Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Haijo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:
Je hoeft maar een van de twee te hebben ivm een bug.
ja i know, maar dan is het nog wel handig om te weten waar je één van de twee kunt vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Captain Pervert schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:45:
Zeg, vraagje over paarden:

Ik reed met Shadowmere over een weggetje en ging zag toen wat boeven waarmee ik ging knokken, toen ik ze dood had was mijn paard nergens meer te vinden. Vindt dat ding zijn weg nog terug naar een stal, of wat? Of ben ik hem kwijt?
Waarschijnlijk als je naar een stal reist dan zal hij daar wel weer zijn. Heb ook wel zoiets dergelijks gehad met een paard. Anders moet je even een stad in gaan en dan er weer uit.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Captain Pervert schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:45:
Zeg, vraagje over paarden:

Ik reed met Shadowmere over een weggetje en ging zag toen wat boeven waarmee ik ging knokken, toen ik ze dood had was mijn paard nergens meer te vinden. Vindt dat ding zijn weg nog terug naar een stal, of wat? Of ben ik hem kwijt?
Zoek bij de official elder scrolls forum eens naar Shadowmere, daar staat ergens de code voor Shadowmere, dat beest wil namelijk wel eens "onder de wereld vallen" . :X
die code moet je invullen in de devconsole ( de "~" toets indrukken en code invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Allerlei voorwerpen, NPCs en dieren lijken last te hebben van clipping bugs waarbij ze soms verdwijnen en soms op en neer blijven bewegen en in een 'valpose' blijven hangen. Hopelijk lossen ze het op met de nieuwe patch :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:43:
[...] 20 Redwort en 20 Dragon's Tongue [...]
zou ik ook graag willen weten
Ik moet dat ook. Ben al even bezig, en heb al bijna genoeg.
spoiler:
Vooral in het zuiden vind je ze het meeste. Hier en daar hebben ook alchemists ze bij ,ages guilds, of andere winkeltjes, dus het kan geen kwaad daar altijd even in de inventory te kijken als je er toch bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tasma schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:27:
das wel handig, een stuk beter dan mijn paint horses.. Ik loop nogal veel buiten rond voor de lol, zo ben ik ook al bij het einde van de wereld geweest (hoog in de bergen). Ben je eindelijk boven, krijg je de text 'turn back' :|
Leuk weetje over de bergen:
spoiler:
Ik ben laatst op een hoge berg geweest, met veel moeite opgeklommen, stond daar een vlaggemast en een oud kampvuurtje. Was ik toch niet de eerste die de 'Mount Everest' beklommen had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03-2023

Ramirez

Something 's gotta give..

Thanx to sander-sp en Tepelstreeltje voor hun hulp bij mijn Sanguine Shrine quest. _/-\o_

Moet zeggen dat als je eenmaal boven level 20 bent, dat er weinig uitdaging meer aan is. Heb vorige week voor de lol heel Bravil uitgemoord. }) Inclusief Count en zoon, de hele Bravil Guard en alle burgers (Skrivva gaat niet dood, alleen bewusteloos). Natuurlijk wel even gesaved en nadat ik mijn lolletje heb gehad weer herladen en gewoon verder met de quests.

Ik ben nu level 25 en net begonnen aan de Arena, maar die tegenstanders zijn ook watjes zeg. Ben inmiddels Warrior geworden in de Arena. Zag dat mijn Hand to Hand skills op 8 stonden. Nooit wat mee gedaan, dus viola, 6 rondjes gevochten met alleen mijn knuistjes (zonder wapens dus) en nog kan je het winnen. (m'n halve health elke keer kwijt, maar goed, hand to hand skills 6 levels omhoog)

Vraagje
spoiler:
Ik weet toevallig waar Umbra is. De eerste keer dat ik haar tegenkwam was ik level 5 of zo, en dus ben ik maar gevlucht want ze was mij te sterk. Ik neem aan dat er een Quest aan haar verbonden is. Kan iemand mij vertellen wanneer of van wie ik de quest ga krijgen om Umbra weer eens te bezoeken?

Overigens wordt ik niet goed van die Shum Gro Yaruk in Skingrad. Elke keer als je hem nodig hebt is ie onvindbaar en blijkt ie van die brug afgeflikkert te zijn waardoor je quest vast zit. :( Ik heb hem nu al voor 2 quests moeten summonen met een console code. Hoop dat ze dat soort bugs in de opkomende Patch zullen fixen.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

@ Blwarb:

spoiler:
Je mag weer eens bij Umbra op de thee van een van de deadric shrines. Welke precies of waar ie zit durf ik zo uit het hoofd ff niet te zeggen...

Waarom het nou in een spoiler staat weet ik niet, heb het eerder al een keer of wat spoilerloos gelezen ;) Naja, voor het idee dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 57309 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:40:
@ Blwarb:

spoiler:
Je mag weer eens bij Umbra op de thee van een van de deadric shrines. Welke precies of waar ie zit durf ik zo uit het hoofd ff niet te zeggen...

