Ik draai op een X800 nooit last van framedrops dus die 850 zal dat echt wel trekkenmdmeijer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:18:
[...]
Ditto hier. . Ik compenseer mijn 512 Mb geheugen gewoon met een super-ADSL verbining. XS4All ADSL is echt wel goed. Amper lag, en een goede ping.Dat gezeur bij Telia was wel echt vervelend. Daarnaast, kijk eens naar je mods ed. Ik had Titanpanel maar dat genereerde lagspikes (ook vanwege mijn beperkte geheugen waarschijnlijk), dus die ligt er voorlopig weer af. Maar ik kan me best voorstellen dat bij kritische systemen mods echt wel lag kunnen genereren (CTRA 1.5 anyone?).
Hieraan gerelateerd. Heeft iemand ervaringen met WoW en de X850XT videokaart? Ik wil een nieuw systeempje in elkaar sleutelen, en de X850XT lijkt me wel een aardig kaartje.
Anoniem: 167308
yupViggen schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:19:
hmmmm, bij Naxrammas Weapons staat:
[afbeelding]
Ashbringer?
alleen qua looks ben ik niet zo te sprekenover die caster legendary
lijkt wel een level10 wapen om mee rond te lopen

Anoniem: 169853
Gister na een zoveelste wipe op Neffy vanwege de lag en disconnects (gemiddeld 20man die binnen 5min tegelijk dc'en) weer eens zoveel meldingen gemaakt daarvan, echt niet leuk meer.
Maar, we hebben eindelijk een reactie gehad van een gm die neit gelijk is aan "verwijder je addons enz...". Reactie was nu, we weten dat de server #@%^%# is, we weten niet wat er aan de hand is, we weten neit wat er aan gedaan word, en ja we weten wel dat de server %^#%@ is, maar verder weten we niets.
Dit was zo ongeveer wat een gm zei.
Toch vanavond weer proberen en anders aq40 nog is in mits het daar wel beter gaat. En anders ga ik nog is vragen of de guild me nu wil helpen met me arcanite bars zodat ik Thunderaan kan sumonen, mss kan die wel gekilled worden met dc's, zoals we gister wel Chromagus killden
Maar, we hebben eindelijk een reactie gehad van een gm die neit gelijk is aan "verwijder je addons enz...". Reactie was nu, we weten dat de server #@%^%# is, we weten niet wat er aan de hand is, we weten neit wat er aan gedaan word, en ja we weten wel dat de server %^#%@ is, maar verder weten we niets.
Dit was zo ongeveer wat een gm zei.
Toch vanavond weer proberen en anders aq40 nog is in mits het daar wel beter gaat. En anders ga ik nog is vragen of de guild me nu wil helpen met me arcanite bars zodat ik Thunderaan kan sumonen, mss kan die wel gekilled worden met dc's, zoals we gister wel Chromagus killden
Yeah, krijgen we eindelijk een legendary na al die melee wapens.. is het zo'n lullig stokkie..Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:43:
[...]
yup
mja, ben ik wel gewend... heb nu magebladeAnoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:43:
[...]
yup
Anoniem: 114195
Altijd weer zeuren die casters. Denk je dat zo'n herkenbaar wapen als Thunderfury of Sulfuras makkelijk is?Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:43:
[...]
yup
Beeeeh *gras eet*. Of je staat verliefd naar een succubus te kijken. Of je wordt gestunlocked, etc.
Het gaat hier over legendaries...hallo? Mag het even opvallen? Die dingen zijn (naast dat de stats voor prima zijn) vooral goed voor het e-peen gehalte...daar helpt een houten stokje niet echt aan mee.Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:00:
[...]
Altijd weer zeuren die casters. Denk je dat zo'n herkenbaar wapen als Thunderfury of Sulfuras makkelijk is?
Beeeeh *gras eet*. Of je staat verliefd naar een succubus te kijken. Of je wordt gestunlocked, etc.
En trouwens...of jij nu met Sulfuras of een Worn Mace staat...een sheep van mij krijg je toch wel.
ik heb de magister set eigenlijk meer met geluk gekregen, ik get voor het eerst scholo en strat e.d. in nou ja was cloth armor dus ik need, en ach ik had best snel 4/8 magister dus dacht het setje maar even compleet maken, de stats ware bij de meeste toch beter dan ik al had.heuveltje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 01:42:
[...]
Sja pas een week 60 dus je hebt nog ff te gaan
toch wel snel bij elkaar gekregen dan
Ik zie dat je voor de magister set aan het gaan ben.
Nu is alles een beetje persoonlijke keuze, maar ik vind dat nogal een zuigset.
Ik vind dat een mage set vooral +dmg moet hebben, iets wat die set compleet mist
Je zou kunnen beginnen met het upgraden naar sorcery, das al een stuk beter
Maar mijn insziens zijn losse drops gecombineerd stukken beter
Scholo heeft ook veel leuke drops
zeker de Burial Shawl is een aanrader (shoulders 16int, +20 dmg) en de bonestyle creeper (wand +11 dmg)
Voor wapen heb je pre ZG eigenlijk maar 1 optie. rodd of the ogre magi uit een DM tribute run
Verder kleine tip
Abyssal cloth gear. BOE en dus te koop op de AH
voor een paar goud heb je gloves (Abyssal Cloth Handwraps of Sorcery +11 Stamina, +10 Intellect, +12 Damage and Healing Spells )
de legs zijn wel behoorlijk wat duurder (mijne koste 100G) maar dan heb je ook wel pants die bijna net zo goed als de arcanist pants zijn !
Shoulders heb ik eigenlijk nog nooit tekoop gezien.
vandaar dat ik voor magister ga, nu wil ik eigenlijk het setje compleet maken.
wat ik in gear zoek, is eigenlijk altijd +sta +int + spell dmg (+spi is altijd leuk)
(ook ongeveer in die volgorde)
maar ik vraag mij dus af of het veel zin heeft om voor + chance to crit te gaan.
ik ben nu arcane specced, en ik denk dat ik binnekort een balans tussen Arcane + frost ga.
hopelijk kan ik snel gratis respeccen
ik ben altijd meer een aanhanger van constante dmg, dan te gaan hopen als iets crit.
Neej moet je vooral een class kiezen die in jurkjes rondkachelt.The Realone schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:03:
Het gaat hier over legendaries...hallo? Mag het even opvallen? Die dingen zijn (naast dat de stats voor prima zijn) vooral goed voor het e-peen gehalte...daar helpt een houten stokje niet echt aan mee.
Het maakt wel degelijk verschil...The Realone schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:03:
[...]
Het gaat hier over legendaries...hallo? Mag het even opvallen? Die dingen zijn (naast dat de stats voor prima zijn) vooral goed voor het e-peen gehalte...daar helpt een houten stokje niet echt aan mee.
