Toon posts:

[XP] iconen van gestarte programma's in taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi mede forum gebruikers,

Kan iemand mij helpen met het feit dat wanneer ik programma's start er geen iconen/buttons meer in mijn taakbalk verschijnen?
Dit heeft tot een paar dagen geleden altijd gewerkt. Ik heb ook de eigenschappen van de taakbalk al enkele malen bekeken en diverse combinaties van vinkjes geprobeerd, zonder succes...
Wie weet hier meer van?

Help!!!

Verwijderd

Wat krijg je nu dan te zien als je een programma opstart? (screenshot zou handig zijn :))

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 10:47 ]

Verwijderd

Je bedoelt programma's zoals msn en azureus (noem maar een paar voorbeelden) naast je klokje of de programma's die geopent zijn naast je start teken? (of naast snelstart)

Verwijderd

Topicstarter
Hi ben ik weer,

Het gaat inderdaad om gewone programma's zoals officetoepassingen enz.
Mijn snelstarticonen staan er nog (links) evenals taalbalk en tijdbalk (rechts).

Hoe kan hier trouwens een screenshot plaatsen?

Thanx!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Beetje dit probleem?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Gewoon even een screenshot maken (knop op je toetsenbord 'print screen of prnt scrn ofzo' )
even in paint of adobe ofzo plakken. Normaal formaat maken, opslaan als jpeg (lijkt me het handigste) en dan even hosten op een site of je ftp'tje.dan kan je hem hier posten tussen de [img]www.jou-url.nl/url.jpg[/img] tags en dan staat die er, je kunt ook gewoon even de url neer zetten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dit is het probleem.
Ik zal de tips van de reply van elevator ff proberen kijken wat er gebeurt.

Thanx!

Verwijderd

Topicstarter
Screenshot gemaakt van mijn bureaublad, dit is alles wat ik kreeg in Photoshop.
In ieder geval mijn taakbalk...

http://img75.imageshack.us/my.php?image=1kopie0ug.jpg

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-03 06:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

en
Hi ben ik weer
voor de volgende keer: tweakers groeten elkaar niet! zie ook de faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad precies hetzelfde als [rml][ XP] Startbalk geeft geen draaiende programmas weer*[/rml]

Even aangenomen dat simpelweg andere balken even uitschakelen (RMB op taakbalk) niets helpt kan je dus doorgaan naar de volgende stap, wat levert de tip van elevator op?

offtopic:
Welkom op GoT trouwens :Y)

Je kan middels de edit knop je reactie aanpassen als je binnen 24 uur iets hebt toe te voegen terwijl nog niemand anders heeft gereageerd. Anders lijt het alsof je het topic weer onder de aandacht wilt schoppen en da's niet netjes t.o.v. de rest van de mensen :p

Edit:
AllSeeyinEye, daar nu meteen in het eerste topic over beginnen is wat overdreven. Hoe dan ook is het niet handig om te wijzen op de regeltjes en ze dan niet zelf te volgen door geen gebruik te maken van TR :+

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 02-05-2006 11:21 . Reden: ASE ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een hele domme opmerking....
Gewoon systeemherstel een paar dagen teruggezet, probleem opgelost!!!

Ik heb de tips van elevator niet hoeven te testen, dus kan ik (nog) niet oordelen.
Pagina: 1