Toon posts:

Charazay

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eerlijk gezegd waar ik dit moet posten, ben net nieuw, heb wel van alles doorgelezen maar kon niks vinden. Nou hoop ik maar in het goede forum te zitten want dit mogen jullie niet missen!

Charazay Basketball Manager is een gratis basketbalmanager. Jij kan je eigen team leiden naar succes, spelend tegen andere teams van over de hele wereld.

Komt tie dan he:

Jij bent de manager van je team. Je kan spelers verhandelen, trainen, je geld in een groter stadion steken of jeugdspelers promoveren uit je jeugdteam.

Kies je tactieken voor iedere wedstrijd, bepaal wat voor training nodig is, en zo nog veel meer...

Wil jij ervoor zorgen dat jouw land beter wordt door jouw geniale inzichten? Wil jij internationale roem verdienen door bekers te winnen? Wil jij de gevestigde orde laten zien dat er met jouw rekening moet worden gehouden? Meld je dan nu aan op: http://www.*knip.com en bezoek het forum om meer te weten te komen.

Op dit forum: http://www.*knip.php wordt je gegarandeerd geholpen door goede managers die het beste met je voor hebben en het is ook nog eens erg gezellig ook.

Dus kom snel langs!

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 06-05-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT
Ik weet eerlijk gezegd waar ik dit moet posten
Dit is spam, en had je helemaal niet moeten posten
Je staats zelfs in de lijst van 'Game Moderators' en je wilt dus enkel reclame maken voor je spel?

Kun je ook clan's of allianties oprichten? Misschien animo voor een GoT-clan? Net zoals bij dit spel :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah ok. geen probleem, haal het maar weg en ja: het is niet mijn spel, maar wil het graag promoten. Reden is overbodig te geven neem ik aan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

We have 36 registered users
Nee, laat maar, 36 users is wel een heel klein beetje :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:02

Dit topic is gesloten.