Waarom het nou in een spoiler staat weet ik niet, heb het eerder al een keer of wat spoilerloos gelezen ;) Naja, voor het idee dan maar...
Dan dit ook maar in spoilertags:
spoiler:
Het gaat om: The Shrine of Clavicus Vile, op de kaart links van Imperial City, je moet minstens level 20 zijn om die quest te mogen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176380

Abel & Cyclonus, THANX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Weet iemand nog welke site dat was waar je kon zien of je PC Oblivion aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Grossen schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:25:
Weet iemand nog welke site dat was waar je kon zien of je PC Oblivion aan kan?
Je bedoelt de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Laatst online: 01-09-2023
Never mind heb het al gevonden :) www.srtest.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113372

test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113372

Als je uit de mages guild wordt getrapt moet je die plantjes zoeken, voor de mensen die niet weten waar je ze kan vinden. ik heb er een heleboel gevonden bij fort redwater ( of zoiets ) , dit fort ligt rechts van leyawijn ( of hoe je het ook schrijft :P )

Je kan er daar zeker 15 vinden, wacht 3 dagen en ze zijn weer teruggegroeid om de overige 5 te plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170531

bah.. na een windowscrash ben ik al mijn oblivion savegames kwijt. Dat betekent een slordige 50 uur aan speeltijd weg en een leuke character met leuke gear.

Het goede nieuws daarentegen is dat ik nu weer opnieuw kan beginnen, en dat met een ander soort character natuurlijk! :) Ik was een soort van ridderachtige fighterstype, maar ga het nu anders aanpakken. Ik zit nog te twijfelen tussen een mooie mage of een bloeddorstige thief.. Of een combinatie van beide, of of ... 8)7

kortom, zo erg vind ik het eigenlijk niet om opnieuw te beginnen, het spel blijft interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af of het met een 100% pure mage te redden is. Op hogere levels vast wel (potions brouwen meegerekend) maar volgens mij is het in den beginne toch verdomde moeilijk om je vijanden op afstand te houden...

Zelf begin ik er nog niet aan, eerst maar eens met dit character 'uitspelen', zou leuk zijn ;) Heb de MQ van Morrowind ook nog nooit uitgespeeld, ondanks dat ik daar zo'n 300+ uren in heb zitten... Telkens een nieuw character maken is de oorzaak. Nee, ik ga nu eens voor het einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.C. Munchkin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 15:47
Anoniem: 156750 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:55:
[...]

Zoek bij de official elder scrolls forum eens naar Shadowmere, daar staat ergens de code voor Shadowmere, dat beest wil namelijk wel eens "onder de wereld vallen" . :X
die code moet je invullen in de devconsole ( de "~" toets indrukken en code invoeren)
Op de xbox360 viel mijn character zelf laatst ook "onder de wereld".

Hier heb ik wat foto's staan: oblivion.dejonge.dk
Afbeeldingslocatie: http://oblivion.dejonge.dk/DSCF0065.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Gevonden!

Player.PlaceAtMe 00032BF4, 1, 128, 0 <-- deze code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:42:
Ik vraag me af of het met een 100% pure mage te redden is. Op hogere levels vast wel (potions brouwen meegerekend) maar volgens mij is het in den beginne toch verdomde moeilijk om je vijanden op afstand te houden...
Mij lukt het prima. Ik gebruik wel een boog om op afstand via sneak wat vijanden neer te kunnen leggen, maar ik heb ook een krachtige staff die je vrij snel kunt vinden (heb er eigenlijk twee, ondanks dat ik met een loot-mod speel). Die staff gebruikt ik zelf bijna niet, omdat ik hem eigenlijk te krachtig (ongebalanceerd) voor mijn level vindt. Maar als je daar geen bezwaar tegen hebt leg je zo een hoop van de tegenstanders neer met weinig moeite.

Je moet natuurlijk niet als mage op alles afrennen wat beweegt en gaan 'hakken' met je fireballs en zo. Maar als dat je doel is, moet je maar als fighter spelen. Een mage behoort intelligent te zijn, en dus beter na te denken over hoe en wie hij aanvalt :)

Ik ben momenteel level 6 (slow levelling mod), dus ik weet niet of het later moeilijker wordt, maar ik schat dat het vergelijkbaar zal blijven.

(edit: ben ook al een paar keer onder de wereld gevallen, maar wordt dan wel steeds automatisch netjes weer terug bij de ingang gezet door het spel. Irritanter is voorlopig dat spullen zo hier en daar via de havok ook door de grond vallen. Toch maar af en toe extra saven als ik wat belangrijke spulletjes via havok probeer te verplaatsen...)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 17-05-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171422

Hangt ervan af welke skills je gebruikt. Mijn eerste character was een 100% pure mage, en ik kon me prima redden. Mijn favoriete skill was namelijk conjuration, daarmee hou je vijanden makkelijk op afstand. ;) Stijgen in level is als mage ook goed te doen, als je te voet reist gewoon constant allerlei spells casten en hopla, je bent zo een leveltje verder :)
Op hogere levels is het idd zeker te redden, mijn favo methode: eerst met een invisibility spell naar de vijand lopen en achter 'm gaan staan, dan paralyze en dan snel een paar vuurballetjes }) en als ie nog niet dood is als paralyze is uitgewerkt weer gewoon een invisibility spell en weer van voor af aan beginnen >:)

Maarja ik was op een gegeven moment level 38, bijna alle magic skills op 100 en dan wordt het toch een beetje te makkelijk/eentonig; ben nu opnieuw begonnen met een meer stealthy character, o.a. marksman en blade. Echt geweldig, het geeft gewoon hele andere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zelf begin ik er nog niet aan, eerst maar eens met dit character 'uitspelen', zou leuk zijn ;) Heb de MQ van Morrowind ook nog nooit uitgespeeld, ondanks dat ik daar zo'n 300+ uren in heb zitten... Telkens een nieuw character maken is de oorzaak. Nee, ik ga nu eens voor het einde :D
Wat noem jij pure mage? Ikzelf heb zo'n 150 uur met een pure mage gespeeld, MQ uitgespeeld, arch mage, dark brotherhood, arena, etc...

Als je je mage niet trained in het gebruik van een zwaard of ander handwapen kun je het inderdaad vergeten maar aangezien een pure mage dark elf normaal gesproken zeker ook normale wapens draagt is dat geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Darth Malak schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:44:
[...]

Wat noem jij pure mage? Ikzelf heb zo'n 150 uur met een pure mage gespeeld, MQ uitgespeeld, arch mage, dark brotherhood, arena, etc...

Als je je mage niet trained in het gebruik van een zwaard of ander handwapen kun je het inderdaad vergeten maar aangezien een pure mage dark elf normaal gesproken zeker ook normale wapens draagt is dat geen enkel probleem.
Met conjuration level 100 kan je een uber sterke storm astronach summonen. Zo speelt m'n broertje als mage en hakt ventjes zo in de pan. Je moet alleen 10 minuten lang iets op je c knop leggen om je conjuration level zo hoog te maken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41852

Hee even een vraagje; ik heb een magisch wapen wat een 'charge' heeft, maar nu issie leeg. Hoe kan ik hem bijvullen? Bij een mage guild ofzo; maar waar ik was (in stadje Anvil) kon ik niemand vinden die dat kon voor mij. En ik hoorde ook dat het met een soul gem kon, die heb ik, maar wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Anoniem: 41852 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:02:
Hee even een vraagje; ik heb een magisch wapen wat een 'charge' heeft, maar nu issie leeg. Hoe kan ik hem bijvullen? Bij een mage guild ofzo; maar waar ik was (in stadje Anvil) kon ik niemand vinden die dat kon voor mij. En ik hoorde ook dat het met een soul gem kon, die heb ik, maar wat nu?
Eh, kijk ook eens hier, op de vorige pagina nota bene :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 41852 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:02:
Ik heb nou heel erg de neiging om UTFS te roepen, maar vooruit.
  • Zorg dat die soul gem een lading heeft (koop/vind er een met een lading of vul er een door een soul trap spell te casten op een tegenstander vlak voor je hem afmaakt).
  • Zoek je soulgem op in je inventory en klik er op.
  • Klik in het lijstje dat verschijnt het wapen aan dat je wilt herladen.
Tip: ga de quest bij Azura's shrine doen. Je krijgt dan Azura's star. Dat is een soort rechargeable soulgem (kun je dus vullen met die soul trap spell). Scheelt je heel veel geld en moeite.

edit:
hmmm ik tik te langzaam :). En dan commentaar krijgen van iemand die het net zelf gevraagd heeft ;) (ik niet, babe)

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 18-05-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt! Dan nog een vraagje; ik heb nu Azura's Star; een oneindig te gebruiken soul gem. Maar als ik die in mijn 'hoofdquest' aan Martin geef ben ik hem voor altijd kwijt! Hoe doen jullie dit, andere daedric artifact vinden en die geven in plaats?

P.S. Ik reageer op de eerste reactie op de vorige bladzijde. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 41852 op 18-05-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poehee Babe, in een keer goed ;)

Eerst andere shrines bezoeken en dan pas wat aan Tinus geven... Er zijn echt wel artifacts waar je geen dr*l aan hebt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
gwystyl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:12:
[...]

edit:
hmmm ik tik te langzaam :). En dan commentaar krijgen van iemand die het net zelf gevraagd heeft ;) (ik niet, babe)
hehehe... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:32:
Poehee Babe, in een keer goed ;)

Eerst andere shrines bezoeken en dan pas wat aan Tinus geven... Er zijn echt wel artifacts waar je geen dr*l aan hebt... :D
Oke maar er is maar 1 quest die ook level 2 als minimum heeft. En ik vond die Azura quest al extreem moeilijk, vreemd want quests ervoor stelden niets voor qua moeilijkheid.

Maargoed die andere level2 quest is dus "Sheogorath", reward daarvoor is de "Wabbajack", waarmee je een creature in een ander creature kunt omtoveren. Kan handig zijn; of zeggen jullie beter deze inleveren?

Een andere mogelijkheid is dat ik eerst andere quests ga doen en de hoofdquest even laat voor wat het is. Dan kan ik later een moeilijkere shrine quest afmaken, eentje die een stomme artifact oplevert; en die aan martin/tinus/whatever geven.

Alleen hoe kom ik leuke quests; ik wil wel graag dungeons doen enzo. :)
Lekker creepy, en ik schrik nogal snel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gwystyl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:12:
edit:
Dit laatste snap ik niet zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 41852 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:39:
[...]

Dit laatste snap ik niet zo? :?
Als je het linkje van bassGunner volgt zie je dat het verwijst naar een post die antwoord geeft op dezelfde vraag. En dat hij degene is die die vraag gesteld had. En dat daar ook al gezegd werd dat het voor de 60e keer dit topic beantwoord is.

Verder zou ik Azura's star niet weggeven, er zijn zat andere artifacts waar je geen bal aan hebt. Zie hier welke shrine waar staat, hoe hij heet en wat je er voor terugkrijgt.
Om dungeons in te duiken hoef je geen hoog level te hebben. De beesten levellen met je mee, dus als het goed is moet je altijd ongeveer evenveel moeite doen.
Voor leuke quests loop je gewoon verschillende steden door en praat je tegen iedereen die je tegenkomt. Dan krijg je vanzelf dingen waarbij je 'even moet helpen omdat die persoon niet weg kan' of omdat je er zo sterk uitziet ofzo. Met die quests duik je meestal ook wel een cave/temple of kasteel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Feitelijk zou je alle artifacts kunnen missen op Azura's Star na. Er zitten wel meer handige artifacts tussen, zeker wel, maar die zijn dmv wat handig spell of potion-werk ook te benaderen. Azura's Star zal je echter nog veel nut aan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:04

Infinchible

Woef!

Ik vind de skeleton key toch ook wel net zo handig als azura's star. Vooral als je niet bij de thieves guild zit. Ik had altijd dat iik te weinig lockpicks had met mijn eerste character. Dan mis je echt gewoon een heleboel loot.
Met de skeleton key is dat meteen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 57309 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 03:06:
Feitelijk zou je alle artifacts kunnen missen op Azura's Star na. Er zitten wel meer handige artifacts tussen, zeker wel, maar die zijn dmv wat handig spell of potion-werk ook te benaderen. Azura's Star zal je echter nog veel nut aan hebben...
LOL... en dan te bedenken dat ik in het begin azura's star verkocht heb aangezien ik het belang ervan niet kende. Skeleton key heb ik volgens mij nooit gehad...

Toch 150+ uur gespeeld en de belangrijkste quests uitgespeeld...! Je kunt dus alle artifacts missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
gwystyl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:58:
[...]

Als je het linkje van bassGunner volgt zie je dat het verwijst naar een post die antwoord geeft op dezelfde vraag. En dat hij degene is die die vraag gesteld had. En dat daar ook al gezegd werd dat het voor de 60e keer dit topic beantwoord is.
300 keer, om precies te zijn. :Y)

Misschien een idee om de TS te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 23:30
wwillem schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:46:
[...]

Met conjuration level 100 kan je een uber sterke storm astronach summonen. Zo speelt m'n broertje als mage en hakt ventjes zo in de pan. Je moet alleen 10 minuten lang iets op je c knop leggen om je conjuration level zo hoog te maken :D.
Yep, Storm Atronach sloopt zo'n beetje alle tegenstanders. Ik vecht zelf nog wel mee aan de zijde van die Storm Atronach, altijd handig om een soul te vangen.

Maar je kan in principe de Storm Atronach al het werk laten doen en als je 100% mage zou zijn nog wat drain+damage health spells en andere spells op je tegenstander casten.

Moet zeggen dat je het spel met zo'n sterke Storm Atronach wel een beetje breekt, moet nu echt de moeilijksheidsgraad behoorlijk ophogen om nog een uitdaging te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68306

Tjonge waar koop je de spell voor de storm Atronach?? Kan hem nergens vinden
Ericr schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:44:
[...]

Yep, Storm Atronach sloopt zo'n beetje alle tegenstanders. Ik vecht zelf nog wel mee aan de zijde van die Storm Atronach, altijd handig om een soul te vangen.

Maar je kan in principe de Storm Atronach al het werk laten doen en als je 100% mage zou zijn nog wat drain+damage health spells en andere spells op je tegenstander casten.

Moet zeggen dat je het spel met zo'n sterke Storm Atronach wel een beetje breekt, moet nu echt de moeilijksheidsgraad behoorlijk ophogen om nog een uitdaging te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 68306 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:30:
Tjonge waar koop je de spell voor de storm Atronach?? Kan hem nergens vinden.
[...]
Altijd eerst even zoeken in de Oblivion Wikipedia;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 08-07 13:19
Haijo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:27:
[...]

300 keer, om precies te zijn. :Y)

Misschien een idee om de TS te updaten?
Fixxed :P
Hopelijk zijn d'r nu wat minder vragen over O-)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ReZ1987 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Fixxed :P
Hopelijk zijn d'r nu wat minder vragen over O-)
Dat zou mooi zijn. Dan verwijs ik vanaf nu ook schaamteloos naar de TS :)

Ik heb nog wel een vraagje die volgens mij nog niet gesteld is: wat kan je precies met de Atronarchs die je kan oproepen in de Frostcrag Tower? Ik heb er één gemaakt, die verscheen daar toen even, maar is nu nergens meer te bekennen. toch krijg ik melding dat ik er maar één tegelijk mag hebben als ik probeer een nieuwe te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

gwystyl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:29:
Wat kan je precies met de Atronarchs die je kan oproepen in de Frostcrag Tower? Ik heb er één gemaakt, die verscheen daar toen even, maar is nu nergens meer te bekennen. toch krijg ik melding dat ik er maar één tegelijk mag hebben als ik probeer een nieuwe te maken.
Hmm, niet geprobeerd, maar het lijkt me dat ie je volgt en helpt om mee te vechten, zou geen andere nut kunnen bedenken. Maar blijkbaar is die van jouw ergens verdwaalt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 27195 op 18-05-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

kheb even gezocht maar niks gevodnen dus hier is mijn vraag.
Als ik een quest activeer dan verschijnt er een rood pijltje waar ik naartoe moet, maar eens ik daar ben is er niks te zien, wel zit ik in een stad dan, maar bij het rode pijltje is er niks te zien. Of moet ik dan nog zoeken dichtbij het pijltje?

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
L i m a schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:28:
Als ik een quest activeer dan verschijnt er een rood pijltje waar ik naartoe moet, maar eens ik daar ben is er niks te zien, wel zit ik in een stad dan, maar bij het rode pijltje is er niks te zien. Of moet ik dan nog zoeken dichtbij het pijltje?
Meestal is wachten voldoende. Voorbeeld: 's Nachts wachten op iemand van de dievengilde. Overdag zouden ze worden opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Wat kun je eigenlijk met die stenen die je uit die gates haalt?
heb er nu al een zooitje en ik loop d'r maar mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 111246 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:52:
Wat kun je eigenlijk met die stenen die je uit die gates haalt?
heb er nu al een zooitje en ik loop d'r maar mee rond.
je kunt er op klikken en dan kun je 1 van de 2 de effecten die in die steen zitten op een wapen of kledingstuk doen, op die manier heb je dus gratis enchantments

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 16:48

Haan

dotnetter

L i m a schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:28:
Als je pijl rood is, betekent dat gewoon dat je je niet in de goeie ruimte bevindt.. Je moet dan bijvoorbeeld nog door een deur.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

welk kleur moet ie dan hebben?

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

L i m a schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:22:
welk kleur moet ie dan hebben?
gok eens?

spoiler:
groen.... als je je in dezelfde ruimte bevindt als je doel op dat moment, is je marker groen. Als je nog een deur of poort door moet is hij rood

ik zou verwachten dat je dat na een kwartiertje spelen wel door hebt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

ik zal er over gekeken hebben dan :s wel raar.
Morgen zal ik eens proberen.

edit: ondertussne heb ik het gevonden je moet idd wachten :r
thx!

[ Voor 33% gewijzigd door Lima op 18-05-2006 23:42 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Arena Quest voltooid en ben nu grand champion. Leuk, maar gedurende de Arena quest kreeg ik de indruk dat het ook anders af had kunnen lopen, namelijk;
spoiler:
Als ik de grey prince het boek geef zodat ie weet dat ie een vampieren gedrocht is, dan is ie in het eindgevecht zo lame dat ie niet eens terug vecht. Heel erg jammer, ik wilde een goed gevecht.
Vraag: wat gebeurt er als je hem dat boek niet geeft en dan bevecht?

Ook zag ik dat ik de mogelijkheid op het einde had om ervoor te kiezen hem niet te doden. Maar wat dan? Wordt ik dan geen grand champion? Hoe had deze Quest ook anders af kunnen lopen? Had hij ook in leven kunnen blijven?

Weet iemand ook of je ooit nog van die "Blade of Woe afkomt?" :? [DB lidmaatschap] En dan niet door een code of zo, maar gewoon in het spel zelf? Ik gebruik dat ding dus echt nooit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Laatst online: 10-06 10:31
ff verder spelen in dark brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 13:40
Anoniem: 176380 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:20:

Weet iemand ook of je ooit nog van die "Blade of Woe afkomt?" :? [DB lidmaatschap] En dan niet door een code of zo, maar gewoon in het spel zelf? Ik gebruik dat ding dus echt nooit !!!
Dat heb ik met de Ring of the Vipereye. Die kan ik NOOIT equippen en ik weet bij god niet bij welke quest dat ding hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar aangezien de questitems geen gewicht hebben zitten ze toch ook niet echt in de weg? Of ben je een opgeruimd typetje die alleen wil zien wattie nodig heeft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:16:
Maar aangezien de questitems geen gewicht hebben zitten ze toch ook niet echt in de weg? Of ben je een opgeruimd typetje die alleen wil zien wattie nodig heeft... ;)
Echt wel O-)
De enige mods die ik installeer zijn dus ook om betere overzicht in interface (BTmod) of betere opslag te krijgen (saddlebags, personal museum, central basement)
Ik heb altijd zo min mogelijk bij me. Alleen 1 zwaard (Katana), 1 zilver zwaard (tegen geesten en wisps) 1 boog en pijlen. Alleen de DB kleding en 1 light shield. Verder niks. :7

Mijn char is Redguard, light armor, thief, archer, acrobat, dus veel sneak, geen zwaar spul en geen magic.
Volgende Char dat ik ooit aan zal maken zal volledig op Heavy armor en zware wapens gaan. Bruut hakken >:) En heeeeel misschien dat ik ooit nog wel eens een mage doe, maar magie heeft niet zo mijn interesse.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 176380 op 19-05-2006 13:57 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

vreemd wel dat level systeem!

Sinds lvl 28 - lvl 41 heb ik geen enkele vooruitgang in mijn tegenstanders gezien, wel dat er nieuwe tegenstanders klaarstaan maar ze zijn niet in skill gegroeid zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

vosss schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:44:
[...]

Dat heb ik met de Ring of the Vipereye. Die kan ik NOOIT equippen en ik weet bij god niet bij welke quest dat ding hoort :)
blade of the woe hoort bij de dark brotherhood. Vipereye.. hmmz die kan ik ook niet aandoen , moet even denken waar ik hem kreeg :o Niet dat ik hem wil omdoen, de ring of perfection en mundane ring zijn volgens mij de beste rings die te vinden zijn!

edit: gisteren eindelijk mn vampire cure gemaakt, bied ik de ingedrienten aan bij de heks... krijg ik geen cure poition.... ik zoeken op de oblivion wikipedia, is het een bug dat je in een bepaalde volgorde de ingedrienten moet geven anders krijg je je drankje niet. Mijn god kun je je voorstellen, je zoekt uren naar alle ingedrienten en uiteindelijk zal je alsnog een consolecommand moeten invoeren omdat het spel weer een bug bevat. de zoveelste btw

probleem viel met een console commando op te lossen gelukkig

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 19-05-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Anoniem: 176380 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:51:
[...]

Echt wel O-)
De enige mods die ik installeer zijn dus ook om betere overzicht in interface (BTmod) of betere opslag te krijgen (saddlebags, personal museum, central basement)
Ik heb altijd zo min mogelijk bij me. Alleen 1 zwaard (Katana), 1 zilver zwaard (tegen geesten en wisps) 1 boog en pijlen. Alleen de DB kleding en 1 light shield. Verder niks. :7

Mijn char is Redguard, light armor, thief, archer, acrobat, dus veel sneak, geen zwaar spul en geen magic.
Volgende Char dat ik ooit aan zal maken zal volledig op Heavy armor en zware wapens gaan. Bruut hakken >:) En heeeeel misschien dat ik ooit nog wel eens een mage doe, maar magie heeft niet zo mijn interesse.
Bruut geweld is best leuk >:) . Ik loop rond met Escution of Chorrol, heerlijk damage reflect. En een volledig Deadric armor. Als ik een beetje veel damage krijg is het alleen maar omdat ik teveel vijanden tegelijk aan wil pakken. maar ik kan in totaal 600 punten damage hebben. En dan ook nog de lading loot die ik mee kan nemen.

Luctor et Emergo || specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 10:52

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anoniem: 33599 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:
[...]

blade of the woe hoort bij de dark brotherhood.
Owjaaah, daar loop ik ook al 10 levelupgrades mee rond :P

misschien toch maar eens dat gastje opzoeken op dat plein rond middernacht >:)
edit: gisteren eindelijk mn vampire cure gemaakt, bied ik de ingedrienten aan bij de heks... krijg ik geen cure poition.... ik zoeken op de oblivion wikipedia, is het een bug dat je in een bepaalde volgorde de ingedrienten moet geven anders krijg je je drankje niet. Mijn god kun je je voorstellen, je zoekt uren naar alle ingedrienten en uiteindelijk zal je alsnog een consolecommand moeten invoeren omdat het spel weer een bug bevat. de zoveelste btw

probleem viel met een console commando op te lossen gelukkig
oei ... goede te weten, als ik ooit alle ingrediënten bijeen weet te rapen kom ik hier ook voor te staan! :X

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50850

Anoniem: 176380 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:51:
Heb je een link van die central basement mod? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50850

Anoniem: 50850 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:59:
[...]
Heb je een link van die central basement mod? O-)
Laat maar, gevonden: http://www.tescreens.be/o...x.php/All_In_One_Basement

Thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 08-07 16:48

Haan

dotnetter

ing._Buttje schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:54:
[...]

Owjaaah, daar loop ik ook al 10 levelupgrades mee rond :P

misschien toch maar eens dat gastje opzoeken op dat plein rond middernacht >:)
Dat is niet de DB maar de thieve guild ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:45
Iemand deze al gezien? Ik vind hem behoorlijk gayniaal... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:27
Speedswitch schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:41:
Meesterlijk _/-\o_! Sommige mensen hebben echt tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Uber :D. Dit laat eigenlijk wel zien hoe goed die physics zijn in Oblivion. Alles klopt eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

vooral het einde ownt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaaf, hoe maak je zoiets? En hoe kun je met de camera zo goed volgen?
Wel lachen dat ze dat blonde ventje gebruikten, die was mij een oblivion gate in gevolgd, daar kwijt gegraakt, ik dat ding gesloten, komt ie in ene uit de lucht vallen daarna, natuurlijk mors dood. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 02:15

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

is het normaal dat het embleem van de "Blades" niet verschijnt bij de factions? (dus bij die emblemen van fighters, mage guild, enz..)??

ik heb nochtans de blades gejoined in het begin en nu de main quest voltooid?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127770

je kunt ingame 'filmen' met fraps. google t ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172310

_/-\o_ Mooi spel dit niet helemaal mij ding maar puur om grafisch te kijken of me pc het nog aankan,
In dit geval wel, draai em op 1024*768 Medium, bloom, V-syc uit @lla 20-30 fps, en dat met een 2,4 ghz 768mb ram en XFX 6600GT @ stock...

Greetz noname! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160176

weet iemand waar ik een fortify luck speel kan kopen om dan mijn eigen ringen mee te maken kan em dus niet vinden

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar er veel beren zijn?
Ik was in de Fighter Guild beetje aan het schieten met m'n pijl en boog op zo'n test target, loopt er in ene zo'n gast voorbij, mors dood natuurlijk.
Nu moet ik 20 (of was het nou 30?) beren vellen zoeken om weer erbij te mogen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 111246 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:44:
Weet iemand waar er veel beren zijn?
Ik was in de Fighter Guild beetje aan het schieten met m'n pijl en boog op zo'n test target, loopt er in ene zo'n gast voorbij, mors dood natuurlijk.
Nu moet ik 20 (of was het nou 30?) beren vellen zoeken om weer erbij te mogen horen.
in 1 pijl dood? speel je op het allermakkelijkst ofzo?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 09:08
Anoniem: 127770 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:26:
je kunt ingame 'filmen' met fraps. google t ff
Het lijkt er meer op dat dat domino filmpje met een editor is gedaan met een vrije camera of vergis ik me nou. Hoe maak je anders zelf traps ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:48:
[...]

in 1 pijl dood? speel je op het allermakkelijkst ofzo?
Uhm... geen idee eigenlijk, zit in level 7?
Kan het dan ook lastiger? Want de gevechten zijn vaak geen reet aan, sla ze vaak met 2 of 3 klappen dood in zo'n mijn. (En dat na 38 uur spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Anoniem: 160176 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:41:
weet iemand waar ik een fortify luck speel kan kopen om dan mijn eigen ringen mee te maken kan em dus niet vinden

bvd
Vroeg ik een tijd geleden ook al, die zit standaard dus bij de enchantments machines die je bij de Mage Guild krijgt als je Arch-Mage bent of in de Wizard Tower die je als add-on kunt kopen. Ik weet niet of NPC's dit ook hebben.. Je hebt een fortify attribute en een fortify skills, waarmee je al je skills en attributen dus kan omhoogschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien een domme vraag maar waar kan ik mij wapens selecteren? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:49

Orac

Ik mis je papa.

Anoniem: 172310 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:20:
:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Anoniem: 172310 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:20:
Sjees anders begin je gewoon eens met spelen en let je op ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graham schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:03:
[...]

Sjees anders begin je gewoon eens met spelen en let je op ;)
;( Ben al heel ver kan er maar niet achter komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

errr.. er zijn geen domme vragen... misschien is de tab toets iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Anoniem: 172310 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:12:
[...]

;( Ben al heel ver kan er maar niet achter komen!
Als je begint met het dungeon level wordt alles via tekst uitgelegd maar die heb je vast niet gelezen. Daarnaast had je in het menu van het spel natuurlijk bij controls kunnen kijken onder welke toets wat zit.

Maar iig zou je de Tab toets eens kunnen proberen zoals Darth Malak al poste.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Tja tutorial, en wat dacht je van handleiding!
Ik heb zelf de difficulty flink omhoog geschroeft, en het is weer helemaal spannend. ;)

Dat filpmje is echt wel geinig, ik zie soms wel niet hoe opeens ergens anders het zooitje weer verder gaat. Leuk zo'n editor, en wat een werk is dat. Maar eigenlijk kloppen de phisics niet als zo'n zwaard gewoon recht overeind blijft staan op zijn punt, toch leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:01
Weet iemand hoe het nu zit met hdr + aa op de cat 6.4 drivers?

Er kwam namelijk een chuckpatch uit voor de 6.3 drivers om zowel hdr als aa te enablen maar die chuckpatch werkt blijkbaar niet bij een 6.4 installatie.

Heeft iemand een idee hoe je met cat 6.4 toch hdr + aa kan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Stoffa schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:20:

Er kwam namelijk een chuckpatch uit voor de 6.3 drivers om zowel hdr als aa te enablen maar die chuckpatch werkt blijkbaar niet bij een 6.4 installatie.

Heb je al 2x een X1900XT(X) in crossfire gekocht dan? Zonee, doe geen moeite om aa + hdr aan te zetten, 't gaat dan toch schokken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22

Magic666

No one's neighbour!

ok....uitgespeeld:

Main, Thieves, Mages, Dark Brotherhood, Arena, Fighters en een zwik sidequests.

Zijn er nu nog leuke quests om te doen of is het nu wel gedaan met Oblivion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
wwillem schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:26:
[...]

Heb je al 2x een X1900XT(X) in crossfire gekocht dan? Zonee, doe geen moeite om aa + hdr aan te zetten, 't gaat dan toch schokken :).
Ik heb al 1 X1900XTX, als t moet koop ik een 2e.

Hoe zet ik het aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
binnenkort een nieuwe official plugin:

Afbeeldingslocatie: http://obliviondownloads.com/images/product/obliv_thievesden_pcstore.jpg
The Thieves Den:
Uncover a famous pirate's lost ship and claim it for your own. Designed for stealth-based characters.
Zou je dan weer een eigen 'huis' (het schip) krijgen net zoals bij wizard's tower (waar je allerlei speciale dingen voor mages had zoals een tuintje met planten, enchant/spellmake altaar etc.) ... :?
ben daar wel benieuwd naar, ook omdat ik een thief ben (khajiit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 23:11

XyS

0.o.O

kan je die piratenboot die nu in waterfront ligt niet gewoon als huis gebruike? dat je daar gewoon je zooi ingooit ofzo :+
of is het dan na zoveel tijd weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Stoffa schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:36:
[...]

