Toon posts:

[XP] Startbalk geeft geen draaiende programmas weer*

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb sinds vanochtend een probleem met mijn startbalk; ik zie de knoppen van de programma's die aanstaan niet meer.
Opnieuw opstarten hielp niet en bij de taakbalk instellingen stond ook niks fout.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe het verholpen kan worden?
bvd

Zo ziet het er nu uit, het ligt niet aan de shortcuts.

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/1391/foutstartbalk0fe.th.jpg

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Je hebt een enorme rij icoontjes bij "quick launch" staan en daarnaast ook nog een taalbalk aanstaan, het lijkt dus alsof er geen ruimte is om je programma's in te tonen. Je moet dus de beschikbare ruimte wat vergroten, sleep de verticale balk naast "NL" naar links, zodat die kleine icoontjes wat opeengepakt staan. Dan zou er ruimte moeten zijn om de knoppen te zien.
Je kan ook die hele lap quick-launch weghalen via werkbalen -> quick launch uitvinken.
Overigens best een beginnersprobleempje.. ;)

P.S. Fijn gepimpte FF! :)

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

Verwijderd

Topicstarter
FF? :P
Trouwens, dat was het niet.. Ik heb dat ook al lang geprobeerd maar het lijkt erop of de balk voor de lopende progs gewoon weg is (heb ik misschien per ongeluk gedelete:P) Is er een manier om die terug te krijgen?

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
maak je startbalk eens maximaal door die volledig naar boven te schuiven totdat ie niet verder kan. Misschien komen je knoppen dan wel terug.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je startbalk verwijderen kan niet (gelukkig :P ) - ga eens aan de slag met de registry editor en wis (na een volledige systeembackup enzo) eens:

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StuckRects2\
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StreamMRU\
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Streams\Desktop\

en

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\

? :)