Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Enigste items die ik niet heb maar wel zou willen is een occulus, magefist en een betere skilled amu.
+2 all of een +3 fire amu een spirit shield, heb wel een sword maar die moet vervangen worden door de occulus. Gewoon de eerste en best shield met 4 sox gaat ik gebruiken.
Met items die ik nu dus heb, including spirit shield.
heb ik +7 all en +1 fire(amu). Met occu/mage fist is het +10 (met +2 amu) +1 fire of +8 all +4 fire.
Kan ik met een lvl 7 of 9 Coldmastery op -100% (lvl 17)komen
Orb op lvl 28 - 30
Fire skills op lvl 31 - 32
Heb gelezen met 1400dmg hydra gaat mephi hell in 40sec liggen, Snel zat voor mij
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
inno, maar doodgaan op SC is zoiets als een PD droppen op HC...SpoTs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:14:
[...]
met een beetje geluk krijg je op lvl 94 net 1 miljoen xp per run (baalrun)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het zit allemaal op het itemezels account. Nice shit, templars might, een eschuta, vampiregaze, treks etc. Allemaal hele mooie dingen maar in deze tijd van de ladder geen ene fuck meer waard.....Row schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:53:
Wil iemand ff spul overhevelen naar rentagear?
heb veel shit
Leuk idee hans! Je mag mijn oculus wel hebben, ik speel er toch nooit meer mee..... ik heb trouwens het 39 ed jewel dat Row doneerde achtergehouden voor jou.
laat maarRow schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:53:
Wil iemand ff spul overhevelen naar rentagear?
heb veel shit
[ Voor 8% gewijzigd door Frunz op 24-05-2006 17:37 ]
Vind ik niet waar, het gaat hier over ongeveer 50 baalruns, dat duurt 2 uur.BasieP schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:50:
[...]
inno, maar doodgaan op SC is zoiets als een PD droppen op HC...
Maar mijn char was pas 1x eerder doodgegaan (lag) dus het is wel zielig voor hem
/w *MailManGoT
Verwijderd
das precies me punt, 2 uur ivt op hc je items kwijt raken en een char lvl'en tot lvl 95 duurt VEEEEEEEEEEEEEEL langerRudy_V schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:37:
[...]
Vind ik niet waar, het gaat hier over ongeveer 50 baalruns, dat duurt 2 uur.
Maar mijn char was pas 1x eerder doodgegaan (lag) dus het is wel zielig voor hem
This message was sent on 100% recyclable electrons.
nu kan ik ze in smite doen (nu lvl15) of in holy shield (nu lvl10)
heb al max block, dus wat is het effect van extra puntjes in shield???
kan ik door de extra defence minder geraakt worden??
en als ik extra punten in dex gooi, increased mijn chance to hit dan nog erg, of loont dit niet?? (heb nu 15 statpoints over..)
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Geeft je veel meer defence.
Stats kun je in dex doen ja voor extra change to hit.
Heb je na het maxen van holy shield nog punten over kun je ze in defiance doen voor nog meer defence ( is synengery van holy shield).
ook nog wat armor bijgeplaatst
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 25-05-2006 15:06 ]
ik wil trouwens nog wel ed-jewels als iemand ze over heeft
en dus holy maxen...
en de statpoints??
waarom bv niet in str voor de extra dam??
k.. dus dex bijvullen voor de ar..
zit nu op 86, dus nog een lvl of 4 en dan vindt ik het wel mooi om echt te gaan spelen met de pala (lees de keys omzetten in een torch
[ Voor 45% gewijzigd door kwakke01 op 25-05-2006 20:21 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Hoe zeker is het dat er binnen een korte tijd, zeg een maand of 2, een reset aankomt?Rudy_V schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:35:
[...]
Het zit allemaal op het itemezels account. Nice shit, templars might, een eschuta, vampiregaze, treks etc. Allemaal hele mooie dingen maar in deze tijd van de ladder geen ene fuck meer waard.....
