Je kan een kijken bij shops. In de Oblivion gates vind je er ook altijd wel wat.
Als ik zo over dat sneaken en zo lees, krijg ik ook zin. Ik was in Morrowind ook dief.
Maar toch wilde ik proberen hoe een echte fighter/warrior het er vanaf ging brengen, qwa gameplay en battleplay bedoel ik dan. Ik vond de battles in Morrowind al snel saai.
Ik moet zeggen dat ik het een groot verschil vind nu in Oblivion. Het is veel intensiever geworden. Battles duren langer, zijn gevarieerder. Je wordt er ingezogen. Dit komt natuurlijk ook door AI die beter is, maar ook de kinetische energie komt goed over door HAVOK. Soms voel je de klap bijna op je neer vallen.
Dus de fighter is een stuk interessanter geworden. Ben nu wel lekker mijn magic skills aan het trainen, en alchemy natuurlijk.
wel vond ik dat na een tijd (lvl 25) de battles wel erg op elkaar gaan lijken. Na het installeren van Oscuro's Overhaul is het weer helemaal gevarieerd en spannend. De ene keer maak je gehakt van ze de andere keer wordt het onverwachts druk en lijken ze gehakt van jou te maken.
Ik zag laatst een gate in de verte, dacht loop er ff naar toe zet hem op je map. Stikt het daar van het ongedierte. Erger nog ze spotten me allemaal

Oops, nou toen ben ik maar de gate ingerend en heb die maar ff geclosed,daarna lopen hakken tegen die gasten.
Alleen heb ik dat mijn gekochte paarden het niet echt lang volhouden. Eentje uit Anvil werd afgemaakt door een boar, is dat normaal?