Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.083 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
McDutch schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 04:09:
ik ben uit pure verveling een HC account gaan maken, inmiddels door mijn wat onvoorzichtige speelstijl al 6 characters rond level 30 verloren, morgen eens wat rustiger aan gaan doen met een nieuwe :p

accnaam : mcdutchhc [om toe te voegen aan de spelerslijst. en mocht ik mcdutchiii gaan gebruiken [ik heb em alvast gereserveerd, doe er nog niks mee.] dan meld ik dat ook wel even :)
nice, onvoorzichtige speeltijd :P

wat chars was je aan het maken dan? allemaal sorcs?

btw: was nou het verschil tussen HC en SC? echt alleen maar dat je niet dood mag gaan? of zitten er ook nog voordelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hc = doodgaan = doodblijven
SC = doogaan = respawn en xp verliezen (NM en Hell)

dat is het enige verschil..en je naam is rood in chat en je staat in combat houding.. dus tja :p that's about it!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154180

Alleen niet dood gaan:)
En je kunt er moeilijker lvlen omdat er haast geen lui zijn die je door hell willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 17:36

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
HC is stoer ik vond het alleen niet zo tof meer toen mijn lvl 86 druid werd gesloopt door een PK'er met een upped Buriza en TP hack. Dat was mijn moment om te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

tis ook niet zo verstandig om in HC te gaan pvpen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat heet geen PvP ;-) en met beetje nromale build ga jij niet dood van een PvP noephacker.

Ik had een barb @ HC lvl 97

22k def,
max res
5k damage met merc ofzo ( Compleet legit zonder runewords en andere shit. )
en iets van 6400 hp.

Die wou nie graag dood ;-) was nog wel 1.09 ( toen het nog stikte van de hacks )
Je moet gewoon je char Noep proof maken. Ik ben ook vaak zat mensen tegen gekomen die me dood wouden hebben. maarja.. dat lukte ze niet

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:42:
[...]

helemaal mijn idee!

Ik heb m'n merc echter liever als ally dan als meat-shield ;)
dan kan ie me helpen met slopen en dat gaat best aardig met die eth bonehew. probeer er nu alleen achter te komen of ik daar nog andere stenen in moet gooien of de ed-jewels erin moet houden (in mijn eigen bonehew had ik amneth; amn voor de LL en eth voor de -25%target defense.
als je bv. eth eth doet, heb je -50% defense; zou dit niet meer dam doen dan 70-80% ed erbij?
-50% defence is 50% meer kans dat jouw merc iets raakt :D heeft nix met damage te maken.
Maar wat heeft een merc aan hoge damage als hij nix raakt :/

Speed en hit ratio is belangrijk.
Weet alleen niet hoeveel attackrating act2 merc heeft, en hoeveel kans hij heeft om een hit te maken.

Bonehew is al snel met -25% en damage/ias jewel, life leech kan je ook krijgen van een helm (tal mask of vampire gaze)

Sorc word dus je echte damage merc ;)
Forti - Insight (+6 critical strike = 46% kans op dubbele damage) - guilimens face - 35% CB en 15% DS. Daar moet een LI wel neer mee gaan. Een Damage Jewel in de helm en hoppakee :D

Voeg mcdutchhc wel toe :D
Zie vanzelf wel met welke je speel ;)

Mijn sorc begin nu te komen is nu lvl 49,5 en 140 stat points over, str is nu 105 dex is wat een long sword nodig heeft (spirit)
Act 1 NM gedaan rest moet nog.
Heb nu +4 skills en +2 Fire skills. btw: Iemand een monarch over socketed of unsocketed ?

Hydra (lvl 14 met +skills)is wel geinig - act 1 liep vlekkeloos en Andy was in een aantal seconden dood. Andy raakt in hit recovey en komt er niet uit merc deelt klapjes uit voor extra damage.

Orb (lvl 8 met +skills) gaat wat sneller met meer monsters in beeld, ook goed voor chill effect omdat hydra de snelle monsters mist. Een act 2 freeze merc er bij en hydra raakt nog meer :D of houd mijn prayer/insight die health regen is wel handig (VIT is bij mijn nog base (10) met spirit (22) wartrv (10) en peasant crown (20) totaal 62)

Met prayer merc ben ik na 1 hit in no time terug op full health.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 31-05-2006 10:19 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
SpoTs schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:47:
Dat heet geen PvP ;-) en met beetje nromale build ga jij niet dood van een PvP noephacker.

Ik had een barb @ HC lvl 97

22k def,
max res
5k damage met merc ofzo ( Compleet legit zonder runewords en andere shit. )
en iets van 6400 hp.

Die wou nie graag dood ;-) was nog wel 1.09 ( toen het nog stikte van de hacks )
Je moet gewoon je char Noep proof maken. Ik ben ook vaak zat mensen tegen gekomen die me dood wouden hebben. maarja.. dat lukte ze niet
Ik wil mijn character niet PVP proof maken als ik niet van plan ven PVP te spelen. Ik blijf de enige grote fout van blizzard vinden dat je eenzijdig hostile kan worden. Hoe moeilijk kan het zijn om een beperking te maken dat je allebij hostile tegen elkaar moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Derr_Hans schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:51:
[...]
-50% defence is 50% meer kans dat jouw merc iets raakt :D heeft nix met damage te maken.
Maar wat heeft een merc aan hoge damage als hij nix raakt :/

Speed en hit ratio is belangrijk.
Weet alleen niet hoeveel attackrating act2 merc heeft, en hoeveel kans hij heeft om een hit te maken.

Bonehew is al snel met -25% en damage/ias jewel, life leech kan je ook krijgen van een helm (tal mask of vampire gaze)

Sorc word dus je echte damage merc ;)
Forti - Insight (+6 critical strike = 46% kans op dubbele damage) - guilimens face - 35% CB en 15% DS. Daar moet een LI wel neer mee gaan. Een Damage Jewel in de helm en hoppakee :D
vanmorgen een goed begin van de dag gehad...

met mij pala eff cain :D gedaan, en HF opengebroken!!!!!!!!!!1

viel Gul uit :P :9

daarna nog eff izual geprobeerd maar teveel van die lightning beestjes :|

en passant m'n merc even een beetje geleveled, en die heeft nu 63% resist op hell !?!?
en dat is ex duriel!?!?!??
hij begon vanmorgen met 43%; sounds familiar?

zou dus betekenen dat hij over een paar levels wel degelijk boven de 75% uit zou kunnen komen !?!?!

hij heeft nu iig weer tals helm op, want die LL heeft ie wel nodig.

kan Guilaume's idd naar m'n sorc; als het goed is geeft ie net genoeg str voor m'n merc om insight te kunnen houden (hij heeft nu een 3s amethisthelm op).

--offtopic--
daarna lekker naar m'n werk, krantje lezen.. beetje wegdromen..
Shit, Station! eruit, stukie lopen...

Hé da's wel licht aan je hand zo zonder koffertje....
ZONDER KOFFERTJE??????
K#t, koffertje vergeten.
snel terug naar de trein. Trein staat er nog, ik snel lopen, deurtjes dicht, daaag hans....
Ik naar de balie, balie gebeld, niemand iets gezien/gevonden.... Koffertje weg.

alsnog een klotedag dus...

--/offtopic--

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 31-05-2006 10:28 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TrailBlazer schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Ik wil mijn character niet PVP proof maken als ik niet van plan ven PVP te spelen. Ik blijf de enige grote fout van blizzard vinden dat je eenzijdig hostile kan worden. Hoe moeilijk kan het zijn om een beperking te maken dat je allebij hostile tegen elkaar moet zijn
Ik heb het ook niet over PvP spelen ;-) ik heb het over PvP proof maken.. Gwoon dat je niet doodgaat door een hacker.. heel simpel.

Verder mijn condoleances aan Kwakke.. die krijgt een nieuw koffertje voor zijnv erjaardag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:33:
[...]

Ik heb het ook niet over PvP spelen ;-) ik heb het over PvP proof maken.. Gwoon dat je niet doodgaat door een hacker.. heel simpel.

Verder mijn condoleances aan Kwakke.. die krijgt een nieuw koffertje voor zijnv erjaardag :P
Hans ^^
Voortaan handboeien om koffertje en pols.
Zat er belangrijk spul in, weet ik dat iig voordat ik hem open maak ;)

Maar wel naatje man, hoop dat je er geen werk opdrachten in had zitten of PDA of zo.

-

http://www.diabloii.net/townsfolk/warrior-combat.shtml
geeft aan dat een act2 merc max 47% res heeft :/ tenzij deze pagina achterhaald is.

een act5 merc heeft wel 7x% resist op hell, meschien is dat nog wat als merc :S zal eens kijken wat daar voor te krijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
act 5 merc = merc met knockback.. geen aura's of dergelijk.. ik vind het eigenlijk 3x nix.. act 2 merc met freeze is al veel beter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Hans ^^
Voortaan handboeien om koffertje en pols.
Zat er belangrijk spul in, weet ik dat iig voordat ik hem open maak ;)

Maar wel naatje man, hoop dat je er geen werk opdrachten in had zitten of PDA of zo.

-

http://www.diabloii.net/townsfolk/warrior-combat.shtml
geeft aan dat een act2 merc max 47% res heeft :/ tenzij deze pagina achterhaald is.

een act5 merc heeft wel 7x% resist op hell, meschien is dat nog wat als merc :S zal eens kijken wat daar voor te krijgen is ;)
...Handboeien, hmmm, ... :7

nee, geen zakekijke spullen en m'n portomonee/sleutels/mobiel hou ik gelukkig altijd in m'n broekzakken..

alleen wat persoonlijke spullen zoals agenda (met pw's 8)7 ), visitekaartjes en assesments die ik gedaan had en prints van studies die ik wou gaan doen
lekker dus als je je eigen gegevens zo op straat dumpt |:(
vanmorgen dus eerst 1 1/2 uur bezig gewest om alle pw's te veranderen..

act5 merc zal ik niet zo snel kiezen, vind de freezer of might merc altijd wel cool, die prayer icm een insight ga ik volgende ladder proberen; dat lijkt me ook wel wat.
een barb kan toch niet meer gear aan dan een act 2 merc??
gekke is dus dat er in mijn 'O' schermpje keutrig 63% overal staat...

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 31-05-2006 11:02 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 30-04 16:32

Row

Heb zojuist ergens gelezen, dat je beter voor een might merc kan gaan als je coldsorc bent.

Dit omdat je als coldsorc zijnde al genoeg cold damage (freeze) doet.

Klopt dit of is holy freeze aura toch beter icm coldsorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ik vidn het grote voordeel van holy freeze dat tijdens teleporten monsters meteen frozen zijn en je dus minder kans hebt dat je meteen klappen krijgt als je in een bosspack teleport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:59:
[...]

nee, geen zakekijke spullen en m'n portomonee/sleutels/mobiel hou ik gelukkig altijd in m'n broekzakken..

alleen wat persoonlijke spullen zoals agenda (met pw's 8)7 ), visitekaartjes en assesments die ik gedaan had en prints van studies die ik wou gaan doen

act5 merc zal ik niet zo snel kiezen, vind de freezer of might merc altijd wel cool, die prayer icm een insight ga ik volgende ladder proberen; dat lijkt me ook wel wat.
Bug anders is site verouderd :D
Nee heb gekeken en een act5 merc kan niet meer gear aan.
Kan wel een hogere damage bereiken als act2 merc maar je mist al snel de aura.
Act 3 merc kan wel een shield dragen, enigste wat je daar me kan bereiken is een lvl 44 holy fire aura met -20% fire res, of een lvl 30 holy shock. Maar ze slaan niet :S dus echt veel damage heb je niet. Act 1 merc kan wel leuk zijn als je een ICE runeword lvl 18 Holy freeze en veel cold damage + -20% cold res of FAITH runeword lvl 12-15 fanactism gebruikt met een hoop physical damage en fire damage.

Act 1 cold merc met Faith bow en zelf een Paladin met concentration aura + zeal is een helehoop damage en IAS :D nadeel is FAITH is HEEL duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Row schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:16:
Heb zojuist ergens gelezen, dat je beter voor een might merc kan gaan als je coldsorc bent.

Dit omdat je als coldsorc zijnde al genoeg cold damage (freeze) doet.

Klopt dit of is holy freeze aura toch beter icm coldsorc?
Holy freeze is heel fijn. Ten eerste het slowed attackers direct als die aan staat.. maar het slowed echt alles. Movement. Attackspeed. chance to hit word verlaagt. Oftewel.. heel erg leuk als jij van pindle runnen houd op hell.. die charges = auw.. en tja.. dat wil je niet als sjors. vroeger had ik wel barb mercs bij pindle om ze op afstand te houden.. maar nu met nieuwe patch is pindle met charge zo irritant bugged geworden dat freeze merc vele malen beter is. oftewel.. Freezemerc ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 30-04 16:32

Row

trouwens zoals sommige misschien weten is mijn gear op men mec het volgende:

Non-eth Dream helm
Non-eth Fortitude
eth Infinity _o_

Maar het werkt niet helemaal lekker.

merc doet 7.5k damage, en daarmee killed hij ook wel redelijk snel. Maar hij wil nog wel eens dood gaan..

Weet iemand een "perfectere" gear voor hem?

dacht dat dit wel in de buurt kwam maar valt tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Row schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:56:

Non-eth Dream helm
Non-eth Fortitude
eth Infinity _o_

merc doet 7.5k damage, en daarmee killed hij ook wel redelijk snel. Maar hij wil nog wel eens dood gaan..

Heeft hij veel life leech?
Zo nee dan mist hij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:59:
[...]

Dat kan toch? als je je merc op level 25 ofzo huurt (als je in nm act2 komt) en hem dan handmatig leveled, wordt je merc sterker als dat je zelf high level bent en dan ff terug gaat naar act2 nm en je merc dan op level 80+ direct huurt

btw wel klote van je koffertje? werk je toevallig bij defensie? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Dalyxia op 31-05-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Row schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:56:

Non-eth Dream helm
Non-eth Fortitude
eth Infinity _o_

gebruik een eth cv met 6 amn runes erin

en geef die waardeloze eth infinity dan maar aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Dalyxia schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:15:
[...]

gebruik een eth cv met 6 amn runes erin

en geef die waardeloze eth infinity dan maar aan mij
offe :D tal ruilen voor dream :D

zonder dollen, zet een LL helm op, dat kost je het minst aan stootkracht, en levert veel aan LL op
tal is bv. al 10%
met tal op doet mijn merc nu 6+K dam, en blijft hij redelijk leven (afgezien van lightning beestjes)

... je moet dus je merc zo vroeg mogelijk kopen, en dan opbouwen. zelfde wat ik vertelde over mijn sorc merc een aantal pagina's terug; te vaak geswiched, waardoor hij nu niet genoeg str heeft om zonder problemen insight CV te kunnen dragen. geldt ook voor resist dus...
nog een paar levels, en dan gaat die guardian dus over mijn merc; heeft ie 90% resall bij 6K+ dam :P
(komt met name omdat ie met mijn fana mee mag doen ;)

... en nee, ik werk niet bij defensie...

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 31-05-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:52:
[...]

zonder dollen, zet een LL helm op, dat kost je het minst aan stootkracht, en levert veel aan LL op
tal is bv. al 10%
met tal op doet mijn merc nu 6+K dam, en blijft hij redelijk leven (afgezien van lightning beestjes)

... je moet dus je merc zo vroeg mogelijk kopen, en dan opbouwen. zelfde wat ik vertelde over mijn sorc merc een aantal pagina's terug; te vaak geswiched, waardoor hij nu niet genoeg str heeft om zonder problemen insight CV te kunnen dragen. geldt ook voor resist dus...
nog een paar levels, en dan gaat die guardian dus over mijn merc; heeft ie 90% resall bij 6K+ dam :P

MMMmm denk dus idd dat die merc pagina veranderd is, dus als ik op normal een lvl 12 merc koopt krijg hij max 75% resist. FFkes zoeken hoe dat zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:15:
[...]

MMMmm denk dus idd dat die merc pagina veranderd is, dus als ik op normal een lvl 12 merc koopt krijg hij max 75% resist. FFkes zoeken hoe dat zit :D
. en met guardian 90% :P :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:52:
[...]

tal is bv. al 10%

oh jah, fanatism, kvond het al een beetje gek, want je had mijn eth bonehew toch? die deed altijd bij mij veel minder damage :P

heb je trouwens de ed jewels erin gelaten of heb je er wat anders in gedaan?
btw volgens mij was iig 1 van die ed jewels die er in zat een 40% ed jewel (herinnerde me net dat ik die er ooit perongeluk in heb gepropt en toen maar nog 1 erin heb gedaan voor de volledigheid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Dalyxia schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:19:
[...]

oh jah, fanatism, kvond het al een beetje gek, want je had mijn eth bonehew toch? die deed altijd bij mij veel minder damage :P

heb je trouwens de ed jewels erin gelaten of heb je er wat anders in gedaan?
btw volgens mij was iig 1 van die ed jewels die er in zat een 40% ed jewel (herinnerde me net dat ik die er ooit perongeluk in heb gepropt en toen maar nog 1 erin heb gedaan voor de volledigheid :P)
'k had het gezien ja, anders zou die nooit in de buurt van de 379% kunnen komen. en ik heb ze er nog niet uitgehaald nee, vind ik zonde... probeer eerst een gat te slaan in die guardian. moet ik alleen eff een mule naar act 5 brengen.... (en daar kan ik wss wel wat hulp bij gebruiken tzt...
hoef alleen maar quest 1 act 5, dus verder geen req's qua lvl ofzo ;)

mss dat ik de jewels er uiteindelijk wel uithaal en vervang voor eth's, want -50% target defence bij 900 dam lijkt me ook al heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-50% target def haalt alleen de chance to hit omhoog he doet verder niets. vroeger was Eth bugged en zorgte het ervoor dat je er altijd mee raakte ( zie Fury ) meest bugged zwaard toen ooit.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ik ben vanavond online, uurtje of 18:00, wil ik je wel ff rushen, moet je dan helemaal naar hell act5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Dalyxia schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:31:
ik ben vanavond online, uurtje of 18:00, wil ik je wel ff rushen, moet je dan helemaal naar hell act5?
dan kan ik meteen 3 gaten slaan :P :9

maar nee, ik hoef alleen maar naar het einde van normal... voorlopig... nm mag ook, kan ik nog een gat in m'n nightveil doen.

maar vandaag gaat niet lukken... ik onthoudt het wel, en /w je wel als ik eens online ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

bah, ik kan niet meer inloggen met Mcdutchii, ik krijg heel lang een 'please wait' schermpje, terwijl ik met mn andere accounts wel gewoon kan inloggen :\

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
McDutch schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:37:
bah, ik kan niet meer inloggen met Mcdutchii, ik krijg heel lang een 'please wait' schermpje, terwijl ik met mn andere accounts wel gewoon kan inloggen :\
had ik eergisteren ook met gotrentagear, sluit je diablo2 af via ctrl alt del en dan heb je daarna een realm down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:36:
[...]

dan kan ik meteen 3 gaten slaan :P :9

maar nee, ik hoef alleen maar naar het einde van normal... voorlopig... nm mag ook, kan ik nog een gat in m'n nightveil doen.

maar vandaag gaat niet lukken... ik onthoudt het wel, en /w je wel als ik eens online ben..
3 gaten in guardian of 3 gaten totaal ;)
Anders wil ik je ook wel naar act 5 brengen :D
Heb nu een teleport sorc, zit alleen nog op NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:07:
[...]

3 gaten in guardian of 3 gaten totaal ;)
Anders wil ik je ook wel naar act 5 brengen :D
Heb nu een teleport sorc, zit alleen nog op NM.
...dan help ik je sorc wel op hell.. kan ik nu met m'n pala doen :*)

kon vanmorgen ook niet meer inloggen, zijn ze druk bezig of hebben ze gewoon probleempjes????

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 31-05-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

ik heb t opgelost door even iemand anders in te laten loggen [wat wel werkte] en daarna gewoon weer zelf geprobeerd, toen wou t wel weer.. heel apart

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

McDutch schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:47:
ik heb t opgelost door even iemand anders in te laten loggen [wat wel werkte] en daarna gewoon weer zelf geprobeerd, toen wou t wel weer.. heel apart
same issue vanmorgen; ben 1 1/2 uur aan 't spelen (eff barb quest gedaan en op zoek naar anya)
ben ik in de frozen river aangekomen. helemaal blij, want er waren alleen cold immunes. Dan opeens: DISCONNECTED :( :( :(
ik opnieuw proberen... if u are using a modem..... MODEM, come on, internet werkt gewoon. Hij niet dus... opnieuw opstarten dan maar. helpt ook niet. lekker eigenwijs blijven proberen, en ja hoor, na de 8e keer kon ik opeens weer inloggen. snel kijken of de game er nog was.... WEG DUS.

dan maar opnieuw... Nu frozen river vol met physic immunes. niet zo leuk dus als pala met heavy-duty merc.

dan alles maar rennen, paar keer dood gaan, opnieuw lopen vanaf WP, onderweg eraan denken TP's te plaatsen :| anya raken, snel terug, malah lastig vallen, snel weer naar anya en proberen door de kluwe monsters heen anya aan te tikken (lijkt wel american football!) en ja hoor! quest is binnen!!!
res nu op 75/75/39/75
nu op zoek naar een soort carrion ring voor lightning :D

merc zit op 66%resall, dus die moet nog een paar levels voordat ie shaft aankan ipv duriels.

vanaf morgen weer lekker baalies

socket quest gebruikt van de itemezels mules, dus m'n nightwing heeft nu ook een ed-jewel.

gear is nu zo ongeveer wel af, behalve dan een ring met LL en een hoop lightning resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Ik zag laatst nog wat carrion wind ringen op de blingbling itemezels zitten. Erg handig voor poison resist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Anoniem: 32226 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:20:
Ik zag laatst nog wat carrion wind ringen op de blingbling itemezels zitten. Erg handig voor poison resist
klopt, daar heb ik er dus nu 1 van; LL icm poison resist (55%) is erg handig, met name omdat salvation poisonresist niet dekt.
kom nu dus alleen nog lightning resist tekort, en dan ben je met van die gloam-type-of-creatures zo weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wisp protector is toch leuk tegen lightning attacks? Ik gebruik op mijn pally een combo van ringen :
- Natures peace (Poison)
- Carrion wind (Poison)
- Dwarfstar (Fire)
- Ravenfrost (Cold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
doen jullie eigenlijk aan PvP met regels of is het alleen maar PvE hier? ik deed vroeger mee aan LIGA duels. oftewel.. legit duellen zonder bugs en erg leuk in team pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Anoniem: 32226 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:31:
Wisp protector is toch leuk tegen lightning attacks? Ik gebruik op mijn pally een combo van ringen :
- Natures peace (Poison)
- Carrion wind (Poison)
- Dwarfstar (Fire)
- Ravenfrost (Cold)
op zich wel, maar ik heb liever resist dan absorb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
SpoTs schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:36:
doen jullie eigenlijk aan PvP met regels of is het alleen maar PvE hier? ik deed vroeger mee aan LIGA duels. oftewel.. legit duellen zonder bugs en erg leuk in team pvp
het nadeel van PVP vind ik een dat het vaak one hit kill is niet echt een gevecht maar meer wie heeft het mees bizarre wapen voor me gevoel zitten er weinig skills bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
TrailBlazer schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:54:
[...]

het nadeel van PVP vind ik een dat het vaak one hit kill is niet echt een gevecht maar meer wie heeft het mees bizarre wapen voor me gevoel zitten er weinig skills bij
er komen wel degelijk skills bij kijken
maar je hebt gelijk het is vaak snel
afgelopen

op classic was dat anders daar heb je
niet van de vreselijk goede wapens dus
ook geen one-hit kills en daar was het
wel een kwestie van tactiek

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Helaas heb ik problemen met chello (abo stond op verkeerde naam en rekening nummer, fout van chello) en ipv dat ze dat ff snel oplossen moet IK nu de hele kabelmodem terugsturen en dan krijg ik een andere kabelmodem terug ofzo, iig vinden ze het wel leuk om me dan (terwijl ik nog aan de telefoon hing met chello helpdesk, wat btw meer als 30 euro heeft gekost omdat ik niks anders als mobiele telefoon heb) direct mijn internet af te sluiten, sturen ze 7 juni een retourpakket om de kabel modem in terug te sturen en dan krijg ik daarna (neej want ze zullen ook is niet direct iets oplossen) een andere/nieuwe/dezelfde kabelmodem terug en ik gok dat dan de gegevens nog niet goed zijn

om een lang verhaal kort te maken, ik zit (waarschijnlijk voor langere tijd) zonder internet, fijn, fout van chello en ik zit met de gebakken peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Dalyxia schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:25:
Helaas heb ik problemen met chello (abo stond op verkeerde naam en rekening nummer, fout van chello) en ipv dat ze dat ff snel oplossen moet IK nu de hele kabelmodem terugsturen en dan krijg ik een andere kabelmodem terug ofzo, iig vinden ze het wel leuk om me dan (terwijl ik nog aan de telefoon hing met chello helpdesk, wat btw meer als 30 euro heeft gekost omdat ik niks anders als mobiele telefoon heb) direct mijn internet af te sluiten, sturen ze 7 juni een retourpakket om de kabel modem in terug te sturen en dan krijg ik daarna (neej want ze zullen ook is niet direct iets oplossen) een andere/nieuwe/dezelfde kabelmodem terug en ik gok dat dan de gegevens nog niet goed zijn

om een lang verhaal kort te maken, ik zit (waarschijnlijk voor langere tijd) zonder internet, fijn, fout van chello en ik zit met de gebakken peren
gefeli :( :(

ben je lekker klaar mee... en dat noemen ze service???

kan je niet gewoon een andere provider nemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:42:
[...]

gefeli :( :(

ben je lekker klaar mee... en dat noemen ze service???

kan je niet gewoon een andere provider nemen???
dit was nieuw, had die kabelmodem net 2 weken, maar ik woon in een (soort van onderhuur )flat waar de kabeltelevisie dus op naam van de eigenaar van de flat staat, en daar hebben die lui met hun domme kop dus ook het internet abo op gezet, terwijl we duidelijk hebben gezegd dat dat juist NIET moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Dalyxia schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:50:
[...]

dit was nieuw, had die kabelmodem net 2 weken, maar ik woon in een (soort van onderhuur )flat waar de kabeltelevisie dus op naam van de eigenaar van de flat staat, en daar hebben die lui met hun domme kop dus ook het internet abo op gezet, terwijl we duidelijk hebben gezegd dat dat juist NIET moest.
ja, meedenken met de klant hé.... moeten ze ook niet doen!

gewoon luisteren gaat veel beter en sneller...
veel succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TrailBlazer schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:54:
[...]

met LIGA duels zijn Runewords niet toegestaan. dus dat 1 hit kill valt wel mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:54:
[...]

ja, meedenken met de klant hé.... moeten ze ook niet doen!

gewoon luisteren gaat veel beter en sneller...
veel succes iig.
mja, op school heb ik alleen nog internet nu :( heb nog wel internet bij mijn ouders, maar daar heb ik geen pc meer :O) al met al behoorlijk irritant, zeker omdat ik geen mogelijkheid heb tot inloggen op d2 en dat ik nog een char op expires in * heb staan, naja, zit toch geen goed spul in en is ook nog maar level 5 ofzo, maar toch zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
SpoTs schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:03:
[...]

met LIGA duels zijn Runewords niet toegestaan. dus dat 1 hit kill valt wel mee ;-)
mwa, enige runeword wat mijn sorc gebruikt in een spirit shield, en dan nog zijn de meesten met 1 of 2 hits dood (blizzard sorc en lighting sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
LIGA duels vinden trouwens op normal difficulty plaats. absorb = NIET toegestaan. maar wel max 90% resist all. mijn sorc die ik daarvoor had had met bo 2500 hp ofzo en 1300 mana

ging dus niet in 2 klappen dood ;-) maar vond het wel leuk team pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Yay gisteravond een mara's 28% gevonden! :D past perfect op mijn sjorsje! lekker alle resist max nu op hell met skullders :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kwakke neem een LIGHTSABER 25% lightning absorb i.c.m Thundergod vigor belt werkt dat wel goed :D

Men sorc heeft echt bagger resist :D maar draag dan ook voornamelijk MF gear + spirit sword.
Shako, Skullders (met 13% res all jewel), visverblabla sorc shield ;), DwarfStar (15% fire absorb), Rising Sun Amulet (2fire skills en FireAbsorb/clvl (nu 46 absorb), Nagel ring 30% heb er ook 1 van 27%, Tal belt, veel cold in de buurt dan heb ik Snowclash belt (15 cold absorb+Raven (20%)), Wartrav boots en magefist.

Resist komt van charms af ^^ en dat is niet veel. Alles rond de 10% behalve posion 56% ;)
Hell wordt helemaal resist loos :D

Prayer/insight merc komt wel goed van pas.
1 hit en bijna dood is ffkes weg teleport 2 seconden wachten en zit weer vol :)
Ben nu wel sinds lvl 61 van base vit naar 75 gegaan :D nu heb ik nog 130 stats over.
Hydra is maxed doet nu 1k-1.2K damage en werkt zeer lekker. Baal runs is minder, groepen te groot voor hydra en orb is op het moment te zwak lvl 11 met +skills. Fire mastery nog 3 lvls en fireball 5 lvls en dan heb ik hydra waar ik het wou hebben. 1.4K-1.6K x3 = 4.3K-4.8 x9 = 38K-43K per hydra over 10sec is totaale damage waar mee ik mephi gaat MFen 4 hydra's (kan er 5 maar dan heb ik geen orb) + orb voor de chill effect :D

Gister liet er een corps spitter (act4) een UM vallen op NM :D
Lief beestje, hoogste rune drop ooit van een monster voor mij.
HF Hell gaf bij mijn barb een MAL.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 02-06-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mijn hoogste mob drop is een JAH rune.. die viel van Rakanishu @ hell.. da was heel erg fijn! :D

Jij heb dus ongeveer 250% mf?

ik heb iets van 280% nu met maxblock en max resist.. werkt uitstekend vind ik ;-0

[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 02-06-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:12:
Mijn hoogste mob drop is een JAH rune.. die viel van Rakanishu @ hell.. da was heel erg fijn! :D

Jij heb dus ongeveer 250% mf?

ik heb iets van 280% nu met maxblock en max resist.. werkt uitstekend vind ik ;-0
Ik heb nu (lvl 65) 50% shako 30% nagel 13% tal belt (heb ook goldwrap 30%) 38% Wartrv en momenteel 81% skullders en 5%mf SC = 217% op switch Gull en milegbra blabla totaal 120% = 337%

Zoek dus nog een oculus vanwege resist en MF 50% waardoor ik 267% + de 1.25 per lvl dan is het niet erg als ik vergeet te switchen.

Kan dus nog meer MF krijgen als ik mijn andere nagel om doet 27% change guards 28% goldwrap 30% = 85% - 13% tal belt =72% extra is totaal 289% + 50% ocu 339% :D + rest die nog komt van skullders.

Eventueel Gheeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 00:52

M_V

Derr_Hans schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Ik heb nu (lvl 65) 50% shako 30% nagel 13% tal belt (heb ook goldwrap 30%) 38% Wartrv en momenteel 81% skullders en 5%mf SC = 217% op switch Gull en milegbra blabla totaal 120% = 337%

Zoek dus nog een oculus vanwege resist en MF 50% waardoor ik 267% + de 1.25 per lvl dan is het niet erg als ik vergeet te switchen.

Kan dus nog meer MF krijgen als ik mijn andere nagel om doet 27% change guards 28% goldwrap 30% = 85% - 13% tal belt =72% extra is totaal 289% + 50% ocu 339% :D + rest die nog komt van skullders.

Eventueel Gheeds ;)
Laatste keer dat ik keek zat er nog wel een oculus op het itemezels account en ook een chanceguards 39 (meer 3 van die kregen eigenlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Rudy_V schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:00:
[...]

Laatste keer dat ik keek zat er nog wel een oculus op het itemezels account en ook een chanceguards 39 (meer 3 van die kregen eigenlijk :))
Dan zal ik dat nog even controleren :D of die er nog is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sinds wanneer is tals belt 72% mf? volgens mij is die 10 - 15% variabel ;-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
[...]

Eventueel Gheeds ;)
how about een PT in je shako, en een PT in je skulders

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
BasieP schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:29:
[...]

how about een PT in je shako, en een PT in je skulders
tal belt is 13% het is 85 - 13 tal belt = 72% ;)
Skulders zit een resist jewel in 13% all.
heb niet veel resist ;)

Shako denk ik ook een resist jewel heb nog een 10% res all jewel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 23:30
Ik heb atm een Duriell's Shell als Armor, maar ik hoor dus dat je b.v. een Upped ervan kan maken.

A. wat houdt dat in?
B. hoe doe je het?

Edit:

1 Ko Rune (#18)
+ 1 Lem Rune (#20)
+ Perfect Diamond
+ Exceptional unique armor Ladder Recipe
Elites the Unique Armor

Dat is het recept? Iemand een Ko over? :+ of voor trade

Trouwens ook nog hard op zoek naar +Str items/charms

[ Voor 57% gewijzigd door MailMan op 02-06-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Postov schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:37:
Ik heb atm een Duriell's Shell als Armor, maar ik hoor dus dat je b.v. een Upped ervan kan maken.

A. wat houdt dat in?
B. hoe doe je het?

Edit:

1 Ko Rune (#18)
+ 1 Lem Rune (#20)
+ Perfect Diamond
+ Exceptional unique armor Ladder Recipe
Elites the Unique Armor

Dat is het recept? Iemand een Ko over? :+ of voor trade

Trouwens ook nog hard op zoek naar +Str items/charms
ik heb nog wel een charm (3 vakjes) met 5 str en cold resis
maar ben dit hele weekend en maandag op PinkPoP dus dinsdag
avond pas weer online

ik hoor wel als je ehm nog nodig hebt /w *frunz

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

[...]

Eventueel Gheeds ;)
mijn sorc heeft nu:
oculus (20resall 50mf)
kira's gyardian tiara (69resall)
enlightment (30%fireres)
chance guards (39mf)
wartrvs (31mf)
nagel (27mf)
ring of fortune(24mf)
spirit monarch (0/35/35/35res)
IK belt (28%fireres 31%lightningres)
sc5%mf &3x sc 3%mf
en gheeds 32%
en heeft dan aan resist 75/75/75/60
en aan mf 217%

dan heb ik als vervanging:
goldwrap (30%mf)
harlequin crest (74%)

dan kom ik in totaal op 311% mf bij -18/26/3/-9 resist.

daarom heb ik nu meestal toch die tiara maar op, want in de min qua resist is niet zo bevorderend voor de duur van je games...
toch liever wat minder mf en meer resist, dan andersom...

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 03-06-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 08:27
Ik ben voor m'n MF Necro nog op zoek naar:

Harlequin Crest Shako (1s)
Armor + Wealth(Lem Ko Tir) (max str.=100)
War Traveler
Arm of King Leoric Tomb Wand
Shield + Rhyme (Shael + Eth)
Sigons Guard

Als iemand die wil ruilen voor een paar pgms mag je me msg'en op *venkeroz

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Is er iemand die even wil Mulen?

/w *MailManGoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die nog een stapeltje chipped gems overheeft voor me??

De countess was net weer erg lief voor mij : DOL, ELD en een PUL .. and to top it off... a terror key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Anoniem: 32226 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:11:
Iemand die nog een stapeltje chipped gems overheeft voor me??

De countess was net weer erg lief voor mij : DOL, ELD en een PUL .. and to top it off... a terror key
wat pleurt de key in de tower? en ik al denken dat ie op de burialgrounds zal droppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 06:29:
[...]

mijn sorc heeft nu:
oculus (20resall 50mf)
kira's gyardian tiara (69resall)
enlightment (30%fireres)
chance guards (39mf)
wartrvs (31mf)
nagel (27mf)
ring of fortune(24mf)
spirit monarch (0/35/35/35res)
IK belt (28%fireres 31%lightningres)
sc5%mf &3x sc 3%mf
en gheeds 32%
en heeft dan aan resist 75/75/75/60
en aan mf 217%

dan heb ik als vervanging:
goldwrap (30%mf)
harlequin crest (74%)

dan kom ik in totaal op 311% mf bij -18/26/3/-9 resist.

daarom heb ik nu meestal toch die tiara maar op, want in de min qua resist is niet zo bevorderend voor de duur van je games...
toch liever wat minder mf en meer resist, dan andersom...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maartenvanfaassen/files/mf.JPG

je zit precies met je mf % op zo'n plek waar het verschil tussen 217% en 311% toch wel duidelijk te zien is, unique drops gaan dan van 171% meer kans naar 211% meer kans dat tie gedropped word, is toch nog behoorlijk wat, lastige keuze dan, zeker omdat je zo ontzettend veel resist verliest als je shako ipv kira's op zet

verder hoop ik dat iedereen hier weet dat runedrops niet worden beinvloed door mf :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 03-06-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Fuck, kan iemand zo snel mogelijk naar Booots /// do

