Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:25:
Vind het maar erg makkelijk.
Ik slap iemand 2 keer met mijn Daedric Long sword en ze zijn al dood. (zelfs de 'boss' monsters)
Welk level ben je? Als je nog level 1 bent, moet je maar een paar keer gaan slapen, en anders de difficulty slider van easy naar hard schuiven.. ;) Scheelt hoor haha..
inXs schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:28:
Hebben mensen nog tips voor me? Ik ga dit spel dus ook aanschaffen als me lappie binnen is, maar ik heb nog nooit een elder scrolls gespeeld eigenlijk. Ik ben verders wel helemaal RPG freak (final fantasy alle delen, tales of eternia wat delen, de mana series, etc etc ongeveer alle RPG's die er zijn heb ik wel gespeeld), maar hier zie ik dingen voorbij komen waar ik nog geen jota van snap :P

Dus iemand tips voor mij? Hoe het beste te beginnen met spelen en waar op te letten? Alvast bedankt!
Waar snap je geen Jota van?? ;)
Enne het enige waar je een beetje naar moet kijken in het begin is, wat je major skills worden, hangt er een beetje vanaf hoe je speelt.. pijl en boog? Dan Marksman. Graag met zwaarden? Dan blade etc.. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O Probelemen met installeren, dat begint al goed .
Er ontbrak een bestand en moet opnieuw installeren, dit lukt dus niet. Alles van oblivion is van mn pc af, en ik blijf in het startscherm terug komen.

Schiet lekker op

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier 2 ATI kaarten,beide 6.3 drivers(op mij nlatop wel de geoptimaliseerde drivers van Omega),en beide geven aan,als ik uit het spel ga,dat Oblivion een fout heeft gemaakt,en daadoor afgelsoten moet worden.Is het spel zo instabiel of is het weer een driver fout?

Het blauwe scherm,lijkt wel verdwenen te zijn,met die nieuwe driver

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:16:
[...]

Welk level ben je? Als je nog level 1 bent, moet je maar een paar keer gaan slapen, en anders de difficulty slider van easy naar hard schuiven.. ;) Scheelt hoor haha..

[...]

Waar snap je geen Jota van?? ;)
Enne het enige waar je een beetje naar moet kijken in het begin is, wat je major skills worden, hangt er een beetje vanaf hoe je speelt.. pijl en boog? Dan Marksman. Graag met zwaarden? Dan blade etc.. ;)
Meer al die begrippen en dergelijke, maar daar zal ik vast wel aan wennen :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:47:
:O Probelemen met installeren, dat begint al goed .
Er ontbrak een bestand en moet opnieuw installeren, dit lukt dus niet. Alles van oblivion is van mn pc af, en ik blijf in het startscherm terug komen.

Schiet lekker op
Wat zijn je specs, hoe heb je je software verwijderd?
inXs schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:02:
[...]
Meer al die begrippen en dergelijke, maar daar zal ik vast wel aan wennen :P
Daar zul je zeker aan wennen ;) Het meeste spreekt wel voor zich, en als je al vaker RPG's speelt komt het allemaal wel goed, en anders is er wel een hoop te vinden als je ergens vast zit ;)
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:04:
Ik was te vroeg aan het brullen, komt waarschijnlijk nu wel goed, ben weer aan het installeren :)
Gelukkig maar, maar het kan erg vervelend zijn als dingen niet lukken.. Misschien driver probleempje?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was te vroeg aan het brullen, komt waarschijnlijk nu wel goed, ben weer aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ik moet trouwens zeggen dat het speelplezier flink is toegenomen nu ik eindelijk die crash-2-desktop bug eruit heb :X

hij crasht nu misschien nog maar 2x per speelsessie .. soms maar 1x :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds iets niet van die soul gems.
Ik heb nu 16 Grand Soul gems, sommige zijn gevuld met grand, sommige met common of petty etc.
Ik heb ook nog iets van 20 andere soorten soulgems bij me, maar als ik een krab neer hak met de spell aan dan zegt ie: there is no soulgem big enough to hold this soul' of zoiets.
Dus je kan Grand Soulgems nooit vol krijgen of zo?
Ik wil +10 STR op al mijn Glass armor ik kan nu zonder Grey Fox helm maar 150kg meesleuren :|

