Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:22:
[...]
Ik heb de main quest net uitgespeeld. Ik ben er met m'n level 23 mannetje aan begonnen, en ben nu level 28. Heb er ongeveer 5-10 uur over gedaan. De main quest is superkort dus. De Dark Brotherhood quests duurden zelfs nog langer dan de main quest. BTW, je typt als een blinde, gemuteerde otter met lepra die de afgelopen 82 jaar in een kelder heeft zitten rotten. Ik ben normaalgesproken geen typ- of spellings-nazi, maar jij tilt 'spastisch-typen-zonder-na-te-denken' echt naar een nieuw niveau. En dat is geen compliment.
Ik heb ook net de main quest uit gespeeld

. Wel een goed verhaal, alleen eigenlijk best kort. Op een gegeven moment wordt het echt op saai omdat je
spoiler:bij elke stad een gate moet gaan sluiten.
Heb nu genoeg sigil stones, inclusief alle goede (vertel me nou niet dat ik er 1 gemist heb

).
- 125 pts feather on self
- Fortify magicka 50 pts
- Soul trap 20 seconds on strike
- Fire, frost, shock 25 damage dingen
- Detect life 180ft on self
- Light 75ft on self
- Shiel 20% self
Denk ik wel allemaal, wel jammer trouwens dat dat dragon armor al geenchant is, ziet er net zo mooi uit, maar zonder enchantments heb ik er niks aan.
Oh, iemand boven aan de pagina zei iets over enchanten met 25 feather, niet doen dus, gewoon die gates aflopen, of saven voordat je de steen pakt, want de goeie krijg je niet zo vaak, meer die 25 damage zooi.
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:11:
Het schijnt dat de main quest ong 60+ uur duurd. En alle sub questen ong. 100+ uur. En das niet als je van plaats naar plaats loopt ;/ Dus ik denk dat niet echt veel mensen het spel hebben uitgespeeld. Maarja, uiteindelijk heb je echt alles gedaan. Dan rest er alleen nog maar grotten verkennen en uitmoorden en alle dieven en beesten in cyrodiil afslacheten

20 uur voor de main quest, 150+ uur voor de subquesten inclusief factions lijkt mij
[
Voor 17% gewijzigd door
Muthas op 04-05-2006 16:58
]