Och ja die boneweave.kwakke01 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:51:
Had Dedlmagik al door dat zijn boneweave al klaar ligt in gotrentagear???
ik wil trouwens nog wel ed-jewels als iemand ze over heeftkan ze altijd nog in een helm doen ofzo..
en dus holy maxen...
en de statpoints??
waarom bv niet in str voor de extra dam??
k.. dus dex bijvullen voor de ar..
zit nu op 86, dus nog een lvl of 4 en dan vindt ik het wel mooi om echt te gaan spelen met de pala (lees de keys omzetten in een torch
Vanaaf ben ik er niet same voor zaterdag, zondag haal ik hem op
Iemand toevalig nog een occu in de mule gedaan
Holy shield geeft meer def ( minder hits te verduren
Smiten gaat om de Crushing Blow en Deadly Strike vanwege always hit
Verwijderd
ik hoorde iets over augustes maar hoe zeker dat is ... geen ideePostov schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:24:
[...]
Hoe zeker is het dat er binnen een korte tijd, zeg een maand of 2, een reset aankomt?
hoorde ook iets over geen lad reset meer ivm diablo 3 ... ook dat weet ik niet zeker
kan zelf ook niet spelen, zijn een weekendje weg met de familie (lang leve draadloos internet)Derr_Hans schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:49:
[...]
Och ja die boneweave.
Vanaaf ben ik er niet same voor zaterdag, zondag haal ik hem op
Iemand toevalig nog een occu in de mule gedaan
Holy shield geeft meer def ( minder hits te verduren) en geeft ook extra smite damage.
Smiten gaat om de Crushing Blow en Deadly Strike vanwege always hit
moet nog maar zien of ik zondag red...
Voor de volgende ladder ga ik in ieder geval gewoon weer met een sorc van start. Geen fire of orb (ook al lijkt een dedicated orb me ook wel wat) toch maar weer een lightning. nu met cb ook gemaxt in plaats van nova (kan ik kiezen tussen CL, lightning en CB)
verder block maxen (kijken of dat idd zoveel uitmaakt) en in plaats van een might merc een freeze of een prayer merc
uiteraard met een insight en een shako
ikzelf een shako
oculus
enlightnining
spirit monarch
wartravs
goldwrap
2 nagels
chanceguards
en qua amu weet ik het niet..
was dus fout, nu fixed
en bah, ik kan niet meer spelen, mn cd heeft t begeven..
[ Voor 24% gewijzigd door McDutch op 26-05-2006 10:42 ]
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Cd rippen met blindread ofzo, en dan mounten d.m.v. daemontools en alle emulatie opties aan zetten.McDutch schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:40:
www.battle.net/d2exp/runewords.html [dit doe ik zo uit mn hoofd]
en bah, ik kan niet meer spelen, mn cd heeft t begeven..
Ik speel al jaren zonder cd.
Maar ik heb wel thuis 8 cd's liggen (waarvan er 1 kapot is)
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
geluktMetalfanBlackness schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:42:
[...]
Cd rippen met blindread ofzo, en dan mounten d.m.v. daemontools en alle emulatie opties aan zetten.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Same hier,kwakke01 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:18:
[...]
kan zelf ook niet spelen, zijn een weekendje weg met de familie (lang leve draadloos internet)
moet nog maar zien of ik zondag red...
Voor de volgende ladder ga ik in ieder geval gewoon weer met een sorc van start. Geen fire of orb (ook al lijkt een dedicated orb me ook wel wat) toch maar weer een lightning. nu met cb ook gemaxt in plaats van nova (kan ik kiezen tussen CL, lightning en CB)
verder block maxen (kijken of dat idd zoveel uitmaakt) en in plaats van een might merc een freeze of een prayer merc
uiteraard met een insight en een shako
ikzelf een shako
oculus
enlightnining
spirit monarch
wartravs
goldwrap
2 nagels
chanceguards
en qua amu weet ik het niet..
Vandaar dat ik nu probeer of mijn nieuwe sorc een beetje kan MF, en ook nog eens niet standaard is
Zelfde gear
Maar met switch een Gull/alibaba en rhyme shield ( Ali 1% MF p/lvl en Shield 25% mf)
en de insight heeft zelf ook 23% MF op merc mocht hij de laaste blow maken.
Heb nu klaar liggen voor de test sorc.
Alibaba+10mf extra, Skullders, Shako, Wartravs(35%), Goldwrap, 3x nagel (23% 27% 30%) en changeguard(38%).
Rhyme is cheap (sheal-eld Runes heb ik alleen shield nog
Op lvl 62 (shako lvl
hou ik 297% over met lvl 64 is dat weer 300%
Normaal equip. Spirit sword (op den duur dus een oculus), Skullders, Shako, Spirit shield (nog maken/runes vinden) change guards/goldwrap Samen is dat +7/8 skills en 200%mf op lvl 63 change en Goldwrap samen zolang ik geen ocu heb. Sockets worden resist jewels.