edit: Het maakt niet uit of ik een human/beast moeilijk level of makkelijk level neerhak, niks past schijnbaar :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:23:
Ik heb nu 16 Grand Soul gems, sommige zijn gevuld met grand, sommige met common of petty etc.
Ik heb ook nog iets van 20 andere soorten soulgems bij me, maar als ik een krab neer hak met de spell aan dan zegt ie: there is no soulgem big enough to hold this soul' of zoiets.
Ik wil +10 STR op al mijn Glass armor ik kan nu zonder Grey Fox helm maar 150kg meesleuren :|

edit: Het maakt niet uit of ik een human/beast moeilijk level of makkelijk level neerhak, niks past schijnbaar :(
Ben je niet door je empty soulgems heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:23:

Sommige monsters zijn alsnog te groot om in een Grand Soulgem te gaan volgens mij. Ik heb het nl ook wel eens. Misschien passen die alleen in een Black soulgem.

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 01-05-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Fox NL schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:27:
[...]

Ben je niet door je empty soulgems heen?
Eh? Moet ie compleet leeg zijn voor je hem kan vullen of kan je hem steeds een beetje 'bijvullen' ?
Als ie compleet leeg moet zijn, hoe kan ik dan al die 'petty' gevulde Grand Gems leeg maken zonder ze te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wwillem schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:32:
[...]

Sommige monsters zijn alsnog te groot om in een Grand Soulgem te gaan volgens mij. Ik heb het nl ook wel eens. Misschien passen die alleen in een Black soulgem.
De zielen van monsters gaan altijd in de kleinst mogelijke gem. Als je dus alleen nog maar grand soulgems hebt, en je verslaat een monster met 'petty' soul, dan krijg je een grand soulgem gevuld met 'petty' (150 pt). Dit kan niet meer aangevuld worden totdat hij zijn maximum capaciteit heeft. Je kan dan alleen die 150 pt gebruiken om je wapens weer op te laden.
Ik ben dus opgehouden met soulgems meedragen (tenzij ik ze tijdens een quest vind), maar heb azura's star onder een sneltoets zitten zodat ik gesoulcaste zielen gelijk kan gebruiken om wapens op te laden en de ster weer vrij is om gevuld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ongeveer dezelfde specs als mij? En hoe draait het daar?

Mijn specs:
- AMD Athlon 64 3000+
- 2 GB RAM
- Geforce 6600 GT

Heb laatst ook een spel gekocht en daar achteraf best spijt van, beetje zonde voor de €40-50... :| Dus zou van te voren wel graag willen weten of het een beetje fatsoenlijk zal draaien. Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was iemand (volgens mij magic666) in een van de vorige topics die LOTR-muziek in z'n /data/music/ subdirs had staan.

Nu zou ik willen weten welke liedjes hij waar gestopt heeft. Ik heb nu alles gewoon in /explore/ gegooid, maar heeft diegene ook voor bijvoorbeeld dungeons wat liedjes daarin gepropt? Zo ja, welke? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 6600gt,dat gaat redelijk,verwacht niet dat je details enzo super hoog kanzetten,tis nogal een zwaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:36:
[...]

Eh? Moet ie compleet leeg zijn voor je hem kan vullen of kan je hem steeds een beetje 'bijvullen' ?
Als ie compleet leeg moet zijn, hoe kan ik dan al die 'petty' gevulde Grand Gems leeg maken zonder ze te verliezen?
De soulgems moeten helemaal leeg zijn. Bijvullen kan niet, dus als je een petty soul in een grand soulgem hebt heb je een deel van zijn capaciteit gewoon niet gebruikt en is dus helaas verloren. Als je een soulgem hebt gebruikt, dan gaat ie weg, dus je kan hem niet opnieuw gebruiken, tenzij je
spoiler:
een speciale soulgem hebt, Azura's Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Fox NL schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:11:
[...]

De soulgems moeten helemaal leeg zijn. Bijvullen kan niet, dus als je een petty soul in een grand soulgem hebt heb je een deel van zijn capaciteit gewoon niet gebruikt en is dus helaas verloren. Als je een soulgem hebt gebruikt, dan gaat ie weg, dus je kan hem niet opnieuw gebruiken, tenzij je
spoiler:
een speciale soulgem hebt, Azura's Star.
Arg! Daar gaan dan 16 Grand Soulstones :|
Ok thnx voor de info.
(Gwystyl ook bedankt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:38:
[...]