En trouwens...of jij nu met Sulfuras of een Worn Mace staat...een sheep van mij krijg je toch wel.
"OMG, ORANGE HAMMER, ZEEEEEEEEEEERG!!!" Een oranje hamer is goed voor 2 dingen:
- tegen je vrienden zeggen dat je echt zo triest nog niet bent omdat je ook van voetbal houd en daarom zelfs een oranje hamer gemaakt hebt (weten zij veel) en
- hij fungeert ook perfect als een groot "ZERG ME PLX"-uithangbord.
Thunderfury is van hetzelfde laken een gank.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Ik heb inmiddels een lvl 17 hunter (ik weet het is niet hoog maar ik ben naar lange tijd eruit geweest te zijn weer overnieuw begonnen) en ik weet niet welke proffesions ik moet kiezen.
Mining en engineering (mijn eigen ammo + guns maken en wat trinkets)
Skinning en leatherworking (black dragonscale)
skinning en mining (money maker)
skinning en herbalism (money maker)
Kunnen jullie mij helpen om een keuze te maken ?
Ze hebben allemaal hun voordelen, engineering hulp tijdens het questen en voor de fun denk ik.
Leatherworking voor toch redelijke epic items zonder instances te doen
Met geld is veel te koop in wow.
Ze hebben allemaal hun voordelen, engineering hulp tijdens het questen en voor de fun denk ik.
Heeft er trouwens iemand al met zo'n weesje rondgehost? Het is vanaf vandaag namelijk de Week van het Weeskind in WoW 
Lijkt me leuke quest, maar ik vrees dat je enorm veel tijd nodig hebt.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Anoniem: 169853
Zit niet voor niets in een pvE server en speel alleen in instancesWouter schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:07:
[...]
Het maakt wel degelijk verschil...
"OMG, ORANGE HAMMER, ZEEEEEEEEEEERG!!!" Een oranje hamer is goed voor 2 dingen:
- tegen je vrienden zeggen dat je echt zo triest nog niet bent omdat je ook van voetbal houd en daarom zelfs een oranje hamer gemaakt hebt (weten zij veel) en
- hij fungeert ook perfect als een groot "ZERG ME PLX"-uithangbord.
Thunderfury is van hetzelfde laken een gank.
Guns ga je zelf toch niet maken, zo imposant zijn ze niet. Ammo is vrij goedkoop bij een vendor. Trinkets zijn nutteloos, totdat je gaat raiden in MC/BWL, dan zijn de Hyper Radiant Flame Reflectors erg handig.KraveN schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:20:
Ik heb inmiddels een lvl 17 hunter (ik weet het is niet hoog maar ik ben naar lange tijd eruit geweest te zijn weer overnieuw begonnen) en ik weet niet welke proffesions ik moet kiezen.
2 Gathering professions raad ik je af. Bedenk goed dat je al 1 bagslot minder hebt door je quiver en niets is zo irritant als met volle bags voor een vein of plantje te staan.
Ik zou Skinning en Leatherworking nemen. Skinning loont altijd en met Leatherworking kan je regelmatig leuke dingen voor jezelf craften. Tevens kan je op die manier je hoeveelheid leather in de hand houden door het weg te craften om zo, zonder eerst een vendor te bezoeken, verder te kunnen gatheren (altijd wat thread in je bags is handig).
als je eenmaal level 60 bent en wat gold hebt, kan je altijd nog besluiten om Engineering te powerlevelen (en dus leatherworking op te geven). Kost je ~150G maar dan kan je wel je eigen ammo maken (wat op level 60 WEL uitmaakt).
Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar dat is wat ik zou doen (gedaan heb met m'n eigen huntard).
[ Voor 8% gewijzigd door Wouter185 op 09-05-2006 12:26 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Anoniem: 27963
Die quest hebben we al een keer gehad...EryciusPuteanus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:21:
Heeft er trouwens iemand al met zo'n weesje rondgehost? Het is vanaf vandaag namelijk de Week van het Weeskind in WoW
Easy en kost niet veel tijd (zeker niet met epixx mount).
Neej helemaal niet. Dat kreng kan je summonen met 1 of ander item. Je travelled ergens heen, summon wees, tagged questpart en hop weer verder.EryciusPuteanus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:21:
Die laatste reward lijkt me wel wat, 5G for 2 boottochten en met mount van SW naar Westfall lopen.
Iets wat ik ook best aan kan raden is Herbalism/Alchemy. Na lvl40 zul je waarschijnlijk niet HEEL veel aan leatherworking meer doen, tot lvl55+ (dragonscale recipes), aangezien je mail gaat dragen.
Potions zijn eigenlijk altijd handig, zeker zodra je instances gaat doen
Het neemt alleen wel behoorlijk wat bagspace in beslag. Omdat je zowel herbs als potions bij je draagt vaak.
Het neemt alleen wel behoorlijk wat bagspace in beslag. Omdat je zowel herbs als potions bij je draagt vaak.
Nou ik heb 'speedy' de schildpad genomenKaap schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:28:
[...]
Neej helemaal niet. Dat kreng kan je summonen met 1 of ander item. Je travelled ergens heen, summon wees, tagged questpart en hop weer verder.
Die laatste reward lijkt me wel wat, 5G for 2 boottochten en met mount van SW naar Westfall lopen.
Jammer dat ie niet met mn minidiablo samen kan
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Ik speel op Nordrassil ('normal' server) en moet zeggen dat ik eigenlijk weinig last heb van lag(-spikes).
Dit heb ik gemiddeld:
7.00 ~ 16.00 gem ping: 60ms
16.00 ~ 19.00 gem ping: 85ms
19.00 ~ 0.00 max ping: 125ms (vaak lager
)
Ik heb alleen als ik net geconnect ben een hogere ping, maar dat is redelijk normaal aangezien de world info dan voor het eerst wordt ingelezen
Dit heb ik gemiddeld:
7.00 ~ 16.00 gem ping: 60ms
16.00 ~ 19.00 gem ping: 85ms
19.00 ~ 0.00 max ping: 125ms (vaak lager
Ik heb alleen als ik net geconnect ben een hogere ping, maar dat is redelijk normaal aangezien de world info dan voor het eerst wordt ingelezen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
is deze quest ook te doen als lvl 10 noobieEryciusPuteanus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:21:
Heeft geen signature.
Zolang die schildpad geen 100DPS uitspuugt heb ik er weinig aan.Optical schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:50:
[...]
Nou ik heb 'speedy' de schildpad genomenook leuk : 5g is nou niet echt schokkend
Komt ook bij, een pet als rogue zijnde is niet echt verstandig...