-edit-
Iedereen aant spelen ?
Ben zeker de enigste die moet werken
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
ik heb een mightmerc met bonehew
wat kan ik daar het best in doen?
sheal - sheal
sheal - ED jewel
ED jewel - ED jewel
life leech is geen probleem
merc overleeft bijna net zoveel als ikzelf
ik heb zelf sheal amn gekozen, omdat die van mij niet genoeg LL heeft. anders zou ik er een sheal en een ed-jewel erin hebben gezet.Frunz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:44:
ik heb ffies een vragie
ik heb een mightmerc met bonehew
wat kan ik daar het best in doen?
sheal - sheal
sheal - ED jewel
ED jewel - ED jewel
life leech is geen probleem
merc overleeft bijna net zoveel als ikzelf
door die sheal zit ie precies boven het volgende breekpunt (was geloof ik 44%)
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 27-05-2006 09:56 ]
Om duistere redenen vind ik alles behalve TalTrailBlazer schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:08:
heb je serieus een tal nondigdie dingen pak ik niiet eens meer op. FF quest 2 doen in act5 en je hebt ze
Is het aan te raden om met mijn Sorc eerst 156Str te krijgen voor een Storm Monarch? Of gewoon een zwakker shield te gebruiken voor het runeword?
Verwijderd
Dan hou je haast geen punten over voor vita
Werkt het runeword Tal Thul Ort Amn (Spirit) op alle soorten 4 socketed shields? ( Cracked, Normal, Superieur en Eth)Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:24:
156 streng is wel heel veels treng voor een sorc manen als je ook nog voor maxblock wilt gaan...
Dan hou je haast geen punten over voor vitamaar je moet het zelf ffkes bekijken lijkt me zo
ik geloof het wel, maar je moet wel een monarch hebbenPostov schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:52:
[...]
Werkt het runeword Tal Thul Ort Amn (Spirit) op alle soorten 4 socketed shields? ( Cracked, Normal, Superieur en Eth)
dat is namelijk degene met de laagste str requirements
en ook nog 4 socs
de andere schilden met 4 socs zijn
ward 185 str
aegis 219 str
en paladin shields maar daar heb je als sorc weinig aan
Ik moet dus wel ergens 156Str vandaan zien te halen wil ik een Spirit kunnen gebruiken? Zijn er ook nog goede Sorc alternatieven?Frunz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:19:
[...]
ik geloof het wel, maar je moet wel een monarch hebben
dat is namelijk degene met de laagste str requirements
en ook nog 4 socs
de andere schilden met 4 socs zijn
ward 185 str
aegis 219 str
en paladin shields maar daar heb je als sorc weinig aan
Max block met een sorc wil je nooit eigenlijk, dan moeten er wel 250 punten in dex gestopt worden ofzo. Blocking is toch alleen maar voor physical attacks, en die ZOUDEn je niet moeten raken.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:24:
156 streng is wel heel veels treng voor een sorc manen als je ook nog voor maxblock wilt gaan...
Dan hou je haast geen punten over voor vitamaar je moet het zelf ffkes bekijken lijkt me zo
Verder is een monarch het laagste strength schild waar vier sockets inkunnen (op paladinsshields na) zodat je spirit kan maken. Spirit is echter wel een bizar goed schild voor een sorc (FCR, mana, resistances, 2skills) maar of het de zeg 50-60 extra punten in strength waard is, dat is nog steeds een twistpunt. Ik vind trouwens van wel omdat die 50-60 punten in vitality bij een sorc toch nauwelijks extra leven opleveren, met een goede ring kom je net zo ver. Ik ga er hierbij vanuit dat je of Tal armor wil gaan aandoen en Treks, beide hebben een str. req van 95 ongeveer.
Vergelijk:
* Soj + lidless (alternatief voor spirit)
* ring +100 life + spirit
Dit is al ongeveer even goed (evenveel skills, iets meer mana regen bij A, maar meer mana bij B, meer FCR bij B, 100 life die je niet hebt omdat je 50 extra str. investeert zijn terug), en dan kan je ook nog eens een ring nemen met wat extra leuke mods.
Voor een cheapass sorc is spirit gewoon het beste. Bij de low str. sorc (waterwalks, ormus robes) wordt het een ander verhaal. Dan wordt het 75 str. vs 156 en dat is best veel
Ik ga wel voor de Spirit, die +2 skills kan ik goed gebruiken, hoewel 40% FCR ook niet slecht is.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:40:
[afbeelding]
Daar jank je een um in en klaar alweer mooie block + low streng ..
Iemand 4 socketed Monarchje over?
Tja, kan, het probleem is wel dat het schild voor de rest niet veel doet. En een sorc wordt eigenlijk niet echt geraakt door physical, ik ben zelfs vaak al te beroerd om 2 skillpoints te investeren in een chilling armor ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:40:
[afbeelding]
Daar jank je een um in en klaar alweer mooie block + low streng ..
En zelfs met dit kreng heb je nog 175 dex nodig op level 90 voor max block. Terwijl je anders met base dex klaar bent.
Moet je toch wel flink wat Dex hebben? En dat heb ik al helemaal nietVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:47:
btw die schild is +55%block en faster block hedus dat block je als een koning
Wanneer ben je online?
game: hoppa // fiets
Even wat eten zoeken en Qualificatie kijken, game staat nog wel aan maar zal niet eeuwig duren dus anders zie ik je misschien vnv.
[ Voor 122% gewijzigd door MailMan op 27-05-2006 13:28 ]
Verwijderd
want items verdwijnen op de grond na 10 min ofzo dus
Waar haal jij dat vandaan?Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:15:
ik zit in de game maar ik w il die monarch niet droppen als je afk bent.
want items verdwijnen op de grond na 10 min ofzo dusmsg me maar n4b of nab

weet iemand trouwens meer af van de ladderreset? ik ga misschien binnenkort weer even actief spelen heb nu nog een leuk alternatief nodig naast counterstrike
Heeft geen signature.
Is niet echt iets over bekend. Dit ladder-seizoen loopt vanaf begin augustus 2005. Het vorige ladder-seizoen heeft gelopen van mei 2004 - augustus 2005. Maar het zou ook kunnen zijn dat dit ladder seizoen nog langer doorloopt.dommerick schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:21:
zo ben ik idd ook al meerdere spullen kwijtgeraakt
weet iemand trouwens meer af van de ladderreset? ik ga misschien binnenkort weer even actief spelen heb nu nog een leuk alternatief nodig naast counterstrike
Ik heb wel een zooitje strength charms maar weet niet of ik de 35 red.
Een goeie Anni en Torch erbij willen ook wel helpen, of heb je die al?
jaaa \o/ heb ook zin om met ladder reset weer te gaan spelen.dommerick schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:21:
zo ben ik idd ook al meerdere spullen kwijtgeraakt
huh? hoezo? mounten met deamontools? ik speel gewoon zonder cd, sinds patch 1.11 ben ik gewoon geen cd meer nodig om diablo op te startenMetalfanBlackness schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:42:
[...]
Cd rippen met blindread ofzo, en dan mounten d.m.v. daemontools en alle emulatie opties aan zetten.
dat vind ik best knapDalyxia schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:15:
[...]
huh? hoezo? mounten met deamontools? ik speel gewoon zonder cd, sinds patch 1.11 ben ik gewoon geen cd meer nodig om diablo op te starten
soms als ik me cd eruit haal tijdens
het spelen begint ie al te zeuren of
ik de cd er in wil doen
Anni, Torch?Lister schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:37:
[...]
Ik heb wel een zooitje strength charms maar weet niet of ik de 35 red.
Een goeie Anni en Torch erbij willen ook wel helpen, of heb je die al?
Maar in een paar charms ben ik wel geinteresseerd! *MailManGoT
Verwijderd
wat is die acc daarvan als ik vragen mag dan kan ik er ook spullen opzetten als dat mag,Rudy_V schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:14:
Row en ik hebben weer eea op het itemezels account gezet. Dus kijkt daar allen......
dingen die ik niet gebruik en of trade ed.
Alvast bedankt.
Pwd is te krijgen door een mailtje te sturen naar mark(OP)dirck(PUNT)mine(PUNT)nuVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:17:
[...]
wat is die acc daarvan als ik vragen mag dan kan ik er ook spullen opzetten als dat mag,
dingen die ik niet gebruik en of trade ed.
Alvast bedankt.
hoe? wat voor teken is (OP) ?Rudy_V schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:44:
[...]
