Prijs voor een nieuwe lamp voor mijn Sanyo Z3: €545,00 in.BTW
Paaa-puu-paaa-puuuu (Ziekenwagen)
De ambulance is net weer vertrokken na me te hebben gereanimeert.
Na wat verder zoeken vond ik: € 368,- in.BTW
Dit is de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden in Nederland.
Mijn beamer komt echter uit Duitsland omdat ik hem daar voor € 200 minder kon kopen dan de goedkoopste nederlandse leverancier.
Ik kijk online bij mijn Duitse vrienden en wat zie ik: € 254 in.BTW
Waarom zou ik niet wederom mijn aankoop in Duitsland doen en zo geld aan de Nederlandse economie te ontrekken maar mijzelf wel minimaal € 90 te besparen.
Mis ik iets?
De lampen hebben dezelfde product code en zijn beide van sanyo; Sanyo LMP86
Het lijkt me uitgesloten dat er verschil zit tussen deze beide typen.
ZIt er een media heffing op beamer lampen? Milieu heffing?
Of zit er gewoon weer naai-heffing van de nederlandse middenstanders danwel groothandelaars op?
Mijn lamp is nog heel, maar ik wil al vast een neiuwe lamp omdat ik niet tijdens het WK het risico wil lopen dat midden in een wedstrijd het licht uitgaat.
Volgens mij is het gewoon precies dezelfde lamp en kan ik hem dus beter in Duitsland kaufen.
Paaa-puu-paaa-puuuu (Ziekenwagen)
De ambulance is net weer vertrokken na me te hebben gereanimeert.
Na wat verder zoeken vond ik: € 368,- in.BTW
Dit is de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden in Nederland.
Mijn beamer komt echter uit Duitsland omdat ik hem daar voor € 200 minder kon kopen dan de goedkoopste nederlandse leverancier.
Ik kijk online bij mijn Duitse vrienden en wat zie ik: € 254 in.BTW
Waarom zou ik niet wederom mijn aankoop in Duitsland doen en zo geld aan de Nederlandse economie te ontrekken maar mijzelf wel minimaal € 90 te besparen.
Mis ik iets?
De lampen hebben dezelfde product code en zijn beide van sanyo; Sanyo LMP86
Het lijkt me uitgesloten dat er verschil zit tussen deze beide typen.
ZIt er een media heffing op beamer lampen? Milieu heffing?
Of zit er gewoon weer naai-heffing van de nederlandse middenstanders danwel groothandelaars op?
Mijn lamp is nog heel, maar ik wil al vast een neiuwe lamp omdat ik niet tijdens het WK het risico wil lopen dat midden in een wedstrijd het licht uitgaat.
Volgens mij is het gewoon precies dezelfde lamp en kan ik hem dus beter in Duitsland kaufen.