Schitterende instelling van TS. Ik lach me wild als ie straks erachter komt dat je na een paar keer niet betalen dus niet het Nederlandse systeem van "nou ja, jammer dan" maar gewoon de Duitse variant "betaal 600 euro boete, kom voor de rechter en ga ook maar niet langs Af"... Ze zijn hier best onhandig vasthoudend met bekeuringen. M'n vader was een weekendje even snel naar huis geweest (in duitsland) om wat spullen te halen die hij in NL nodig had, en werd geflitst. Wegens omstandigheden bleef hij vier maanden in Nederland en kwam er toen achter dat een bekeurinkje voor een paar tientjes al vrolijk 240 euro geworden was... met de melding dat dat nog veel hoger kon, dat uitleggen aan een rechter waarom het zo lang duurde een optie kon zijn en dat er eventueel beslaglegging overwogen zou kunnen worden. Best vet voor 134 waar je 120 mag. 
Ik wens je veel succes bij je hypothecaire aflossingsregeling straks. Tenzij je ZEKER bent dat je NOOIT meer in Duitsland komt
Overigens, dat "prima verstaan" kun je zonder zout nemen: ze verstaan d'r geen zak van hier in het Zuid Westen, ongeacht de hoeveelheid zout. Ze hebben hier Schwaben, die praten Duits zoals de modale Limbo Nederlands praat. Als je ze vraagt dingen te spellen is het "wé, éh, es, es, ûh, er" en dan hebben ze Wasser geschreven.
Ik wens je veel succes bij je hypothecaire aflossingsregeling straks. Tenzij je ZEKER bent dat je NOOIT meer in Duitsland komt
Overigens, dat "prima verstaan" kun je zonder zout nemen: ze verstaan d'r geen zak van hier in het Zuid Westen, ongeacht de hoeveelheid zout. Ze hebben hier Schwaben, die praten Duits zoals de modale Limbo Nederlands praat. Als je ze vraagt dingen te spellen is het "wé, éh, es, es, ûh, er" en dan hebben ze Wasser geschreven.