De zielen van monsters gaan altijd in de kleinst mogelijke gem. Als je dus alleen nog maar grand soulgems hebt, en je verslaat een monster met 'petty' soul, dan krijg je een grand soulgem gevuld met 'petty' (150 pt). Dit kan niet meer aangevuld worden totdat hij zijn maximum capaciteit heeft. Je kan dan alleen die 150 pt gebruiken om je wapens weer op te laden.
Ja dat weet ik. Maar ook met een lege azura star kan ik niet alles vangen.
Ik ben dus opgehouden met soulgems meedragen (tenzij ik ze tijdens een quest vind), maar heb azura's star onder een sneltoets zitten zodat ik gesoulcaste zielen gelijk kan gebruiken om wapens op te laden en de ster weer vrij is om gevuld te worden.
Lol, precies hetzelfde heb ik vandaag gedaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:28:
Dus iemand tips voor mij? Hoe het beste te beginnen met spelen en waar op te letten? Alvast bedankt!
Ik zou eens (*als je de PC versie hebt*) de elderscrolls mod-forums aflopen (of kijk in Endarire's Mod Archive of op de Oblivion Mod Wiki) om te kijken wat voor mods er allemaal zijn. Veel mensen vinden 'iets' niet goed aan het spel en passen dat dan aan. Als je die mening deelt, kun je zulke mods alvast installeren, zodat je er niet tijdens het spelen achterkomt dat je iets niet leuk vindt.

Zo vind ik het leuk om veel trager te levellen dan normaal, en ook om niet zo snel alle uber-spullen (hoogste armors etc.) in het spel al in bezit te hebben. Dus heb ik een paar mods om de levelling snelheid veel lager te zetten, en om te zorgen dat niet zo snel alle uber-loot te vinden is. Dit heb ik vrijwel in het begin gedaan, zodat ik na ongeveer 55 speeluren nog niet zo'n hoog level ben, maar nog wel veel speelplezier voor de boeg heb.

Er zijn ook veel mods die je zonder problemen later kunt 'toevoegen', maar voor sommige moet je echt een nieuw spel beginnen om de juiste effecten te krijgen.

Mods houden wel een risico in (mods kunnen ook bugs bevatten) dus let wel altijd op de status (work-in-progress, release, etc.) en op feedback van andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:40:
[...]

Ik zou eens (*als je de PC versie hebt*) de elderscrolls mod-forums aflopen (of kijk in Endarire's Mod Archive of op de Oblivion Mod Wiki) om te kijken wat voor mods er allemaal zijn. Veel mensen vinden 'iets' niet goed aan het spel en passen dat dan aan. Als je die mening deelt, kun je zulke mods alvast installeren, zodat je er niet tijdens het spelen achterkomt dat je iets niet leuk vindt.

Zo vind ik het leuk om veel trager te levellen dan normaal, en ook om niet zo snel alle uber-spullen (hoogste armors etc.) in het spel al in bezit te hebben. Dus heb ik een paar mods om de levelling snelheid veel lager te zetten, en om te zorgen dat niet zo snel alle uber-loot te vinden is. Dit heb ik vrijwel in het begin gedaan, zodat ik na ongeveer 55 speeluren nog niet zo'n hoog level ben, maar nog wel veel speelplezier voor de boeg heb.

Er zijn ook veel mods die je zonder problemen later kunt 'toevoegen', maar voor sommige moet je echt een nieuw spel beginnen om de juiste effecten te krijgen.

Mods houden wel een risico in (mods kunnen ook bugs bevatten) dus let wel altijd op de status (work-in-progress, release, etc.) en op feedback van andere gebruikers.
ahh thnx gast!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je één of andere schat vindt met een inhoud die niet mee levelt?

