Waarom hangt GF client?

Pagina: 1
Acties:

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
Als mijn client een buffer vol heeft (5 blokjes dus), dan stopt hij elke actie. Flushen doet hij niet, en reageert verder ook niet meer. Wat kan ik hieraan doen?

Rebooten helpt niet. Buffers weggooien wel, maar als de out buffer weer vol is, hangt hij weer.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kijk je keyserver (als een GF ding zo ook heet :)) eens na...
poort, ip/dns?

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Als de buffer vol (50) is wil hij automatisch flushen en wacht op verbinding. Misschien is dat bij jou aan de hand.
Je kunt overigens in de cscclient.ini de buffer out vergroten naar bijvoorbeeld 500, kun je wat sparen :) Als ie dan bij 50 weer blijft hangen kies je even voor fetchen, dan gaat ie weer verder.

Loeibaar.nl

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
Ik heb altijd verbinding, dus hij moet altijd gewoon kunnen flushen. Ook thuis hangt hij als de buffer vol is. Als er niet snel een oplossing komt dan ga ik weer naar OGR terug.

Als ik de client zeg "stop core" dan hangt hij ook. Hij heeft de hele nacht nu niets staan doen, met de core aan.

Verwijderd

Hierro hetzelfde probleem.
Op 2 verschillende machines (win 95/98)regelmatig vastlopen van de GF client, ook al vastlopers voordat hij moet flushen.
Iemand een idee wat het kan zijn, anders gaan deze nieuwe assimilaties op rc5 over.

vfrmaniac