Zie subject. Ik wil onder Win2K kunnen zien wat m'n IP en Subnetmask en gateway en zo is.
Dank voor alle info.
Dank voor alle info.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Maar hij kon toch wel ff onder aan die 1ste post neer zetten:Op donderdag 25 januari 2001 12:08 schreef WildThang het volgende:
jelmervos; werkt niet echt voor de titel van een topic huh?
Verwijderd
En alweer jouw 4de post in dit nog o zo korte draadjeOp donderdag 25 januari 2001 12:13 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat is 3x hetzelfde antwoord!
En dit is mijn vijfde...Op donderdag 25 januari 2001 12:21 schreef WildThang het volgende:
En alweer jouw 4de post in dit nog o zo korte draadje
Verwijderd
Gebruikersnaam: jelmervosOp donderdag 25 januari 2001 12:23 schreef jelmervos het volgende:
[..]
En dit is mijn vijfde...
* jelmervos heeft ondekt hoe HlpDsk aan al die posts komt, eerst een foutje maken om vervolgens gelijk een post er achter aan te doen. <a href=\"i/s/devil.gif\" width=\"15\" height=\"15\" target=\"_blank\">[afbeelding]</a>
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Waar te downloaden???Op donderdag 25 januari 2001 12:59 schreef bolke het volgende:
er is ook een resource kit voor Win2k
Daarin heet het WNTIPCFG.EXE.
Verwijderd
Ik heb 'm wel ergens op CD (mocht je geen D/L vinden).Op donderdag 25 januari 2001 13:02 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Waar te downloaden???
Kopen is de enige methode om er legaal aan te komen. (W2k prof resource kit a fl 299,- of zoiets)Op donderdag 25 januari 2001 13:02 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Waar te downloaden???
Verwijderd
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Uh...wat..uh...wat is dat voor iets, legaal?Op donderdag 25 januari 2001 15:11 schreef bolke het volgende:
Kopen is de enige methode om er legaal aan te komen.
Ja, uh...ik...weet het. Bij mij is dat woord kopen ook niet geheel duidelijk. Ik probeer het elke keer weer. maar dan zijn de winkels weer dicht of zo.Op vrijdag 26 januari 2001 01:01 schreef The_Witchfynder het volgende:
[..]
Uh...wat..uh...wat is dat voor iets, legaal?
Gewoonte. ik doe dat ook bij mail en in newsgroepen. Ik denk dat ik het ga afleren. Bedankt voor de tip.Op vrijdag 26 januari 2001 09:06 schreef jelmervos het volgende:
Bolke en Win:
Waarom hebben jullie altijd de vreemde neiging om je naam onderaan je post te zetten. Je naam staat toch ook al aan de linkerkant.
Niet dat ik de hulp niet waardeer hoor, maar blaten zonder lezen is idd ook een vak apartOp vrijdag 26 januari 2001 00:48 schreef Mr. B. het volgende:
Erg nuttig, 3 keer hetzelfde antwoord achter elkaar geven, terwijl HlpDsK in de post daarboven zelf al aangaf dat ie het gevonden had...![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq