Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:42:
Bestaat er geen fortify luck spell? Ik wil eigenlijk al mijn armor met + LUCK enchanten... maar ben bang dat het niet mogelijk is...
Dat is heel goed mogelijk, in de Arcane University, of in die nieuwe toren (uitbreiding) zit er zo'n altaar. Daar kun je elke skill of attribute gebruiken om te enchanten.

Ik heb namelijk hetzelfde gedaan, heb nu een luck van rond de 80. :) maar merk niet echt een verschiel eigenlijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik vind het wel een leuk spel maar begin nu rare symptomen te vertonen, als ik nu irl met de auto rijd en langs de weg een bloem zie staan denk ik "Ahhh harvest!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHA, had ik vorige week ook: liep langs een vijver, zag een knalgroene plant staan: "Hey... nirnroot!" (heb ik dit nou echt hardop verteld...?? O-) :P :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
Omg stelletje verslaafden :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

it0 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:29:
Ik vind het wel een leuk spel maar begin nu rare symptomen te vertonen, als ik nu irl met de auto rijd en langs de weg een bloem zie staan denk ik "Ahhh harvest!!!"
volgens mij heb ik dat hier ook al eens geroepen :D

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:44:
HAHAHA, had ik vorige week ook: liep langs een vijver, zag een knalgroene plant staan: "Hey... nirnroot!" (heb ik dit nou echt hardop verteld...?? O-) :P :P)
Als varens een iets andere tint hadden gehad, kun je ze zo plukken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03-2023

Ramirez

Something 's gotta give..

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:44:
OMFG!!! Dat had ik vanmorgen ook, reed in de file over een brug over een kanaal, keek in de berm bij de water kant en betrapte mezelf erop dat ik keek of ik wat Nirnroot zag !!!!!!
Ik moet in de detox :|

Nu is mijn sig hieronder wel heel toepasselijk geworden, ben ik bang...

[ Voor 11% gewijzigd door Ramirez op 10-05-2006 13:38 . Reden: aanvulling & typo's ]

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG :P ik dacht nog 'shit die gasten moeten echt een leven zoeken' maar nu betrap ik me er zelf op dat er en plant in de kamer staat die ook op Nirnroot lijkt en dat ik steeds denk 'he Nirnroot'
damn :P

Overigens, nu we het er toch over hebben, wat maakt nirnroot zo speciaal, de waarde er van is 0 je kan het niet kopen en die potion die volgens de maker zo geweldig is is helemaal niet zo handig

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blwarb schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:36:
[...]

OMFG!!! Dat had ik vanmorgen ook, reed in de file over een brug over een kanaal, keek in de berm bij de water kant en betrapte mezelf erop dat ik keek of ik wat Nirnroot zag !!!!!!
Ik moet in de detox :|

Nu is mijn sig hieronder wel heel toepasselijk geworden, ben ik bang...
Dit is echt cool! Toen ik laatst aan het wandelen was dacht ik ook wat een mooie bloempjes en had neigingen om het een en ander te gaan mixen. Back to basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vraagje: is het mogelijk om een savegame vanaf een PC over te zetten naar een Xbox 360? Dus dat ik met een savegame die gesaved is vanaf een PC verder kan spelen met die savegame op een X360? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Niet dat ik weet, je zou het kunnen proberen met zo'n memorycard loader (kan je je memorycard met usb aansluiten), of je hd openhalen en aansluiten via sata en je save erop zetten, alhoewel ik zeer betwijfel of de save werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Genghis Khan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:05:
Vraagje: is het mogelijk om een savegame vanaf een PC over te zetten naar een Xbox 360? Dus dat ik met een savegame die gesaved is vanaf een PC verder kan spelen met die savegame op een X360? :).
99% zeker: Nee. Je zou kunnen denken dat een savegame systeem onafhankelijk zou zijn, omdat hij door het spel zelf gemaakt wordt, en de rest van het systeem niet boeit. Echter gebruikt de X360 (volgensmij net als de XBOX. Ik heb namelijk veel gedaan met m'n orginele xbox, maar heb geen 360) een aparte manier van het opslaan van savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:38:
OMG :P ik dacht nog 'shit die gasten moeten echt een leven zoeken' maar nu betrap ik me er zelf op dat er en plant in de kamer staat die ook op Nirnroot lijkt en dat ik steeds denk 'he Nirnroot'
damn :P

Overigens, nu we het er toch over hebben, wat maakt nirnroot zo speciaal, de waarde er van is 0 je kan het niet kopen en die potion die volgens de maker zo geweldig is is helemaal niet zo handig
Toch die potion :P, dat is het enige doel van die nirnroots. Ik weet trouwens niet wat de uiteindelijk potion doet, ik weet nog niemand die zover is gekomen. (Misschien zijn hier wel een paar cheaters die wel zo ver zijn? :P)

edit:
Gevonden, inderdaad niet eens zo super interessant:

Potion LevelAantal NirnrootsEffecten (duren altijd allemaal 300s)Basis Waarde
Weak10Night Eye,
Fortify Health 20
55
Moderate20Night Eye,
Fortify Health,
Fatigue 20
80
Strong30Night Eye,
Fortify Health,
Fatigue 20,
Fortify Blade,
Blunt,
Destruction,
Restoration,
Sneak 5
170
Grand40Night Eye,
Fortify Health,
Fatigue 20,
Fortify Blade,
Blunt,
Destruction,
Restoration,
Sneak 10
275
---10gewoon goud250

[ Voor 39% gewijzigd door DEVoTi0N op 10-05-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik heb volgens mij een flink aantal nirnoots in zelfgemaakte potions gestopt... :o Red ik die 40 dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

NG schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:26:
Ik heb volgens mij een flink aantal nirnoots in zelfgemaakte potions gestopt... :o Red ik die 40 dan nog wel?
Hehe je moet er zelfs 10+20+30+40 in totaal >:)

Maar ik weet niet of nirnroot ook weer teruggroeid na verloop van tijd net als andere plantjes?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Denk niet dat het terug groeit maar je kan het wel op heel veel plekken vinden. Voornamelijk langs de kant bij een plas water. Zie ook de wiki in de TS.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmmz, als ik die tabel zo zie dan is Nirnroot dus vrij waardeloos. Tenminste, ik had er iets veel gavers van verwacht. Een vliegend paard oid :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_eissens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10-2023
Vrij waardeloos idd, maar volgens mij groeit het wel terug hoor. Dat het aan de waterkant groeit heb je geen wiki voor nodig hoor, dat staat in dat papiertje dat je van die potionbrouwer krijgt.

Zijn er trouwens nog meer mensen die het erg vervelend vinden dat een zelf gemaakte bound armor spell met alle delen uit light en heavy delen bestaat? Alleen de cuirass, greaves en shield tellen als heavy, de rest is light armor. Als het nou allemaal uit 1 soort bestaat level je die skill in elk geval. Nu krijg ik af en toe een puntje light, dan weer een puntje heavy erbij.
Het stomme is dat de deadric, niet bound versies dus, wel gewoon allemaal heavy zijn.

Weet iemand ook een manier om het unlocken van alle spells weer terug te draaien?
spoiler:
met ptb ofzo in de console krijg je alle spells, ik wou namelijk de summon deadra lord hebben die in de afgefikte bruma mage guild te koop was(voordattie affikte dan). Nu is het vrij irritant dat ik zo'n 400 spells heb en alle powers, en de summon spell valt tegen :P

[ Voor 71% gewijzigd door lord_eissens op 14-05-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
wwillem schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:01:
Hmmz, als ik die tabel zo zie dan is Nirnroot dus vrij waardeloos. Tenminste, ik had er iets veel gavers van verwacht. Een vliegend paard oid :D.
Moet je dan is een keer drinken voordat je een moeilijke tegenstander gaat bewerken. Gaat echt stukken makkelijker. Believe it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat je met die diamanten en esmeralden en parels en zilver/goedklompjes kan doen???
In morrowind kon je ze met alchemy gebruiken, maarre wat je er nu mee moet? Ik heb een laatje vol namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord_eissens schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:09:
Vrij waardeloos idd, maar volgens mij groeit het wel terug hoor. Dat het aan de waterkant groeit heb je geen wiki voor nodig hoor, dat staat in dat papiertje dat je van die potionbrouwer krijgt.
Nirnroot groeit niet terug, het is ook allemaal handgeplaatst in de wereld. Het is denk ook om die reden opgenomen in de stats, hoeveel nirnroot je ondertussen geveonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:14:
Weet iemand trouwens wat je met die diamanten en esmeralden en parels en zilver/goedklompjes kan doen???
In morrowind kon je ze met alchemy gebruiken, maarre wat je er nu mee moet? Ik heb een laatje vol namelijk..
Gewoon verkopen bij handelaren. Ik gebruik de Gem Price Fix mod zodat ze een beetje meer de waarde hebben die je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez

Ramirez

Nirnroot groeit inderdaad niet terug, helaas. Ben nog wel eens terug geweest naar shadeleaf copse, maar daar is nooit meer wat te vinden. Ik moet nu voor de Grand potion er 40 vinden, maar ze zijn nu ook bijna niet meer te vinden. Denk niet dat ik de 40 ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Gewoon verkopen bij handelaren. Ik gebruik de Gem Price Fix mod zodat ze een beetje meer de waarde hebben die je zou verwachten.
Tjonge wat zonde zeg, ik had toch wel wat meer verwacht van al die gems ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Blwarb schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:59:
Nirnroot groeit inderdaad niet terug, helaas. Ben nog wel eens terug geweest naar shadeleaf copse, maar daar is nooit meer wat te vinden. Ik moet nu voor de Grand potion er 40 vinden, maar ze zijn nu ook bijna niet meer te vinden. Denk niet dat ik de 40 ga halen...
Als je het echt zat bent kan je nog een map opzoeken waar nirnroots opstaan, maar ik weet niet of die in het begin random geplaatst worden (dus of die maps betrouwbaar zijn). Ik moet er nu zelf 30, maar ik vraag me al af of ik dat ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
gwystyl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:06:
[...]

Als je het echt zat bent kan je nog een map opzoeken waar nirnroots opstaan, maar ik weet niet of die in het begin random geplaatst worden (dus of die maps betrouwbaar zijn). Ik moet er nu zelf 30, maar ik vraag me al af of ik dat ga halen.
Volgensmij zijn ze helemaal niet random geplaatst, ze zitten namelijk altijd op van die mooie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEVoTi0N schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:10:
[...]

Volgensmij zijn ze helemaal niet random geplaatst, ze zitten namelijk altijd op van die mooie plaatsen.
Handgeplaatst, zoals ik al had gezegt een paar posts hierboven ;)

Maar naast dat je ze in de natuur vindt kom ik ze ook nog wel vaak tegen in bloempotten binnen bij mensen. Gewoon wat meer inbreken en je komt er nog een aantal tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Tsja jammer dat je er niks leuks mee kan doen.. enne dat verkopen is ook zonde, want geld is nu niet echt een probleem ;) dus ik spaar maar lekker door haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 23:40
Sommige personnages hebben nirnroot als kamerplantje staan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez

Ramirez

gwystyl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:06:
[...]

Als je bij Leyawiin het water over steekt naar het oosten, en dan van de weg afgaat, nog onder de Panther river, oost van de weg, kom je in een moeras met veel water en heel erg veel paddestoelen. Daar is ook veel Nirnroot te vinden. Verder heb ik bijna alle watertjes wel afgelopen. Vind het wel leuk om lekker rond te wandelen door de natuur en te zoeken naar ingredienten als afwisseling op grotten en mijnen uitvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Een tip voor al die Nirnroot-neuroten hier :P
http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Nirnroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:16:
[...]
Tsja jammer dat je er niks leuks mee kan doen.. enne dat verkopen is ook zonde, want geld is nu niet echt een probleem ;) dus ik spaar maar lekker door haha
Je kunt ze enchanten voor een constant effect, net als je armor.

Je weet wel dat je twee ringen en een amulet kunt dragen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een huis hebt, hoe kom je dan aan opslagruimtes en bodies waar je je armor op kan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:26:
Als je een huis hebt, hoe kom je dan aan opslagruimtes en bodies waar je je armor op kan hangen?
Het interieur moet je kopen bij de lokale merchant en voor de armor mannequins moet je een mod installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:28:
[...]

Het interieur moet je kopen bij de lokale merchant en voor de armor mannequins moet je een mod installeren.
Ok dan ga ik even opzoek naar die mod :)

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar koop niet gelijk het hele interieur, er is nml niet echt nagedacht over de plaatsing van leuke spulletjes. As in: laat een ruimte leeg voor de mannequins, anders staan die zo slordig ;)
Ikzelf save altijd eerst ff voor het kopen om te checken hoe het eruit ziet...

Dat ze eens opschieten met een mod die wapens in rekjes plaatsen mogelijk maakt. Wat dat betreft werkt de Havok engine me wel op de zenuwen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:11:
[...]

Je kunt ze enchanten voor een constant effect, net als je armor.

Je weet wel dat je twee ringen en een amulet kunt dragen he.
Het gaat niet om amuletten en ringen, maar om diamanten, en saphiren en goudklompjes enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik precies die wapens enchanten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:57:
Waar kan ik precies die wapens enchanten dan?
in the arcane university, staan een paar van dingen om te enchanten
http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Enchanting

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Het zal vast ergens staan maar ik krijg het niet opgezocht. Ik heb 5 grand empty soul gems nodig voor een cure for vampirisme. Ik wordt gek van het steeds 's nacht moeten reizen. Kan iemand mij helpen, ik wil en zal moet verder met dit prachtige spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RD schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:21:
Het zal vast ergens staan maar ik krijg het niet opgezocht. Ik heb 5 grand empty soul gems nodig voor een cure for vampirisme. Ik wordt gek van het steeds 's nacht moeten reizen. Kan iemand mij helpen, ik wil en zal moet verder met dit prachtige spel?
Wat is nou je vraag? waar je die krijgen kan? Bij de meeste mages guilds verkopen ze (grand) soul gems, en die zijn meestal leeg. Verder moet je gewoon dungeons af gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crayfish dungeon.

Ten zuide van waar dat vrouwtje om die spullen vraagt. De brug over en je kan het niet missen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Je kunt er denk ik minimaal 5 vinden door alle mages guilds af te gaan. Ligt een hoop soul gems voor het grijpen. Plus de mages guild bazen hebben meestal ook wel eentje op zak. Dus even pickpocketen(wel eerst saven). In de imperial city kun je er ook tenminste eentje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand leegzuigen en dan kan je gewoon weer overdag rondlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt je eigenlijk vampier, lijkt me wel leuk om dat eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:54:
Hoe wordt je eigenlijk vampier, lijkt me wel leuk om dat eens te proberen.
Zoek dat eerst maar op in de startpost of wiki. Er zitten vrij vergaande gevolgen aan, waaronder een vrij lastige quest als je er weer af wilt. Het is dus handig om vantevoren te weten waar je aan begint. Sommige skills worden beter, maar op den duur kan je niet meer overdag buiten lopen tenzij je bloed drinkt van slapende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:11:
[...]

Zoek dat eerst maar op in de startpost of wiki. Er zitten vrij vergaande gevolgen aan, waaronder een vrij lastige quest als je er weer af wilt. Het is dus handig om vantevoren te weten waar je aan begint. Sommige skills worden beter, maar op den duur kan je niet meer overdag buiten lopen tenzij je bloed drinkt van slapende mensen.
Maar het is wel hardstikke leuk om is te proberen. Zeker als je gewoon het gehele spel wil spelen en niets wilt missen.

Heb het zelf ook gedaan, is een leuke ervaring, maar uiteindelijk toch weer laten curen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Maar als je dan eemaal genezen bent en je word weer vampier, moet je dan weer die quest opnieuw gaan doen?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
DnB-Terrorists schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:27:
Maar als je dan eemaal genezen bent en je word weer vampier, moet je dan weer die quest opnieuw gaan doen?
Volgens de Obliviowiki:
Once you return, he will reward you with up to 5000 gold and you will be free of vampirism forever.
Dus denk niet dat je daarna ooit meer Vampier kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Fout. Je kan zeker nog Vampire worden, maar gewoon zorgen dat je Cure Disease potions hebt, komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:07:
[...]

Wat is nou je vraag? waar je die krijgen kan? Bij de meeste mages guilds verkopen ze (grand) soul gems, en die zijn meestal leeg. Verder moet je gewoon dungeons af gok ik.
Nou, niet bij mij. Mn eerste character was een pure mage en ik kocht regelmatig lege grand soul gems, kon ze altijd vrij makkelijk krijgen. Toen werd ik vampier, ik ben toen echt 3 keer elke Mage's Guild in Cyrodiil langs geweest en had daarna nog maar 2 lege grand soul gems gevonden |:( ze waren gewoon bijna altijd gevuld. Toen liep ik een willekeurige Ayleid Ruin binnen en tadaa, in een keer 2 grand soul gems gevonden. In de eerstvolgende Ayleid Ruin daarna lag er weer eentje.
2+2+1=5 :O B)
Hoera, ik weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:39:
[...]

Nou, niet bij mij. Mn eerste character was een pure mage en ik kocht regelmatig lege grand soul gems, kon ze altijd vrij makkelijk krijgen. Toen werd ik vampier, ik ben toen echt 3 keer elke Mage's Guild in Cyrodiil langs geweest en had daarna nog maar 2 lege grand soul gems gevonden |:( ze waren gewoon bijna altijd gevuld. Toen liep ik een willekeurige Ayleid Ruin binnen en tadaa, in een keer 2 grand soul gems gevonden. In de eerstvolgende Ayleid Ruin daarna lag er weer eentje.
2+2+1=5 :O B)
Hoera, ik weer blij :)
Met Azura's star gebruik ik ze niet zoveel meer. Ik probeer ze dus in mijn huizen te dumpen voor ze vol raken, zodat ik er later wat aan heb als ik ook vampier word en er een keer af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

Chrasher

Tevree met z'n PS5

maakte net nog iets leuks mee! :D Voor diegene die nog met de Unicorn rondrijden:
Moet je voor de gein eens gaan naar "Water's Edge" (iets ten noorden van Leyawiin). Stap daar van je paard af, gaat hij direct alls een dolle achter alle schapen aan die daar rondlopen. LOL, kon hem amper bijhouden. Hij stopte pas toen alle schapen dood waren.

Unicorn:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c66ca10035b7255d7b95cf6e084165f3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/951a5a1520d7afaede1875a69d6d4098/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/74ca8a097e09cd702b79a67cc584206d/full.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magic666

No one's neighbour!

wie kan mij helpen:

spoiler:
ik zit in een mage quest (ben ff de naam kwijt), maar ik moet bij een pilaar 4 spreuken "afvuren" waarna de pilaar wegzakt. Nu heb ik al 3 spreuken maar de 4e (damage magicka) heb ik niet en kan ik ook niet vinden. welke spreuk kan/moet ik daarvoor gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Magic666 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:10:
wie kan mij helpen:

spoiler:
ik zit in een mage quest (ben ff de naam kwijt), maar ik moet bij een pilaar 4 spreuken "afvuren" waarna de pilaar wegzakt. Nu heb ik al 3 spreuken maar de 4e (damage magicka) heb ik niet en kan ik ook niet vinden. welke spreuk kan/moet ik daarvoor gebruiken???
spoiler:
Kijk eens in het kistje achter je, in de hoek vlakbij die man.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:10:
wie kan mij helpen:

spoiler:
Aan het begin van die quest ligt een kist met wat scrolls dacht ik. kijk naar "Sever Magicka"

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

daar zit toch geen damage magicka scoll in? Of ben ik nou gek..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Magic666 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:17:
daar zit toch geen damage magicka scoll in? Of ben ik nou gek..... 8)7
Die zit er wel in, maar heet anders. Moet je ff kijken naar het effect van de spell in plaats van naar de naam. Misschien heb je hem al wel opgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmm..... zou zweren dat...... iets met neus... lang... ;)

Ik zal nog eens kijken dan. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 15-09 00:14
Chrasher schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:58:
maakte net nog iets leuks mee! :D Voor diegene die nog met de Unicorn rondrijden:
Moet je voor de gein eens gaan naar "Water's Edge" (iets ten noorden van Leyawiin). Stap daar van ...
Ik kwam ooit uit een cave, met een necromancer achter mij aan die mij te sterk was. Ik wilde vluchten, maar mijn paard kwam aangestormd en viel de necromancer als een dolle aan :D
moest enorm hard rennen om alles bij te houden, gevecht duurde wel 5min maar het paard won _/-\o_

Weet iemand overigens hoe je in de mages guild, in ... die stad met je 2e fence, het kastje met de 3 grote edelstenen kan openkrijgen? je hebt een sleutel nodig, maar ik heb alle sleutels van iedere mage daar gejat maar nog altijd niet de juiste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
komt equipment in winkels ooit nog terug? ik roof nagenoeg alle winkels leeg, waardoor ik ondertussen redelijk wat geld verzameld heb en op level 3/4 al een huis kocht, maar komt het OOIT nog terug of is het voor altijd pleite?

beetje jammer als dat zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Tasma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:57:
komt equipment in winkels ooit nog terug? ik roof nagenoeg alle winkels leeg, waardoor ik ondertussen redelijk wat geld verzameld heb en op level 3/4 al een huis kocht, maar komt het OOIT nog terug of is het voor altijd pleite?

Het komt terug. Er zijn wel bepaalde items die maar beperkt in oblivion voorkomen, maar ik denk niet dat je die snel bij een winkel zal vinden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

DEVoTi0N schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:18:
[...]

Het komt terug. Er zijn wel bepaalde items die maar beperkt in oblivion voorkomen, maar ik denk niet dat je die snel bij een winkel zal vinden :P.
Hoelang duurd dat ongeveer? Ik heb echt al eeuwen geleden de juwelierszaak, the best defence etc leeggerooft maar het is allemaal nog net zo leeg als ik het heb achtergelaten. Wel jammer trouwens dat het stelen van items geen invloed heeft op het inventory van de shopkeepers.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez

Ramirez

Ben bezig met de Quest voor de Sanguine Shrine en ik denk dat ik het maar opgeef. Ik kom er niet meer uit. Eh... help?
spoiler:
Na die brandy geofferd te hebben krijg ik als quest dat ik de spell of stark reality moet casten op de countes van leyawiin en gasten tijdens de dinner party. Nou, ik ben binnen gekomen lang de guard na 6 uur door zijn disposition omhoog te krijgen en ik cast de spell, maar vanuit waar en hoe ik het ook doe, de guards arresteren me ALTIJD. [ik krijg wel dat de missie geslaagd is overigens] Goed, dan maar ff de bak in, maar als ik uit de jail kom ben ik alles kwijt!!! Ook mijn 200.000 goudstukken !!!!! ARGH !!!!! :X
Als ik eerst al mijn spul achter laat in m'n huis in leyawiin, ben ik toch nog na het casten en jail verhaal al mijn goud kwijt! En het blijkt onmogelijk om die spell undetected te casten, b.v. dmv. sneak. Hoe moet ik dit nou doen zonder m'n spullen of mijn geld kwijt te raken? Hellup! Zelfs de wiki gaf geen antwoord hierop. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Shrine_of_Sanguine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

@boven,
spoiler:
als je terug gaat naar die shrine nadat je gearresteerd bent, dan staat daar een kist met al je bezittingen...
Je kan er ook voor zorgen dat je niet gearresteerd wordt, en je bounty eerst afkopen. Op die manier ben je je gestolen goederen (als je die al hebt) ook niet kwijt. Je moet dan wel hard kunnen rennen, en het liefst een paard klaar hebben staan buiten de poort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssst kan iemand mij vertellen waar ik zo'n unicorn kan vinden/verdienen. Heb nu een black horse maar die eenhoorns zijn nog sneller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Voor Blwarb:

spoiler:
ik ben gewoon naar een van de thief's guild gasten gegaan om men bounty af te kopen.
je stuff kan je daarna uit die kist halen bij de shrine (spell maakt je dus naakt, gooit alle goodies in die kist.
op laten pakken kan ook, no problem, stuff zit in de kist, kost je alleen wat skills en je krijgt er infamy bij)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoUdViS schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:43:
Hoelang duurd dat ongeveer? Ik heb echt al eeuwen geleden de juwelierszaak, the best defence etc leeggerooft maar het is allemaal nog net zo leeg als ik het heb achtergelaten. Wel jammer trouwens dat het stelen van items geen invloed heeft op het inventory van de shopkeepers.
Volgens mij is het standaard 3 game-dagen dat je niet in de 'cell' geweest mag zijn. Als je dus naar een andere stad gaat, daar drie dagen slaapt, en teruggaat zou het moeten respawnen. Als je bijvoorbeeld steeds na 1 of 2 dagen even 'langsloopt' zal de cell niet gereset worden.

Kan zijn dat de tijd niet klopt, of dat het niet precies zo gaat voor je shops, maar zo gaat het in ieder geval met dungeons voor zover ik begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:00:
Pssst kan iemand mij vertellen waar ik zo'n unicorn kan vinden/verdienen. Heb nu een black horse maar die eenhoorns zijn nog sneller toch?
Bij Harcane Grove. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door -=unicron=- op 14-05-2006 17:37 . Reden: GGRRR ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:29

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Kan zijn dat de tijd niet klopt, of dat het niet precies zo gaat voor je shops, maar zo gaat het in ieder geval met dungeons voor zover ik begrijp.
Begrijp ik je goed dat dungeons ook respawnen, althans de bad guys en de loot ? Ook van de kisten die op slot zitten ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mach schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:37:
[...]

Begrijp ik je goed dat dungeons ook respawnen, althans de bad guys en de loot ? Ook van de kisten die op slot zitten ?
Klopt, alleen valt er niet veel te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
corpseflayer schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:43:
[...]

Klopt, alleen valt er niet veel te rapen.
rapen??? Oprapen? To rape...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Moet zeggen dat dit spel echt top is :)

ben level 13, thief als birthsign & class, en als ik sneak kan ik RECHT voor een uber Orc (zo'n grote grijze) gaan staan en die ziet mij niet staan! zo heb ik al een complete 'grot' (naam kwijt, vlak bij de mijn met vampiers) leeggehaald zonder een schot te lossen.. erg leuk.

Weet iemand een goede bron voor elven arrows?

[ Voor 4% gewijzigd door Tasma op 15-05-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tasma schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:34:
Moet zeggen dat dit spel echt top is :)

ben level 13, thief als birthsign & class, en als ik sneak kan ik RECHT voor een uber Orc (zo'n grote grijze) gaan staan en die ziet mij niet staan! zo heb ik al een complete 'grot' (naam kwijt, flak bij de mijn met vampiers) leeggehaald zonder een schot te lossen.. erg leuk.

Weet iemand een goede bron voor elven arrows?
Na een tijdje kom je ook een keer een invisibility spell tegen. Hier kun je rennend mee een grot door zonder gezien te worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
wwillem schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:40:
[...]

Na een tijdje kom je ook een keer een invisibility spell tegen. Hier kun je rennend mee een grot door zonder gezien te worden :P.
Ik heb 100% Chameleon Glass Armor setje, ge-enchanted met sigil stones en op arcane university. Ik kan constant sneak damage doen, en wordt NOOIT gezien, ook al val ik een vijand aan 8)7 . Is niet echt leuk spelen, maar wel mooi als je voor de zoveelste keer zo'n oblivion gate moet sluiten. :D

Daarnaast nog twee fortify Luck ringen zodat ik mn luck altijd op 100 of meer heb voordat ik een dungeon in ga, zodat ik een beetje fatsoenlijke loot vind :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Nirnroot groeit WEL terug, maar pas na enkele MAANDEN. Dit kwam een keer langs tussen het laden van levels door.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ach... als je veel quests doet en rondreist, hoef je alleen maar de waterkanten in de gaten te houden. Heb er zelf al ruim 50 gevonden, zonder er echt specifiek naar op zoek te gaan.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ronnie_T schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:40:
Nirnroot groeit WEL terug, maar pas na enkele MAANDEN. Dit kwam een keer langs tussen het laden van levels door.
Dat staat er over ingredients, niet specifiek over nirnroot, en volgens mij komt ie helemaal niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nirnroot komt wel degelijk terug, geen idee hoe lang het duurt, maar weet zeker dat ik bij zon meetje met een waterval en een cave deronder (onder die waterval dus :P ) na enige tijd WEER dezelfde nirnroot oppakte.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Tasma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:57:

Nee, helaas dat komt niet terug. Een erg grote tekortkoming van Oblivion als je het mij vraagt. Alleen etenswaar komt terug. Zeer zeldzaam zie je eens een bepaald item terugkomen maar heb het nog niet vaak meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:12:
[...]

Crayfish dungeon.

Ten zuide van waar dat vrouwtje om die spullen vraagt. De brug over en je kan het niet missen.
Zitten daar alle 5 de grand soul gems? Ik heb er tot nu toe maar 1 gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een kijken bij shops. In de Oblivion gates vind je er ook altijd wel wat.

Als ik zo over dat sneaken en zo lees, krijg ik ook zin. Ik was in Morrowind ook dief. >:)
Maar toch wilde ik proberen hoe een echte fighter/warrior het er vanaf ging brengen, qwa gameplay en battleplay bedoel ik dan. Ik vond de battles in Morrowind al snel saai.
Ik moet zeggen dat ik het een groot verschil vind nu in Oblivion. Het is veel intensiever geworden. Battles duren langer, zijn gevarieerder. Je wordt er ingezogen. Dit komt natuurlijk ook door AI die beter is, maar ook de kinetische energie komt goed over door HAVOK. Soms voel je de klap bijna op je neer vallen. :)
Dus de fighter is een stuk interessanter geworden. Ben nu wel lekker mijn magic skills aan het trainen, en alchemy natuurlijk.

wel vond ik dat na een tijd (lvl 25) de battles wel erg op elkaar gaan lijken. Na het installeren van Oscuro's Overhaul is het weer helemaal gevarieerd en spannend. De ene keer maak je gehakt van ze de andere keer wordt het onverwachts druk en lijken ze gehakt van jou te maken.
Ik zag laatst een gate in de verte, dacht loop er ff naar toe zet hem op je map. Stikt het daar van het ongedierte. Erger nog ze spotten me allemaal :Y) Oops, nou toen ben ik maar de gate ingerend en heb die maar ff geclosed,daarna lopen hakken tegen die gasten.

