Het gebeurt steeds vaker dat er slechte games uit komen, ik bedoel bugs zullen er altijd zijn, maar er komen zelfs spellen uit die gewoon niet werken, bugs die na maanden nog niet gefixed zijn, dat soort muk, patches die meer kwaad dan goed doen, en zeker met die extra expansions en booster packs waar ze aan verdienen zou je toch zeggen dat ze wel wat geld hebben om fatsoenlijk patches te maken of niet ?
En een petitie heeft echt geen zin tenzij je met duizenden gamers komt (en dan bedoel ik dus ehct heel veel, a la 100.000 etc) voordat je serieus genomen wordt, daarbij hebben ze hun geld al binnen.
EA moet in zijn geheel aangepakt worden, omdat ze NOGAL arrogant zijn, en het nog kunnen flikken ook.
Ik denk dat er in het algemeen iets moet veranderen in de industrie, maar ja, money rules.
Persoonlijk heb ik gelukkig nog helemaal geen last van bugs gehad, zelden tot nooit een crah of wat dan ook.
Ik hoop dan ook dat EA na de volgende boosterpack een uber patch gaat uitbrengen om veel te fixen, want het gaat zo niet beter, content is leuk, bug vrij zijn ook, dit gaat ze toch mensen/klanten kosten.
Voorlopig speel ik nog lekker door, zonder boosters, dan moeten ze eerst wat verbeteren voordat ik er nog meer geld in ga pompen.
[
Voor 28% gewijzigd door
gabiballetje op 24-05-2006 10:36
]