Sony VAIO FE20

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 723 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01-2020
K'heb m'n VAIO FE21M nu ongeveer 6maanden, ben er zeer te vreden over, behalve dat de HD ietswat aan de trage kant is aan 4200RPM, maar al bij al valt dat nog mee. Zal deze binnen een jaartje ofzo toch wel upgraden dusja ;)

Wel heb ik een probleem, een maand geleden is de verf van 1 van m'n shortcutbuttons beginnen afpellen, ik kon er mee leven, maar deze week is het bij een 2de knop begonnen, en zelfs zo erg dat er geen verf meer aanhangt (zie foto).

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/jeroenj/vaio.jpg

Iemand die hier ook al last van gehad heeft ? K'las op een forum dat er verschillende waren met hetzelfde probleem, maar er werd niet echt gezegd hoelang ze moesten wachten op de vervaning enzo...

K'heb m'n laptop dagelijks nodig voor school, dus ik kan hem echt niet missen. Hebben jullie al ervaring met de garantie van Sony, hoe lang je je laptop kwijt bent enzo ? Ik kan me echt niet voorstellen dat het zoveel werk is om die knopjes te vervangen, hooguit een 10-tal minuutjes! Doen ze dus ook herstellingen aan huis (zoals bij Dell) ?

alvast bedankt!
Jeroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
orgus schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:34:
K'heb m'n VAIO FE21M nu ongeveer 6maanden, ben er zeer te vreden over, behalve dat de HD ietswat aan de trage kant is aan 4200RPM, maar al bij al valt dat nog mee. Zal deze binnen een jaartje ofzo toch wel upgraden dusja ;)

Wel heb ik een probleem, een maand geleden is de verf van 1 van m'n shortcutbuttons beginnen afpellen, ik kon er mee leven, maar deze week is het bij een 2de knop begonnen, en zelfs zo erg dat er geen verf meer aanhangt (zie foto).

[afbeelding]

Iemand die hier ook al last van gehad heeft ? K'las op een forum dat er verschillende waren met hetzelfde probleem, maar er werd niet echt gezegd hoelang ze moesten wachten op de vervaning enzo...

K'heb m'n laptop dagelijks nodig voor school, dus ik kan hem echt niet missen. Hebben jullie al ervaring met de garantie van Sony, hoe lang je je laptop kwijt bent enzo ? Ik kan me echt niet voorstellen dat het zoveel werk is om die knopjes te vervangen, hooguit een 10-tal minuutjes! Doen ze dus ook herstellingen aan huis (zoals bij Dell) ?

alvast bedankt!
Jeroen.
Ik heb nu dat probleem ook! bij mij is het bij het Mute knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:57:
[...]

Ik heb nu dat probleem ook! bij mij is het bij het Mute knopje.
is er al iemand mee terug geweest naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:31:
[...]

is er al iemand mee terug geweest naar de winkel?
Ik heb em op mijn eigen werk gekocht ;)... Ik ga wel even bellen met sony erover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanoff
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:50
Om even te reageren in een oud topic...
Ik heb laatst mijn FE21h verwend met 2Gb PC5300 ram geheugen. Nu kan dit geheugen dus standaard lopen op 667Mhz, wat synchroon is met de Rated FSB. Echter staat er een FSB:Dram ratio ingesteld van 5:8 en loopt het geheugen op 266Mhz(533Mhz, PC4200). Je kunt helaas niets in de BIOS wijzigen...

Weet iemand of het mogelijk is dit zo in te stellen dat het geheugen op 667Mhz gaat lopen?
Heeft er iemand ervaring mee?

PS
Bij mij is de verf van 1 shortcutbutton er al af, en van de mutebutton begint ook langzaam te komen..

Gasloos sinds 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een FE21B, en heb laatst mijn OS geupgrade naar Vista. Na 23 seconden besloot ik terug te gaan naar XP, en smeet dus de herstel DVD die ik braaf gebrand had, in de drive. Toen bleek echter de DVD niet lekker mer te zijn. Helaas had ik de recovery partitie al eerder verwijderd, dus een nieuwe DVD fikken ging ook niet werken. Kan iemand de recovery DVDs voor mij fikken, en opsturen? Een prijs komen we wel overheen.
Een alternatieve oplossing is uiteraard ook welkom :P Ik zat zelf al te denken om een exemplaat van WinXP MCE te downloaden, en die te installeren, maar dan schijnt het lastig te zijn om de serial te laten accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanoff
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:50
TommyboyNL schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:38:
Kan iemand de recovery DVDs voor mij fikken, en opsturen?
You've got mail.

Die recovery partitie heb ik ook weggeflikkerd, zonde van de ruimte :-)

Gasloos sinds 2018.

Pagina: 1 2 Laatste