Items zitten droppen en toen disconnect door Battle.net omdat ik tevaak van character wissel, arg laatste keer dat ik niet mule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

De lijst is weer up and running, de server had een reinstall gekregen (van te voren voor gewaarschuwd), maar was vergeten om een up-to-data backup te maken, als er nog iets mist dan hoor ik het vanzelf.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:27:
http://members.home.nl/maartenvanfaassen/files/mf.JPG

je zit precies met je mf % op zo'n plek waar het verschil tussen 217% en 311% toch wel duidelijk te zien is, unique drops gaan dan van 171% meer kans naar 211% meer kans dat tie gedropped word, is toch nog behoorlijk wat, lastige keuze dan, zeker omdat je zo ontzettend veel resist verliest als je shako ipv kira's op zet

verder hoop ik dat iedereen hier weet dat runedrops niet worden beinvloed door mf :)
Kijk dan zit ik wel aardig met mijn MF :D

Speel met hydra's en dat is opzich wel prettig.
In nightmare gaat alles lekker met str op 95 dex 39 (longsword req) vit op 7x energy base.
Heb nog zo'n 195 stats over die ik nog kan plaatsen. Ben nu lvl 70 of 72 :S en vind het nu wel welletjes in nm, binnekort maar Hell in :D kijken wat de hydra's daar kunnen uitvoeren.

Heeft iemand nog een white monarch ??
Heb nog geen spirit shield, ben gister ook vergeten op itemezel te kijken :/ voor die oculus.
Als ik dit heb dan heb ik men gear redelijk compleet. en die 2 extra skill points (in vergelijking met wat ik nu heb) doen mijn hydra's 14xx-16xx damage. nu 12xx-14xx en dat gaat al wel lekker.

[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 06-06-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waarom neem je niet mosers met 2x perfect Diamond.. en dan Shako.. shako is zoveel beter.. en op die manier heb je max res + 74% MF extra life/mana.. stats.. enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:13:
Waarom neem je niet mosers met 2x perfect Diamond.. en dan Shako.. shako is zoveel beter.. en op die manier heb je max res + 74% MF extra life/mana.. stats.. enz..
Ik heb een moser met 1 Pdiamond er in.
Kijk hoever ik kan komen met weinig resist en veel MF.
Spirit shield geeft aardige resist, behalve fire ;)

Ik draag skullders met een 13% all res jewel.
Met spirit 38% is dat 51% 3x anya 81% oculus is dat 101%
Behalve fire, heb ook nog een UM wellight dat ik die gebruik voor in de shako 15% en nog een 10% jewel voor in de ocu. 126% totaal behalve fire, Resist fire is niet het belangrijkste draag dwarf (absorb 15%) en Rising Sun Amu (56 absorb fire max 74) 0.75 per clvl absorb. Word nu geheald door fire op nightmare. De Tal belt kan nog vervangen worden door een resist belt voornamelijk fire en lightning.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 06-06-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Derr_Hans schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:27:
[...]

Ik heb een moser met 1 Pdiamond er in.
Kijk hoever ik kan komen met weinig resist en veel MF.
Spirit shield geeft aardige resist, behalve fire ;)

Ik draag skullders met een 13% all res jewel.
Met spirit 38% is dat 51% 3x anya 81% oculus is dat 101%
Behalve fire, heb ook nog een UM wellight dat ik die gebruik voor in de shako 15% en nog een 10% jewel voor in de ocu. 126% totaal behalve fire, Resist fire is niet het belangrijkste draag dwarf (absorb 15%) en Rising Sun Amu (56 absorb fire max 74) 0.75 per clvl absorb. Word nu geheald door fire op nightmare. De Tal belt kan nog vervangen worden door een resist belt voornamelijk fire en lightning.
Ik gebruik hetvolgende voor MF:

Harle (PT) (74%)
Wizzards pike // Stormshield (Perfect Diamond) // Occy, Mosers ( voor MF switch ) 50%
Mara's 28%
Skullders (PT) (120%)
Travelers (34%)
Frostburn
(Thundergods Vigor)
(Ravenfrost)
Random ring met 150 mana
Gheeds 39%

Samen met gheeds en wat MF charms heb ik met dit spul ongeveer 320% mf

En max resist op hell met max block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:44:
[...]

Ik gebruik hetvolgende voor MF:

Harle (PT) (74%)
Wizzards pike // Stormshield (Perfect Diamond) // Occy, Mosers ( voor MF switch ) 50%
Mara's 28%
Skullders (PT) (120%)
Travelers (34%)
Frostburn
(Thundergods Vigor)
(Ravenfrost)
Random ring met 150 mana
Gheeds 39%

Samen met gheeds en wat MF charms heb ik met dit spul ongeveer 320% mf

En max resist op hell met max block
Nadeel met hydra's is dat je toch wat +skills moet hebben wil je damage doen, i.c.m. andere skill in mijn geval orb. Deze combinatie is zeer goed moet ik zeggen. Heb nu dus 6+skills en 3Fire skills.
9 totaal. Dat wordt dus na een occy en spirit shield 8+skills en 3+fire skills 11 totaal. Mocht ik een torch kunnen krijgen voor mal zou dat weer +3 skills zijn, maar ik reken daar niet op. Een fully synergized hydra kan je meer variatie maken in gear, met +7 a 8 skills moet voldoende zijn.
(occy shako mara/rising sun) je krijgt er alleen 400 damage meer mee met zelfde gear wat ik nu draag, dus ook niet super veel. En orb word niet krachtig. Met 8+skills heb je toch nog een redelijke orb (384-403 en met 5 CM en +skills 80%). lvl 83 klaar met 1444-1649 hydra per bolt, 2255-2508 fireball en 384-403 orb -80% CM kan je redelijk uit de voeten. Blijkt het niet te kunnen, dan maar weer een andere mf sorc uit proberen :D

Zit op 233% mf zonder nagel en tal belt (vervangen door resist ring en belt) maar met een occy en op switch een Gull en Milegbra blabla/rhyme shield. 120/125 % is 35x% nadeel is dat ik wel eens vergeet te switchen :D

resist is dan occy 20+10(jewel), Shako UM'ed 15, Skullders 13(jewel), 3x anya 30 = 88%
Spirit 38% behalve fire = 126%
Met de charms die ik nu heb is posion resist dan wel maxed, en de rest rond de 50% behalve fire ;) heb ook nog een 15% all res ring. Als 50% voldoende blijkt te zijn dan ben ik te vrede. Een TAL Armor is ook wel goed 40% all behalve posion en 88% MF (PT er in 112%) geloof ik, mis dan alleen 1+skill daar is wel mee te leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

heb m'n pala eindelijk op lvl 90!!!

kwakke is blij :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178517

Hey jongens, ik ben net nieuw op tweakers.net :)
ik speel nu ook na een jaar gestopt te wezen terug een weekje Diablo II : LOD

Wat kan ik op dit forum allemaal vinden? :p (het mag kort gehouden worden hoor)
Als je zin hebt in wat meer vrienden in je friends list

/f a dennny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een lijst met got spelers:)
Kijk maar bij de links in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178517

dankje, hoe gooi ik mezelf in die lijst ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetalfanBlackness host die lijst volgens mij.
Maar ik denk dat als je hier post of je acc kan worden toegevoegt dat hij hem wel toevoegt.
Moet je er wel bijzetten of je op ladder of non ladder softcore of hardcore zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 154180 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:54:
MetalfanBlackness host die lijst volgens mij.
Maar ik denk dat als je hier post of je acc kan worden toegevoegt dat hij hem wel toevoegt.
Moet je er wel bijzetten of je op ladder of non ladder softcore of hardcore zit.
its easy as dell ;)