Pwd is te krijgen door een mailtje te sturen naar mark(OP)dirck(PUNT)mine(PUNT)nu
ik heb nogal wat troep dat ik kwijt moet, wat is laagste wat je er op mag zetten?
op is @Dalyxia schreef op maandag 29 mei 2006 @ 01:37:
[...]
hoe? wat voor teken is (OP) ?
ik heb nogal wat troep dat ik kwijt moet, wat is laagste wat je er op mag zetten?
Amu's:
1xRising sun
1xCat's eye
2xAtma's scarab
1xMahim oak
1xSaracen's
2xCresent moon
+3 traps
+3 traps +1 max damage
+3 offensive aura +65 life
+3 fire skills 64% extra gold
+3 passive magic skills
+3 summon (druid)
+3 summon (necro)
+3 masteries +2dex
+2 shapeshift +41 life
34%mf
+30str allres +10
+2barb 6%ml +2dex 11%damage goes to mana
Rings:
1xCarrion Wind
3xDwarfstarf
1x manald
Jewels:
22%ED
29%ED +10 life
32%ED
33%ED
34%ED
37%ED +13max damage
Coldres 25%
Coldres 29%
Runes:
1xTal
1xRal
1xOrt
5xThul
10xAmn
5xShael
8xDol
Belts:
Glooms trap
3x Goldwrap
4xTal belt 37/13 37/13 37/12 37/11
nightsmoke
2xString of ears 13% 12%
Andere MEUK:
2x Aldurs Boots
Naj's staff
Najs helmet
Sazabi's Armor
Sazabi's helmet
2x Crown of Thieves 331def/10%ll 316def/10%ll
Gull Dagger
frostburn
Sandstrom trek
Carin shard Petrified wand
Suicide branch
Firelizards Talon Feral Claws 200%ED
Eth bonehew socketed 2 ED jewels total 379%ED 201-1039Damage
bonehew 297% 2soc leeg
2xLycanders aim 193% 153%
Tal mask
3x Tal ORB +1+1+2
+1+1+2
+2+2+1
Ondals Almighty Spired Helm
2x Demon's arch Balron Spear 210% 172%
Hellslayer Decapitator
2x Magefist 25def
Rite of Passage
Alle IK behalve armor
Alle sigons behalve belt
2x Ariocs needle 216%ed 207%ed
Wilhems pride
Whistands guard
Eth ethereal edge silveredged Axe
Doombringer
bloodletter +3ww+4sm
Arreats face
Marrowwalk
5xJade Talon
+2+1 220% 13% 43res
+2+1 233% 13% 45res
+2+1 336% 12% 45res
+2+1 228% 13% 46res
+1+2 239% 10% 44res
5x Bartucs
151% 8%
151% 8%
154% 6%
170% 6%
191% 5%
Feral Claw +3 lighting sentry +1 cloak of shadows 2sox
Natalya's armor 625def 3sox
2x Nat helm
206/139/15/21/17/3
252/141/12/25/19/3
Nat boots
2x Cerebus
237/+3/120%/9/33/+2/128%
235/+3/107%/9/33/+1/140%
Jalals 252/2/2/30/20/154/20/20/30/5
mavina's Belt
2xThunderstrokes javalin
169%
192%
Hexfire
Undead Crown
Baranars Devil star
Griswols armor 949def
Homunculus 154%
Demonhorn's edge +1+2+3 1-% 5% 156%ED
Charms:
12l
13l
14l
15l
14l15m
175psn6sec LC
zoals je ziet is het allemaal net niet of crap, iemand wat nodig?voor de leukige zou ik er nog wel wat voor terug willen, maar roep maar en ik hoop dat ik beetje online ben deze week
ik heb wel intresse in dat natalya's spul en een +3 traps amulet.
[ Voor 25% gewijzigd door McDutch op 29-05-2006 03:42 ]
zoals gewoonlijk wil kwakke de ed-jewels wel hebben (vooral die 37ed/13 maxdam)McDutch schreef op maandag 29 mei 2006 @ 03:41:
handigste is om ook even je accountnaam erbij te zetten, dan weten we naar wie er gewispt moet worden
ik heb wel intresse in dat natalya's spul en een +3 traps amulet.
je kan ze in *itemezels zetten, of in *gotrentagear, dan vind ik ze wel
heb voor de liefhebber trouwens nog een diadem gevonden:
+2sorc skills 20/42/20/20 resist
oh, en die eth bonehew zou ik wel erg graag willen
wil je daar wat voor terughebben (jewel & bonehew)???