Bijvoorbeeld dat je voor een quest net een ventje met deadric armor heb verslagen, die een schat bewaakt waar dan 3 parels en een el-cheapo silver dagger inzit oid. Dan heb je echt zo'n gevoel van: jeej, de volgende kist maak ik niet meer open :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik ben nu lv 29 en de standaard geldbedragen die ik in kisten vind ligt rond de 60 gold.
dus 99% van de schatkisten bevatten zon geldbedrag en een pearl ofzo.

heb trouwens een keer heel vroeg in et spel een glass bow gevonden in zon standaard krat waar normaal eten in zit, heb daarna nooit meer iets waardevol in een krat gevonden.

maar je blijft ze openen, stel dat er toch die ene enchanted ring in zit...

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij dan een heel erg lage luck? Ik ben namelijk level 23 en ik vind erg veel enchanted ringen, kheb de ring of iron fist/ ring of perfecten en ring of......(die andere van 21k)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mbt Arch-Mage worden:

Leuke quests enzo, best grappige verhaallijn, uiteindelijk Arch-Mage geworden, maar ik snap iets in het verhaal niet:

spoiler:
Waarom in Godsnaam killt Traven zichzelf? Heb ik een stukje van de gegeven informatie gemist ofzo? Hij zegt iets in de trant van: "Bij terugkomst zullen ze je erkennen als Arch-Mage." En dan nekt ie zichzelf... :? Vind het niet echt een ramp ofzo, maar de reden ervan snap ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:32:
Heb jij dan een heel erg lage luck? Ik ben namelijk level 23 en ik vind erg veel enchanted ringen, kheb de ring of iron fist/ ring of perfecten en ring of......(die andere van 21k)...
True, ik vind zelfs dat soort dingen en ik ben pas level 15 :9. Ligt er denk ik gewoon aan welke grot je binnenwandeld :), had net nog een cave waar alleen maar ebony items lagen á 1000 gold per stuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Maks op 02-05-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:42:

Mijn specs:
- AMD Athlon 64 3000+
- 2 GB RAM
- Geforce 6600 GT

Heb laatst ook een spel gekocht en daar achteraf best spijt van, beetje zonde voor de €40-50... :| Dus zou van te voren wel graag willen weten of het een beetje fatsoenlijk zal draaien. Bvd.
Makkelijk. Niet high settings maar als je gras uitzet en op 800x600 speelt heb je een redelijk 15-30 fps. (speelbaar, goed speelbaar zelfs)
Ik heb zelf :check sig. Verander die 7800 in een 6600GT (sinds 3 dagen een GS)
Speelde ook op 800x600, heerlijk.

Kan iemand mij vertellen waar ik die Soul capture spel kan krijgen? heb overal zitten zoeken maar kan iks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Waar kan ik de patch voor de HDR + AA halen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Killion schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:35:
Kan iemand mij vertellen waar ik die Soul capture spel kan krijgen? heb overal zitten zoeken maar kan iks vinden.
Volgensmij kan je die bij de mageguilds halen, heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Maksvr schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:40:
[...]

Volgensmij kan je die bij de mageguilds halen, heb je daar al gekeken?
Wordt ik meteen aangerand omdat ik een vampire ben ;)
Zal maar weer eens een keer veel bloed drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik net lekker bezig met een quest voor een daedric shrine
spoiler:
die waarin je Umbra's sword moet terug halen
loopt mn xbox vast, na 4x proberen heb ik hem maar uitgezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:46

d_star

Maharadja of the Year :-/

Killion schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:35:
[...]

Makkelijk. Niet high settings maar als je gras uitzet en op 800x600 speelt heb je een redelijk 15-30 fps. (speelbaar, goed speelbaar zelfs)
Ik heb zelf :check sig. Verander die 7800 in een 6600GT (sinds 3 dagen een GS)
Speelde ook op 800x600, heerlijk.

Nou, ik heb nog mindere specs dan Killion en ik zit buiten altijd rond de 20-25 fps..binnen varieert dat, maar meestal schommelt het rond de 40 fps. Resolutie draait op 1024 x 768, en met een paar tweaks. Gras heb ik niet uitstaan, maar heb zo'n tweak gebruikt waarbij je de dichtheid van t gras doet toenemen en de verspreiding van t gras doet afnemen (of zoiets). Overigens met bloom en 2xAA...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dCY schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:36:
Waar kan ik de patch voor de HDR + AA halen..?
Hier :X

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:08:
Ben ik net lekker bezig met een quest voor een daedric shrine
spoiler:
die waarin je Umbra's sword moet terug halen
loopt mn xbox vast, na 4x proberen heb ik hem maar uitgezet. :P
Is een bekend probleem bij de X-Box, had wat te maken met de hond die uit je rugzak werd verwijderd o.i.d. Sommigen hebben het opgelost door snel te fast travelen dacht ik.