Ik heb al 1 X1900XTX, als t moet koop ik een 2e.

Hoe zet ik het aan dan?
Als jij voor oblivion een 2de x1900xt koopt zul je echt geen reet merken. Heb hier zelf ook een x1900xt en het draaid als een zonnetje op 1280x1024 @ large textures en verder alles @ max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
XyS schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:26:
kan je die piratenboot die nu in waterfront ligt niet gewoon als huis gebruike? dat je daar gewoon je zooi ingooit ofzo :+
of is het dan na zoveel tijd weg
Zo ver ik het gemerkt heb blijft alles liggen waar je het neer donderd dus waarom niet ;) Save wel effe...just in case ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spul blijft wel liggen, maar crates en barrels worden om de zoveel tijd 'gereset', dus al wat je daar inkiepert is dan echt wel weg. Tis maar dat je er ff rekening mee houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
PcManiaxx schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:35:
[...]

Als jij voor oblivion een 2de x1900xt koopt zul je echt geen reet merken. Heb hier zelf ook een x1900xt en het draaid als een zonnetje op 1280x1024 @ large textures en verder alles @ max.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik een 2e x1900xt zou kopen in het geval dat oblivion met HDR + AA niet lekker draait op 1 X1900XTX. Dit waag ik echter te betwijfelen.

Mijn vraag is dus nogmaals:

Weet iemand of het mogelijk is met de Cats 6.4 HDR + AA aan te krijgen in Oblivion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppa, heb weer wat aan mn fiets hangen...

Sinds 2 dagen crasht Oblivion @ random. Eerst 'alleen' wanneer ik door een deur ging (aka een nieuwe cel werd geladen), nu ook gewoon tussendoor. Om de paar minuten is het raak.

Aan mn set-up heb ik niets gedaan, alleen Tomb Raider: Legends + The Da Vinci Code (game) geïnstalleerd. Beide games zijn er ook alweer vanaf, Starforce removal tooltje gedraaid (is nu ook weg) maar probleem blijft. Oblivion heeft er tot 2 dagen terug geen probleem mee gehad (80 uur gameplay ongeveer), wie kan me een tik verder helpen???

Meen ergens een link gezien te hebben met eventuele oplossingen voor de crashes, maar kan hem niet meer terug vinden...

Wie o wie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

Het spel chrasst hier bij mij ook wel eens hoor,er zitten nogal wat bugs in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gewoon ff saven bij fasttravel etc uitzetten in het options menu....

trouwens, draai de oblivion update maar eens. Had voorheen ook regelmatig crashes en die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen met deze update.

[ Voor 52% gewijzigd door Darth Malak op 21-05-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het moet een softwarematig iets zijn... Systeem is net een paar maanden oud en wat ik al zei: voorheen heb ik 0,0 crash issues gehad met Oblivion. Het enige wat er veranderd is, is dat TR:Legends en The Da Vinci Code erop hebben gestaan. Daarom dacht ik eerst dat het een Starforce-conflict zou zijn, maar na verwijderen v Starforce (tenminste, tooltje zegt dat het weg is) blijft het probleem...

Uitgeprobeert na verschillende fora te hebben doorgespit:

- mpeg2blabla.ax opzoeken en hernoemen -> geen nut, bestandje bestaat hier niet eens
- HP printer deinstallen -> geen nut, heb geen HP
- Starforce verwijderen -> gedaan, geen positief resultaat
- regcleaner gedraaid -> geen resultaat

Wat kan ik nog doen:
- schijnt ook aan GPU drivers te kunnen liggen -> lijkt me niet waarschijnlijk daar er niets veranderd is
- ??
- ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33
Stoffa schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:20:

Met 6.4 wilde het niet, ik heb er toen 6.3 overheen geinstalleerd en voor alle replace vragen 'nee' gedaan
dat werkt, maar of de fixes van 6.4 erin zitten weet ik niet. En dat je x1900s in crossfire daarvoor nodig hebt lijkt mij wat overdreven, kwestie van FSAAx2 en 1024x768 dan gaat het prima

[ Voor 11% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 21-05-2006 03:19 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 02:15

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

@ray; je weet toch dat er een patch is hé? installeer die eerst en kijk of het nog zoveel crashed

[ Voor 4% gewijzigd door TwistedAnimator op 21-05-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:29
Heb ik net de vampire quest uitgespeelt, kan ik mijn reward niet claimen.

Als ik naar Skingrad ga moet ik met Hal-Liurz spreken die dan zegt dat ze de count gaat halen en vervolgens doodleuk blijft staan. Heb al staan wachten tot ik een ons weeg zonder resultaat.

Al cheat geprobeerd om count te laten spawnen bij mij. Kan ik hem niet aanspreken.
Kan niet patchen aangezien ik Direct2Drive versie heb en de betapatch daarop niet werkt. :'(

Iemand die dit bekend voorkomt of anders nog tips heeft.

Heb volgende mods; Saddlebags, BT-mod, Horse Whistle en een of andere item levelling mod.

Specs

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.