[ Voor 23% gewijzigd door kwakke01 op 29-05-2006 08:29 ]
Verwijderd
Mijn naam kan van de gotlijst ben gisteren gehacked...
kheb niets meer.
het gaat jullie allen goed.
Sjors.
Verwijderd
nee eigenlijk niet ik gebruik verder niets wat dit zou kunen veroorzaken .. ik heb geen keyloggers op de pc niemand anders wist mijn pass ...TrailBlazer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:34:
hoe krijg je dat nou voor elkaar. Heb je wat obscure tools gebruikt ofzo
De sfeer vind ik stukken beter als WoW
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Hier ben ik wel geintreseert in.Dalyxia schreef op maandag 29 mei 2006 @ 03:05:
ok om ff een idee te geven wat ik allemaal heb, dit is op dit moment allemaal in mijn bezit en ik doe der geen hol mee:
Amu's:
1xRising sun
of
1xSaracen's
1xDwarfstarf
1xThul
1xAmn
1xTal belt 37/13
1xGull Dagger
1xMagefist 25def
1xArreats face
Thul - Amn voor spirit scheel mij zoeken
Magefist voor de +fire sklill en 20fcr
Gull dagger i.p.v. Alibaba
Rising sun + dwarfstar voor veel fire absorb.
Areats Face als hij meer LL en EnDef heeft als de mijne (309Def 3LL Lowest stats
Als dat op de Gotrentagear gezet wordt, dan leg dat maar bij de boneweave armor die er nog ligt
Vanaaf gaat het weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 29-05-2006 09:59 ]
ben uur of 18:00 a 19:00 online gok ik zo acc= Dalyxia
ik wil nog wel sheals en baba amu met ML
...vergeet je niet 'mijn' bonehew en 37ed/13maxdam jewelDalyxia schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:26:
k, zet ik die er ook op als ik thuis ben
makkelijkst is gotrentagear, dat zijn maar 2 chars
Jeps en die char waar de boneweave op zit mag je die spullentjes dumpenkwakke01 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:28:
[...]
...vergeet je niet 'mijn' bonehew en 37ed/13maxdam jewel....
makkelijkst is gotrentagear, dat zijn maar 2 chars
Hoef ik maar van 1 account te switchen
pw is de helft van het pw van itemezels
game: Dalyxia
pw: helft van itemezels pw
oke heb de rising gull mage amn en thul runes gepakt.Dalyxia schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:50:
ok, dit staat er nu op Gotrentagear
37ED 13max jewel
eth bonehew
shael runes
amn runes
thul runes
magefist
baba amu
gull dagger
rising sun
dwarfstar
arreats
hele zooi nat weapons
+3 traps 1max amu
have fun ermee
Zitten nog 4 amns in, 2 amns liggen nu in een game qax//q die ik momenteel niet kan op pakken
Terug er in is een lower endef arreats en een titan zit er in.
Boneweave is er uit ^^
bonehew en de ed-jewels zijn er ook uit. nu nog een char vinden die nog een socketquest over heeft...Derr_Hans schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:27:
[...]
oke heb de rising gull mage amn en thul runes gepakt.
Zitten nog 4 amns in, 2 amns liggen nu in een game qax//q die ik momenteel niet kan op pakkenje weet wel die temp ban switch ding
Terug er in is een lower endef arreats en een titan zit er in.
Boneweave is er uit ^^
dan kan ik een gat slaan in m'n nightveil en daar die 37ed/13maxdam in doen
merc heeft nu een eth bonehew
guillaume's face
en die armor die 15% max resist geeft (weet eff niet hoe die heet)
nu blijft ie tenminste wat langer leven, en hij overleeft baal al bijna. mss de helm nog switchen naar een tal's face voor de LL en dan zou die moeten kunnen blijven staan.
Gaurdian Angel.kwakke01 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:31:
[...]
bonehew en de ed-jewels zijn er ook uit. nu nog een char vinden die nog een socketquest over heeft...
dan kan ik een gat slaan in m'n nightveil en daar die 37ed/13maxdam in doen
merc heeft nu een eth bonehew
guillaume's face
en die armor die 15% max resist geeft (weet eff niet hoe die heet)
nu blijft ie tenminste wat langer leven, en hij overleeft baal al bijna. mss de helm nog switchen naar een tal's face voor de LL en dan zou die moeten kunnen blijven staan.
In hell haalt hij geen max resist.
