Toon posts:

asus 7900gtx 512 mb of BFG 7900gtx 512 mb

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan maandag mijn asus 7900gtx videokaart ophalen maar ik ben gebelt of ik niet een BFG 7900gtx wou hebben.
Wat moet ik doen? :/

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
Waarom niet? Beiden een 7900GTX lijkt me, kijk naar het aanbod qua games e.d. voor de rest verschilt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:17:
Waarom niet? Beiden een 7900GTX lijkt me, kijk naar het aanbod qua games e.d. voor de rest verschilt het niet.
ik wil zelf eigenlijk een asus maar de verkoper zij dat bfg een goede kaart is maar ik heb geen erfaring met bfg

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
En om wat voor beargumenteerbare redenen wil je zo graag een Asus? :)

Het zal niet uitmaken of je nu een Asus of BFG neemt. Wellicht is de laatste nog goedkoper ook.

[ Voor 42% gewijzigd door Rone op 30-04-2006 15:22 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:41
Ik denk dat je deze vraag beter kunt stellen in het: Grote nVidia GeForce 7 Discussie Topic.

Veder kun je kijken naar, zoals STIMPPYYY al zei, het aanbod aan software / games.
Als je een iemand bent die graag OC'ed zou je kunnen kijken naar het verschil in overclockbaarheid tussen de twee kaarten, dit zou je kunnen zien aan de hand van benchmarks e.d.

Verwijderd

Topicstarter
r00n schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:21:
En om wat voor beargumenteerbare redenen wil je zo graag een Asus? :)
ik vindt het een goed merk en ik weet zeker dat ik 2 monitoren op aan kan sluiten en de prijs is wat beter

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:23:
[...]
ik vindt het een goed merk en ik weet zeker dat ik 2 monitoren op aan kan sluiten en de prijs is wat beter
Nou, dan heb je je antwoord toch zelf al gegeven? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
r00n schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:24:
[...]

Nou, dan heb je je antwoord toch zelf al gegeven? :)
ja eigenlijk wel ja :)

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb een BFG gehad voor deze XFX.
Nooit problemen mee gehad, maar ja ik ben totaal niet merkentrouw.
Kijk idd naar de softwarebundle en de prijs. Zit er een leuk spel bij de BFG koop je die gewoon.
Interesseer je je niet voor de software omdat je de meeste spellen toch al hebt (legaal uiteraaaaard) koop je de goedkoopste en dat is denk ik de BFG.

edit: even voor de duidelijkheid: de BFG was mijn ouwe 9700 en de XFX is een 7800gtx dus het is niet zo dat de BFG stuk is gegaan en ik daarom een XFX heb gekocht ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Noin op 30-04-2006 15:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Noin schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:38:
Ik heb een BFG gehad voor deze XFX.
Nooit problemen mee gehad, maar ja ik ben totaal niet merkentrouw.
Kijk idd naar de softwarebundle en de prijs. Zit er een leuk spel bij de BFG koop je die gewoon.
Interesseer je je niet voor de software omdat je de meeste spellen toch al hebt (legaal uiteraaaaard) koop je de goedkoopste en dat is denk ik de BFG.

edit: even voor de duidelijkheid: de BFG was mijn ouwe 9700 en de XFX is een 7800gtx dus het is niet zo dat de BFG stuk is gegaan en ik daarom een XFX heb gekocht ;)
nee asus is 70 euro goedkoper

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Ik vind dit echt weer zo'n onzinnig topic, de TS heeft geen enkele moeite getroffen om maar enig onderzoek te doen. Sommige keuzes moet je gewoon zelf maken, maar doe dan op zijn minst moeite het verschil te bekijken en dit te evalueren.

Verwijderd

Ik heb nu een ASUS EN7900GTX en ben er zeer tevreden over, en voor de games? ach ja ik neem daar niet een dure VGA kaart voor, games heb ik al en de games die er vaak bij zitten speel je even maar dan toch weer je eigen games die je al had. Qwa overclocken, als je dat doet?, heb ik met deze ASUS zeer goede ervaringen. Hij doet met stock koeling al 750/900 en dat is misschien nog niet eens de max.
Dus mijn mening is koop een bekend merk met goede garantie.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 15:59 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Wat moet ik doen? :/
Niet zo'n luie aarsch zijn en zelf even de moeite doen te kijken naar de verschillen en mogelijkheden :Z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.