowi schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:35:
Performance met office applicaties etc b.v. zoals je ook in normale testen ziet, dat zou veel duidelijk maken denk ik. En dan vergelijk met amd x2 processoren, zodat je dan eindelijk eens de echte 64 bit instrukties aan de gang zet. Wel 64 bits applicaties zou je dan moeten gebruiken in het vergelijk.
Anders krijg je weer 32 bits omzetting en dan weet je nog niet veel.
ik kan intel core duo T2600 vs amd x2 4200 testen (eventueel op verschillende clocksnelheden)

als iemand mij kan aangeven wat een 64 bit applicatie is, dus welk programma
volgensmij zijn er namelijk nog niet veel.

en de core duo gebruikt natuurlijk ddr2 de amd daarintegen niet

edit:
ik kan je eigenlijk bij voorbaat al vertellen dat de T2600 het op alle fronten gaat winnen, en de conroe is nog eens een beetje sneller als deze yonah
.

[ Voor 12% gewijzigd door Rol-Co op 07-05-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rol-Co schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:04:
[...]

edit:
ik kan je eigenlijk bij voorbaat al vertellen dat de T2600 het op alle fronten gaat winnen, en de conroe is nog eens een beetje sneller als deze yonah
.
Conroe een beetje sneller? Een beetje veel ja :)

De merom (=low power variant van de conroe, voor laptops dus) zal op gelijkaardige clockspeeds tot 25% sneller zijn dan de yonah. En dat terwijl de conroe daar de desktop variant van is (van de merom dus) en waar vebruik dus helemaal geen issue is. Kan je nagaan.

Zie ook hier trouwens: klik

Daarbij, het stroomverbruik van die yonah's is dan nog minimaal ook. Ik ken iemand met een dell dual core (yonah), wel met integrated chipset, en die draait 5 a 6 u op z'n notebook batterij. Impressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:38:
[...]

Conroe een beetje sneller? Een beetje veel ja :)

De merom (=low power variant van de conroe, voor laptops dus) zal op gelijkaardige clockspeeds tot 25% sneller zijn dan de yonah. En dat terwijl de conroe daar de desktop variant van is (van de merom dus) en waar vebruik dus helemaal geen issue is. Kan je nagaan.

Zie ook hier trouwens: klik

Daarbij, het stroomverbruik van die yonah's is dan nog minimaal ook. Ik ken iemand met een dell dual core (yonah), wel met integrated chipset, en die draait 5 a 6 u op z'n notebook batterij. Impressive
beetje overbodige post dit :?
ik zeg toch dat de yonah op alle fronten gaat winnen, en dat de conroe nog een beetje sneller is, de 25% die jij aangeeft is onzin.
een conroe op 2800mhz is ongeveer het zelfde als een yonah op 3gig, da's lang geen 25% he, maar goed snel is ie zeker.

yonah in een notebook zou ik niet weten , alsmede stroomverbruik, ik heb hem gewoon op een desktop board met een i975 chipset, en dat kegelt behoorlijk moet ik je zeggen.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Waarom zou je nu al willen gaan upgraden naar een AM2?
Wanneer ze gelancheerd zijn is het versie 1.00 die je kan kopen.
Niet alleen betaal je dan meteen de hooftprijs, maar ook heb je kans dat je een buggie model koopt.
Zeker bij computer hardware is het meestal slimmer om even te wachten op de volgende generatie hardware.
Dan heb je meestal niet alleen meer keuze maar ook een beter product omdat er meestal toch wel iets veranderd, een prestatie verbetering of optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ik kan intel core duo T2600 vs amd x2 4200 testen (eventueel op verschillende clocksnelheden)

als iemand mij kan aangeven wat een 64 bit applicatie is, dus welk programma
volgensmij zijn er namelijk nog niet veel.
offtopic:
Die moeite kun je besparen, want Core Duo is een 32 bit chip. Voor 64 bit moet je wachten op de Core 2 Duo (= officiele naam voor Conroe/Merom)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom wil je persé upgraden TS? Wat doe je met je pc? Voor office werk is je pc meer dan snel genoeg :P Ik kan me ook niet voorstellen dat games niet soepel genoeg lopen op je pc. Ik zou gewoon nog een jaartje met die pc doen en dan mobo+proc+videokaart+geheugen upgraden.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dan is het wel even handig dat je vertelt waarom je wilt upgraden, en wat er precies niet meer snel genoeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi

wowi

Wouter Tinus schreef op maandag 08 mei 2006 @ 07:32:
[...]

offtopic:
Die moeite kun je besparen, want Core Duo is een 32 bit chip. Voor 64 bit moet je wachten op de Core 2 Duo (= officiele naam voor Conroe/Merom)
Kijk dat is belangrijk even om te weten, dus we moeten de core 2 duo gaan vergelijken.