Welkom op het forum dan :D

Gefeliciteerd Kwakke, nog 9 lvls te gaan :D

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 07-06-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
zeg luitjes, omdat ik thuis zonder internet zit, ben ik maar is weer op single player begonnen, met een barb, heb ik nog nooit gemaakt dus dacht laat ik dat is doen

nu is mijn vraag:

welke skills kan ik het beste maxen?

wirlwind, frenzy, berserk, concentrate?
en is het handig om een weapon mastery te maxen? bijvoorbeeld als je IK maul wil gebruiken

ik wil een barb maken die zo hoog mogelijk damage per slag doet, dus dan valt wirlwind denk ik al af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:39
Waarom gebruiken de MF sorcjes niet gewoon Gull (normal unique dagger) als weapon switch samen met Milabrega's Orb? Dan heb je in 1 klap 120% MF :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Whirlwind = de beste barb skill, daarnast gewoon je shouts maxen en je weapon mastery, par puntjes in Run mastery en natural resist (heerlijke skill) en Concentration is ook goed voor 1 shots. Daarnaast voor physical imunes doe je ehh.. die + magic damage attack.. Beserk?

bij Whirlwind --> Zorg ervoor dat je als je Whirlwind op rechtermuisknop heb.. je hem ingedrukt houdt.. zo blijf je whirlwinden en dus meeste damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:47
WW is niet zo leuk ivm Irom maiden.
Ik heb daar vroeger genoeg barbs mee verloren.
Het beste is een zo hoog mogelijke berserk en dan een zeer hoge as.
Dan doe je one hit kills.
Als merc neem je het beste een a2 holy freeze zodat je aanvallen wat minder onderbroken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
corpseflayer schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:02:
WW is niet zo leuk ivm Irom maiden.
Ik heb daar vroeger genoeg barbs mee verloren.
Het beste is een zo hoog mogelijke berserk en dan een zeer hoge as.
Dan doe je one hit kills.
Als merc neem je het beste een a2 holy freeze zodat je aanvallen wat minder onderbroken worden.
em wat voor gear is beetje ok?

en nu niet met runewords aankomen zetten, das niet haalbaar voor mij :) gewoon full IK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:00:
[...]

its easy as dell ;)

Welkom op het forum dan :D

Gefeliciteerd Kwakke, nog 9 lvls te gaan :D
Nog 9 :X ben nu al een week bezig geweest om 90 te halen...

moet nu nog 100 mio xp voor het volgende lvl; da's zo'n 40 baalies to go....

denk dus niet dat ik 99 haal, maar ik vindt m'n pala wel lekker spelen.

heb diciples set, en twee ringen met samen 16%LL dat bevalt errug goed.

doe alleen niet zoveel dam met zeal(3K) maar genoeg om in leven te blijven. alleen bij lightning moet ik vaak een stapje terug doen (=rennen!!!) m'n merc kan gelukkig bijna alles hebben, en overleeft baal met gemak!! (heeft eth bonehew, talhelm en upped shaft bij 69%resist)
ik heb qua resist 75/75/47/75.

nog eff dus en dan die keys hé; ze branden in m'n stash :P

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 07-06-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
nee geen full IK.

Heb zelf een concentrate/iron barb, ga voor een zo'n hoog mogelijke defence (3xk)
Heb men spullen compleet op gore riders en armor na.

Zeer prettig om niet geraakt te worden.

Gloves heb ik lava gout ctc enchant en 20%ias Enchant komt regelmatig en geeft je toch weer een AR boost. Concentration heeft ook al een aardig AR boost, daarbij gebruik ik ook battle cry skill geeft op lvl 1 al -50% defence en -25% (ofzo damage) en met +skills zit je snel op de 60% a 70%.

Door de iron build mis ik wel wat damage, maxed shout, BO, concentration en Sword Guard (<- Moet ik nog uppen voor betere damage) Beserk heeft met skill lvl 1 maxed shout en +skills net zoveel damage als maxed concentration + maxed BO.

Als ik weer een barb maak neem ik een beserker, meer damage weinig immunes. Maxed beserker met 20shout (synergy) en 10 howl (synergy) en +4 skills van arreats face, geeft al 795% damage en alles geconverteerd naar magic en 4xx% AR. Doe daar een mastery bij (Deze hoef niet maxed te zijn). Shout helpt jouw merc overleven BO zal voldoende zijn met 50% to life/mana, neem een stormshield en max block. str hoeft niet hoog tezijn want aan defence heb je geen reet als beserker. Vit en Dex op krikken voor life en max block.

Find Item nemen ;) altijd handig, extra kans op spulletjes. +3 warcries weapon op switch + gull dagger voor find item en shout/bo. Geen find item is 2x +3 warcries weapon. Armor kan je cheap nemen, Myth runeword +2 skill Belt verdungo shield stormshield 45 tot 50% damage reduced in combinatie met battle cry is zeer weinig damage te verduren. Max resist en block is te way to go.

Voor MF barb gebruik ik IK helm met 2x PT = 8x% MF
Nagel ring (2x) tussen 50 a 60% mf, switch Gull 100% mf
zo zit je rap op de 2xx% IK boots voor extra 25% i.c.m Ik Helm

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 07-06-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Anoniem: 178517 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:50:
dankje, hoe gooi ik mezelf in die lijst ? :p
kan er vanuit mijn werk niet bij, wanneer ik thuis ben voeg ik je toe, zal binnenkort iets maken zodat mensen zichzelf kunnen aanmelden.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
MetalfanBlackness schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:52:
[...]

kan er vanuit mijn werk niet bij, wanneer ik thuis ben voeg ik je toe, zal binnenkort iets maken zodat mensen zichzelf kunnen aanmelden.
ik weet niet precies hoe goed je iedereen kunt vertrouwen, want opzich zitten er wel leuke items in itemezels, maar als iedereen zichzelf kan aanmelden en daarmee ook direct bij de itemezels/gotrentagear kan komen, komt er natuurlijk een keer dat het fout gaat

ik vond het al erg makkelijk dat ik het password zo snel kreeg :), gelukkig ben ik dan te vertrouwen, maar heb vaak genoeg mensen gescammed zien worden en dat is hierbij natuurlijk ook gewoon wachten totdat het fout gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:03:
[...]

