Per ongeluk saves verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-02 17:36
Omdat mijn hele windows-account volstond met rotzooi, besloot ik deze te verwijderen, en een nieuwe account te maken, om daarop gewoon weer verder te gaan. Maar, toen ik op mijn kersverse account Oblivion wilde gaan spelen, stond er No Save... blijkt dat Oblivion ook zo'n idioot spel is dat savet in Mijn Documenten.. Is er een manier waarop ik deze terug kan krijgen :?

Ik draai nu PC Inspector File Recovery, die is net vrij lang bezig geweest met het scannen van mijn computer, maar vooralsnog vindt hij helemaal niks.. hij vindt wel een paar onzin-dingen als banners 8)7

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:28

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Uit de faq krijg je deze links:
Hoe krijg ik verloren gegane data terug?
Een paar handige freeware tooltjes

Daar moet je het kunnen vinden :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hierover is de FAQ van dit subforum duidelijk: OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? De kunst is dus gewoon om zoveel mogelijk verschillende recoverytooltjes te proberen. Overigens geef ik je weinig kans als je in de tussentijd ook veel naar de schijf hebt geschreven. Maargoed, dit en nog veel meer info kun je dus gewoon in de FAQ terugvinden. Dit topic gaat dan ook dicht.

Neem verder ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT :)

Dit topic is gesloten.