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=410623

[ Voor 8% gewijzigd door The Fox NL op 02-05-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Maksvr schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:33:
[...]

True, ik vind zelfs dat soort dingen en ik ben pas level 15 :9. Ligt er denk ik gewoon aan welke grot je binnenwandeld :), had net nog een cave waar alleen maar ebony items lagen á 1000 gold per stuk.
Ligt in de lijn van verwachting met lvl 15, na 20 krijg je alleen maar Daedric shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ben nu lvl 29, en ik vind idd veel Daedric spul... Ik heb in 1 van mijn huizen allemaal mannequins neergezet en probeer allerlei armor-sets compleet te krijgen. Ik mis hier en daar nog een helmpje... Het lijkt wel alsof die dingen minder "droppen"dan de andere onderdelen?

Ik raad mensen trouwens aan om rond lvl 25 ofzo eens wat Oblivion Gates neer te halen. Die Stones die je er van krijgt zijn erg leuk... En krachtiger dan die Stones die je op lvl 5 ofzo hebt veroverd. Zo heb ik nu Daedric Boots ge-enchanted met een permanent 125 pts. feather effect :P
En dat samen met de Gray Fox Nocturnal Cap kan ik nu een gewicht van 750 dragen, zo hoef ik minder op en neer te lopen met dungeon loot :X

Ik denk dat ik eens ga kijken of ik een Stone met Strength Drain o.i.d. kan vinden... >:)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:42:

Mijn specs:
- AMD Athlon 64 3000+
- 2 GB RAM
- Geforce 6600 GT

Ik draaide met dezelfde setup. Ik had alleen de 3000+ overklokt naar 2,5GHz. De 6600GT was bij mij de limiterende hardware. Ik speelde met medium instellingen, maar wel op een resolutie van 1152x864 en high textures, lagere grasdichtheid en HDR aan, simpelweg omdat ik zo'n mooi spel ook mooi wil spelen. De medium textures geven nauwelijks performance winst, HDR (gave belichting) kost wel enkele frames. Met deze setup en instellen had ik zo'n 15~20 frames en als ik in gevecht was daalde dit tot onder de 10 fps.

Ik heb er nu een klein beetje overklokte 7900GT in gezet en ga m'n 6600GT verkopen. Met deze nieuwe kaart draait het spel echt veel beter op max settings (zonder self shadowing)(normaal 35~40 fps, in gevecht 25~30), maar kost natuurlijk wel de nodige extra euro's. Voor jou zijn er denk ik vier opties:

• Op medium gaan spelen op 1024*768 zonder HDR en redelijk schokkend gaan spelen,
• Of een 7600GT kopen, 6600GT verkopen (€120 bij leggen) en redelijk vloeiend gaan spelen op medium instelling, 1024*786 maar met HDR en High textures
• Of een 7900GT kopen, 6600GT verkopen (€220 bij leggen), deze overklokken en op max alles vloeiend spelen.
• Om het extra ingewikkeld te maken is het zo dat Oblivion een voorkeur lijkt te hebben voor ATI kaarten, op die manier is de energieslurpende ATI X1800XT (€260 bij leggen) interessant als je geen zin hebt om een 7900GT te overklokken. Meer info is oa hier te vinden

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 02-05-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:38:
Ben nu lvl 29, en ik vind idd veel Daedric spul... Ik heb in 1 van mijn huizen allemaal mannequins neergezet en probeer allerlei armor-sets compleet te krijgen. Ik mis hier en daar nog een helmpje... Het lijkt wel alsof die dingen minder "droppen"dan de andere onderdelen?