ik weet niet precies hoe goed je iedereen kunt vertrouwen, want opzich zitten er wel leuke items in itemezels, maar als iedereen zichzelf kan aanmelden en daarmee ook direct bij de itemezels/gotrentagear kan komen, komt er natuurlijk een keer dat het fout gaat

ik vond het al erg makkelijk dat ik het password zo snel kreeg :), gelukkig ben ik dan te vertrouwen, maar heb vaak genoeg mensen gescammed zien worden en dat is hierbij natuurlijk ook gewoon wachten totdat het fout gaat
Gotters onderling zijn toch wel te vertrouwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Gotters onderling zijn toch wel te vertrouwen ?
never trust anyone :P

ik hoop het, dat gotters onderling te vertrouwen zijn :)

maar opzich, iedereen kan zich ff aanmelden en dan net doen alsof ze geintereseert zijn en dan de rentagear leeg jatten, ik heb mensen gekend die wel zo laag gaan (o.a. iemand waarmee ik een maand elke dag mee heb samengespeeld en dan als je hem vetrouwd je IK armor en tal amu jat tijdens mulen, niet eens super goeie stuff, maar blijkbaar goed genoeg voor hem om lelijk te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
true, maar de meeste hier hebben hun spullen compleet, alles wat ze niet gebruiken of niet waardevol vinden om te traden. Wordt in gotrentagear gestopt, itemezel is van rudy_v zelf. Daar hij ook aan geeft waar je mag kijken en pakken en ja dat is puur vertrouwen hebben. Heb zelf nog steeds niet naar de occy gekeken op die ezel ;) dus zal binnenkort snel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:34:
true, maar de meeste hier hebben hun spullen compleet, alles wat ze niet gebruiken of niet waardevol vinden om te traden. Wordt in gotrentagear gestopt, itemezel is van rudy_v zelf. Daar hij ook aan geeft waar je mag kijken en pakken en ja dat is puur vertrouwen hebben. Heb zelf nog steeds niet naar de occy gekeken op die ezel ;) dus zal binnenkort snel kijken.
hehe, ik ben iemand die absoluut niet van traden houd en daarom maar alles wat ik vind en niet nodig heb weg geef, maar daardoor wel toch met redelijk crappy items blijft zitten, omdat ik nooit genoeg voor High Runes krijg, tja, ik haat traden nou eenmaal :(

btw, iemand nog zin in paar NON-ladder items, heb mijn non-ladder account lang genoeg in leven gehouden, ik speel der gewoon niet meer op, dus als iemand interesse heeft, zet hier maar ff neer, kheb geen idee meer wat er allemaal op zit, maar oa: full tal en een alma negra geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:45:
[...]

hehe, ik ben iemand die absoluut niet van traden houd en daarom maar alles wat ik vind en niet nodig heb weg geeft, maar daardoor wel toch met redelijk crappy items blijft zitten, omdat ik nooit genoeg voor High Runes krijg, tja, ik haat traden nou eenmaal :(

btw, iemand nog zin in paar NON-ladder items, heb mijn non-ladder account lang genoeg in leven gehouden, ik speel der gewoon niet meer op, dus als iemand interesse heeft, zet hier maar ff neer, kheb geen idee meer wat er allemaal op zit, maar oa: full tal en een alma negra geloof ik
Als ladder afgelopen is geef ik ook alles weg, zie geen nut in NL te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dan na de ladder wel belang bij redelijk spul.
Kan me ladder account ook nog wat op non ladder aan.
Heb nou alleen een sorc die wat aan kan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ga op NoN-ladder weer proberen een mooie cold duel sorc te maken als ik eenmaal wat items heb.. duellen is echt mijn ding op d2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 00:52

M_V

Wat zijn sorcs toch zwak :S.

Ik heb om me alvast voor te bereiden op het volgende ladder seizoen (arm!!!) een sorc naar level83 gebracht. Full tal, spiritshield, treks en 2 fcr/resist ringen. Al met al goedkope gear. Ik heb er bewust geen CTA, anni, torch en sojs opgezet want die heb je dan ook niet.

Het is dus een pure life blizzard build geworden (1100 life 400 mana) maar hij killt op zich wel hard maar hij gaat ook zo VERSCHRIKKELIJK snel dood. Als je bij het naar Meph teleporten in een mob terechtkomt, heb je al grote problemen.

Je kan er natuurlijk wel topgear opzetten, maar dan wordt hij weer net duurder dan een goede hammerdin (2 HRS, een shako en een arach aan dure spullen).

Dus wat doe ik nou eigenlijk fout? En wat zou de beste MF-char zijn om begin volgend ladder seizoen zo snel mogelijk weer rijk te worden......
Lightsorc, mana build?
Coldsorc, life build?
Summoner necro?
Pally?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Rudy_V schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:52:

Ik heb om me alvast voor te bereiden op het volgende ladder seizoen (arm!!!) een sorc naar level83 gebracht. Full tal, spiritshield, treks en 2 fcr/resist ringen. Al met al goedkope gear. Ik heb er bewust geen CTA, anni, torch en sojs opgezet want die heb je dan ook niet.

Het is dus een pure life blizzard build geworden (1100 life 400 mana) maar hij killt op zich wel hard maar hij gaat ook zo VERSCHRIKKELIJK snel dood. Als je bij het naar Meph teleporten in een mob terechtkomt, heb je al grote problemen.

Je kan er natuurlijk wel topgear opzetten, maar dan wordt hij weer net duurder dan een goede hammerdin (2 HRS, een shako en een arach aan dure spullen).

Dus wat doe ik nou eigenlijk fout? En wat zou de beste MF-char zijn om begin volgend ladder seizoen zo snel mogelijk weer rijk te worden......
Lightsorc, mana build?
Coldsorc, life build?
Summoner necro?
Pally?
voor de cheapo's onder ons, fire of cold sorc's zijn denk ik het beste, fire is heel handig tegen andy en meph, cold doe je baal best goed mee

maarja, zowiezo altijd str=gear dex=zoweinig mogelijk energy=base vitality=zo veel mogelijk

en als je in een mob terecht komt, mja, faster hit recovery of merc afhankelijk worden (merc vangt bijna altijd de eerste klappen, dus dan kan je gewoon verder teleporten)

ik moet zeggen dat ik heeeeel erg tevreden was over mijn blizzard sorc, 580%mf en meph is een makkie (baal is wel behoorlijk lastig) en de gear die je er voor nodig bent is ook nog is gewoon cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:34:
precies, er zitten als het goed is alleen dingen in die je kan missen...
en daarbij, als je niemand vertrouwd, wordt het teamen een stuk minder leuk, en is voor mij de lol er snel af...

ben nu runes aan 't sparen btw; heb gister net een lading pg's geruid voor um :)
wil sparen voor een mooi runeword dat of de armor van m'n merc kan vervangen (shaft) of m'n helm (tal) 'k wil aleen wel graag wat LL overhouden...

heb nu dus Gul Um als hoogste runes
waarbij ik Gul natuurlijk altijd kan traden voor iets als IstMal ofzo..

iemand ideeën??

kan evt voor de LL nog de runes uit de bonehew halen en er amn's indoen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Rudy_V schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:52:

Lightsorc, mana build?
Coldsorc, life build?
Summoner necro?
Pally?
ik ga gewoon weer voor een lightning sorc en een zealer volgende ladder; sorc voor de mf, en de pala voor het echte werk. heerlijk dat je je nergens druk om hoeft te maken, zolang je maar iets voor je hebt om op te slaan :)
met m'n sorc moet ik toch een stuk voorzichtinger spelen, alhoewel dat natuurlijk ook gewenning is.
zou met een lightning sorc trouwens geen mana vullen, maar gewoon een insight op je merc zetten..
en je merc zorgvuldig uitkiezen in NM, zodat ie op hoge levels daadwerkelijk full resist heeft (die van mij is nu 90 en heeft 'slechts' 54% (met tal 69%) als ik niet geswiched had, was ie wss wel op max resist gekomen. dus gewoon zo snel mogelijk naar NM, might of freeze kiezen, en dan levellen ;). zal wss wel een investering van het GoT-netwerk vergen aangezien je redelijk low-level aan NM begint dan O-) maar dan heb je wel full resist op je merc, en da's wel erg handig :9~

Necro bouw ik volgende ladder niet meer, want die vind ik erg saai spelen, veel te reactief en leunend op je minions... da's nix voor mij, dus die doen we niet meer. Mss nog een javazon (lightning) lijkt me ook wel leuk om te proberen

als iemand btw nog een gemmed guardian wil... op m'n merc heeft dat dus geen nut deze ladder...

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 07-06-2006 13:31 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste