Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXXV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bf2enforcer
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 03-10-2006
zo heb ik ook zo een nare server le-clan (i3d server) gebannned omdat ik steeds beter was in aircombat dan de admin in zijn bommenwerper, btw speel nu met 4 man wakeairshow op
62.163.111.219
mod download hier
http://nl.files.i3d.nl///...aps//BF2C_WakeAirshow.exe

Voor degene die het interresseerd, ik heb wat gemeten en een bf2 sessie verbruikt zo'n 5 tot 6 kilobyte per seconde dus met 1 mbit upload kan men ca. 20 mensen tegelijk op de server hebben.

bf2enforcer wijzigde deze reactie 22-05-2006 02:23 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote: AliasJay
all i care about is k/d ..at the end of the day i want 10 times as many kills as deaths ..but with a cheater or five in every server ..there goes that
Deze gast ziet ze ook vliegen zeg, maar gelukkig is hij geband op TBF
komt hij met een statemant dat hij 22 cheaters had gevonden in 5 uur 8)7
--------
Gister avond had je zo ventje die me heletijd zat te kickvoten zeg, zo irrietant was dat. Dit
was op de PTG server map: sharqi

Dus ik wacht tot die apc voorbij was gegaan, ga ik met een humvee naar hun spawnplaats van hun apc, rijd ik eerst een gastje over. Kom ik daarna hun basis. zit er zo gast in de AA. ook weer een kill
loopt er ook nog een onvermoede sniper. :>
dus dat gaat nog is 2x door, maar zie ik ineens een vodnik achter een vodnik staan.
dus ik pak die vodnik die er acherstaat, huppa 10 kills

En maar zeiken die gast maar wel te lui om even een AT kit te pakken. en die vodnik ervoor afteschieten en daarna mij, daarna was ik redelijk de lul om al de vuurpower werd op mij geconcetreerd.

Ik hou continu 3/4 man bezig 3 minuten lang, komen eindelijk de hulp troepen wordt ik een nauw hoekje gedreven door een ATér, wordt ik weer geteamkild :X

Omdat er toevallig een mannetje, 2 meter naast van me stond, gooit die gast een nade :X
En daar krijg nou echt zo hekel aan want eergister was het 3 achter elkaar gebeurd op strike at karkand, en 3x in een vuurgevecht :(

Baserapist >:) wat hou ik toch van non-rules servers.
Maar kom op zeg als 3/4 man niet lukt om 1 persoon uit te schakelen in je eigen basis O-)
is het echt niet mijn fout.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
bvk schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:49:
Waar ik me ook nog steeds over verbaas is dat gasten rustig in de gunner positie blijven zitten in je tank als je een vlag overneemt. En dan heb ik het niet over een beginnend soldaat, maar over Gunnery sergeants en hoger....

Dan zou je toch écht ondertussen wel moeten weten dat er uitgaan en meecappen een stuk sneller gaat??????
heb je je wel eens gerealiseerd dat een gunner die AT mennekes afschiet soms nuttigers kan zijn dat de vlag net iets sneller cappen? meestal blijf ik in zo'n geval ook in de tank om precies die reden. Zodra de vlag grijs wordt stap ik meestal uit, omdat er dan toch wat minder grut om je heen kan spawnen....

ook dikke frustratie trouwens is het volgende:
vijandig armor en geen eigen armor in de buurt. Geen zin om te AT-en (bijv omdat de rest van je team het ook niet doet en in je eentje leg je het af tegen een tank/apc) dus maar als specops spawnen. Vrolijk C4 om een jeepje plakken. 2 mogelijkheden
1. Een teammate stap in je jeepje en rijdt weg (met jouw c4 op de voorkant, lekker handig)
2. Een teammate stap bij jouw in je jeepje ondanks dat je 100 x "bail out" roept en nog eens ergens parkeert om je intensie volledig uit te typen

in het 1ste geval druk ik meestal gelijk maar op de rode knop, in het 2de geval doe ik alsnog een poging het kreng tegen een tank te parkeren voordat ik op de knop druk. Gevolg is een TK en een punish, maar dat soort mensen is zooooo vermoeiend dat me dat dan even niet boeit :O

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 21:13

GurbY{nl}

GurbY{nl}

En wat vinden we van een tank op Karkand die continue het spawnpunt (daar bij de arti van de US) onder vuur blijft nemen? Dus als je over de heuvel heen komt, ROS, weer omgelegd? Of dezelfde tank die in de lange straat de dwarsstraatjes (waar je vaak spawnd) blijft beknallen? Lame?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
rac-on schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:06:
[...]

heb je je wel eens gerealiseerd dat een gunner die AT mennekes afschiet soms nuttigers kan zijn dat de vlag net iets sneller cappen? meestal blijf ik in zo'n geval ook in de tank om precies die reden. Zodra de vlag grijs wordt stap ik meestal uit, omdat er dan toch wat minder grut om je heen kan spawnen....

ook dikke frustratie trouwens is het volgende:
vijandig armor en geen eigen armor in de buurt. Geen zin om te AT-en (bijv omdat de rest van je team het ook niet doet en in je eentje leg je het af tegen een tank/apc) dus maar als specops spawnen. Vrolijk C4 om een jeepje plakken. 2 mogelijkheden
1. Een teammate stap in je jeepje en rijdt weg (met jouw c4 op de voorkant, lekker handig)
2. Een teammate stap bij jouw in je jeepje ondanks dat je 100 x "bail out" roept en nog eens ergens parkeert om je intensie volledig uit te typen

in het 1ste geval druk ik meestal gelijk maar op de rode knop, in het 2de geval doe ik alsnog een poging het kreng tegen een tank te parkeren voordat ik op de knop druk. Gevolg is een TK en een punish, maar dat soort mensen is zooooo vermoeiend dat me dat dan even niet boeit :O
realiseer je wel dat een gunner meestal geen grut raakt als de tank beweegt met zijn koepel.
want meeste tankers draaien toch echt wel hun koepel als dat rooie tekentje zien/hooren

iedergeval de gunners die ik heb gehad raken bijna nooit iets behalve als ik stil sta

Ace Lightning wijzigde deze reactie 22-05-2006 08:23 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
gyedema schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:20:
En wat vinden we van een tank op Karkand die continue het spawnpunt (daar bij de arti van de US) onder vuur blijft nemen? Dus als je over de heuvel heen komt, ROS, weer omgelegd? Of dezelfde tank die in de lange straat de dwarsstraatjes (waar je vaak spawnd) blijft beknallen? Lame?
ze kunnen altijd nog ergens anders spawnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
gyedema schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:20:
In geval van US zou ik lekker als AT'er spawnen, muurtje geeft genoeg dekking en als er nog 1 iemand komt helpen als AT'er of de TOW bemant dan is die tank zo weg!

Compassion will be your downfall!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
Cyclonus schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:40:
[...]

In geval van US zou ik lekker als AT'er spawnen, muurtje geeft genoeg dekking en als er nog 1 iemand komt helpen als AT'er of de TOW bemant dan is die tank zo weg!
idd, US is wat dat betreft dik in het voordeel op Karkand. Zowiezo hebben ze een APC extra en vanuit het spawnpoint heb je de MEC tank echt zo omgelegd. Wat ik veel storender vind is het base-/spawn rapen wat USMC daar vroeg of laat _altijd_ gaat met armor bij het eerste spampoint. Redelijk frustrerend, zeker omdat 90% van het MEC team doorgaans niet door heeft dat als je bij het 2de spawmpoint spawmt, je dat armor zo kapot hebt.

Zowiezo een echte rape map, karkand, bij de eerste 3 spawmpoints zijn simpelweg te veel punten waarvandaan je kan rapen als USMC. Je moet als MEC zijnde toch een best team hebben wil je daar wat tegen doen

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
rac-on schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:48:
[...]

idd, US is wat dat betreft dik in het voordeel op Karkand. Zowiezo hebben ze een APC extra en vanuit het spawnpoint heb je de MEC tank echt zo omgelegd. Wat ik veel storender vind is het base-/spawn rapen wat USMC daar vroeg of laat _altijd_ gaat met armor bij het eerste spampoint. Redelijk frustrerend, zeker omdat 90% van het MEC team doorgaans niet door heeft dat als je bij het 2de spawmpoint spawmt, je dat armor zo kapot hebt.

Zowiezo een echte rape map, karkand, bij de eerste 3 spawmpoints zijn simpelweg te veel punten waarvandaan je kan rapen als USMC. Je moet als MEC zijnde toch een best team hebben wil je daar wat tegen doen
Ik snap ook niet echt over dat spawnrape gedoe hoor. spawn gewoon ergens anders want 100 Meter veder heb je ook een vlag bij square
en loop 50 meter en pak die apc of tank aan die zit te knallen. want als mensen nou AT zouden spwanen zou het niet zo rape fesitval zijn voor de armor guys.

tegenwoordig wordt er naar het woordje spawnrapen veel te snel uit het woordenboek gepakt.
ipv van iets te ondernemen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sethchaos47
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-06-2006
quote:
Ace Lightning schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:57:
[...]

Ik snap ook niet echt over dat spawnrape gedoe hoor. spawn gewoon ergens anders want 100 Meter veder heb je ook een vlag bij square
en loop 50 meter en pak die apc of tank aan die zit te knallen. want als mensen nou AT zouden spwanen zou het niet zo rape fesitval zijn voor de armor guys.

tegenwoordig wordt er naar het woordje spawnrapen veel te snel uit het woordenboek gepakt.
Dat is heel simpel te verklaren. Veel mensen kunnen niet winnen met de al bestaande regels en raken hierdoor gefrustreerd. Dus verzinnen ze er zelf regeltjes bij om hun eigen beperkingen maar niet te hoeven erkennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2017
quote:
[...]

gister ook op een server gezeten, waarbij iedereen maar bij hotel bleef spawnen...........makkelijke kills dus voor de tank/apc's van US.

Ook niemand die de apc's of tank van MEC gebruikte, dus nam ik die taak maar op me :P. Maak ik een aantal kills achter elkaar met de tank, wordt gekilled, pak weer de tank..........maak weer kills. Word ik uitgemaakt voor tank-whore :/. Die dingen staan er toch voor om kills te maken? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-12-2018
quote:
[...]
Ben ik met je eens. Gisteren zat ik met een maat van me Gulf of Oman te spelen op een franse server. Nu werden we als amerikanen zijnde de hele tijd gebombardeerd en na elke spawn konden we weer bommen vangen. Dus we besloten eens wat aan de gasten te doen in de jets. Eenmaal er c4 op de airstrip lag was het wachten geblazen. Toen de eerste van de 2 fransozen verschrikt merkte dat we hem hadden gedood met C4 werd er meteen geroepen: " je voudrais de baserapers une kick", zoiets in ieder geval. Toen ook hun heli en de andere jet eraan hadden geloofd werden we zonder waarschuwing gekickt :?

Erg jammer, want ik vond dat we tactisch aan het spelen waren en dat we niet zaten te etteren.

PassieWassie wijzigde deze reactie 22-05-2006 09:59 (5%)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
quote:
thabazzman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:56:
[...]

Eenmaal er c4 op de airstrip lag was het wachten geblazen. Toen de eerste van de 2 fransozen verschrikt merkte dat we hem hadden gedood met C4 werd er meteen geroepen: " je voudrais de baserapers une kick", zoiets in ieder geval. Toen ook hun heli en de andere jet eraan hadden geloofd werden we zonder waarschuwing gekickt :?
Ik vind m geniaal, kende C4-op-landingsbaan nog niet. Dus je plantte de vijandelijke homebase vol met C4 om hun reloadende vliegschroot op te blazen? Dat is toch geen baserapen? Je maakt niks stuk aan de basis, wat als spec-ops zelfs mag.

Als ik een server had en admin was en zo opgeblazen zou worden, zou ik in plaats van kicken de server even freezen om mijn complimenten te geven _/-\o_

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:38

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

100% Vaag ventje tegengekomen gisteren =>

Eindelijk een jet weten te bemachtigen en redelijk lang in de lucht weten te blijven plus het feit dat het bomben eindelijk een keer meewerkte :*)
Gevolg was dat ik een ventje 3/4 keer achter elkaar had gekillt dus begint die gozer opeens :
"Hou eens op met baserapen" (Ik had niet 1 schot gelost \o/ )
"Goh jij bent echt zo'n vliegtuig nerd he die helemaal niks kan als infantry !!??"

Wat die gozer niet doorhad is het feit dat die me een compliment gaf, want ik en vliegen is 3 keer niks. Heb hem er maar gelijk voor bedankt :+
quote:
Rinaldo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:23:
Ik vind m geniaal, kende C4-op-landingsbaan nog niet. Dus je plantte de vijandelijke homebase vol met C4 om hun reloadende vliegschroot op te blazen? Dat is toch geen baserapen? Je maakt niks stuk aan de basis, wat als spec-ops zelfs mag.

Als ik een server had en admin was en zo opgeblazen zou worden, zou ik in plaats van kicken de server even freezen om mijn complimenten te geven _/-\o_
Gisteren als opstijgend vliegtuig meegemaakt, maar mijn bommen waren al onderweg dus we waren beiden dood :+
Daarna was die weg sinds alles kapot was en hij er niks te zoeken had + baserapen niet mocht.

nero355 wijzigde deze reactie 22-05-2006 10:30 (52%)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PassieWassie
quote:
Rinaldo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:23:
[...]
Ik geloof dat je met 3 C4 pakketjes een vliegtuig op een afstand van 15 meter nog kan neerhalen. Vaak zijn ze bij de reload al wat beschadigd door AA's waardoor het nog wat makkelijker wordt ! Het mooie bij Gulf of Oman is dat je je gelijk weer kunt verstoppen achter de muurtjes rond hun airstrip. Mocht er dan toch iemand achter het muurtje komen kijken, dan kun je die vrij snel omleggen als Spec-ops.

Het is geen baserapen in mijn ogen, maar die fransozen vonden het blijkbaar niet zo grappig als wij ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoZ20
quote:
thabazzman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:31:
[...]

Ik geloof dat je met 3 C4 pakketjes een vliegtuig op een afstand van 15 meter nog kan neerhalen. Vaak zijn ze bij de reload al wat beschadigd door AA's waardoor het nog wat makkelijker wordt ! Het mooie bij Gulf of Oman is dat je je gelijk weer kunt verstoppen achter de muurtjes rond hun airstrip. Mocht er dan toch iemand achter het muurtje komen kijken, dan kun je die vrij snel omleggen als Spec-ops.

Het is geen baserapen in mijn ogen, maar die fransozen vonden het blijkbaar niet zo grappig als wij ..
hmm heb die ook wel eens geprobeerd, maar dan met vliegtuigen die op gingen stijgen. Die bleven helaas wel leven. Kan ook zijn dat ik te vroeg op de knop drukte natuurlijk :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-09 19:13

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

quote:
MarcoZ20 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:47:
[...]

hmm heb die ook wel eens geprobeerd, maar dan met vliegtuigen die op gingen stijgen. Die bleven helaas wel leven. Kan ook zijn dat ik te vroeg op de knop drukte natuurlijk :p
moeilijk doen allemaal :P. Men neme een SRAW en voila plane kaduuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoZ20
quote:
Twix schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:31:
[...]
moeilijk doen allemaal :P. Men neme een SRAW en voila plane kaduuk.
met SRAW blaas je zo lastig de commander goodies op ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-07 09:33
Ik zie regelmatig in beeld komen dat er een kickvote gestart is van de ene speler naar een andere. Dat is wel leuk, maar ik heb er 9/10 niks aan. Ik volg al helemaal niet, wie wie killed dus ik zie dan ook 2namen die mij niks zeggen. Hoe moet ik nu weten wie er dan gelijk heeft? en of dus de kick terecht of onterecht is? meestal laat ik het ding maar gewoon lopen maar vind het maar vervelend. Weer 2 extra regels tekst erbij. Ik wil gewoon niet voten :/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exar_Kun
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 03-08-2006
De commandergoods zijn alleen kaput te maken met c4 toch?
Is dat niet vreemd, ik bedoel als ik er met een tank op een radar-instelling schiet dan moet dat toch iets doen lijkt me :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bluepanther
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-01-2017
quote:
Exar_Kun schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:11:
Is dat niet vreemd, ik bedoel als ik er met een tank op een radar-instelling schiet dan moet dat toch iets doen lijkt me :)
In reallife ja... maarja tis een spellie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 10-10 14:42
Dit is gewoon trollen, en daar doen we hier niet aan.

Terr wijzigde deze reactie 22-05-2006 16:11 (84%)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
nero355 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:26:
100% Vaag ventje tegengekomen gisteren =>

Eindelijk een jet weten te bemachtigen en redelijk lang in de lucht weten te blijven plus het feit dat het bomben eindelijk een keer meewerkte :*)
Gevolg was dat ik een ventje 3/4 keer achter elkaar had gekillt dus begint die gozer opeens :
"Hou eens op met baserapen" (Ik had niet 1 schot gelost \o/ )
"Goh jij bent echt zo'n vliegtuig nerd he die helemaal niks kan als infantry !!??"

Wat die gozer niet doorhad is het feit dat die me een compliment gaf, want ik en vliegen is 3 keer niks. Heb hem er maar gelijk voor bedankt :+
[...]

Gisteren als opstijgend vliegtuig meegemaakt, maar mijn bommen waren al onderweg dus we waren beiden dood :+
Daarna was die weg sinds alles kapot was en hij er niks te zoeken had + baserapen niet mocht.
Ik vind dat altijd een trieste opmerking...altijd van die mensen die janken dat ze gekilled worden door een jet...altijd roepen dan je als infantery niets kan en dat je het op de grond maar eens moet komen proberen. Ik reageer dan meestal dat zij het maar eens in de lucht moeten proberen...of iets van ¨don´t make me come down there!¨ ;) En ze dan nog pwnen op de grond...

Of laatst werd ik nog voor statpadder uitgemaakt omdat ik op 30-4 stond ofzo...hij had schijnbaar niet door dat ik in een jet zat O-)

Voor de mensen die gister mee hebben gespeeld in de match tegen DH...ik heb het, ondanks dat we dik ingemaakt zijn, toch reuze naar mn zin gehad. Ik vond het alleen jammer dat er mensen bij zaten die dan zo oneervol moesten patsen dat ze zo makkelijk over ons heen liepen. De jongens uit mijn clan (GPI), die DH hielpen, spelen namelijk bijna nooit BF2. K vond het wel weer lachen om achteraf te horen dat jullie 4 man op mij persoonlijk hadden gezet. K vond het al niet zo lekker gaan..maar nu snap ik waarom _/-\o_

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 22-05-2006 12:30 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
Aap schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:46:
Ik zie regelmatig in beeld komen dat er een kickvote gestart is van de ene speler naar een andere. Dat is wel leuk, maar ik heb er 9/10 niks aan. Ik volg al helemaal niet, wie wie killed dus ik zie dan ook 2namen die mij niks zeggen. Hoe moet ik nu weten wie er dan gelijk heeft? en of dus de kick terecht of onterecht is? meestal laat ik het ding maar gewoon lopen maar vind het maar vervelend. Weer 2 extra regels tekst erbij. Ik wil gewoon niet voten :/
bekijk gewoon hun scores. als die gast een kickvote start tegen een gast met een hoge score dan hem, niet kicken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PassieWassie
quote:
Mijn god, doet me aan die gekke duitser denken :+ Zielig hoor ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:14

Shabbaman

Got love?

quote:
bvk schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:49:
Waar ik me ook nog steeds over verbaas is dat gasten rustig in de gunner positie blijven zitten in je tank als je een vlag overneemt. En dan heb ik het niet over een beginnend soldaat, maar over Gunnery sergeants en hoger....

Dan zou je toch écht ondertussen wel moeten weten dat er uitgaan en meecappen een stuk sneller gaat??????
Wees blij dat je een gunner hebt die je achterkant dekt terwijl jij puntjes krijgt. De meeste gunners gebruiken je als taxi en springen er uit als je ze nodig hebt. Eigenlijk zou je in je tank afstand moeten nemen om de boel te dekken, terwijl je gunner de vlag pakt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355

nero355

quote:
Shabbaman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:28:
Wees blij dat je een gunner hebt die je achterkant dekt terwijl jij puntjes krijgt. De meeste gunners gebruiken je als taxi en springen er uit als je ze nodig hebt. Eigenlijk zou je in je tank afstand moeten nemen om de boel te dekken, terwijl je gunner de vlag pakt.
BF2 online heeft een hoop "Eigenlijks" erin zitten. Voorbeeldje =>

Eigenlijkhey die had je niet verwacht he zou ik nooit ever niet in mijn choppertje een vlag moeten cappen samen met mijn gunner, maar ach als er geen infantry mee komt helpen met cappen, terwijl wij de omgeving voor ze bewaken dan moet ik het helaas wel doen, want ik wil wel dat mijn team wint natuurlijk :P

Zo zijn er wel meer dingen te bedenken ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

quote:
Niet alleen met een Tank zie ik dat en ervaar ik dat. met een helo idem. Ben jij pilot heb je een gunner bij je en die gast blijft er ook inzitten terwijl je al geland bent en BAIL OUT zegt?

blijkbaar heeft die gast niet door dat je je vlag dan 1x zo snel gecapt hebt. Eigenlijk moeten ze gewoon weer die vorige optie erin gooien. Dat is als je met meerdere personen in een tank, helo, buggy of wat dan ook zit je sneller een vlag kan pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
quote phoenix>>>>>

Voor de mensen die gister mee hebben gespeeld in de match tegen DH...ik heb het, ondanks dat we dik ingemaakt zijn, toch reuze naar mn zin gehad. Ik vond het alleen jammer dat er mensen bij zaten die dan zo oneervol moesten patsen dat ze zo makkelijk over ons heen liepen. De jongens uit mijn clan (GPI), die DH hielpen, spelen namelijk bijna nooit BF2. K vond het wel weer lachen om achteraf te horen dat jullie 4 man op mij persoonlijk hadden gezet. K vond het al niet zo lekker gaan..maar nu snap ik waarom

Eeeh, je post dit op het verkeerde forum. zie http://www.hut-gaming.nl

HuT is al een tijdje zijn eigen weg gegaan en heeft niets meer met GoT van doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Twix schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:57:
[...]

Niet alleen met een Tank zie ik dat en ervaar ik dat. met een helo idem. Ben jij pilot heb je een gunner bij je en die gast blijft er ook inzitten terwijl je al geland bent en BAIL OUT zegt?

blijkbaar heeft die gast niet door dat je je vlag dan 1x zo snel gecapt hebt. Eigenlijk moeten ze gewoon weer die vorige optie erin gooien. Dat is als je met meerdere personen in een tank, helo, buggy of wat dan ook zit je sneller een vlag kan pakken.
vlag cappen met heli is niet slim imho, als dan ook nog je gunner eruit gaat ben je wel een heel erg makkelijk doeltwit voor AT'ers. Beter aan de grond troepen overlaten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 21:13

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja klopt; vlag cappen met heli doe ik/doen wij normaal ook nooit. Maar als je dan ECHT ergens in the middle of hurrentruttenveen staat en er is geen nmi te bekennen, en uiteindelijk besluit je het dan TOCH maar te doen, is het wel handig dat de gunner eruit springt om het proces een ietsie te versnellen. Dat dan weer wel....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

quote:
nero355 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:41:Eigenlijkhey die had je niet verwacht he...
rofl

Tsja, eigenlijk mis ik naast "negative" en "bail out" gewoon de optie "wtf are you doing". Maar er is natuurlijk nooit slechts 1 waarheid/wijsheid in bf2, enkel halve.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08-10 15:17
quote:
Shabbaman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:34:
[...]

rofl

Tsja, eigenlijk mis ik naast "negative" en "bail out" gewoon de optie "wtf are you doing". Maar er is natuurlijk nooit slechts 1 waarheid/wijsheid in bf2, enkel halve.
Om op ongeveer hetzelfde door te gaan.

Allemaal leuk en aardig om een "buddy" bovenop je tank hebben.

Tijdje geleden had ik dit (eigenlijk soortgelijk al 2x meegemaakt, op Zatar en Oman);
Ik was engineer en een beetje aan het knallen in een tank.
Ik kreeg dus iemand in m'n squad (was squad leader in m'n 1'tje) die de gunner positie inneemt.
De battle met de vijandelijke tank eindigt met de tegenstander die voortijdig uit z'n nog niet ontplofte tank stapt. Ik pof het ventje weg en begin de tank te repairen.
Je zou denk,... nu trekken we verder met 2 tanks,... wat doet de nerd, komt weer bovenin zitten, en nu staat m'n originele tank dus leeg naast ons (geen verdere friendly's in de buurt). Dus ik stap uit en ga weer in m'n eerste tank,.... stapt de dude ook weer in m'n tank... }:O
Na meerdere malen "bail out" en over de mic geschreeuwd te hebben, ben ik wat afgeleid en zie ik tot m'n schrik dat de vijand de tank weer heeft ingenomen, en moest het onderspit delven......pff frustrerend... O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhoeniXProjects
quote:
Shabbaman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:34:
[...]

rofl

Of een handige misschien..."repairs here" oid...soms zie ik een kapotte tank ofzo en dan wil ik m best ff fixen...maar meestal blijven ze maar van me af rijden...heel frustrerend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-10 11:04

JohnD

Bernd

gewoon een manier om aan te geven welke klasse je speelt zoals met RTCW:ET zou wel handig zijn

wil je iemand healen/ammo geven rent hij weg.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cwt
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-07-2009
Kan iemand mij vertellen wat er met de Basic Air Defense badge is gebeurd? Hij is op bf2s uit mijn stats verdwenen en met wat ik het afgelopen weekend heb gespeeld moet ik m 5 maal opnieuw hebben verdiend.

Is de badge afgeschaft?

Hattrick: Thorgal Eagles IV.37 Maplestory: EMS, Amsterdam, L10x Fire

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:00

BlaTieBla

Blake Returns

quote:
Exar_Kun schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:11:
De UAV trailer geeft het op bij circa 38 granaten of 36 hits van een tank. Dus niet alleen C4 (proefondervindelijk vastgesteld).
Kans dat je toevallig ongeveer 40 granaten op zak heb is vrij klein, dus in de praktijk werkt alleen C4.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-09 20:52
Hoi,

Ik ben van plan BF2 aan te schaffen. Maar om er nu 50 euro voor neer te legge zie ik niet zitte als ik zie dat deluxe er is. Ik kan geen enkele shop vinden waar BF2 goedkoper te vinden is. Dus had ik dan graag de deluxe gehad zodat er dan meteen Specials Ops bij zit... Maar als ik bij verschillende shops kijk zie ik dat bij sommige shops hij uit is en sommige niet. Verschillende data zie ik. Weet iemand een shop waar ik nu BF2 goedkoop kan krijgen(+-30 euro) of waar ik BF2 deluxe kan krijgen voor een normale prijs?(+-50 euro)

Alvast bedankt!
Joey

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Modbreak:
En klagen doe je maar fijn via de mail ;)

Crash wijzigde deze reactie 22-05-2006 17:57 (82%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoZ20
quote:
BlaTieBla schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:39:
[...]

De UAV trailer geeft het op bij circa 38 granaten of 36 hits van een tank. Dus niet alleen C4 (proefondervindelijk vastgesteld).
Kans dat je toevallig ongeveer 40 granaten op zak heb is vrij klein, dus in de praktijk werkt alleen C4.
wel apart dat de handgranaat ongeveer even veel damage toebrengt als de tank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
[...]

Tsja, misschien kijk ik er verkeerd tegenaan hoor, dat kan ook. Maar ik kan de koepel vrij snel ronddraaien en dus mezelf verdedigen, plus dat ik de tank het liefst tegen een schutting ofzo parkeer waardoor ik minder kanten in de gaten hoef te houden.

En ik ben zelf gewend om als engineer te spawnen om te proberen met de tankbestuurder echt een team te vormen als ik zelf als gunner ga. Dus bij elke vlag eruit om te gelijkertijd te vlagcappen en meteen te repareren indien nodig. Werkt voor mij het beste in ieder geval.... ;)

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhoeniXProjects
quote:
BlaTieBla schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:39:
[...]

Of een stuk of 4 TV guided missiles erop! Of 1 Laserguided...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:41
quote:
PhoeniXProjects schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:10:
[...]

Of een stuk of 4 TV guided missiles erop! Of 1 Laserguided...
Of 4 bommen... O-)

The absence of evidence is not the evidence of absence.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Voor wie geinteresseert is: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/viewer/browser/0

kun je nu ook op oude potd's stemmen mocht je dat nog niet gedaan hebben, layout van de rest van de site doe ik in de toekomst wel weer (het werkt nu allemaal tenminste als het goed is) ben er nu ff zat van :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
Jokuh schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:44:
Hoi,

Ik ben van plan BF2 aan te schaffen. Maar om er nu 50 euro voor neer te legge zie ik niet zitte als ik zie dat deluxe er is. Ik kan geen enkele shop vinden waar BF2 goedkoper te vinden is. Dus had ik dan graag de deluxe gehad zodat er dan meteen Specials Ops bij zit... Maar als ik bij verschillende shops kijk zie ik dat bij sommige shops hij uit is en sommige niet. Verschillende data zie ik. Weet iemand een shop waar ik nu BF2 goedkoop kan krijgen(+-30 euro) of waar ik BF2 deluxe kan krijgen voor een normale prijs?(+-50 euro)

Alvast bedankt!
Joey
Inderdaad niet voor 50 euro kopen.
Het spel is het niet waard.
Ik zou op het moment overigens helemaal geen BF2 kopen.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ole_ole
  • Laatst online: 17-07-2008
Kunnen we hieruit concluderen dat de patch morgen komt
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=7533

E6850 - Asus P5k - Corsair Twin6400 CL4 2GB - 8800 GTX 768 OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 10-09 20:52
quote:
lenny_z schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:33:
[...]

Inderdaad niet voor 50 euro kopen.
Het spel is het niet waard.
Ik zou op het moment overigens helemaal geen BF2 kopen.
Ik wil m wel kope voor 50 euro maar dan moet het wel deluxe zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
Duimen maar ...

*sterk het gevoel dat Damorpheus in het vuistje zit te lachen* :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:04
* DaMorpheus lacht sinds donderdag niet meer :/

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:51:
* DaMorpheus lacht sinds donderdag niet meer :/
Doe nou niet zo mysterieus en vertel het eens ;)

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-10 11:37
Accountserver plat? Patch zal er wel aankomen vannacht.

PSN: Stensie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14-10 15:36
Wordt nu vanalles geupdate ofzo?

Telkens als er een ronde voorbij is en er wordt een nieuwe ronde geladen dan raken 3/4 van alle spelers disconnected.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:10
Nah.. ik ging net zo lekker.... nieuwe ronde... pats! Punk Buster server not responding..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-10 17:19
Wil even PRMMen.... 2 reboots later lees ik dit topic :+
Geweldig geregeld allemaal weer :+
Morgenochtend de eerste gelekte patches...
Morgenavond de release.....
:O Saai....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 19:36
Dit hoort niet in Spielerij, maar in de Huiskamer.

Terr wijzigde deze reactie 22-05-2006 23:49 (84%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webwiper
quote:
Rinaldo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:59:
[...]

Doe nou niet zo mysterieus en vertel het eens ;)
Vind ik ook ... je voorziet ons van dé voedingsbodem bij uitstek om massaal relletjes te laten ontketenen, zijnde onwetendheid 8) :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
Accountserver werkt btw weer :)
Playercount ging van 6000 naar 2000 en gaat nu weer omhoog B)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

GAMESPY: Error bij het inloggen. Server not available?

na 2 keer proberen kwam ik er wel op. Dinsdag(nacht) patch dag :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 14-08 21:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Zijn er weer nieuwe tools op de markt waar ik geen weet van heb?
Vanavond een dubbele punish gekregen binnen 2 nanoseconden...
Ik log vanavond aan op de Deense Crash & Burn server, kom ergens in een kampje (als medic), wordt tot 2x toe aangereden door een teamlid in een jeep, vervolgens zelfs doodgereden en IK krijg team vehicle damge + 2x teamkill + 2x punish op mijn naam :( WTF ?
Daar begin je dan lekker mee :r

Ik vroeg overigens eens voor de lol op een andere server aan iemand welke cheat dat hij gebruikte (omdat ie met zijn wapen beter en zuiverder schoot dan ik met de 2e upgrade van de sniper).
Hij antwoorde heel vrolijk 'Aimbot'.
Google gaf genoeg hits terug... nu vraag ik mij af of dit bull-shit is of niet.
Ikzelf zal mij nooit verlagen tot een dergelijke lamzakkerij... maar ik verwonder mij soms (lees: vaak) over de schietkunsten van anderen (en dan vermoed ik al snel cheating), hoewel het natuurlijk gewoon ADHD-kindjes, aan de speed met een beest van een pc kunnen zijn :P

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) OpelOmegaPortal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-10 12:44

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

quote:
MetalRush schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:15:
Zijn er weer nieuwe tools op de markt waar ik geen weet van heb?
yadayadayada, hoewel het natuurlijk gewoon ADHD-kindjes, aan de speed met een beest van een pc kunnen zijn :P
of je zuigt zelf apekonten, en mogen je skills zelf opgevijzeld worden :>
keep going, or die trying... zodra je aanlegt schiet, en schrikt van de kill die je (per ongeluk :?) maakt, dan weet je dat je op de goede weg bent.. ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-10 17:19
Ik wacht nog steeds op de leaks....
Ze zullen zo wel komen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
Gisteravond gamespy plat, dat zou kunnen wijzen op updates ivm patch, maar ja de mensen die het echt weten mogen het niet zeggen volgens mij! :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ole_ole
  • Laatst online: 17-07-2008

E6850 - Asus P5k - Corsair Twin6400 CL4 2GB - 8800 GTX 768 OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
sain onez schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:50:
[...]

of je zuigt zelf apekonten, en mogen je skills zelf opgevijzeld worden :>
keep going, or die trying... zodra je aanlegt schiet, en schrikt van de kill die je (per ongeluk :?) maakt, dan weet je dat je op de goede weg bent.. ;)
:P ik raad hem eerste ook aan. messchien wat minder in ee tank zitten. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Cyclonus schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 07:27:
Gisteravond gamespy plat, dat zou kunnen wijzen op updates ivm patch, maar ja de mensen die het echt weten mogen het niet zeggen volgens mij! :'(
Maandag is standaard gamespy onderhouds avond, alleen bleek achteraf dat ze te vroeg begonnen :? 8)7

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 19-10 20:37

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
MetalRush schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:15:
...knip... Hij antwoorde heel vrolijk 'Aimbot'. ... nog een knip ...
Wat dacht je van een zwart stipje op een plakbandje precies op het midden van je monitor... dan schiet je met je crosshair uit, met een single shot heavy damage (non sniper) low accuracy wapen zelfs loepzuiver zonder in te zoomen.... })

Veel beproefde methode, al is 't niets voor mij simpelweg omdat ik dat plakbandje dat je altijd blijft zien niet kan uitstaan.... :P

edit: typo

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 23-05-2006 09:58 (6%)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:56:
[...]

Wat dacht je van een zwart stipje op een plakbandje precies op het midden van je monitor... dan schiet je met je crosshair uit, met een single shot heavy damage (non sniper) low accuracy wapen zelfs loepzuiver zonder in te zoomen.... })

Veel beproefde methode, al is 't niets voor mij simpelweg omdat ik dat plakbandje dat je altijd blijft zien niet kan uitstaan.... :P

edit: typo
Ik ga toch echt geen plakband op m'n tft plakken :D

Maar met de sniper werkt dit truukje iig niet, toch blijft het triest :) .

DUT Racing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:46:
[...]

Maandag is standaard gamespy onderhouds avond, alleen bleek achteraf dat ze te vroeg begonnen :? 8)7
Ja was wel vervelend gisteravond, maar ja....voor jou zal ook wel beetje frustrerend zijn dat je meer weet dan ons maar niks mag zeggen en iedereen het wil weten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
Alles is toch al bekend? ;)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
quote:
Maar nog niks officieels! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355

nero355

quote:
:> Muscle Car !! Zou er een map komen waar je kan racen tegen elkaar of een aparte mod ervoor ?? :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 19:36
het schijnt dat je AF al kan downloaden via EA downloader...

edit: vanmiddag 5 uur komt de patch

maxoss wijzigde deze reactie 23-05-2006 11:02 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
maxoss schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:54:
het schijnt dat je AF al kan downloaden via EA downloader...

edit: vanmiddag 5 uur
Geef dan gewoon het linkje ipv te zeggen "het schijnt" :/ : http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=322

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:56:
[...]

Geef dan gewoon het linkje ipv te zeggen "het schijnt" :/ : http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=322
Als AF te downloaden is moet de patch wel komen, anders heb je nog niks aan AF of heb je dit keer geen patch nodig voor de integratie in BF2??
Link op battlefiled2.nl doet bij mij niks, is dood of ligt het aan mijn verbinding?

Cyclonus wijzigde deze reactie 23-05-2006 11:33 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webwiper
En ik die dacht dat AF pas op 6/6/6 uitkwam ... zodat er nog ruim ruimte was voor de 1.3 patch met de daaropvolgende en onoverkomelijke 1.3.1 patch-patch :+ Dus waarschijnlijk kun je downloaden maar nog niet installeren of zo ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 14-08 21:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

quote:
of je zuigt zelf apekonten, en mogen je skills zelf opgevijzeld worden
quote:
messchien wat minder in ee tank zitten
Sommige replies zijn weer van hoge kwaliteit :| (wie had het overigens over een AA-tank?)

Ik speel niet genoeg om altijd de beste te zijn... je hebt altijd baas boven baas... bepaalde dingen vallen echter op, vandaar mijn vraag over Aimbot.
Ik ben dus gewoon benieuwd of Aimbot een cheat is (voor lamers) die door Punkbuster niet wordt opgemerkt (of omzeild). Als ik weet dat er cheaters zijn, vind ik het al weer makkelijker te verkroppen dat mijn schutterkwaliteiten niet zo daverend zijn ;)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) OpelOmegaPortal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 00:23
Ik kan inmiddels weer de EA downloader starten. Geen AF booster pack te downloaden...

PSN: RudeRob

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Roppedop schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:50:
Ik kan inmiddels weer de EA downloader starten. Geen AF booster pack te downloaden...
Eerst aanschaffen, dan downloaden ;)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
quote:
Roppedop schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:50:
Was bij Euro Force ook zo, eerst aanschaffen op de site dan komt ie automatisch beschikbaar in EA Downloader!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exar_Kun
Weer geld uitgeven aan iets wat amper gespeeld wordt.....dacht het niet.

_/-\o_ Vanilla _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:22
Ik vind dat hele downloaden maar niks :/

Als je hem nou gewoon in de winkel kon halen had ik het waarschijnlijk wel gedaan, maar zo'n download..

Call me old fashioned, maar voor dat geld wil ik op z'n minst een doosie en een boekie.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 00:23
Oke, eerst aanschaffen. Waar dan?

Roppedop wijzigde deze reactie 23-05-2006 13:35 (6%)

PSN: RudeRob

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355

nero355

quote:
Exar_Kun schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:24:
Weer geld uitgeven aan iets wat amper gespeeld wordt.....dacht het niet.

_/-\o_ Vanilla _/-\o_
Ik weet het niet hoor ... ik speel steeds meer SF :) Vanilla wel meer dan SF nog steeds, maar soms heb ik het echt wel gezien kwa maps/gameplay.

Die 2 uitbreidingen zou ik ook wel kopen al is het maar voor de heb, maar dan moeten ze wel in de winkel te koop zijn !!

[quote]SyS_ErroR schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:42:
Ik hoop dat ze special forces & de 2 boosterpacks eens gaan uitbrengen op cd / dvd. Ik hou er gewoon niet van als dingen online aan een account zijn gekoppeld..[/quote]
Euh ... SF zit op een CD/DVD hoor B)

Aah OK dat was mijn 2de gok ;)

nero355 wijzigde deze reactie 23-05-2006 13:52 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 21:00
Ik hoop dat ze special forces & de 2 boosterpacks eens gaan uitbrengen op cd / dvd. Ik hou er gewoon niet van als dingen online aan een account zijn gekoppeld..

nere335, ja, maar dan samen met de boosterpacks voor een leuk prijsje (zeg 30 euro voor dat drietal..).. t geld groeit me niet op mn rug ;)

SyS_ErroR wijzigde deze reactie 23-05-2006 13:50 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sarcast
quote:
nero355 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:37:
[...]

[quote]SyS_ErroR schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:42:
Ik hoop dat ze special forces & de 2 boosterpacks eens gaan uitbrengen op cd / dvd. Ik hou er gewoon niet van als dingen online aan een account zijn gekoppeld..[/quote]
Euh ... SF zit op een CD/DVD hoor B)

Aah OK dat was mijn 2de gok ;)
Hij bedoeld dus al die 'download versies' op een cd/dvd.
Precies wat ik zelf dus ook wil, ik koop iets, dus wil ook een hardcopy hebben in m'n kast.

Als is het alleen maar voor de heb. (betere reden is dat je het ook offline wil spelen/installen)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exar_Kun
quote:
nero355 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:37:
[...]

Ik weet het niet hoor ... ik speel steeds meer SF :) Vanilla wel meer dan SF nog steeds, maar soms heb ik het echt wel gezien kwa maps/gameplay.

Die 2 uitbreidingen zou ik ook wel kopen al is het maar voor de heb, maar dan moeten ze wel in de winkel te koop zijn !!
Dammit nou breng je meer aan het twijfelen over SF :*) Zit al heel lang te twijfelen of ik het zal kopen of niet. Ik speel BF2 pas een maand of 2 a 3 dus niet zo heel lang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
MetalRush schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:26:
[...]

[...]

Sommige replies zijn weer van hoge kwaliteit :| (wie had het overigens over een AA-tank?)

Ik speel niet genoeg om altijd de beste te zijn... je hebt altijd baas boven baas... bepaalde dingen vallen echter op, vandaar mijn vraag over Aimbot.
Ik ben dus gewoon benieuwd of Aimbot een cheat is (voor lamers) die door Punkbuster niet wordt opgemerkt (of omzeild). Als ik weet dat er cheaters zijn, vind ik het al weer makkelijker te verkroppen dat mijn schutterkwaliteiten niet zo daverend zijn ;)
Ja sorry ik wou niet flamen of zo.
maar 0.38 averages van je wapens is ook niet echt aan de hoge kant snap je.
ook al is het baas over baas.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 23-05-2006 14:33 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21:43

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Ik ben sinds deze week BF2 weer aan het spelen, na een 'winterstop' van ongeveer een half jaar ;).

Overweeg de Euro Forces booster pack te halen, maar heb eigenlijk niet zo'n goed idee of deze nou veel gespeeld wordt online. AF trekt me wat minder, hou meer van grondgevechten enzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sarcast
AF : A-10 Warthog en little birds :9

was voor mij juist een reden om het toch te overwegen hem aan te schaffen hehe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-10 11:04

JohnD

Bernd

no AF for me.

EF speel ik eigenlijk niet. dus die 10€ geef ik wel uit aan wat te eten voor bij de gewone BF2 ;)

JohnD wijzigde deze reactie 23-05-2006 14:54 (46%)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:08
Is het eigelijk mogelijk om EF te kopieeren naar een dvd'tje? En dan als je een keer een format doet je dan:

BF2 install vanaf dvd SF install vanaf dvd patch install EF install vanaf dvd

of is dit niet mogelijk?

Anders wil ik hem nog wel downloaden en dan zelf hoesje uitprinten op een mooie kwaliteit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 19-10 20:37

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Exar_Kun schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:13:
[...]

Dammit nou breng je meer aan het twijfelen over SF :*) Zit al heel lang te twijfelen of ik het zal kopen of niet. Ik speel BF2 pas een maand of 2 a 3 dus niet zo heel lang.
Ben je de (meest gespeelde) mappen (soms / tijdelijk) zat? => SF kopen
Hou je van snipen? => SF kopen
Vindt je 't leuk om hele maps te spelen zoals 'Hotel bij Karkland'? => SF kopen!
8)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het enige nadeel van SF is dat er geen 24h Mass Destruction maps zijn ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exar_Kun
Bij SF krijg je toch ook extra unlocks? Dat lijkt me dan ook wel weer relax!

Nou moet ik het dadelijk nog gaan kopen ook :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webwiper
quote:
Shabbaman schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:25:
Het enige nadeel van SF is dat er geen 24h Mass Destruction maps zijn ;)
Zo'n server zou zalig zijn 24/7 mass destruction ... wat een snipermap !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoTyce
  • Laatst online: 21-10 08:22

GoTyce

B S U R

http://www.electronicarts.nl/news/8000/
Site ligt er helemaal niet uit.
Is nieuws over patch 1.3 op de nieuwe site van EA.

GoTyce wijzigde deze reactie 23-05-2006 15:43 (53%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355

nero355

quote:
1. Site ligt eruit./EDIT : Ste doet het nu weer maar let op punt 2. a.u.b. wil je ;)
2. Schrijf tenminste een paar woorden op zodat we weten waar je naartoe linkt :/

nero355 wijzigde deze reactie 23-05-2006 16:12 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
nero355 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:36:
[...]

1. Site ligt eruit.
2. Schrijf tenminste een paar woorden op zodat we weten waar je naartoe linkt :/
Er staat dat patch 1.3 deze week komt :)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:03:
[...]

Ben je de (meest gespeelde) mappen (soms / tijdelijk) zat? => SF kopen
Hou je van snipen? => SF kopen
Vindt je 't leuk om hele maps te spelen zoals 'Hotel bij Karkland'? => SF kopen!
8)
Nog meer pro's SF:
Hou je van op infanterie gebaseerde mappen => SF kopen
Heb je een hekel aan Jets => SF kopen
Wil je het dubbele aantal wapens unlocken => SF kopen

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit voordat je post.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True