Alleen heb ik dat mijn gekochte paarden het niet echt lang volhouden. Eentje uit Anvil werd afgemaakt door een boar, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:59:
Alleen heb ik dat mijn gekochte paarden het niet echt lang volhouden. Eentje uit Anvil werd afgemaakt door een boar, is dat normaal?
Mijn paard is al vaak overleden op de volgende manieren:

Aangevallen door een Lion, paard vecht terug, maar verliest..
Aangevallen door een troll, paard snel dood..

Ik stap van mijn paard af, loop wat rond en een wolf ziet me. Geen probleem voor mij, maar de wolf gaat direct op mijn paard af waarop mijn paard het op een lopen zet. Aangezien ik HOOG in de bergen was rende het paard zo een afgrond in en viel te pletter..

Andere die ook wel leuk was: Lion valt paard aan, paard rent en komt een wolf tegen, wolf & lion vallen paard aan, om vervolgens elkaar aan te gaan vallen. Paard rent verder en wordt gebeten door een rat en sterft. De lion wint van de wolf.

Doodgeschoten door mijzelf... arrows.

Afgemaakt door een guard

Afgemaakt door een ORC uit een grot, het paard stond direct bij de ingang toen ik naar buiten kwam met een orc achter me aan.

Doodgevallen doordat ik het over een steen liet springen, bleek niet slim te zijn en we vielen hard om laag. Paard dood, ik bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tasma schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:09:

Ik stap van mijn paard af, loop wat rond en een wolf ziet me. Geen probleem voor mij, maar de wolf gaat direct op mijn paard af waarop mijn paard het op een lopen zet. Aangezien ik HOOG in de bergen was rende het paard zo een afgrond in en viel te pletter..

Doodgevallen doordat ik het over een steen liet springen, bleek niet slim te zijn en we vielen hard om laag. Paard dood, ik bijna.
Die twee zijn echt lachen. 8)7 Dan ga ik hem ook eens van een mountain of gooien :P

Is het dan zo dat je paard niet mee levelled of te weinig? Wel jammer anders. Weet niet waarom ik dan nog een paard zou kopen, meestal kom ik niet ver met dat beest. Kun je hem resurrecten, enchanten? Jammer dat je je paard niet kan trainen. Ik heb ook veel te lang op die Weynon knol rond gelopen :)

Heb zelf weinig last met NPC's en mijn paard. Wel beesten.

Dit is wel een mogelijke oplossing;

Dark Unicorn Mod
Dark Unicorn
Created by Kreek

This mod Changes the Cheydinhal Black horses into a new Dark Unicorn (because
white is boreing) it has a white mane and tail, and a unicorn horn, aswell as
the shadowmare red eyes, and saddle, i have also edited it so it is stronger,
faster, and morepowerful, as a bonus, you can run it over rivers and the ocean
because it doesnt sink and swim in water but instead galops ontop of it (and i
somehow managed that WITHOUT giveing it waterwalking) its also immune to any
accidental falls from high hills

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Sefrijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:31:
Daarnaast nog twee fortify Luck ringen zodat ik mn luck altijd op 100 of meer heb voordat ik een dungeon in ga, zodat ik een beetje fatsoenlijke loot vind :7
Interessant! Maar heeft het enchanten van een ring met +10 luck bij 50 luck evenveel effect als een level van 60 :? Volgens de Oblivion wiki zou je namelijk per +10 luck overal +4 beter in worden. Als ik mijn zelfgemaakte lucky boots met +10 luck aan doe dan zie ik hier niks van terug.

Stel dat dit namelijk wel zo zou zijn, dan zou je beter alles met luck kunnen enchanten. Immers: Als je skills verhogen met +4 (door +10 luck) is veel interessanter dan één skill verhogen met +10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tasma schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:09:
[...]

Aangevallen door een Lion, paard vecht terug, maar verliest..
Aangevallen door een troll, paard snel dood..

Andere die ook wel leuk was: Lion valt paard aan, paard rent en komt een wolf tegen, wolf & lion vallen paard aan, om vervolgens elkaar aan te gaan vallen. Paard rent verder en wordt gebeten door een rat en sterft. De lion wint van de wolf.

Doodgeschoten door mijzelf... arrows.

Afgemaakt door een guard

Afgemaakt door een ORC uit een grot, het paard stond direct bij de ingang toen ik naar buiten kwam met een orc achter me aan.

Shadowmere (Dark Brotherhood) raakt alleen bewusteloos, dat is nogal handig aangezien dat beest soms NPC's gaat aanvallen terwijl ik dat niet wil, dan hoef je hem alleen maar dood te maken, en dan staat ie op alsof er niets gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 21:45

XyS

0.o.O

waar zit die secret room in leyawiin castle ? heb die sleutel van de count gejat maar kan die secret room echt neit vinden dus ;x

edit>
al gevonden.. paar sec na deze post O+

dinge jatte word steeds saaier / makkelijker ookal heb ik alleen een charmeleon 25% spell

[ Voor 36% gewijzigd door XyS op 15-05-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
wwillem schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Interessant! Maar heeft het enchanten van een ring met +10 luck bij 50 luck evenveel effect als een level van 60 :? Volgens de Oblivion wiki zou je namelijk per +10 luck overal +4 beter in worden. Als ik mijn zelfgemaakte lucky boots met +10 luck aan doe dan zie ik hier niks van terug.

Stel dat dit namelijk wel zo zou zijn, dan zou je beter alles met luck kunnen enchanten. Immers: Als je skills verhogen met +4 (door +10 luck) is veel interessanter dan één skill verhogen met +10.
Hmmmm, dat is interessant, dat wist ik namelijk niet. Ik dacht dat het alleen te maken had met wat enemies dragen (equipment) en wat je vind ik kisten en dungeons.
XyS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:52:
... heb ik alleen een charmeleon 25% spell ...
ChaRmeleon? het is geen pokémon! 8)7 :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Sefrijn op 15-05-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Shadowmere (Dark Brotherhood) raakt alleen bewusteloos, dat is nogal handig aangezien dat beest soms NPC's gaat aanvallen terwijl ik dat niet wil, dan hoef je hem alleen maar dood te maken, en dan staat ie op alsof er niets gebeurt is.
das wel handig, een stuk beter dan mijn paint horses.. Ik loop nogal veel buiten rond voor de lol, zo ben ik ook al bij het einde van de wereld geweest (hoog in de bergen). Ben je eindelijk boven, krijg je de text 'turn back' :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Euhm, hoe kan je enchanted wapens eigenlijk weer rechargen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Met. Een. Soulgem.

Is ongeveer 300 keer vermeld in dit en voorgaande topics.

Men neme een soulgem.
Men neme een Soultrap spel.
Men cast dezen spel op het te vangen schepsel.
Men maakt het te vangen schepsel dood binnen de tijdsduur van de betreffende Soultrap spel.
Men zal nu merken dat de Soulgem-mits groot genoeg- de ziel bevat van het gevangen schepsel.
Men selecteert en used de Soulgem.
Men krijgt nu een menuutje dat de verschillende magische wapens van Men bevat.
Men selecteert het betreffende wapen, en voila, Men's wapen is gerecharged.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Haijo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:09:
Met. Een. Soulgem.

Is ongeveer 300 keer vermeld in dit en voorgaande topics.

-etc-
Ah, thanks ;)

Ik had al ff gezocht maar zoeken @ GoT en bassGunner gaat niet goed samen dus uiteindelijk toch maar weer de makkelijke weg genomen... :X

Damn, had me voorgenomen om me voorlopig nog niet te gaan verdiepen in het Soul Trap-gebeuren, moet mss toch maar dan. Kan je ze niet laten rechargen bij een of andere mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

In iedere mage guild loopt wel iemand rond die je items voor je kan opladen. Het kost alleen wel heel veel geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Je vindt ook genoeg volgeladen soulgems in dungeons e.d. en de Varla Stones die je tegenkomt in Ayleid ruines laden AL je wapens in een keer op. En je kunt ook nog Azura's Star proberen te vinden, die is oneindig te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Haan schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:19:
In iedere mage guild loopt wel iemand rond die je items voor je kan opladen. Het kost alleen wel heel veel geld..
Hm, ja dacht al zoiets. Maar ik ben tijdelijk geschorst van de Mages Guild omdat ik per ongeluk iets gestolen had, lol. Nu moet ik 20 Redwort en 20 Dragon's Tongue bloemen brengen. Niet de meest zeldzame bloemen maar ook niet de meest voorkomende, weet iemand waar die vooral groeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Zeg, vraagje over paarden:

Ik reed met Shadowmere over een weggetje en ging zag toen wat boeven waarmee ik ging knokken, toen ik ze dood had was mijn paard nergens meer te vinden. Vindt dat ding zijn weg nog terug naar een stal, of wat? Of ben ik hem kwijt?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haijo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:24:
Je vindt ook genoeg volgeladen soulgems in dungeons e.d. en de Varla Stones die je tegenkomt in Ayleid ruines laden AL je wapens in een keer op. En je kunt ook nog Azura's Star proberen te vinden, die is oneindig te gebruiken.
Azura's Star + Umbra = bijna oneindig met me +25 fire dmg zwaard choppen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
evilpin0 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:09:
[...]

Azura's Star + Umbra = bijna oneindig met me +25 fire dmg zwaard choppen :)
I know, heerlijk die overpowerde dingen die je kunt doen in Elder Scrolls.

In Morrowind had ik op een goed moment een evicarate-fire spel. Mik het midden in een stad en alles was dood. Mwuhahahahaaaa... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassGunner schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:36:
[...]

Hm, ja dacht al zoiets. Maar ik ben tijdelijk geschorst van de Mages Guild omdat ik per ongeluk iets gestolen had, lol. Nu moet ik 20 Redwort en 20 Dragon's Tongue bloemen brengen. Niet de meest zeldzame bloemen maar ook niet de meest voorkomende, weet iemand waar die vooral groeien?
zou ik ook graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Je hoeft maar een van de twee te hebben ivm een bug.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.