Ik raad mensen trouwens aan om rond lvl 25 ofzo eens wat Oblivion Gates neer te halen. Die Stones die je er van krijgt zijn erg leuk... En krachtiger dan die Stones die je op lvl 5 ofzo hebt veroverd. Zo heb ik nu Daedric Boots ge-enchanted met een permanent 125 pts. feather effect :P
En dat samen met de Gray Fox Nocturnal Cap kan ik nu een gewicht van 750 dragen, zo hoef ik minder op en neer te lopen met dungeon loot :X

Ik denk dat ik eens ga kijken of ik een Stone met Strength Drain o.i.d. kan vinden... >:)
Ik heb de MQ al afgerond en dan
spoiler:
worden in Cyrodill alle Oblivion Gates gesloten

Ben nu maar bezig met de fighters guild en mages guild, heb thieves al compleet en DB ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

REDFISH schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:48:
Ik heb in de tar meena quest waarbij je die mythic books 3 en 4 nodig hebt deel 3 een keer weggepleurd omdat het toen nog teveel gewicht koste. Weet iemand waar ik dat nog eens kan krijgen? Als ik in de imperial city doe krijg ik hetzelfde dat Gwinas het heeft gekocht, maar die heeft het niet meer omdat ik het van hem had afgetroggeld en daarna had weggegooid.
Ik weet niet of je er nog iets aan hebt maar:
spoiler:
In de sewer waar je boek4 hebt bemachtigt, liggen als ik me niet vergis deel 1 t/m 3 ook ergens op de plank.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:36

XyS

0.o.O

Ik ben net begonnen met Oblivion, en kwam toenet door het stadje Aleswell. Alle mensen waren daar doorzichtig.
Ik hun dus geholpen om weer gewoon te worden enzo, en toen had ik in fort caractus al die spullen van Ancator gejat, dus ze dagboek en al die potion maak spullen O-)

maar kan je daar nog wat doen, en dan doel ik op zelf zo'n invisibility spell krijgen ofzo ? :Y)
zit daar al half uur rond te lopen ofzo, dus ik denk het niet..

mja tot nu toe erg leuk, alleen ben ik lvl3 na 4 uur spelen.. best lang . wel goed :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
XyS schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:52:
Ik ben net begonnen met Oblivion, en kwam toenet door het stadje Aleswell. Alle mensen waren daar doorzichtig.
Ik hun dus geholpen om weer gewoon te worden enzo, en toen had ik in fort caractus al die spullen van Ancator gejat, dus ze dagboek en al die potion maak spullen O-)

maar kan je daar nog wat doen, en dan doel ik op zelf zo'n invisibility spell krijgen ofzo ? :Y)
zit daar al half uur rond te lopen ofzo, dus ik denk het niet..

mja tot nu toe erg leuk, alleen ben ik lvl3 na 4 uur spelen.. best lang . wel goed :):)
Je kunt altijd aan de mensen in de stad vragen om rumors. Als ze je aardig genoeg vinden dan krijg je soms wat extra informatie over een nieuwe quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

ik speel oblivion nu een klein tijdje, erug leuk spel moet ik zeggen!
ben nu lvl 5 en was bezig met de dark brotherhood questen, waardoor ik later ook vampire kon worden
in het begin kreeg ik steeds nieuwe powers hoelanger ik geen bloed dronk

maar nu loop ik al zo'n 7 dagen rond ofzo en de powers komen niet meer, en ik meen te hebben gelezen dat ze om de 3 dagen weer komen.
en had ze net nodig om een lastige vijand te verslaan in de arena :9

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Sinester schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:08:
ben nu lvl 5 en was bezig met de dark brotherhood questen, waardoor ik later ook vampire kon worden

maar nu loop ik al zo'n 7 dagen rond ofzo en de powers komen niet meer, en ik meen te hebben gelezen dat ze om de 3 dagen weer komen.
Vampire zijn levert echt veel extra kracht op zo lang je geen bloed drinkt :9. Hoe langer je geen bloed drinkt, hoe sterker je wordt totdat het maximum is bereikt (+20). Wanneer je weer bloed drinkt zakt dit weer naar +5 om elke dag weer te stijgen met +5 per dag. Lees ook de handige Wiki van Oblivion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:08:

Na een tijdje vampire geweest te zijn vondt ik op een gegeven moment de voordelen niet meer tegen de nadelen opwegen en gebruik ik nu voor de powers van vampire magic spells, level ik tenminste mijn magic skills ook een beetje mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Leuk zo'n wiki .. leer je nog eens wat van :)

Ik ben nu dus een "fourth tier vampire" met "a very powerful invisibility power that lasts for quite a while" .. dus! 8)

Snap nu alleen ook waarom iedereen mij zo'n beetje herkend nu :X

Zal vanavond eens wat litertjes bloed aftappen en kijken of ik dan weer in het daglicht komen kan om dingen te verkopen en mijn bogen op te laden bij een Mage Guild :D

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2006 11:32 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie antwoorden ;)
wwillem schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:40:
[...]