Max res act 2 merc is 40% geloof ik.
Zal eens voor je kijken.
-edit-
Normal act2 max hell resist = 47% (defiance,prayer merc) (met 13% en 15% resist all jewel maxed)
Nightmare act2 max hell resist = 44% (might,freeze merc) (met 2x 15% jewel is 74%)
Hell Act2 max hell resist = 41% (zie Normal merc) (Wordt nooit gebruikt
Een 1x% resist all jewel dan zit je op 5x% met een shaft (upped) zit je merc redelijk save.
Physical doet nog maar 3kwart damage en Elemental nog maar de helft of iets minder damage.
Vampgaze erbij en hij heeft resist all tot een goede hoogte en physical tot zo'n 50%
Of je neemt genoegen met shaft en gaat voor CB en DS (guilimens face) voor meer damage.
-edit-
Een merc heeft meer aan een resist all armor dan een max resist
Tenzij je nightmare blijft doen
[ Voor 47% gewijzigd door Derr_Hans op 30-05-2006 09:23 ]
hmm, moet ik eff checken..Derr_Hans schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:35:
[...]
Gaurdian Angel.
In hell haalt hij geen max resist.
Max res act 2 merc is 40% geloof ik.
Zal eens voor je kijken.
-edit-
Normal act2 max hell resist = 47% (defiance,prayer merc) (met 13% en 15% resist all jewel maxed)
Nightmare act2 max hell resist = 44% (might,freeze merc) (met 2x 15% jewel is 74%)
Hell Act2 max hell resist = 41% (zie Normal merc) (Wordt nooit gebruikt)
Een 1x% resist all jewel dan zit je op 5x% met een shaft (upped) zit je merc redelijk save.
Physical doet nog maar 3kwart damage en Elemental nog maar de helft of iets minder damage.
Vampgaze erbij en hij heeft resist all tot een goede hoogte en physical tot zo'n 50%
Of je neemt genoegen met shaft en gaat voor CB en DS (guilimens face) voor meer damage.
-edit-
Een merc heeft meer aan een resist all armor dan een max resist
Tenzij je nightmare blijft doen
vlgns mij had mijn merc op hell iig meer resist dan wat jij nu opgeeft (44%) en hij zit pas op lvl78...
en nm blijven doen is natuurlijk geen optie hé
m'n pala moet een killer worden, en dan moet z'n merc ook gewoon blijven leven.
als ik te weinig resist heb, kan ik altijd nog forti van de merc van m'n sorc plukken, da's dan weer 30% en een hoop extra dam en def
heb op m'n pala een freezer btw..
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 30-05-2006 09:56 ]
geeft aan dat merc van act2 max 47 tot min 41 % aan resist heeft.
Helm armor weapon die wat resist geeft dan ?
iig meer resist op merc is langer leven
maar dat wist je al
hij hád upped duriels aan, dus die zou ik hem weer aan kunnen doen natuurlijk .. of forti, en duriel op m'n sorcmercDerr_Hans schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:17:
www.diabloii.net
geeft aan dat merc van act2 max 47 tot min 41 % aan resist heeft.
Helm armor weapon die wat resist geeft dan ?
iig meer resist op merc is langer leven
maar dat wist je al
daar zit al een gat in te wachten, dus dan zou ik daar een ed-jewel in kunnen jassen.
Dat zou idd een mogelijkheid zijn.kwakke01 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:58:
[...]
hij hád upped duriels aan, dus die zou ik hem weer aan kunnen doen natuurlijk .. of forti, en duriel op m'n sorcmerc
daar zit al een gat in te wachten, dus dan zou ik daar een ed-jewel in kunnen jassen.
Als je zelf een melee bent dan dient jouw merc alleen als meat shield dus een forti is minder belangrijk. Een upped duriels zou dan beter qua resist en damage jewel of een Duress runeword.
Sorc zou beter zijn als je daar je forti houd.
Alle LI's moet jouw merc aan kunnen.
Rest is peace of cake voor jouw chain lightning.
helemaal mijn idee!Derr_Hans schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:41:
[...]
Dat zou idd een mogelijkheid zijn.
Als je zelf een melee bent dan dient jouw merc alleen als meat shield dus een forti is minder belangrijk. Een upped duriels zou dan beter qua resist en damage jewel of een Duress runeword.
Sorc zou beter zijn als je daar je forti houd.
Alle LI's moet jouw merc aan kunnen.
