iets met lenzen
geef je email adres maar waarop je mee wil doen neem ik je nog even meeOp donderdag 25 januari 2001 10:49 schreef Lord_Thunderball het volgende:
IK heb geprobeerd mee te doen, maar kom niet door de proxy heen!!
nee , geen weddenschap per ongeluk haal ik morgen de clients van de pc
iets met lenzen
marco@fokzine.net is mn adres, in de stars sta ik onder [DPC] Chakotay
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
E-mail adres is team.zandvoort@the-dutchman.com
heeft de proxy poort 21 openstaan? dan kan je flushen op mijn dproxy, want die werkt op prt 21 (speciaal op request daarop gezet)Op donderdag 25 januari 2001 10:49 schreef Lord_Thunderball het volgende:
IK heb geprobeerd mee te doen, maar kom niet door de proxy heen!!
ennuh morpheus: mijn (subteam)-meel addy = firoload@dolfijn.nl, en ja kan ons ook onder FiRoLoaD in de stats vinden
ik zal is kijken welke proxy ik ga gebruikenOp donderdag 25 januari 2001 13:15 schreef oVeRLoaD het volgende:
[..]
heeft de proxy poort 21 openstaan? dan kan je flushen op mijn dproxy, want die werkt op prt 21 (speciaal op request daarop gezet)
ennuh morpheus: mijn (subteam)-meel addy = firoload@dolfijn.nl, en ja kan ons ook onder FiRoLoaD in de stats vinden
maar je email adres had ik al opgeschreven om in te stellen in de clients
momenteel zijn de blokjes voor
[DPC] - [QU|CCC] Ricoh & Morgoth
[DPC] United Subteams
[DPC] [eNeRGy]
[DPC] Zoiah
[DPC] Sequence
klaar
iets met lenzen
We spend our years as a tale that is told
Die van mij heb je zeker al vannacht gedaan, want voor vandaag (op dit tijdstip) staan er nog maar 100 wu's. Dat is alleen van mij dus.
iets met lenzen
Verwijderd
ik zit heb alias [DPC] Punkguy en m'n email: ramdebiel@hotmail.com
die real time stats zijn wel gaaf
...
Verwijderd
/me vind deze stats echt funny, vooral met zo weinig mensen (in de teamlist dan)
zo stijg je tenminste lekker snel
iets met lenzen
Hoe verander ik dat trouwens in de stats?
Verwijderd
email gammaflux@99percent.nl.com
GF team : United bro-99%-No8
je zie je e-mail (of althans mwb@hetxxxxx) staan in de DPC stats (anders doe je ff een user lookup) en dan klik je daarop, en dan krijg je een nieuw schermpje, daar zie je onderaan je stats 3 dingen, namelijk "ietsmaarkweetnietwat", "edit mijn info, maar dan int engels" en "(c) dcypher"Op donderdag 25 januari 2001 14:54 schreef QuarkuS het volgende:
En ik dan? mwb@hetnet.nl
Hoe verander ik dat trouwens in de stats?
lijkt me niet zo moeilijk kiezen nou heh
next will be United bro-99%-No8
iets met lenzen
Dank u welOp donderdag 25 januari 2001 14:24 schreef Morpheus_at_work het volgende:
[DPC] Oezie Woezie 500 units klaar voor vanavond
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
iets met lenzen
waar haal je die vandaan:?[knip]...want ik heb nog ergens een buffer staan van 12 mb
klinkt trouwens best wel nonchalant "ik heb nog ergens een buffer staan van 12 mb" zo van of het nix is...
iets met lenzen
Verwijderd
ik flush op de proxy van overload maar dat is ook een vage boel daar.
Ik doe dus wel GF maar ik krijg geen 500 units die wil ik niet perse hebben maar hoezo sta ik er niet bij?
het is gefixt, en k heb er nix aan gedaan, alleen ff een array ietsie groter gemaakt, zodat die de nieuwe log ook pakte, maar tog moet ik de statrun ff rewritenOp donderdag 25 januari 2001 16:47 schreef matthijs1985 het volgende:
Ik snap er de ballen van van GF ik draai die client maar hij doet nix meot ik me nog ergens aanmelden?
ik flush op de proxy van overload maar dat is ook een vage boel daar.