• Op medium gaan spelen op 1024*768 zonder HDR en redelijk schokkend gaan spelen,
• Of een 7600GT kopen, 6600GT verkopen (€120 bij leggen) en redelijk vloeiend gaan spelen op medium instelling, 1024*786 maar met HDR en High textures
• Of een 7900GT kopen, 6600GT verkopen (€220 bij leggen), deze overklokken en op max alles vloeiend spelen.
• Om het extra ingewikkeld te maken is het zo dat Oblivion een voorkeur lijkt te hebben voor ATI kaarten, op die manier is de energieslurpende ATI X1800XT (€260 bij leggen) interessant als je geen zin hebt om een 7900GT te overklokken. Meer info is oa hier te vinden
Mijn moederbord kan SLI (twee kaarten PCI-E) doen, zou 2* 6600 GT een groot verschil maken? Moet een spel daarvoor speciale ondersteuning voor hebben? Of zou elk spel daar in principe wel preformance winst uit kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Zou wel wat performance boost geven, maar ik denk persoonlijk dat een single 7900GT deze setup al zou kunnen verslaan.\

Morgen lekker vrij, dus ga vanavond maar even opnieuw beginnen met een easy - hard rating in het midden.

effe kijken welk level ik kom.
Je meot dus blijkbaar een hoger level zijn voordat je nieuwe items en monsters tegen komt.
Zie nu enkelt Wolfs, vliegende imps en "soms" bears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook al wel lekker bezig maar ik heb het idee dat ik niet snel genoeg lvl en daarom nogal wat mis. Ik ben nu lvl 8 of 9 en ben al Arch-Mage, ben bezig met de Fighters Guild, heb al aardig wat losse quests gedaan en de Maiquest ben ik ook al wel ff mee bezig. Heeft iemand nog ideeën om snel te lvlen want ik speel wel lang en zo zie ik alleen maar dezelfde monsters/armors.
En ik snap nog steeds niet wat je met die soul Gems kan doen. Ik doe Soul Trap op een monster en dan...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:58:
Ik heb nu ook al wel lekker bezig maar ik heb het idee dat ik niet snel genoeg lvl en daarom nogal wat mis. Ik ben nu lvl 8 of 9 en ben al Arch-Mage, ben bezig met de Fighters Guild, heb al aardig wat losse quests gedaan en de Maiquest ben ik ook al wel ff mee bezig. Heeft iemand nog ideeën om snel te lvlen want ik speel wel lang en zo zie ik alleen maar dezelfde monsters/armors.
En ik snap nog steeds niet wat je met die soul Gems kan doen. Ik doe Soul Trap op een monster en dan...
Wat ik gelezen heb:
Als je soul trap gecast heb, meot je binnen een bepaalde tijd ( voordat ) soul trap afgelopen is; het monster slayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:58:
Je doet soultrap op een wezen, als je hem dood terwijl de soultrap spreuk nog actief is komt ie in een lege soulgem (als die groot genoeg is) terecht. Met die gevulde soulgem kun je vervolgens magische items opladen (bijvoorbeeld je staff die je gekregen hebt bij de mages guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:54:
Bedankt voor jullie antwoorden ;)
[...]
Mijn moederbord kan SLI (twee kaarten PCI-E) doen, zou 2* 6600 GT een groot verschil maken? Moet een spel daarvoor speciale ondersteuning voor hebben? Of zou elk spel daar in principe wel preformance winst uit kunnen halen?
Om het antwoord op die vraag te achterhalen raad ik je aan om deze review te combineren met deze review. In de eerste link zie je dat een 7600GT beter scoort dan een 6800GS. In de twee link zie je dat een 6800GS op zijn beurt veel beter scoort dan een 6600GT SLI.
Conclusie: Een 7600GT is veel beter dan een 6600GT SLI :).

