Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 12:20

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

dat zijn de displays van S'Drassa (in die andere display case zitten "tears" van een sidequest maar die heb ik al gepakt :p) maar hij heeft geen key op zak

heb al overal gezocht en nergens iets van aanwijzing, tis omdat ik ze aan derest van mijn artifacts wil toevoegen :)

[ Voor 10% gewijzigd door TwistedAnimator op 26-05-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 14:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

denk dat je der mage guildldeader voor moet zijn...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

TepelStreeltje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:45:
denk dat je der mage guildldeader voor moet zijn...
ben ik ook (arch-mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
wwillem schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:40:
[...]

Tuurlijk is dit normaal. Elke keer potions maken of spells casten zou eentonig worden.
Ik vond het ook al vrij eentonig ja, steeds mijn zielige apprentice level Heal Minor Wounds spells casten... :O

Ik blijf wel lekker waiten, ben toch nog steeds gemakzuchtig en het spel is groot genoeg om er wat sneller doorheen te ploegen. Daarnaast ben ik niet zo'n mod-fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 20:15
Captain Pervert schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:20:

[...]

Ik erger me ook dood aan de interface, met name kopen en verkopen, ik wil meerdere dingen in 1x kunnen verkopen zoals in Morrowind, dat gaat veel sneller.
Laat een zeker iemand het maar niet horen, interfaces worden hier niet besproken tenzij je op z'n minst een half uur zelf gezocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 22:58
wwillem schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:29:
[...]

Precies :). Maar ik heb even het net afgestruind en volgens mij heb last van deze bug.

Ik krijg dus in theorie oneindig veel soul gems erbij. Eens even kijken of dit ook zo is, wel grappig :+.
Ook last van gehad, bij sommige beestjes (van die minitaurs) kreeg ik er iedere keer een volle soul gem bij, terwijl ik zelf alleen azura's star bij had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Ik heb de hele stad, en iedere persoon afgezocht maar geen sleutel gevonden. Heb zelfs alle sleutels van iedereen in die stad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Tasma schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:56:
[...]

Ik heb de hele stad, en iedere persoon afgezocht maar geen sleutel gevonden. Heb zelfs alle sleutels van iedereen in die stad..
heb de case al opengekregen via de "unlock" command, maar die kristallen kan je helaas niet nemen :(

die unlock methode is heel handig trouwens :p ben daarjuist terug in de elder scrolls library geweest (veel loot om te stelen)

eerst ga je naar de console, terwijl de console open is klik je de deur/case/poort/whatever aan en er zal een ID verschijnen vanboven op je scherm, dan typ je "unlock" en het is open

[ Voor 33% gewijzigd door TwistedAnimator op 27-05-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ben nog op zoek naar de “Summon Dremora Lord spell” om mijn conjuration collectie compleet te maken. Ik weet dat deze spell te koop was bij Volanaro in Bruma, maar aangezien ik inmiddels de Mage’s guild quests achter de rug heb en Volanaro dus dood is vraag ik me af of er nog een andere manier is om deze spell te bemachtigen (console commands uitgesloten)…Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
weet iemand welke handelaar VEEL geld heeft? ik wil van wat enchanted armors af (>3500) maar wie kan dat betalen? of is er een mod voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46

Freelance

(..)

Tasma schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:01:
weet iemand welke handelaar VEEL geld heeft? ik wil van wat enchanted armors af (>3500) maar wie kan dat betalen? of is er een mod voor?
als je een master in merchantile bent kun je investeren in een shop, waardoor de eigenaar meer geld ter beschikking heeft. Voor mods moet je op google wezen :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
TwistedAnimator schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:35:
[...]

heb de case al opengekregen via de "unlock" command, maar die kristallen kan je helaas niet nemen :(

die unlock methode is heel handig trouwens :p ben daarjuist terug in de elder scrolls library geweest (veel loot om te stelen)

eerst ga je naar de console, terwijl de console open is klik je de deur/case/poort/whatever aan en er zal een ID verschijnen vanboven op je scherm, dan typ je "unlock" en het is open
In mijn ogen is dit gewoon cheaten, ik zou dit zelf dus ook nooit doen. Persoonlijk vind ik dat de lol van het spel afgaat op die manier, maar dit is eigenlijk een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Resistance_NL schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:34:
[...]

In mijn ogen is dit gewoon cheaten, ik zou dit zelf dus ook nooit doen. Persoonlijk vind ik dat de lol van het spel afgaat op die manier, maar dit is eigenlijk een andere discussie.
cheaten??? hoe kan je anders dan die display case openkrijgen als er zelf geen key voor is? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
TwistedAnimator schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:10:
[...]

cheaten??? hoe kan je anders dan die display case openkrijgen als er zelf geen key voor is? -_-
Lockpicken ;)

Ik heb trouwens een héél vervelend probleem.
Mijn laatste stuk of 10 savegames laden niet meer. Dat wil zeggen ze laden wel, maar op het moment dat het balkje vol is begint het scherm te knipperen en dat is het dan. Alleen ctrl+alt+del werkt dan nog.

De laatste savegame die nog werkt is 2 levels en dik 5 uur spelen terug?! :? :(

Iemand die hier ook last van heeft gehad toevallig?? Of een oplossing? Ik heb nl vrij weinig zin om die 5 uur opnieuw te moeten spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwistedAnimator schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:10:
Ik denk dat hij meer doelde op
Waarin je aangeeft dat je deze 'methode' gebruikt om ergens loot te gaan stelen.

@vosss: Lockpicken werkt niet op sloten die een key 'nodig hebben'.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij of zij speelt, de meesten zijn hier volwassen genoeg om zelf te beslissen wat zij cheaten vinden en wat niet. Ik vind dat ik niet cheat, en ik beschouw sommige dingen die in het spel gewoon kunnen een beetje als cheaten (bijvoorbeeld de trainers en fast travel) en daar maak ik dan gewoon geen gebruik van. Aan de andere kant zat ik gisteren met mijn paard vast 'in' een rots, en toen heb ik toch even 'tcl' gebruikt om daar uit te komen. Dat vind ik dan weer geen cheaten omdat ik een spel-bug omzeil.

Ben nu bijna 70 speeluren bezig, en goed opweg naar level 7 (met de epic slow levelling mod). Heb nog steeds niet alle steden gezien. Gisteren voor het eerst in Cheydinhal geweest, da's toch weer een mooiere stad dan de andere die ik gezien heb :) Begin nu wel benieuwd te worden naar de Oblivion gates, dus wellicht dat ik binnenkort eens naar Kvatch en Anvil ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
offtopic:
Inderdaad, dat bedoelde ik. En het maakt mij ook niet uit of andere spelers cheats gebruiken, ik geef alleen aan dat ik het nooit zou doen omdat ik het gewoon niet leuk vind. Maar ik vind eigenlijk dat deze discussie beïndigd moet worden (sorry dat ik hem opgestart heb), want het heeft verder vrij weinig met deze game te maken. Meer met algemene game-ervaringen.

Ik heb nog wel een vraag over het volgende:
Die mods, net als de slowlevelling mod en de mod dat de xp van beesten niet gelijkgetrokken wordt aan jouw xp, verbeterd die de spelervaring jullie inziens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de mods veel toevoegen aan het spel. Hoewel ze niet essentieel zijn (Ik zou @stock ook veel plezier aan Oblivion beleven weet ik zeker) voegen ze wel zodanig veel toe dat het speelplezier meer dan verdubbelt (of verlengd wordt).

Eerst komen de customizaties waarbij je het spel aan je eigen smaak kunt aanpassen, en dan later voor nog veel extra speelplezier de mods die content (quests, en zo) toevoegen.

Belangrijkste voor mijn lange speelplezier vind ik twee dingen (die @stock niet goed genoeg zijn voor mij):
- Niet te snel alle 'dure' spullen en monsters in het spel vinden
- Niet te snel levellen om te voorkomen dat je aan het begin van het spel al een hoog level bent.

Voor een aantal andere dingen gebruik ik ook mods, meestal om het spel wat 'af te remmen' of uitdagender te maken op bepaalde gebieden.

Als je iemand bent die veel van de dungeons graag uitkamt, en lang wil kunnen spelen zijn de twee soorten mods volgens mij essentieel. Als je echter meer een FPS-persoon bent die graag eens een uurtje door een spel raast, dan moet je dat juist niet doen.

Een XP-mod ken ik overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

zulke sloten die een key vereisen kan je niet lockpicken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 16:39

Mach

[END]Avengers

Zeg, ik ben slechts een "leisure" Oblivion speler, maar het valt mij op dat de "dread zombies" echt pittig zijn om te verslaan. Ben nu lvl16 met een vrij redelijke armor en aardig glass longsword of m'n enchanted katana (+10 shock damage, maar die "dread zombies" krijg ik nagenoeg niet verslagen.

Heeft iemand daar een tip voor ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

ik speel net de (ongemodde) oblivion en ik doe denk ik iets verkeerd ofzo, ik kan namelijk niet verder omdat mijn char "te slecht" is :P ik ben een level 11 character met marksman + sneak als primary "aanval"

spoiler:
ik zit nu in de plane of oblivion van de eerste gate (kvatch ofzo), ik kan prima voorbij die fire-gevallen en andere beesten "buiten" komen, zij het met wat moeite (sneakmode 3xdamage arrow openen, unsneak en achteruit lopen en arrows blijven schieten :P). Nu ben ik binnen in de toren waar ik 2 fire-dingen tegelijk mocht doen (ging wel goed, gewoon spells dodgen :)), maar nu zit ik op de 2e verdieping en daar lopen gasten met een GROTE bijl en VEEL leven en die slaan mij vrij snel dood...

wat moet ik verbeteren om sterkere dingen aan te kunnen? een betere boog ofzo halen (ik heb nu een boog met 5 "zwaardje"-waarde en +5 frost dmg on hit) of betere armor (heb nu voornamelijk simpel leather aan)? of mis ik een essentiële skill? en mocht je het antwoord weten, waar dien ik dat op te halen? (ik heb geen zin om een cheat te gebruiken voor überitems, dus het liefst iets wat "doebaar" is :P)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
In sneak in een donker hoekje kruipen en dan met pijl en boog knallen.
Dan krijg je bij ieder schot triple damage.
Je moet wel een hoge sneak hebben anders zien ze je.
De mijne is 110. :P (Vampire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLM schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:38:
ik speel net de (ongemodde) oblivion en ik doe denk ik iets verkeerd ofzo, ik kan namelijk niet verder omdat mijn char "te slecht" is :P ik ben een level 11 character met marksman + sneak als primary "aanval"

spoiler:
ik zit nu in de plane of oblivion van de eerste gate (kvatch ofzo), ik kan prima voorbij die fire-gevallen en andere beesten "buiten" komen, zij het met wat moeite (sneakmode 3xdamage arrow openen, unsneak en achteruit lopen en arrows blijven schieten :P). Nu ben ik binnen in de toren waar ik 2 fire-dingen tegelijk mocht doen (ging wel goed, gewoon spells dodgen :)), maar nu zit ik op de 2e verdieping en daar lopen gasten met een GROTE bijl en VEEL leven en die slaan mij vrij snel dood...

wat moet ik verbeteren om sterkere dingen aan te kunnen? een betere boog ofzo halen (ik heb nu een boog met 5 "zwaardje"-waarde en +5 frost dmg on hit) of betere armor (heb nu voornamelijk simpel leather aan)? of mis ik een essentiële skill? en mocht je het antwoord weten, waar dien ik dat op te halen? (ik heb geen zin om een cheat te gebruiken voor überitems, dus het liefst iets wat "doebaar" is :P)
Ik zou eens wat andere wapens proberen, met een schild en een zwaard ben je veel sterker dus dan schiet je die gasten eerst half dood met je boog en daarna steeds blocken en power attack, als het nodig is summon je nog wat beesten en je wint het wel en veeel beter armor zoeken, minstens armor maar eigenlijk gewoon steel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

voor de mensen die terug een vampire willen worden, maar dat niet lukte door dat je die cure quest gedaan hebt en gecured geweest bent (is normaal in oblivion), ziehier de oplossing: (zelf gevonden en gepost op een engels forum, maar te lui om te vertalen :p)

basicly to turn into a vampire instantly (you can choose which stage) you have to add the Vampirism spell, best of all its completely toggable (and you dont have to use the spell, once you added it trough the console youre a vampire)

vampire stage commands:
player.addspell 0002C2A5 (100% vamp)
player.addspell 0002C2A4 (75% vamp)
player.addspell 0002C2A2 (50% vamp)
player.addspell 0003DB3A (25% vamp)
player.addspell 0003BED9 (i think this is the stage where you have to wait and sleep to turn into one, not sure though)

seridur's vampire buffs:
player.addspell 0000A9F9 (100 disease, etc.. resist)

to become human again just use the "player.removespell" command

have fun

[ Voor 3% gewijzigd door TwistedAnimator op 27-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Stoffa schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:08:
[...]

Laat een zeker iemand het maar niet horen, interfaces worden hier niet besproken tenzij je op z'n minst een half uur zelf gezocht hebt.
Huh? Gezocht in wat?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opmerking kon ik ook niet plaatsen. Was toch gewoon een mening. Of bedoel je een half uur door die interface scrollen om dat ene ingredient te vinden. :P

Iemand al een andere interface mod gevonden/geprobeert die beter is dan de BT mod?. Ik ga binnekort eens kijken naar die andere TES3 achtige interface mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Draai hier zelf met een X850pro waarmee je helaas geen HDR kan gebruiken. Maak nu gebruik van de "Fake-HDR" mod wat wel wat frames scheelt, maar het ziet er veel mooier uit dan "Bloom"

screenies (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3d0219f031c77bf1dc75fef14e3e84ea/full.jpg

Had ik nou mijn zwembroek meegenomen ?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/21df6892b98b1259092a59c335aa19f5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2e9a29088c4919bdebec82c0ed00fcda/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2d432918ae9d003fada4002c1599e49d/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/33222c221ea3eabb6d63f8b873302ad9/full.jpg

Na deze klap was ik even dizzy, zoals je aan het effect kan zien. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f6b1d430805ae6150a316e64a14a3c42/full.jpg

Oops, daar komt de klap met de dubbele hamer..... :X
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d861cc71e9bdecfe99b0fb84f04aae93/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e6e3cfb985977c36cb031e74f254850e/full.jpg

Hier moet je ook geen ruzie mee krijgen. >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4987677cb978f07daf536b223984a351/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ffeadf43645416cb7e4fe68e17a833a2/full.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:07:
Iemand al een andere interface mod gevonden/geprobeert die beter is dan de BT mod?. Ik ga binnekort eens kijken naar die andere TES3 achtige interface mod.
Het makkelijkste zijn op dit moment volgens mij de darnified UI, die op BT mod gebaseerd is, maar veel uitgebreider aangepast is (gebruik ik zelf); en dan heb je de darkui die de GUI donker maakt voor mensen die vaak in het donker aan het sneaken zijn. Er zijn nog meer customizaties, maar dan moet je even zoeken op het elderscrolls oblivion mod forum (of in de mod-wiki kijken - staan al meer dan 650 mods in!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:38:
Draai hier zelf met een X850pro waarmee je helaas geen HDR kan gebruiken. Maak nu gebruik van de "Fake-HDR" mod wat wel wat frames scheelt, maar het ziet er veel mooier uit dan "Bloom"

screenies (klikbaar):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er gaaf uit!
Ik speel nu met een Nvidia 6800 Ultra (op 1280x1024) zou deze mod mijn resolutie/fps verbeteren?
In je screenshots ziet alles er veel scherper en beter uit (vooral de bergen in de verte!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik heb een X1800XT, veel settings op max, maar ik kan nog steeds niet die bergen zo mooi zien, ik heb bloom plus AA2x aan... wat heb jij voor speciaals gedaan dat het wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dondorp schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:31:
Ik heb een X1800XT, veel settings op max, maar ik kan nog steeds niet die bergen zo mooi zien, ik heb bloom plus AA2x aan... wat heb jij voor speciaals gedaan dat het wel lukt?
Heb geen speciale mods geladen voor betere textures ofzo. Het enige wat ik heb aangepast in mijn "oblivion.ini" zijn de volgende regels:

code:
1
2
3
uGridsToLoad=7
iPreloadSizeLimit=52428800
iMinGrassSize=120

vervolgens zijn dit mijn grafische instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8f22796d5a52bf377205ca588612139c/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f666fc7d1200a2ab32332efc094d181f/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3a3f7989b7f0914487490615f553b7b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/73d00bb79e776078df4f50bcdd1c567b/full.jpg

Ik heb ook nog de "Natural Environment mod" geïnstalleerd, maar die veranderd verder geen textures. Mischien zorgt die voor wat minder mist.

[ Voor 17% gewijzigd door Chrasher op 28-05-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

kan hier mss al staan maar dit is dus een truuk met je bruma standbeeld ^^ (ergens gezien hoe het moet, dan maar zelf geprobeerd en getaped)

http://www.youtube.com/watch?v=dudThAv9OZw

[ Voor 23% gewijzigd door TwistedAnimator op 28-05-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:10:
vervolgens zijn dit mijn grafische instellingen:
Hoe krijg jij die Widescreen optie voor elkaar?
Ik kan die niet selecteren.
Wanneer ik die resolutie instel in mijn .ini file crashed oblivion bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Chrasher schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:38:

screenies (klikbaar):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er idd een stuk leuker uit dan op mijn 360 maar is dat niet een hele lage framerate?

En met dat gevecht met die ogre, wat voor handschoenen draag je daar? Zien er wel vet uit, of ben je een Argonian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:41:
Hoe krijg jij die Widescreen optie voor elkaar?
Ik kan die niet selecteren.
Wanneer ik die resolutie instel in mijn .ini file crashed oblivion bij opstarten.
Je videokaart (driver!) moet de resolutie ondersteunen vziw. Als deze dat nog niet zelf doet, kun je er toevoegen. NVidia kaarten kunnen geloof ik standaard al 'custom' resoluties toevoegen, met mijn ATi kaart heb ik het met Powerstrip gedaan (is wel een 'echte' widescreen resolutie, dus geen trucs met andere resolutie instellen en zwarte balken toevoegen).

Hoe je 'nep' widescreen resoluties maakt weet ik ook niet (bijvoorbeeld 1280x800 waarbij 1280x1024 ingesteld wordt, met zwarte balken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:52:
[...]

Je videokaart (driver!) moet de resolutie ondersteunen vziw. Als deze dat nog niet zelf doet, kun je er toevoegen. NVidia kaarten kunnen geloof ik standaard al 'custom' resoluties toevoegen, met mijn ATi kaart heb ik het met Powerstrip gedaan (is wel een 'echte' widescreen resolutie, dus geen trucs met andere resolutie instellen en zwarte balken toevoegen).

Hoe je 'nep' widescreen resoluties maakt weet ik ook niet (bijvoorbeeld 1280x800 waarbij 1280x1024 ingesteld wordt, met zwarte balken).
Hmm ja, nu heb ik van die langgerekte hoofden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 14:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TwistedAnimator schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:28:
kan hier mss al staan maar dit is dus een truuk met je bruma standbeeld ^^ (ergens gezien hoe het moet, dan maar zelf geprobeerd en getaped)

http://www.youtube.com/watch?v=dudThAv9OZw
mjah, wat doet het verders?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 08:56
-

[ Voor 100% gewijzigd door Sensei_D op 28-05-2006 14:25 . Reden: Probleem was al weg vlak nadat ik postte ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Heb nu eindelijk een begin kunnen maken met het spel, ik zit dus nog helemaal in het begin vandaar de volgende vraag:

Na volbrengen van de "Unfriendely competition" quest heb je de sleutel van Agarmir's huis...
Is het toegestaan / mogelijk om gebruik te maken van zijn bed en om een overschot aan inventory materiaal wat je niet wilt verkopen in zijn huis te stashen? (zonder negatieve gevolgen later in de game? Hiermee doel ik op een eventuele arrestatie, verdwijnen van je gestashte spullen, moeilijkere conversaties met (belangrijke) NPC's?

edit: het slapen gaat dus niet (vanwege het tresspassen...)

(met moeilijkere conversaties bedoel ik dat gesprekken ineens anders / negatiever zullen gaan met NPC's omdat
spoiler:
je de huis gebruikt van een ex-graverobber...
wat weer eventuele sidequests blocked of iets dergelijks...)

Ik speel de XBOX360 versie, maar zover ik weet is de gameplay qua quests identiek (neem ik aan)

[ Voor 6% gewijzigd door guardian-spirit op 28-05-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

word opeens aangevallen door de goodguys :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
En ik ben maar weer begonnen met de laatste savegame die het nog deed van 5 uur eerder speeltijd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Haijo schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:14:
[...]
En met dat gevecht met die ogre, wat voor handschoenen draag je daar? Zien er wel vet uit, of ben je een Argonian?
Imperial Dragon Gauntlets (light Armor). Krijg je als je de main-quest hebt uitgespeeld.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:25:
[...]
Ziet er gaaf uit!
Ik speel nu met een Nvidia 6800 Ultra (op 1280x1024) zou deze mod mijn resolutie/fps verbeteren?
In je screenshots ziet alles er veel scherper en beter uit (vooral de bergen in de verte!).
Met die kaart kan je beter HDR blijven gebruiken. Met die "fake-HDR" verlies ik afhankelijk van de situatie 10-20% van mijn frame-rate. Is eigenlijk wel erg veel, maar ik vind het de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij achterhaald waar mijn crashes door komen (kwamen). Tipje: Als je muziek toevoegt aan het spel (door mp3's in bepaalde folders te zetten) let dan op dat Oblivion deze goed kan spelen. Ik heb het sterke vermoeden dat Ob niet alle mp3's af kan spelen, en op sommige tracks blijft hangen.

Mijn crashes waren altijd in dungeons, soms als ik net iemand dood had (schakelt muziek om) en soms willekeurig (wss. aan het einde van een dungeon-track bij begin van de volgende.

Nu ik zonder muziek speel (dwz muziek via een andere mp3 speler, ingame muziek uit) heb ik geen lockups meer gehad. Krijg ik ook niet meer zo makkelijk een waarschuwing dat ik aangevallen wordt. Is veel spannender :P

Nog een tip: Zorg voor voldoende ruimte op de harddisk waar oblivion de savegames opslaat. Als de disk vol is (was bij mij door een eerdere windows crashlog van 300 MB :X) dan zegt Ob vrolijk steeds dat het saven ok is, terwijl de bestanden nul-lang zijn :X :X :X

Straks even kijken of de autosave het overleefd heeft, anders moet ik namelijk ook een savegame of 15 (= uurtje spelen) terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik ben nu bij die quest van die spies Ik moest eerst 2 spies killen en daarna in een stad naar een huis. Daar moet je de deur dan openmaken met zo een ding om deuren open te breken, dat heb ik gedaan maar vervolgens als ik het huis binnen ga gebeurt er niks en ik kan ook niet slepen wachten of iets dergelijks want dan zegt iej: you cannot wait while trespassing. Overigens het is Jearl's house

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

En nog een paar plaatjes...... :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7842e475f978f83cab57a8e9b59a23f5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/033df2a81d2b82742b39e4339680adba/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8af7b97b6bbcf56ec6265d518e569f8b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/22da01ac8fd58d43d09fa85ddc7d0043/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e8bc82da54cd0998e2448df9ab433295/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5be7b0921f806a14cffcaa2c6adf5de4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Ik heb denk ik een bug gevonden (of ik doe iets verkeerd, wat heel goed mogelijk is)

Ik ben bezig met de Thieves guild quests.

spoiler:
Taking care of lex: Ik heb het vervalste dokument klaar en moet het aan de countess geven. In de dining room heb ik mat haar gesproken en ze geeft aan alke ochtend in de Great Hall aanwezig te zijn. In de dining hall ook gesproken met zon dame (groene jurk) Deze reageert zoongeveer als "wat goed dat mijn neef bovenaan staat" ze pakt het af en je krijgt 20 gp. Verder kun je niets doen. Dus ik de volgende ochtend naar de countess om het te bespreken. Ze zit keurig op haar troon. Als ik haar aan spreek geeft ze aan dat ik sochtends moet terug komen op audientie (of zoiets). De dame in groene jurk staat naast aan (adviseur) maar zij heeft verder nioet veel te vertellen aleen dat ze blij is dat haar neef (lex) hoog op de lijst staan. Ikhen nu ongeveer 10 ochtenden geprobeert met de countess te praten maar ze geeft elke keer een dat ik moet terug komen. Wie weet wat ik fout heb gedaan of kan deze bug bevestigen

Thanks

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 08:56
FJ1200 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:49:
Ik heb denk ik een bug gevonden (of ik doe iets verkeerd, wat heel goed mogelijk is)

Ik ben bezig met de Thieves guild quests.

spoiler:
Taking care of lex: Ik heb het vervalste dokument klaar en moet het aan de countess geven. In de dining room heb ik mat haar gesproken en ze geeft aan alke ochtend in de Great Hall aanwezig te zijn. In de dining hall ook gesproken met zon dame (groene jurk) Deze reageert zoongeveer als "wat goed dat mijn neef bovenaan staat" ze pakt het af en je krijgt 20 gp. Verder kun je niets doen. Dus ik de volgende ochtend naar de countess om het te bespreken. Ze zit keurig op haar troon. Als ik haar aan spreek geeft ze aan dat ik sochtends moet terug komen op audientie (of zoiets). De dame in groene jurk staat naast aan (adviseur) maar zij heeft verder nioet veel te vertellen aleen dat ze blij is dat haar neef (lex) hoog op de lijst staan. Ikhen nu ongeveer 10 ochtenden geprobeert met de countess te praten maar ze geeft elke keer een dat ik moet terug komen. Wie weet wat ik fout heb gedaan of kan deze bug bevestigen

Thanks
spoiler:
Lex is niet haar neef, haar neef is degene die in eerste instantie bovenaan de lijst staat. Ben je wel bij "The Stranger" geweest om het document te vervalsen?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200

FJ1200

Timing is everything

Jep daar ben ik geweest

spoiler:
Hij gaf aan dat het netjes is gebeurt en dat koste mij 500gp. ik heb ook al het zegel gebruikt. ik snap het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

FJ1200 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:55:
Jep daar ben ik geweest

spoiler:
Hij gaf aan dat het netjes is gebeurt en dat koste mij 500gp. ik heb ook al het zegel gebruikt. ik snap het niet
spoiler:
Volgens mij is de bedoeling juist dat je het niet aan dat vrouwtje ernaast geeft maar aan de countess zelf. Dat vrouwtje wil haar neef voortrekken ipv lex. Mischien kan je via console spawning die brief opnieuw krijgen en dan aan de countess geven.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200

FJ1200

Timing is everything

sorry ;) xbox360.

spoiler:
Ik ga even kijken vanavond of ik m ergens kan terugjatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een savegame voor me ..vlak voordat je aan de "Arena" missie begint?

ben je eeuwig dankbaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
Waar kan je die 20 dragon tongue en 20 redwort flower halen? Ik zit moet dat namelijk hebben voor een quest.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

Masterdavid schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:39:
Waar kan je die 20 dragon tongue en 20 redwort flower halen? Ik zit moet dat namelijk hebben voor een quest.
Houd de dief!!!! :P

Ten noorden van Leyawiin vind je er best veel, maar niet genoeg. Je zal toch hier en daar moeten zoeken/kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
okey thxs (moet dus buiten de stad naar bloemen en ... zoeken?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 10-10 13:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Masterdavid schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:33:
okey thxs (moet dus buiten de stad naar bloemen en ... zoeken?
Volgens mij zijn beide bloemsoorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook uit de Mages Guild gegooid omdat ik tijdens een DB/Thieves Quest een zogenaamde mage heb vermoord maar ik moet 20 vampire dust en 20 deadra heart zoeken. Die deadra hearts is niet zo'n probleem maar ik had net 11 van die dusts verkocht aan die "Order Tegen De Vampieren En Onze Leider Is Er 1". Beetje jammer dus. Maar waar vind ik die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:08:
ik had net 11 van die dusts verkocht.....Maar waar vind ik die dan?
Waar heb je die andere gevonden? ;)
spoiler:
waarschijnlijk in caves enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jop, maar waar zijn die vampite caves???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
gwystyl schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:35:
[...]

Volgens mij zijn beide bloemsoorten
Ik kan ze nergens vinden :S ook niet boven die ene stad :S

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Masterdavid schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:44:
[...]

Zoals al eerder vermeld: de bossen rondom Bravil en Leyawiin bevatten de meeste Redwort en Dragon's Tongue. Daarnaast is het in kleine kwantiteiten bij sommige winkels te krijgen (o.a. The Main Ingredient, Imperial City). Ik ben zelf sinds een paar dagen ook weer welkom bij die magie-nerds... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterdavid schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:44:
Je moet wel goed zoeken hoor. Ik ben vele uurtjes bezig geweest (zonder haast overigens) om ze te vinden. Nog een potentiele vindplaats:
spoiler:
Ik vond de laatste lading die ik nodig had tussen skingrad en bravil, dus in het gebied 'The West Weald', als je een rechte lijn tussen de twee steden trekt, dan daar onder richting de grens met Elsweyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
key thxs dan ga ik maar opzoek

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200

FJ1200

Timing is everything

GoUdViS schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:24:
[...]

spoiler:
Volgens mij is de bedoeling juist dat je het niet aan dat vrouwtje ernaast geeft maar aan de countess zelf. Dat vrouwtje wil haar neef voortrekken ipv lex. Mischien kan je via console spawning die brief opnieuw krijgen en dan aan de countess geven.
Ik heb een oude savegame geprobeert en nu lukte het wel.

Dank voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 15:00
Vraag:

Ik heb mijn illusion skill omhoog gebracht door middel van een simpele illussion spell. Nu staat bij de stats mijn illusion skill op 51, maar het balkje is nog helemaal leeg.

Ook als ik een spell probeer te casten die level 50 illusion vereist, zegt hij dat mijn illusion skill te laag is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmerman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:45:
Vraag:

Ik heb mijn illusion skill omhoog gebracht door middel van een simpele illussion spell. Nu staat bij de stats mijn illusion skill op 51, maar het balkje is nog helemaal leeg.

Ook als ik een spell probeer te casten die leven 50 illusion vereist, zegt hij dat mijn illusion skill te laag is :s
Is je illusion skill groen? Dan is ie door een magisch effect boven de 50. Bij mij werkte het ook pas toen de skill uit zichzelf boven de 50 was, dus niet door magie. bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 15:00
Hij is rood. Dus misschien toch een bug? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gajescheren op 30-05-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmerman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:51:
Hij is rood. Dus misschien toch een bug? :)
Probeer eens een potion restore illusion, of een bezoekje aan een altaar in een kerk?
Zodat je in ieder geval standaard boven de 50 bent
Nyarlathotep schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:54:
Als ie rood is dan is ie "gedrained" lijkt mij. Kijk eens of je last hebt van negatieve magische effecten?
ik neem aan dat ied ondanks dat hij gedrained is, toch boven de 50 is ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 22:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als ie rood is dan is ie "gedrained" lijkt mij. Kijk eens of je last hebt van negatieve magische effecten?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Van Oblivion Wiki:
Fast Travel is a way of quickly "teleporting" to a main city, which are all already available on the map
eh, vast een n00b vraag maar eh.... Hoe doe ik dat? :?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ehr...

Klik op je map eens op de bestemming :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Nyarlathotep schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:04:
Ehr...

Klik op je map eens op de bestemming :>
Dude serieus? |:( (Ik ben vast te slim voor zulke eenvoud :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Houdt er rekening mee dat het niet werkt voor locaties die je nog niet hebt bezocht, m.u.v. de grote steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Daar hoef je geen rekening mee te houden; dat zegt ie vanzelf wel als je er nog niet geweest bent ;)

Mijn X1900XT krijgt het trouwens behoorlijk op zn klote met Oblivion :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
vosss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:36:
mijn radeon9500 ook..

stock: 276/270

nu: 415/315 stable :9~

1gb ram, xp2400+, resulteert in Oblivion op 1024x786 medium detail, geen AA, geen gras, fps binnen 20-50, buiten 10-30 average 18.

[ Voor 23% gewijzigd door Tasma op 30-05-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Nyarlathotep schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:14:
Houdt er rekening mee dat het niet werkt voor locaties die je nog niet hebt bezocht, m.u.v. de grote steden.
Kan je dan ook op zo naar caves e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11:
[...]

Kan je dan ook op zo naar caves e.d.?
Naar alle locaties die op je map zijn aangegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

vosss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:36:
Daar hoef je geen rekening mee te houden; dat zegt ie vanzelf wel als je er nog niet geweest bent ;)

* Clay draait alles high :P inc die texture mods voor nog meer kekke gfx :9~ [/pats]
maar dat krijgt de graka soms ook wel op zn knieen :P

Maar wat een spel zeg _o_ morrowind was al vet, en dit is zowaar nog vetter. En hoe onwetender je je ergens instort hoe leuker :P Reed ik in Kvatch de heuvel op, ging ik kijken hoe laat het was dat het ineens zo hard donker werd 8)7 hmz 3pm, nee daar klopte iets niet.

Als ik dan toch 1 ding suf vind is dat wel het idioot snelle verloop van tijd. Honderd meter lopen kost al gauw 10 minuten tot een kwartier gametijd. Zo is de dag wel heel snel voorbij. En waarom moet het precies om 6 uur licht danwel donker worden? Of is de nacht voor vampieren anders zo kort? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Clay op 30-05-2006 13:30 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 12:53

Pubbert

random gestoord

Ik ben nu bij dat standbeeld Shrine of Azura, en moet het om noon of dusk iets geven? Het is me niet echt duidelijk was, en die hielenlikkers die er rondkruipen (Azura's followers) willen het me niet meer vertellen :P Een star van Azura las ik hier wel, maar waar vind ik die? Iemand een tip?

In de Quest staat dat ik Glow-dust moet aanbieden, wat ik bij de Will-o-the-wisp kan krijgen, lastige missie :o

[ Voor 24% gewijzigd door Pubbert op 30-05-2006 13:40 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Thund3r schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:27:
Ik ben nu bij dat standbeeld Shrine of Azura, en moet het om noon of dusk iets geven?
Je hebt idd Glow Dust nodig, deze krijg je zodra je een Will-o-the-wisp af maakt, dat zijn van die zwermen lichtjes (zeg maar). Meestal buiten te vinden (vooral makkelijk te zien als het donker is)
Ook te vinden in Ayleid Ruins, tombs, caves en forten (vooral in Leyawiin).

Als je die hebt moet je bij het ondergaan of opkomen van de zon, de glowdust aanbieden aan de Shrine en kun je de quest starten. Deze levert je uiteindelijk de Azura Star op.

ps het ligt eraan wat voor level je bent, anders kom je geen Will-o-the-Wisp tegen, in dat geval gewoon wat glow dust kopen in een shop in Empirial City.

[ Voor 14% gewijzigd door Rfce op 30-05-2006 13:50 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azura shrine moet je inderdaad bij dusk of dawn bezoeken, om precies te zijn tussen 5-7 in de ochtend of in de avond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke aanrader is de New Merchant Items Mod :)

Een hoop (Aziatisch-achtige) wapens erbij, veel extra armor (vooral light) en de dual-wielding mod.
clickus maximus

Overigens beginnen de aantallen mods nu bij mij best de spuigaten uit te lopen :P
Bij de laatste telling 49 .esp's en nog een flink aantal texture/hud/meshes/etc
Maar dan heb je er ook wat voor natuurlijk :D
(en ik heb zóóóó te doen met Xbox-spelers >:) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 17:11 . Reden: dom dom dom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 10:24

Haan

dotnetter

TAB 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:06:
Ik voel me bijzonder dom, maar hoe kan ik in mijn Inventory komen? 8)7
En ja, ik heb al gezocht (ook @ Oblivion-controls, kon het daar echter ook niet vinden).
:/

Kijk in je manual.
Anders raad ik je aan de tutorial opnieuw te doen, want als je niet eens de inventory kan openen...

spoiler:
overigens is het [tab]
Clay schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:
[...]
Als ik dan toch 1 ding suf vind is dat wel het idioot snelle verloop van tijd. Honderd meter lopen kost al gauw 10 minuten tot een kwartier gametijd. Zo is de dag wel heel snel voorbij. En waarom moet het precies om 6 uur licht danwel donker worden? Of is de nacht voor vampieren anders zo kort? :P
Met deze mod kan je dat oplossen:
klik

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 30-05-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
Heeft iemand toevallig een screentje van de bloemen: dragon tongue en redwort flower?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

Masterdavid schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:19:
Heeft iemand toevallig een screentje van de bloemen: dragon tongue en redwort flower?
Dat niet, maar redwort flowers zijn rood/rose. En dragon tongues zijn geel.

[ Voor 7% gewijzigd door Orac op 30-05-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
Key thxs ik zit echt al 2 uur te zoeken ofsow :S

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:37
Masterdavid schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:19:
Key thxs ik zit echt al 2 uur te zoeken ofsow :S
is goed voor je athletics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:09:
spoiler:
overigens is het [tab]
LOL. Dat is de beste spoiler die ik hier gezien heb :P
Alleen jammer dat ik hem toch gelezen heb. Nou is er ineens niks meer aan :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tasma schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:42:
[...]

mijn radeon9500 ook..

stock: 276/270

nu: 415/315 stable :9~

1gb ram, xp2400+, resulteert in Oblivion op 1024x786 medium detail, geen AA, geen gras, fps binnen 20-50, buiten 10-30 average 18.
Vorige week een 6800GT bij Dollarshop.nl gekocht.
1024*768 HDR, medium textures, de rest op highest. Geen AA of AF.
Fps binnen 25-60 (huizen met veel hdr richting 25, dungeons richting 60).
Fps buiten 20-30.
Ik zou je aanraden om ook een 6800GT te kopen (160 eruo).
Prachkaartje en meer dan dubbel zo snel in OB tov mijn oude 9800pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:31
Ik zou je aanraden om voor 100 euro meer een 7900gt te kopen die 3 keer sneller dan een 6800gt is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51
dat kan dan helaas niet,
omdat een radeon 9500 AGP is eh, en 7900GT is PCI-E :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bladeslayer op 30-05-2006 23:18 . Reden: stom foutje :P ]

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 20:31
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:11:
Ik zou je aanraden om voor 100 euro meer een 7900gt te kopen die 3 keer sneller dan een 6800gt is. :+
3 keer sneller is ietsje overdreven niet? In de meeste gevallen is ie niet ongeveer 1/3 sneller.
In Oblivion presteerd ie wel veel beter. Check hier voor benchmark
Maar angezien dit een PCI-E kaartje is heb je er niet zoveel aan. Meende dat er wel een 7900gs kaart was met agp maar hoe die presteerd weet ik zo niet.

edit:
Url ff aangepast

[ Voor 6% gewijzigd door Fryskmantsje op 31-05-2006 23:46 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
De minimum fps van een 6800GT in OB gate bench is 18 en van de 7900GT is dat 26.
De 7900GT is dus "slechts" 45% sneller in Oblivion tov de 6800GS of de GT (beide zijn ongeveer even snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:11:
Gooi er nog eens 60 Euro bij en je hebt een X1800XT met 512mb.
Hoppa 4 x sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
New Merchants Items Mod is dit wat?
Ik heb nog nooit een mod geinstalleerd in Oblivion. is het makkelijk en Cool?
of lastig en nutteloos? :? iemand ervaring ermee?

Oh en deze Make it pretty ziet er wel Vet uit!

[ Voor 24% gewijzigd door TonyTone op 31-05-2006 09:52 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:34:
[...]

Gooi er nog eens 60 Euro bij en je hebt een X1800XT met 512mb.
Hoppa 4 x sneller :P
doe er dan nog eens 100 euro bij en je hebt een x1900xt whoppa klets 6x sneller! !!!LozlozlZoloLElReintwieWiEdERSChNITZEL!!! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist de Make It Prett mod geinstalleerd maar nu is alles in het frans :?

hoe verander ik het weer in engels? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Zou iemand eens een vergelijkende screen kunnen posten op 1600x1200 met flink wat AF en AA en alles op max detail....1 screen mét die make it pretty mod en 1 zonder die mod, om het verschil goed te kunnen zien.

Ik ben nl een beetje huiverig geworden met mods installeren omdat ik laatst ineens mn laatste 5 uur savegames corrupt had na het installeren van een mod (weet zo ff niet meer welke)

Ik wíl hem namelijk wel installeren, maar als het niet zo heel erg veel mooier word dan kies ik liever het zekere voor het onzekere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TonyTone schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:43:
New Merchants Items Mod is dit wat?
Ik heb nog nooit een mod geinstalleerd in Oblivion. is het makkelijk en Cool?
of lastig en nutteloos? :? iemand ervaring ermee?
[rml]anandus in "[ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion..."[/rml] :Y)
Oh en deze Make it pretty ziet er wel Vet uit!
Uit welke mods bestaat het?
Het lijkt mij een compilatie van meerdere mods?
Volgens mij kan het trouwens nog een stukje beter dan dat Make Me Pretty :)

* anandus is van mening dat Oblivion vanilla er (bijna) lelijk uitziet vergeleken met hoe Oblivion er met mods uitziet :)

Oblivion vanilla:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/features/hardware/oblivionmip/NENMLODoff.jpg

Oblivion met mods (in dit geval make it pretty):
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/features/hardware/oblivionmip/NENMLODon.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 31-05-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:16:
Zou iemand eens een vergelijkende screen kunnen posten op 1600x1200 met flink wat AF en AA en alles op max detail....1 screen mét die make it pretty mod en 1 zonder die mod, om het verschil goed te kunnen zien.

Ik ben nl een beetje huiverig geworden met mods installeren omdat ik laatst ineens mn laatste 5 uur savegames corrupt had na het installeren van een mod (weet zo ff niet meer welke)

Ik wíl hem namelijk wel installeren, maar als het niet zo heel erg veel mooier word dan kies ik liever het zekere voor het onzekere :)
Klik even op de link en kijk op de site van gamespot, daar hebben ze verschillende plaatjes met mouseover functie, en dan zie je het verschil echt goed. Of je alles mooier vind is de vraag wel. Ik vind de kleueren er niet mooier op, beetje te hawai achtig.
Ik heb ook een aantal van deze mods in gebruik gehad, en ik moet zeggen dat ik ze niet de moeite waard vond op mijn systeem, zonder die mods loopt het toch een stuk beter. Maar heb je een dikke videokaart dan zou ik zeggen probeer eens uit.
Zorg dat je wel altijd voldoende saved ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.