Ik doe dus wel GF maar ik krijg geen 500 units die wil ik niet perse hebben maar hoezo sta ik er niet bij?
zoals het er nu uit ziet, is alles goed...
flushen kan tegenwoordig op poort 21, daarover heb ik je een ICQ msg gestuurd...
als je client nix doet, doe dan ff rechtse knop, en dan start core, of probeer je buffin (hetgeen de client al heeft gedaan, tot aan x%) ff te deleten, en evt de core-thread op de harde manier eruit te knallen (processviewer als taskinfo kan alle processes eruit knallen (ctrl-alt-del niet))
Verwijderd
maar ik blijf het vaag vinden
nu staat er bij output buffer 1/5 is dat goed en als ik flush druk dan veranderd er niets
Verwijderd
Waarom niet na het weekend pas?Op donderdag 25 januari 2001 11:05 schreef Morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , geen weddenschap per ongeluk haal ik morgen de clients van de pckunnen we nog even een dagje profiteren
klopt (een beetje)...Op donderdag 25 januari 2001 17:01 schreef matthijs1985 het volgende:
ik was idd vergeten om om start core te drukken ;););)
maar ik blijf het vaag vinden
nu staat er bij output buffer 1/5 is dat goed en als ik flush druk dan veranderd er niets
ff zoals bij mijn 2 clients gaat: ik druk op flush... dat moet ik een tijdje wachten (seconde of 8, volgens mij is dit ook de update inteval instelling die standard op 10 staat) en dan ineens is het weg, en zegt dat status-schermpje onderin je client "Sending 16 blocks to server, All blocks sent to server"
lastig... k heb op dat bloempje bij je naam geklikt, en ze een msg (webpager) gestuurd, kan zijn dat je webpager msg nooit ontvangt omdat je dat gedisabled heb...Op donderdag 25 januari 2001 17:27 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
die heb ik nooit ontvangen
nahjah bij deze
Verwijderd
Is dat normaal?
En mijn client stopt de hele tijd nadat hij een paar blokken heeft gedaan :?
dat ie ff zegt 'output buffer level' klopt, maar ik vind het zelf ook niet echt normaal, alleen om dat te verbeteren zouden ze de client wel een 0.01 bij de versie op mogen tellenOp donderdag 25 januari 2001 18:03 schreef matthijs1985 het volgende:
Als ik op flush klik dan staat er eerst (ervoor completed buffer level 7/5 en dan gaat hij ff op output buffer level 7/5 staan maar daarna weer terug op het vorige.
Is dat normaal?
dat lijkt me niet normaal... is de cpu nog bezig op 100%? flush je nog steeds bij mij? of geef anders ff je IP/DNS & poort door...En mijn client stopt de hele tijd nadat hij een paar blokken heeft gedaan :?
kijk ff hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/113399
lijkt mij hetzelfde probleem...
Verwijderd
en mocht het niet lukken is het ook goed, je sponsort alleen DPC leden en dat is de bedoelling.
Verwijderd
Gamegate.com grazers 121 wu
p.willemsen@gamxxxxxx 125 wu (inmiddels)
Gamegate.com grazers = p.willemsen@gamegate.com
Was dat nou zo moeilijk te bedenken?
Ik zie dat je ze op p.willemsen@gamegate.org hebt geflushed....
iets met lenzen
valt wel mee, als je e-mail addy's verkeerd doet, dan is het niet voag...Op donderdag 25 januari 2001 23:54 schreef Morpheus_at_work het volgende:
ja ze zijn goed vaag bezig bij dcypher
k zal eens e-mailen of ze fireload.dolfijn.nl & fireload@dolfijn.nl kunnen retiren naar firOload@dolfijn.nl...
Verwijderd
Vraag meteen of ze p.willemsen@gamegate.org naar p.willemsen@gamegate.com willen retiren...
Ik neem aan dat je dat niet per ongeluk doet ?
Sequense. zoiahia , dpc@ids.nu en nog veel meer typo's
Of doe je dat expres ?
Ach wat maakt het ook uit, tis ten slotte allemaal voor DPC
Verwijderd
heet.
Toch niet de .com of de .nl vergeten he.
Het is echt .nl.com
Dus gammaflux@99percent.nl.com.
Zoals iemand boven mij al zei. Het is toch voor DPC. Alleen jammer als andere ze wel goed hebben gehad. Was net zo trots op onze 8e plaats.
Thanks Morpheus!Op donderdag 25 januari 2001 15:08 schreef Morpheus_at_work het volgende:
[DPC] Arjan B heeft er vanavond 500 bij
next will be United bro-99%-No8
Loeibaar.nl
Verwijderd
nogmaals bedankt.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
dus het werkt gewoon, dus geen paniek...
8 bitterballen = 1 byterbal
Dat wij zulke info niet op GoT neerzetten heeft een reden, je mag best in #keyserver rondhangen, maar post dan s.v.p. niet hier wat je zoal aan info opgevangen hebt.Op vrijdag 26 januari 2001 09:15 schreef Morpheus_at_work het volgende:+ dat gister in #keyserver geconstateerd is dat *knip*