[ Voor 7% gewijzigd door wowi op 08-05-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad je aan om te wachten op de nieuwe intel processor! De prestatie's van deze "budget" processor zijn stukken beter dan de am2, en hij is nog eens goedkoper ook! het enige nadeel is wel, dat je dan een beta tester voor microsoft bent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Ik ben er misschien niet echt duidelijk over geweest, maar de upgrade zal in ieder geval plaatsvinden nadat de AM2 socket en de Conroe gelanceerd zijn. Het systeem is bedoelt voor games, wat overigens al in de TS staat. Wat zal dus beter werken, een X2 4xxx AM2 processor of een vergelijkebare Conroe voor games? Zelf denk ik dat ik beter niet bij S939 kan blijven omdat ik dan een dure processor koop, die een paar maanden later geen ruk meer waard is en waarbij komt dat ze de eerste paar maanden na de lancering van socket AM2 ongeveer even duur zullen zijn. Het enigste nadeel van een andere socket is dat ik een nieuw bordje moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog weinig duidelijke info voorhanden over de prestaties van de conroe in games, en de AM2 socket schijnt aan de andere kant wederom niet veel verbetering te brengen op het gebied van prestatie, dus met de conroe zou je verassingen in positieve zin (snelheid) kunnen beleven.
Als je hiervanuit gaat, zou ik persoonlijk de conroe nemen, maar hierbij ga ik dan af op de lyrische berichten die her en der te vinden zijn. S939 zou ik tegen die tijd inderdaad niet upgraden, maar zoals jij zegt idd een nieuw mobo kopen. Verder moet je het zelf bepalen, je hebt het nadeel dat je nog niet echt de prestaties van de conroe kan bestuderen.

kortom: neem de conroe (ik heb zowel amd als pentium, ben dus geen fanboy oid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Wacht gewoon tot dat de AM2 en de conroe tekoop zijn en stel deze vraag dan nog een keer. Het blijft nu toch allemaal giswerk. Tenzij je de extra preformance nu echt nodig hebt is de optie om nu al een x2 te kopen straks waarschijnlijk zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Na dit artikel gelezen te hebben, is het voor velen van ons denk ik veel intressanter om zo een Core 2 Duo processor te gaan kopen. Zelf game ik erg veel, en als ik zie dat de E6600 er makkelijk een FX-62 uit rent zal men moeten erkennen dat Intel toch een gelikte processor op de markt gaat zetten. Er is een Asus moederbord aangekondigt die ondersteuning voor DDR2-800 heeft wat dan even snel of sneller kan zijn dan DDR2 geheugen dat geprikt word op een AM2 moederbord. Ik twijfel nog wel over het geheugen, zal straks, als Windows Vista uit komt, 2GB nog genoeg zijn of is het verstandig om 4GB aan te schaffen. Ik dacht ergens iets gelezen te hebben over dat Windows XP niet zo graag 4GB aan geheugen lust, wat ik misschien toch nog wel een tijdje blijf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Nu de benchmarks uit hebben gewezen dat het Conroe platform toch echt de winaar is, heb ik besloten om dit aan te schaffen.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/core2duo.jpg

Lijkt me een leuke upgrade voor nog onder de €700,-.
Zijn er nog mensen die iets anders zouden doen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:
Nu de benchmarks uit hebben gewezen dat het Conroe platform toch echt de winaar is, heb ik besloten om dit aan te schaffen.
[afbeelding]

De Conroe zal vast veel beter zijn, maar de "echte" benchmarks moeten nog komen. De getestte processoren zijn gewoon samples.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:
[afbeelding]

Wat ik zou doen is gewoon 1 gb geheugen nemen. Het is gewoon weggegooid geld, omdat de huidige latency's van ddr2 veels te slecht zijn. Voorlopig 1 gb nemen en misschien over een aantal maanden nog een latje erbij kopen. Tegen die tijd zijn de latency's veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:04:
[...]

Wat ik zou doen is gewoon 1 gb geheugen nemen. Het is gewoon weggegooid geld, omdat de huidige latency's van ddr2 veels te slecht zijn. Voorlopig 1 gb nemen en misschien over een aantal maanden nog een latje erbij kopen. Tegen die tijd zijn de latency's veel beter.
Als je een beetje gamed (BF2 b.v.) is 2 gig wel aardig lekker en zeker geen weggegooid geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
@ appie2003:

Ten eerste bestaat de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop ;) .
Ik denk dat ik dit over een maandje of 2 aanschaf, dus over dat weggegooid geld hoef ik me geen zorgen te maken. Je spreekt jezelf ook tegen, je zegt dat de latency's van DDR2 geheugen nu nog veelste slecht zijn maar 'later' moet ik nog wel een zelfde latje erbij kopen :+ . Zoals MF al zegt, de nieuwste games vereisen toch wel 2GB geheugen voor een soepel spel.
Het zijn 2 latjes OCZ DDR2 geheugen met een latency van CL4 5-4-15, wat aardig aan de hoge kant is maar daar kijk ik over 2 maanden nog wel eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:15:
@ appie2003:

Ten eerste bestaat de [afbeelding] knop ;) .
Ik denk dat ik dit over een maandje of 2 aanschaf, dus over dat weggegooid geld hoef ik me geen zorgen te maken. Je spreekt jezelf ook tegen, je zegt dat de latency's van DDR2 geheugen nu nog veelste slecht zijn maar 'later' moet ik nog wel een zelfde latje erbij kopen :+ . Zoals MF al zegt, de nieuwste games vereisen toch wel 2GB geheugen voor een soepel spel.
Het zijn 2 latjes OCZ DDR2 geheugen met een latency van CL4 5-4-15, wat aardig aan de hoge kant is maar daar kijk ik over 2 maanden nog wel eens naar.
Ik spreek mezelf niet echt tegen. Je kan heus wel 2 verschillende merken/modellen in je computer gebruiken. De latency's zijn nogal erg hoog (hoe hoger hoe slechter) vergeleken bij de CL2 ddr geheugen van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:19:
[...]

Ik spreek mezelf niet echt tegen. Je kan heus wel 2 verschillende merken/modellen in je computer gebruiken. De latency's zijn nogal erg hoog (hoe hoger hoe slechter) vergeleken bij de CL2 ddr geheugen van nu.
en wat ben je ermee om nu een latje met cl5 te steken en een half jaar later eentje met cl4 erbij? Je latjes draaien gezamelijk aan dezelfde latency, dus dan moet je sowieso je cl5 latje "overklokken" naar een cl4 latje, dus dan kan je direct 2*cl5 steken en ze alletwee op cl4 zetten.
Verder heb je DDR2 dat ook die lage latency's haalt, ddr2 800fsb met cl4-4-4-x bestaat (geil heeft er, ga ze niet opnieuw opzoeken), dat zijn dezelfde latency's als ddr400 aan 2-2-2-x/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:23:
[...]

en wat ben je ermee om nu een latje met cl5 te steken en een half jaar later eentje met cl4 erbij? Je latjes draaien gezamelijk aan dezelfde latency, dus dan moet je sowieso je cl5 latje "overklokken" naar een cl4 latje, dus dan kan je direct 2*cl5 steken en ze alletwee op cl4 zetten.
Verder heb je DDR2 dat ook die lage latency's haalt, ddr2 800fsb met cl4-4-4-x bestaat (geil heeft er, ga ze niet opnieuw opzoeken), dat zijn dezelfde latency's als ddr400 aan 2-2-2-x/2
Maar ddr2 800 kan natuurlijk verbeterd worden naar nog betere latency's en dan heb je veel sneller geheugen. Maar ik denk dat latency's bij een Conroe niet echt belangrijk zijn. Dit is wel zo met AMD's die met betere latency's beter presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Goesiman schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:46:
... Ik twijfel nog wel over het geheugen, zal straks, als Windows Vista uit komt, 2GB nog genoeg zijn of is het verstandig om 4GB aan te schaffen. Ik dacht ergens iets gelezen te hebben over dat Windows XP niet zo graag 4GB aan geheugen lust, wat ik misschien toch nog wel een tijdje blijf gebruiken.
off topic:
ik zit ook met jou probleem dat ik twijfel, maar wat ik je wel kan zeggen dat bij mij thuis windows vista beta 2 op 1GB perfect loopt Met Aero en alle eyecandy aan en dan nog is maar de helft van me geheugen gebruikt. En in games schakelt hij uit zichzelf een hoop services uit, dus dat zit wel goed.

Maar ik twijfel zelf tussen nu een X2 op 939 te kopen of te wachten op een conroe die miss 10-15% beter is...want nog ECHT onafhankelijke tests ben ik nog niet tegengekomen. En aangezien de X2's straks in prijs verlaagd worden is dit een leuke snelle upgrade :)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Waar baseer je die 10-15% op? Het ligt aan welke X2 processor en welke Conroe processor je vergelijkt. Qua prijs maakt het niet veel uit of je nou een X2 4800+ haalt of een Core 2 Duo E6600.
De E6600 gaat €320,- kosten tegenover de *€300,- kostende X2 4800+. Nieuw geheugen komt er zowieso al bij, het is dan alleen afwachten wat zo'n X2 4800+ gaat kosten.

* Een X2 4800+ kost nu nog rond de €600,- en er word een prijsverlaging van 25-50% verwacht, wat neer komt op €300 tot €450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:
[...]

De Conroe zal vast veel beter zijn, maar de "echte" benchmarks moeten nog komen. De getestte processoren zijn gewoon samples.
Sorry hoor, maar de ''echte'' conroe NOG beter?
Heb je al die benchmarks gezien op xtremesystems forums? Zijn echt geen samples hoor die slecht presteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Ik dacht dat fabrikanten juist goede samples naar reviewers sturen, om zo hun product als beste de test uit te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titelfix op verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Ik ben bezig met een nieuwe TS, er zullen wat benchmarks, informatie over de nieuwe sockets, de voordelen, de nadelen, de prijzen enz. in komen te staan. Vanaf dan zal dit topic bedoelt worden voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Pagina: 1