Rest is peace of cake voor jouw chain lightning.
Ik heb m'n merc echter liever als ally dan als meat-shield
dan kan ie me helpen met slopen en dat gaat best aardig met die eth bonehew. probeer er nu alleen achter te komen of ik daar nog andere stenen in moet gooien of de ed-jewels erin moet houden (in mijn eigen bonehew had ik amneth; amn voor de LL en eth voor de -25%target defense.
als je bv. eth eth doet, heb je -50% defense; zou dit niet meer dam doen dan 70-80% ed erbij?
CL=5-8548
Li= 5-20K
CB=448-472
str=189
dex=59
vit=341
energy=74
def=1515
stam=491
life=1094
mana=619
res op hell
FR=31
CR=66
LR=75
PR=75
wat doe ik fout?
geen idee, ik heb CL, lightning,lightning mastery gemaxt, en nova & CB zover mogelijk aangevuld. CL doet bij mij iets van 6K, en daar krijg ik alles wel mee dood, icm veel fast cast natuurlijkDalyxia schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52:
zeg, hoe zit dat precies, jullie hebben het steeds over chain lightning, maar mijn chain lightning zuigt gewoon zo hard, terwijl met mijn normale lightning ze ook maar moeilijk dood gaan
CL=5-8548
Li= 5-20K
CB=448-472
str=189
dex=59
vit=341
energy=74
def=1515
stam=491
life=1094
mana=619
res op hell
FR=31
CR=66
LR=75
PR=75
wat doe ik fout?
Lightning doet bij mij vlgns mij meer dan 20K en CB dacht ik iets van 1400dam (moet ik eff checken)
CL staat bij mij op lvl32 nu en voor mij voldoet dat. maar dat komt met name door de synergies. Lightning kan alleen maar icm de synergies, anders zuigt het idd.
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 30-05-2006 17:08 ]
CB level 34kwakke01 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05:
[...]
geen idee, ik heb CL, lightning,lightning mastery gemaxt, en nova & CB zover mogelijk aangevuld. CL doet bij mij iets van 6K, en daar krijg ik alles wel mee dood, icm veel fast cast natuurlijk
Lightning doet bij mij vlgns mij meer dan 20K en CB dacht ik iets van 1400dam (moet ik eff checken)
CL staat bij mij op lvl32 nu en voor mij voldoet dat. maar dat komt met name door de synergies. Lightning kan alleen maar icm de synergies, anders zuigt het idd.
nova level 28
CL level 34
Li level 34
Li mastery level 34
fcr total 145%
dit zijn mijn stats dan, die groepen klote beestjes gaan makkelijk dood met Li, maar als der ff een unique tussen zit dan gaat het zo traag, en andy op hell is al helemaal niet te doen, duurt zoooo lang, laat staan baal of meph met zijn li res
[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 30-05-2006 17:12 ]
heb je geen merc dan die je kan helpen???Dalyxia schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:10:
[...]
CB level 34
nova level 28
CL level 34
Li level 34
Li mastery level 34
fcr total 145%
dit zijn mijn stats dan, die groepen klote beestjes gaan makkelijk dood met Li, maar als der ff een unique tussen zit dan gaat het zo traag, en andy op hell is al helemaal niet te doen, duurt zoooo lang, laat staan baal of meph met zijn li res
mijn merc heeft een insight stok, en dat doet voldoende
mijn lightning doet voldoende damage om meph te killen samen met m'n merc, dus dan moet jij helemaal geen probleem hebben..
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 30-05-2006 20:19 ]
heb idd wel insight stok, doet iets van [EDIT] 64-537 damage, wordt dan in totaal rond max 2000 damagekwakke01 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:18:
[...]
heb je geen merc dan die je kan helpen???
mijn merc heeft een insight stok, en dat doet voldoende
mijn lightning doet voldoende damage om meph te killen samen met m'n merc, dus dan moet jij helemaal geen probleem hebben..
maar doordat tie nogal heavy in de str nodigis voor die stok heb ik verder nog niet echt goeie gear waardoor die nogal rap dood gaat, maar dan nog, gaat het veel te traag vind ik, mijn cold sorc gaat echt 30 keer zo snel
accnaam : mcdutchhc [om toe te voegen aan de spelerslijst. en mocht ik mcdutchiii gaan gebruiken [ik heb em alvast gereserveerd, doe er nog niks mee.] dan meld ik dat ook wel even