Nog effe en je kan een dierentuin meenemen, een cat, uit, schildpad, wolf, whelp.
Ik vind die mini murlocs anders wel erg cool. Zijn er een paar in onze guild die ze hebben. Was een unieke give-away bij de laatste Blizzcon.
Verder vind ik non-combat pets ook vrij nutteloos. Heb een collectors edition WoW, maar heb die account aan mn vriendin gegeven, want die vond die panda zo leuk
Speel zelf op een normale account.
Verder vind ik non-combat pets ook vrij nutteloos. Heb een collectors edition WoW, maar heb die account aan mn vriendin gegeven, want die vond die panda zo leuk
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2006 13:27 ]
Alleen in pvp heKaap schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:12:
[...]
Komt ook bij, een pet als rogue zijnde is niet echt verstandig...
Is die quest repeatable? Zal wel niet, maar 5g vind ik toch netjes als lvl 17 zijnde. Volgens mij moet je naar een aantal plaatsen waaronder de vuurtoren in westfall, theramore en nog één best te doen als low lvl en dan is 5g toch lekker.Optical schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:50:
Nou ik heb 'speedy' de schildpad genomenook leuk : 5g is nou niet echt schokkend
Kun je daar ook aardig geld mee verdienen ? Of valt dat mee ?Razorfist schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:40:
Iets wat ik ook best aan kan raden is Herbalism/Alchemy. Na lvl40 zul je waarschijnlijk niet HEEL veel aan leatherworking meer doen, tot lvl55+ (dragonscale recipes), aangezien je mail gaat dragen.
[ Voor 38% gewijzigd door KraveN op 09-05-2006 13:50 ]
miscchien is het helemaal niet zo lullig stokkieBosmonster schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:47:
[...]
Yeah, krijgen we eindelijk een legendary na al die melee wapens.. is het zo'n lullig stokkie..
http://www.lurkerlounge.c...ed&show=&st=&#entry106778
als dat de naam is van de staff, verwijst ie naar Medivh

vergelijk de staff eens met

lijkt wel heel erg op elkaar.
Nu de vraag nog, wat moet medivh's staff in godsnaam in Naxxramas.
ik zat net te fokken en las dit:
"World of WarCraft goes Hollywood
Volgens de New York Times zal de populaire MMORPG World of WarCraft naar het witte doek gaan. Wie de film zou moeten gaan regisseren, wat de release-date zal zijn en wat het budget is voor de film is allemaal nog onbekend. Paul Sams, Blizzard CEO, wordt gequote door de Times dat ze één van de beste films ter wereld willen maken. Ook heeft hij gezegd dat Legendary Pictures precies wist wat Blizzard verwacht van een World of WarCraft film. Andere projecten van Legendary Pictures zijn onder andere Batman Begins en Superman Returns."
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/64591
p.s. de rest weg gelaten omdat dat al bekend is voor ons
Volgens de New York Times zal de populaire MMORPG World of WarCraft naar het witte doek gaan. Wie de film zou moeten gaan regisseren, wat de release-date zal zijn en wat het budget is voor de film is allemaal nog onbekend. Paul Sams, Blizzard CEO, wordt gequote door de Times dat ze één van de beste films ter wereld willen maken. Ook heeft hij gezegd dat Legendary Pictures precies wist wat Blizzard verwacht van een World of WarCraft film. Andere projecten van Legendary Pictures zijn onder andere Batman Begins en Superman Returns."
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Anoniem: 108648
komt ook snel die kill, daarna 'weer' aq40mdmeijer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:37:
Exomna voor het eerst Chomaggus down. Vorige pogingen wat moeite met de tankwissels met time lapse, maar gisteren vond bad doggie het wel welletjes en bood ons een prettige combo aan: Ignite Flesh en Acid als breath, en dan is het gewoon een lang gevecht waarin goed gedecursed/geheald/en ge tranqshot moet worden.
Props to Connie voor de tactix.
Nefarius daarna was best hopeloos
need op me mageAnoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:47:
[...]
miscchien is het helemaal niet zo lullig stokkie
http://www.lurkerlounge.c...ed&show=&st=&#entry106778
als dat de naam is van de staff, verwijst ie naar Medivh
[afbeelding]
vergelijk de staff eens met
[afbeelding]
lijkt wel heel erg op elkaar.
Nu de vraag nog, wat moet medivh's staff in godsnaam in Naxxramas.
en wat zijn staf in naxx moet? zullen ze vast wel een mooi verhaal aan vast maken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Waar kan je zo'n weesje krijgenEryciusPuteanus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:21:
5G is altijd leuk
cathedral square, naast de cathedral of light in stormwindchromeeh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:10:
[...]
Waar kan je zo'n weesje krijgen
5G is altijd leuk
SuperAnoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:11:
[...]
cathedral square, naast de cathedral of light in stormwind
Vanavond eens een ophalen
Soms zijn die flauwe quests van breng dit daar en daar heen best leuk.
Puur voor de afwisseling enz. Als je daarnaast ook nog eens een mount hebt....
Edit:
Argh moeilijk... zie net dat je ook een varkentje of een schilpad pet kunt krijgen...
Die zijn eigenlijk ook best cool
[ Voor 17% gewijzigd door chromeeh op 09-05-2006 14:29 ]
Ik zou zelfs durven zeggen dat alchemint de best betaalde prof is.KraveN schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:44:
Kun je daar ook aardig geld mee verdienen ? Of valt dat mee ?
Leatherworking en Blacksmithing zijn maar voor een enkel recept interesant.
Arcanite-trans is vrij gewild atm (alhoewel die meestal weggegeven word aan guildies)
en fire-absortion en nature res potions zijn momenteel makkelijk 4G per stuk, major health&mana potions verkopen ook als hot cookies
* heuveltje is nu ff een weeskindje helpen, die schildpadjes zijn
[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 09-05-2006 14:38 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als Carmen Electra een NE chick speelt vind ik het bestdaanski82 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:53:
ik zat net te fokken en las dit:
En Vin Diesel een Orc Male zekerKaap schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:49:
[...]
Als Carmen Electra een NE chick speelt vind ik het best
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Rofl.Kaap schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:49:
[...]
Persoonlijk lijkt het me helemaal niks dat ze een movie van Warcraft maken danwel te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 09-05-2006 15:03 ]
Anoniem: 150860
haha blackraven nubsJaguar645 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:06:
#@$^@#$&^ #$^ gisteren echt kut dat we NET niet nef neer konden halen ;< zerg ging een beetje irritant maar ok, maar toen woosh shadowflame alle healing weg ;/
Vanavond moet hij wel neergaan ;x (kleuren green/black btw \o/)
Hrm, ik heb een tijd terug m'n Collectors Edition verkocht en nu prikkelt het toch weer om te gaan WoWen.
Ik vraag me af, kan ik gewoon nu een 'normale' WoW kopen en die activaten, of moet ik er meteen een timecard achteraan gooien?
Ik vraag me af, kan ik gewoon nu een 'normale' WoW kopen en die activaten, of moet ik er meteen een timecard achteraan gooien?
Ligt helemaal aan de recipes die je hebt.heuveltje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:32:
[...]
Ik zou zelfs durven zeggen dat alchemint de best betaalde prof is.
Leatherworking en Blacksmithing zijn maar voor een enkel recept interesant.
Arcanite-trans is vrij gewild atm (alhoewel die meestal weggegeven word aan guildies)
en fire-absortion en nature res potions zijn momenteel makkelijk 4G per stuk, major health&mana potions verkopen ook als hot cookies
* heuveltje is nu ff een weeskindje helpen, die schildpadjes zijn
Blacksmithing = Lionheart helm + anti disarm gauntlets
Alchemy = Transmute undeath -> Water / water -> air / fire/nature prot potions.
Enchanting = Crusader / healing op weapon/gloves/bracer / frost/fire/shadow op gloves voor healing/frost/fire/shadow op gloves word geloof ik 20g zonder mats gevraagd.
Leatherworking = hide of the wild
Tailoring = bags verkopen?
Leuk als je als enige lionheart helm kan maken. you want to buy lionheart helm? sure, 50/100g + mats plx
Anoniem: 172947
Guild genoot had van de week 150 g winst op een Hide of the Wild.ImdaMned schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:17:
[...]
Ligt helemaal aan de recipes die je hebt.
Blacksmithing = Lionheart helm + anti disarm gauntlets
Alchemy = Transmute undeath -> Water / water -> air / fire/nature prot potions.
Enchanting = Crusader / healing op weapon/gloves/bracer / frost/fire/shadow op gloves voor healing/frost/fire/shadow op gloves word geloof ik 20g zonder mats gevraagd.
Leatherworking = hide of the wild
Tailoring = bags verkopen?
Leuk als je als enige lionheart helm kan maken. you want to buy lionheart helm? sure, 50/100g + mats plx
Is de quest repeatableAnoniem: 167308 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:11:
[...]
cathedral square, naast de cathedral of light in stormwind

Ja, met een alt, en geld kun je gewoon naar je main char versturen.
Maar ik denk dat je sneller gold hebt met je lvl60, dan met je nieuwe alt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
omg, hoe krijgt ie dat voor elkaar? op trollbane gaan ze crafted en al weg voor rond de 300gAnoniem: 172947 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:22:
[...]
Guild genoot had van de week 150 g winst op een Hide of the Wild.
Anoniem: 172947
Hm ik meen dat hij in guild chat zei tussen de 200g en 225g kwijt te zijn geweest aan mats. Hij heeft hem vervolgens verkocht op de AH voor 375g. Tel uit je winst.ImdaMned schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:53:
[...]
omg, hoe krijgt ie dat voor elkaar? op trollbane gaan ze crafted en al weg voor rond de 300g
Zo ben is even op onderzoek uitgegaan en weet nu zeker dat ik ga DW'n 
En om maar meteen een doel te stellen voor me gear heb ik onderstaande uitgezocht..... als iemand op of aanmerkingen heeft graag !!
(Heb all redelijk goeie blue's dus ja mijn doel is hoog)
+Head+ - Lionheart (mats heb ik al bijna)
+Neck+ - Onyxia Tooth Pendant
+Shoulders+ - Drake Talon Pauldrons of Conqueror's Spaulders
+Waist+ - Onslaught Girdle
+Feet+ - Chromatic Boots
+Back+ - Eskhandar Pelt of Puissant Cloak
+Chest+ - Yandalar Vindicator's Breastplate
+Wrist+ - Deeprock Bracers
+Hands+ - Flamguard Gauntlets
+legs+ - Abyssal Plate Legplates of Striking
en voor wapens ga ik denk voor de Warblades of Hakkari ( de set )...
en een Strikers's Mark als Bow....
En om maar meteen een doel te stellen voor me gear heb ik onderstaande uitgezocht..... als iemand op of aanmerkingen heeft graag !!
(Heb all redelijk goeie blue's dus ja mijn doel is hoog)
+Head+ - Lionheart (mats heb ik al bijna)
+Neck+ - Onyxia Tooth Pendant
+Shoulders+ - Drake Talon Pauldrons of Conqueror's Spaulders
+Waist+ - Onslaught Girdle
+Feet+ - Chromatic Boots
+Back+ - Eskhandar Pelt of Puissant Cloak
+Chest+ - Yandalar Vindicator's Breastplate
+Wrist+ - Deeprock Bracers
+Hands+ - Flamguard Gauntlets
+legs+ - Abyssal Plate Legplates of Striking
wie kan me helpen met deze melding?
http://www.dumpapicture.com/getimg.php?img=error.JPG
ik krijg het bij stance wisselen van mn rogue.. en dmg krijgen ook..
Las trouwens net iets over een leveling guide, hoe/wat/waar?
QS + Brutality Blade ftw :Reveal! schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:01:
There is no art to find the minds construction in the face
laatste versie van SCT downloaden, oude weggooien, nieuwe installeren.BootVluchteling schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:02:
Ook je oude SCT settings in je WTF/WDB dirs ff weggooien.
Das een fout van SCT waarschijnlijk scrolling combat text.BootVluchteling schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:02:
Die addon even uitzetten lost het probleem voorlopig op.
Een error van Scrolling Combat Text. ligt mischien in de knoop met een andere mod. zoiets pinpointen is haast niet te doen, tenzij je er echt veel tijd in gaat steken. je zou kunnen proberen mods 1 voor 1 te disablen/enablen tot het opgelost is, anders gewoon SCT uitzetten.BootVluchteling schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:02:
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Quel'Serrar bedoel je ?
Ik dacht als ik voor langzame wapen zou gaan aan de Empyrean Demolisher incombo met Deathbringer ?
[ Voor 25% gewijzigd door Reveal! op 09-05-2006 16:16 ]
nieuwe SCT heeft het verholpen.. dacht dat ometh pack wel de nieuwste mods erin had verwerkt.. deze blijkbaar niet..
Anoniem: 92838
Ik ben afgelopen weekend van Guild gewisseld omdat de oude mij simpelweg geen endgame kon geven. Heb het gewoon heel eerlijk zo aangegeven en aangezien die guild (Cohors Praetoria op Sylvanas) de beste spelers (qua attitude) van Sylvanas heeft zat alles wel snor. Dus, ik van casual guild naar een guild die sinds ze geen deel meer uitmaken van een Alliantie met 2 andere guilds, het solo gaan proberen te doen. Ik zit nu bij Archangels of Darkness (imho toffe naam!).
Gisteravond voor het eerst serieus Molten Core ingeweest. We hebben gelijk maar even 6 bazen neergelegd!
Ik heb nog nooit zo veel lol gehad in 1 avond in mijn hele WoW carriere! Echt, MC is bijzonder tof om te doen. Het ging zelfs meteen goed bij de lava en core hound packs
Moet er wel even aan wennen dat ik niet full out damage doe als Combat rogue en af en toe een tandje terug ga, die mobs zijn sterk! ^^ .
Morgenavond gaan we voor Onyxia en zoals we nu gaan hebben we binnen 2-3 weken Ragnaros down
Heb ook erg veel zin in ZG en AQ20 omdat dat altijd heel moeilijk was voor mijn vorige guild (niet vanwege skills ofzo, nee attendance zoog ontzettend. 70 lvl60 spelers, nooit meer als 12 online
en dus andere guild mee moeten nemen
). Kan niet wachten tot we Hakkar neer krijgen ^^
Ja, ik heb er weer helemaal zin in! Na 51 dagen /played en geen endgame whatsoever, was ik bijna van plan om er ff lang tussenuit te gaan. Nu ben ik weer helemaal verslaafd^^
Gisteravond voor het eerst serieus Molten Core ingeweest. We hebben gelijk maar even 6 bazen neergelegd!
Morgenavond gaan we voor Onyxia en zoals we nu gaan hebben we binnen 2-3 weken Ragnaros down
Ja, ik heb er weer helemaal zin in! Na 51 dagen /played en geen endgame whatsoever, was ik bijna van plan om er ff lang tussenuit te gaan. Nu ben ik weer helemaal verslaafd^^
1 probleem. Zon X850XT is moeilijk verkrijgbaar.mdmeijer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:18:
[...]
Hieraan gerelateerd. Heeft iemand ervaringen met WoW en de X850XT videokaart? Ik wil een nieuw systeempje in elkaar sleutelen, en de X850XT lijkt me wel een aardig kaartje.
Zit zelf al 3 maand te zoeke naar zon kaart maar overal krijg je als antwoord dat ze niet te leveren zijn.
als je adres weet voor een agp versie mag je me mailen
Kan iemand mij vertellen wat de latency is op een Europe server?
Ik speel momenteel op een US server en de latency is daar 250-350ms ongeveer.
Op Deathwing is het voor mij tussen de 90-10000ms...razoon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:34:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 41820
Ik speel op Frostmane, een nieuwe server, en ik denk niet dat ik al ooit boven de 130 ms heb gehad.razoon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:34:
lol... kan zeker interessant worden dan.Kaap schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:49:
[...]
klinkt best goed, een WoW film, zolang Uwe Boll er maar met zn handen vanaf blijft...
[ Voor 3% gewijzigd door Pjoek op 09-05-2006 19:10 ]
Zijn er op zo een nieuwe server wel genoeg mensen te vinden voor BG of raids? Of vult zo een nieuwe server zich snel met nieuwe mensen?Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:39:
[...]
Ik speel op Frostmane, een nieuwe server, en ik denk niet dat ik al ooit boven de 130 ms heb gehad.
Anoniem: 139486
ik heb op Bloodfeather altijd een ping van rond de 30, als ik in IF kom wordt het meestal wel ietsje hoger. Maar in instances krijg ik altijd extreme lag, 600+ iemand enig idee hoe dit kan?
Frostmane is een transfer server, dus die zit al vol met lvl 60's. Helemaal geen problemen op dit gebied dusrazoon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:47:
[...]
Zijn er op zo een nieuwe server wel genoeg mensen te vinden voor BG of raids? Of vult zo een nieuwe server zich snel met nieuwe mensen?
Wow...dat zuigt lijkt me. Voor de lagere ping wilde ik juist overstappen van US naar Europe...Anoniem: 139486 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:58:
ik heb op Bloodfeather altijd een ping van rond de 30, als ik in IF kom wordt het meestal wel ietsje hoger. Maar in instances krijg ik altijd extreme lag, 600+ iemand enig idee hoe dit kan?
Zelfs in AV BG heb ik rond de 350 ping op US server. Ik dacht dat dat beter kon eigenlijk.
Zijn er ook nog nieuwe servers, waar een transfer naar toe (nog) niet mogelijk is (geweest)?
Of is daar misschien een online overzicht van te vinden?
Persoonlijk lijkt het me veel interessanter een nieuw karakter te
starten op een nieuwe non-transfer server, vandaar
Op dit moment zijn er geen echt nieuwe servers, maar ik dacht gelezen te hebben dat er in de nabije toekomst wel terug zullen bijkomen, kwestie van wow-europe.com in de gaten te houden dusPjoek schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:15:
[...]
Zijn er ook nog nieuwe servers, waar een transfer naar toe (nog) niet mogelijk is (geweest)?
Anoniem: 147917
Xavius is de nieuwste non-transfer realm,Pjoek schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:15:
[...]
daar zit ook meteen de GoT-guild bij de Horde onder de naam Cuore .....(even vergeten)
Hrm ik wil binnen 2 weken ook weer gaan spelen, maar óf servers zijn leeeeg óf te vol, zodat je niemand hebt om mee te questen

Dit is de laatste week ongeveer, voor zover ik weet heeft (bijna) elke server ermee te maken (Emerald Dream iig ook). Schijnt mede te komen doordat ze bezig zijn om alle hardware te upgraden, wij hebben ook constant disconnects en lag in de raid-instances.Anoniem: 139486 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:58:
Hmm irritant, Aszune lagged de laatste tijd ernstig. Gelukkig ben ik nou bezig met een simpele alt, maar anders was ik ook al een paar keer dood gegaan als ik het met m'n main had geprobeerd.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
ah ok, thanksAnoniem: 147917 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:24:
[...]
Xavius is de nieuwste non-transfer realm,
daar zit ook meteen de GoT-guild bij de Horde onder de naam Cuore .....(even vergeten)
ga ik daar maar eens naar toe, in de hoop dat die server ook transfer vrij blijft...
heb er weinig last van hoor.. alliance side ED.. 150 ping in Aq...HTeK schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:33:
[...]
Dit is de laatste week ongeveer, voor zover ik weet heeft (bijna) elke server ermee te maken (Emerald Dream iig ook). Schijnt mede te komen doordat ze bezig zijn om alle hardware te upgraden, wij hebben ook constant disconnects en lag in de raid-instances.
ondertussen is de cuore scuoro (ofzo) Dood
Xavius was te rustig nu zijn er een aantal naar boulderfist die 2 weken bestaat
Die is nieuwer als xavius en ook non transfer daar zie je dus ook veel low lvl
Heeft geen signature.
OMG
Zou het waar zijn ?
http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116772yv.jpg
http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116784fb.jpg
Eredar nieuwe Alliance ras....
Demons
Nu moet ik wel rerollen....
Leuke theorie erbij :
Zou het waar zijn ?
Demons
Leuke theorie erbij :
Blizzard's April Fools joke wasnt a total joke.
I've seen the grabs of the E3 video, and the starting area clearly looks like Mt. Hyjal.
My theory: After the wisps all owned Archimonde, they absorbed part of his power/energy/form/whatever. This overwhelming power transformed the wisps, giving them mortal form again in the shape of an Eredar. However, since they have the souls of elves, they arent evil and are accepted into the Alliance on this fact.
This idea fits right in with the Blizzcon statement where Metzen said "At first you will go "HUH?" then go "Oh, that makes sense".
If they go with this explanation, it wont be as big a boggle as just saying "rofl eredar r alliance!"
[ Voor 63% gewijzigd door On_E op 09-05-2006 20:27 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 147917
Naar Xavius gaat denk ik voorlopig geen transfer, maar de server is op het moment wel wat leeg trouwens, veel mensen hadden meteen alts erop aangemaakt toen deze realm online kwam en spelen er nu niet meer op.Pjoek schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:49:
[...]
ah ok, thanks
ga ik daar maar eens naar toe, in de hoop dat die server ook transfer vrij blijft...
Ik heb er vertrouwen in dat deze server binnekort helemaal top is.
Burning Blade ookBleet schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:37:
Hmm irritant, Aszune lagged de laatste tijd ernstig. Gelukkig ben ik nou bezig met een simpele alt, maar anders was ik ook al een paar keer dood gegaan als ik het met m'n main had geprobeerd.
Wij hebben hier toch een major probleem met Firemaw. Op een of andere manier houdenwij de OT niet up. De MT heeft 4500 fire dmg increase door debuff?
Iemand de gouden tip? Een team van 2 priests, pala en druid staan om de hoek in de laboratory om de OT te healen, de rest in Broodlords plekkie om de MT te healen.
Maar t lukt ons gewoon niet ?
Iemand de gouden tip? Een team van 2 priests, pala en druid staan om de hoek in de laboratory om de OT te healen, de rest in Broodlords plekkie om de MT te healen.
Anoniem: 41017
Fire res en tank swaps.Japser schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:19:
Wij hebben hier toch een major probleem met Firemaw. Op een of andere manier houdenwij de OT niet up. De MT heeft 4500 fire dmg increase door debuff?
Tanks swaps kunnen, als je horde bent tenminste, beetje lastig zijn.
En als je OT dood gaat wat extra healers op hem?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 09-05-2006 21:45 ]
i tell you het worden de panda's! lijkt me duidelijk!On_E schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:59:
OMG
Zou het waar zijn ?
Demons![]()
Leuke theorie erbij :
[...]
blup
http://huhuranisserious.ytmnsfw.com/
Doet me een beetje denken aan die minus 50dkp guy... Deze is alleen nog een stukje lolliger
Tip: geluid niet te hard!
Meehh, dat was totaal offtopic, ontopic nu maar.
Na 1 jaar en bijna 3 maanden WoW stop ik er mee, voorlopig. Heb het zo'n beetje gezien denk ik.
Alle classes gehad, 2 lvl 60s, endgame gezien(nog lang niet alles tho..) Het kan me iig niet meer boeien zoals het me eerst deed.
Concentratie is weg, het speelt niet meer lekker weg, dat soort shit. Break doet me goed denk ik. Maar voor hoelang?
Hoelang hebben degenen hier pauzes genomen voordat ze het echt weer zochten?
Toch zit ik nu aan zo'n 100d played met alles, wat toch redelijk veel is. Weekje of 2/3 max, dan denk ik dat ik het toch wel weer heel erg ga missen...
Doet me een beetje denken aan die minus 50dkp guy... Deze is alleen nog een stukje lolliger

Tip: geluid niet te hard!
Meehh, dat was totaal offtopic, ontopic nu maar.
Na 1 jaar en bijna 3 maanden WoW stop ik er mee, voorlopig. Heb het zo'n beetje gezien denk ik.
Alle classes gehad, 2 lvl 60s, endgame gezien(nog lang niet alles tho..) Het kan me iig niet meer boeien zoals het me eerst deed.
Concentratie is weg, het speelt niet meer lekker weg, dat soort shit. Break doet me goed denk ik. Maar voor hoelang?
Toch zit ik nu aan zo'n 100d played met alles, wat toch redelijk veel is. Weekje of 2/3 max, dan denk ik dat ik het toch wel weer heel erg ga missen...
[ Voor 67% gewijzigd door enira op 09-05-2006 23:27 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 119856
http://img359.imageshack.us/my.php?image=cdbreaker0177ms.jpg T3 - warlock
http://img359.imageshack.us/my.php?image=cdbreaker0169vp.jpg T3 - rogue
http://www.wowwiki.com/images/b/b4/4116772yv.jpg
http://img.photobucket.co...0Comics/holycrapredar.jpg
http://img422.imageshack....mage=11472063992591yr.jpg
http://img506.imageshack....mage=11472062531519sa.jpg
''Blizzard's April Fools joke wasnt a total joke.
I've seen the grabs of the E3 video, and the starting area clearly looks like Mt. Hyjal.
My theory: After the wisps all owned Archimonde, they absorbed part of his power/energy/form/whatever. This overwhelming power transformed the wisps, giving them mortal form again in the shape of an Eredar. However, since they have the souls of elves, they arent evil and are accepted into the Alliance on this fact.
This idea fits right in with the Blizzcon statement where Metzen said "At first you will go "HUH?" then go "Oh, that makes sense".
If they go with this explanation, it wont be as big a boggle as just saying "rofl eredar r alliance!"''
vind het een leuke theory. en zoals je al kan zien zie je de eredars in hyjal staan (toch? : q )
EDIT: http://img422.imageshack....mage=11472063237704hs.jpg
If they go with this explanation, it wont be as big a boggle as just saying "rofl eredar r alliance!"''
vind het een leuke theory. en zoals je al kan zien zie je de eredars in hyjal staan (toch? : q )
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 119856 op 09-05-2006 23:35 ]
Anoniem: 99987
Ik stopte al 2x en na een maand begon in terug. Nu voor de 3x gestopt maar nu denk ik toch wel dat het gedaan is tot de uitbreiding. Of tot de koude winteravonden me terug dwingen. :-)jarnotjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:24:
Concentratie is weg, het speelt niet meer lekker weg, dat soort shit. Break doet me goed denk ik. Maar voor hoelang?Hoelang hebben degenen hier pauzes genomen voordat ze het echt weer zochten?
Bigheads cheat?
Dit ga je de locks niet aandoen imho...
Die van de rogue is niet zo heel speciaal, meer een fris tintje...
Ben benieuwd of ze nog meer lugubere designs kunnen maken bij blizzard, ik sta er niet van te kijken...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Cuore Scuro. Maar die guild bestaat al niet meer. Te weinig actieve members. Ik ben toen weggegaan, en andere members zijn op een andere realm gaan spelen (en daarna weer van realm geswitcht xD)Anoniem: 147917 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:24:
[...]
Xavius is de nieuwste non-transfer realm,
Nou gisteravond toch uiteindelijk Firemaw neergehaald. Enerverend gevecht hoor, veel moeite gehad met het positioneren en het houden van de positie voor LoS voor de healers. Maar al met al, een geslaagde raid.

Gister 'even' die Orphan quest gedaan... Wat een easy XP + Gold 
Je kunt je kotertje ophalen vlak bij de grote kerk in SW.
Hij wil bezoeken / hebben:
Quest weer inlveren, samen met de koter en tjing 5G
spoiler:
1. Lighthouse in Westfall bezoeken
2. De bank in Darnassus (Teldrassil) bezoeken
3. De StoneWrought Dam (Loch Modan) bezoeken
Na deze 3 wil hij ook nog:
4. Een ijsje (Te koop net buiten de Inn, Trade District (StormWind))
5. Een handtekening van het vrouwelijk hoofd van Theramore Isle (DustWallow Marsh)
(Kan ff niet op de naam komen)
- terug naar SW
Om de kosten zo laag mogelijk te houden de handigste volgorde:
StormWind --mount--> Westfall (Lighthouse) --mount--> StormWind --vliegen--> Loch Modan (Dam) --vliegen--> Wetlands (haven) --boot--> DarkShore (haven) --boot--> Terdrassil (bank)
--boot--> DarkShore (haven) --boot--> Wetlands (haven) --vliegen--> SW (Ijs kopen) --vliegen--> Wetlands (haven) --boot--> Theramore Isle (handtekening) --boot--> Wetlands (haven) --vliegen--> StormWind
5. Een handtekening van het vrouwelijk hoofd van Theramore Isle (DustWallow Marsh)
- terug naar SW
StormWind --mount--> Westfall (Lighthouse) --mount--> StormWind --vliegen--> Loch Modan (Dam) --vliegen--> Wetlands (haven) --boot--> DarkShore (haven) --boot--> Terdrassil (bank)
--boot--> DarkShore (haven) --boot--> Wetlands (haven) --vliegen--> SW (Ijs kopen) --vliegen--> Wetlands (haven) --boot--> Theramore Isle (handtekening) --boot--> Wetlands (haven) --vliegen--> StormWind
Nee, Speedy! de schildpadchromeeh schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:39:
moet zeggen : als mage is dit toch een leuke quest (Teleport!)
Eredar als nieuwe alliance race, zijn al zoveel pics dat het niet meer leuk is.
en het is idd wel iets van WTF, maar toch wel logisch als je war3 hebt gespeeld.
En nu weten we ook dat het hyjal van nu dus geen raidinstance meer is, maar de startarea van de wisps die gemuteerd zijn naar eredar.
Ben beniuwd naar de mounts, en naar hoe de vrouwelijke eredar er uit gaan zien.
wat Racials
Eredar racials:
Whisper of the void: 10 sec mindcontrol on target. 2 min cooldown.
Shadow resistance: +10 Shadow ress.
Magical skin: 25% chance that magical debuffs do not stick.
Enchant specialization:. +15 in Enchant
Ik ga zo een nieuwe warlock rollen in de expansion
en het is idd wel iets van WTF, maar toch wel logisch als je war3 hebt gespeeld.
En nu weten we ook dat het hyjal van nu dus geen raidinstance meer is, maar de startarea van de wisps die gemuteerd zijn naar eredar.
wat Racials
Eredar racials:
EINDELIJK!!!
World of Warcraft gaat naar het witte doek
Hopelijk wordt het geen flop zoals Dungeons & Dragons.
World of Warcraft gaat naar het witte doek
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Anoniem: 76438
Bijna alle mats bij elkaar, nog geen 20g uit gegeven. Het is voor mn priest alt. Ben er al een tijdje mee bezig, gewoon vragen of je mag needen voor je alt als er een essence dropt. Vaak mag dat wel. Ik moet nog een paar Living Essences, en een paar Essence of Water. Een dik uur met een guildie bezig geweest voor de Rugged Leather/Hides, en binnenkort nog even opzoek naar Larval Acids in EPL. Misschien koop ik ze ook wel, wand zo duur zijn ze niet.ImdaMned schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:53:
[...]
omg, hoe krijgt ie dat voor elkaar? op trollbane gaan ze crafted en al weg voor rond de 300g
Daarna iemand zoeken die hem kan maken.
Lees deze thread op het Tech Forum, en dan heb je al snel in de gaten dat het nog al verschild, en dat mensen er alles behalve tevreden over is. 45 pagina's, 0 blauwe antwoorden.razoon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:34:
Zelf heb ik meestal tussen de 70 en de 100, echter s'avonds kan het oplopen tot 800, BRD/UBRS/LBRS is vaak 1000+, en veel guilds moeten raids cancelen van wege lag en disconnects. En lag spikes van 30 sec die soms zelfs lijden tot een disconnect...
Ik vind die pet toch wel leuker dan 5g.chromeeh schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:39:
Gister 'even' die Orphan quest gedaan... Wat een easy XP + Gold
spoiler:1. Lighthouse in Westfall bezoeken
- terug naar SW

Bovendien, er zijn wel snellere manieren om aan 5g te komen. Dan is zo'n pet gewoon veel leuker =)
Als die racials waar zouden zijn, die 10 sec. mind MC zou wel imba zijn, zeker in PvP. En al helemaal bij de ingang naar BRD/LBRS/UBRS. (maargoed, ben toch allie)Anoniem: 167308 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:47:
Eredar als nieuwe alliance race, zijn al zoveel pics dat het niet meer leuk is.
wat Racials
Eredar racials:
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 10-05-2006 09:10 ]
Anoniem: 134756
ga ermaar vanuit van wel.[b]Lord_Salo schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:48:
Blizzard pakt spellen dan wel grondiger aan dan menig ontwikkelaar, maar of ze ook een fatsoenlijke film kunnen maken, vraag ik me af. Bovendien zijn er na LOTR zo veel van dat soort films uitgekomen dat het moelijk is om nog iets origineels te verzinnen. Volgens mij is elke film, die na een game gemaakt is, gewoon bagger en ik hoef er nooit een te zien. Net als Halo the movie. WTF rot op met die troep: de hoofdpersoon loopt de hele film lang in een metalen pak, zal dus wel geweldig acteerwerk worden.
Laat blizzard nou maar opschieten met the burning crusade en NERF rogues tegenover mages. ^^
Unknown entidity crits you for 1859.
You die.
Your Frostbolt crits RandomRogue for 1859Anoniem: 134756 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:08:
Laat blizzard nou maar opschieten met the burning crusade en NERF rogues tegenover mages. ^^
You die.
Volgens mij gebeurd dat in BG bij mij net zo vaak, oke gewoon 'outdoor pvp' heeft rogue voordeel omdat je het niet verwacht. En volgens mij is Ice Barrier (met 30sec cooldown ipv 2min) ook een beetje bescherming tegen rogues
Anoniem: 76438
Dat heeft niet alleen te maken met 'imba rogues'. Endgame rogues hebben soms wel 2x zoveel AP als een rogue die net 60 is. Bovendien hebben ze daggers met de min-max van swords. het heeft dus meer te maken met imba items.Anoniem: 134756 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:08:
[...]
ga ermaar vanuit van wel.
Blizzard pakt spellen dan wel grondiger aan dan menig ontwikkelaar, maar of ze ook een fatsoenlijke film kunnen maken, vraag ik me af. Bovendien zijn er na LOTR zo veel van dat soort films uitgekomen dat het moelijk is om nog iets origineels te verzinnen. Volgens mij is elke film, die na een game gemaakt is, gewoon bagger en ik hoef er nooit een te zien. Net als Halo the movie. WTF rot op met die troep: de hoofdpersoon loopt de hele film lang in een metalen pak, zal dus wel geweldig acteerwerk worden.
You die.
Wij hebben OT en MT omgekeerd gezet. Dus OT healers staan op broodlord plek.Japser schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:19:
Bij ons staat dps verdeeld langs de MT en OT kanten (uit los duh) waar ze (minimale) healing krijgen van de pala's langs MT en alle healers lans OT kant. De OT kant zou normaal de makkelijkste kant moeten zijn want daar zetten wij ons minst geared priests + 1 goede geared priest die de healer rotatie tussen MT en OT kant op gang brengt in geval van oom (komt nu bijna niet meer voor nu, enkel als we met te veel alt priests gaan)
Wat ook wel een grote hulp kan zijn is de Fire rez buff uit ubrs. Ga gewoon brs binnen met priests + tanks + rogues en Mind control de spellbinders daar en doe ze hun fire rez buff casten.
Gratz met de down btw, de volgende zijn net wat makkelijker tot aan Neffy
[ Voor 4% gewijzigd door dafz0r op 10-05-2006 09:41 ]
Rogues zijn niet imba, we hebben zelfs wat buffs nodig (of bugfixes, ook goed).
We zijn zwaar gear afhankelijk, maar ja... welke class is dat nou niet?
Deze week was echt een goeie week voor mij. Eerst eindelijk Vis'kag gekregen van Onyxia, en nu gisteren Drake Fang Talisman. Super dps boost!
We zijn zwaar gear afhankelijk, maar ja... welke class is dat nou niet?
Deze week was echt een goeie week voor mij. Eerst eindelijk Vis'kag gekregen van Onyxia, en nu gisteren Drake Fang Talisman. Super dps boost!
[ Voor 33% gewijzigd door QuarK op 10-05-2006 09:26 ]
Ziet er zeer ok uit moet ik zeggen...Anoniem: 119856 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:33:
http://img359.imageshack.us/my.php?image=cdbreaker0177ms.jpg T3 - warlock
Iemand met linkjes naar meer pics? Een aantal van die Imageshack linkjes werken niet meer namelijk
Anoniem: 118269
Ik zit nog steeds op xavius maar ik heb toch minder tijd dan ik hoopte...addictive schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 00:34:
[...]
Cuore Scuro. Maar die guild bestaat al niet meer. Te weinig actieve members. Ik ben toen weggegaan, en andere members zijn op een andere realm gaan spelen (en daarna weer van realm geswitcht xD)
Ik zit nu toch bij die soldaten van oranje, maar wil toch voor RISE gaan zodra ik de 40 geraakt heb aangezien jij en Knarf daar zitten die ook bij cuore scuro zaten.
Als dat lukt in ieder geval
mja, ik heb toch een klein probleem met die wisp theorie die ik hoor.
op een van de pics zie je een eredar met een baard, die overigens verdacht veel lijkt op Khadgar.
Daarnaast, een eredar met paladin spul.
Zoals je weet zijn Night elves geen (en dus ook de mogelijke wisps) geen paladins. Nooit geweest, willen ze ook niet.
Nu blijft er ook nog maar een optie over.
Turalyon is die eredar. Ik zou het niet anders kunnen verklaren. Ik zou geen andere racial leader kunnen bedenken dan de 5 heroes die de alliance had bij warcraft 2
Wat ik dus denk is dat de human draenor expedition ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt als de draenei (gemuteerd dus) en dat ze nu eindelijk een weg terug hebben gevonden via een portal die op wonderbaarlijke wijze geopend is na die immense explosie @ hyjal.
EDIT: ik heb wat alternatieve links gevonden naar die imageshack plaatjes.
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/4116772yv.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/4116784fb.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/Eredar2xf.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/img0mq.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/img28oc.jpg
moeten het allemaal doen lijkt me
op een van de pics zie je een eredar met een baard, die overigens verdacht veel lijkt op Khadgar.
Daarnaast, een eredar met paladin spul.
Zoals je weet zijn Night elves geen (en dus ook de mogelijke wisps) geen paladins. Nooit geweest, willen ze ook niet.
Nu blijft er ook nog maar een optie over.
Turalyon is die eredar. Ik zou het niet anders kunnen verklaren. Ik zou geen andere racial leader kunnen bedenken dan de 5 heroes die de alliance had bij warcraft 2
Wat ik dus denk is dat de human draenor expedition ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt als de draenei (gemuteerd dus) en dat ze nu eindelijk een weg terug hebben gevonden via een portal die op wonderbaarlijke wijze geopend is na die immense explosie @ hyjal.
EDIT: ik heb wat alternatieve links gevonden naar die imageshack plaatjes.
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/4116772yv.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/4116784fb.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/Eredar2xf.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/img0mq.jpg
http://home.no.net/andrefa/raid/Race/img28oc.jpg
moeten het allemaal doen lijkt me
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 167308 op 10-05-2006 09:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.