SLI is meer bedoeld om bij de absolute high-end top te behoren, waarbij geld geen rol speeld en je meteen twee kaarten moet hebben. Nu bijvoorbeeld een 7600GT aanschaffen kan, maar denk niet dat je over een jaar nog een 7600GT erbij kan kopen om voordelig uit te zijn. Over een jaar is er vast weer een 8600GT uit die een stuk beter is dan een 7600GT SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Je kunt met bepaalde enchanted items (rings enzo) boven de 100 uitkomen. Ik heb alleen nog maar max 110 gezien. Het is me niet geheel duidelijk wat voor een nut dat heeft aangezien een 110 destruction skill er niet voor zorgt dat je 110 fireball blast spontaan 120 damage doet.
Maksvr schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:13:
[...]

True, dat is gewoon bij alle skills. Ik vraag me trouwens af wat het hoogste "algemene" level is wat je kan zijn. Ben nu lvl 15...

Und nog een vraagje, als je door een vampier gebeten wordt enzo dan moet je een cure maken om daar weer van te genezen. Ik heb al die soul gems gevonden maar nu moet ik vampire dust. Maar speciale van een "sterke" vampier hebben, weet iemand waar je dat kan vinden?

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 02-05-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:35:
Je kunt met bepaalde enchanted items (rings enzo) boven de 100 uitkomen. Ik heb alleen nog maar max 110 gezien. Het is me niet geheel duidelijk wat voor een nut dat heeft aangezien een 110 destruction skill er niet voor zorgt dat je 110 fireball blast spontaan 120 damage doet.

[...]
Ik kom net strength uit op 130, en dat is wel handig, je kan wat extra zooi meenemen, en je mept volgens mij harder ;) Met alchemy sta ik op 100, en met een spel en een enchanted ring forify ik mijn alchemy tot 120, en de potions werekn of langer, of ze zijn beter. Dus het heeft in sommige gevallen wel nut ;)
ben overigens level 31 battlemage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Ik heb net bij de Arcane University een fortify alchemy 100 pts gemaakt, maar ik maak exact dezelfde potions als zonder die extra 100 punten in alchemy.. Dat klopt toch niet echt? Zelfde geldt overigens voor fortify intelligence..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:54:
Ik heb net bij de Arcane University een fortify alchemy 100 pts gemaakt, maar ik maak exact dezelfde potions als zonder die extra 100 punten in alchemy.. Dat klopt toch niet echt? Zelfde geldt overigens voor fortify intelligence..
Volgens mij gaat het bij mij wel goed, maar ik zal het morgen (Ben vanavond niet thuis) Ff controleren.. Scheelt een hoop gedoe anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Bethesda, heeft gewoon een limiet op meeste skills gezet.
Zelf heb ik niet alle skills getest, maar blade, blunt, heavy armor zijn gewoon begrensd.Het maakt niks uit of je 100 of 120 blade hebt, dmg die je aanricht verandert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03-2023

Ramirez

Something 's gotta give..

Ik draai Oblivion op een Pentium 4 @ 2.56 Ghz, 1 GB Ram, GeForce 6600GT 128 en natuurlijk kan ik em niet vol open gooien. Dus gras uit, shadows uit, res @ 1024x768 en geen bloom of HDR en NOG is dit de een van de meest vette en verslavende games die ik ooit heb gespeeld. Grafische pracht is niet wat deze game voor mij super maakt !!! :9

Hij crashed overigens nooit ingame, alleen als ik het spel afsluit om terug te keren naar de XP desktop crashed Oblivion. Ik vind alleen wel dat stotteren als ie nieuwe area's van de HD moet lezen, erg storend, maar dat was bij Morrowind ook al zo en vind het geen Raptor waard.

Heb nu 180.000 gold, level 21, 4 huizen, 2 paarden (excl. priory painthorse) en bijna 150 speel uren er op zitten en zal er zeker nog 150 bij spelen.

Ja jaa... mijn sociale leven is compleet naar de knoppen... :/

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em net maar gewist :'( (ik krijgt error -5001 als ik wil uninstallen). Kan het spel toch niet uitspelen, de missie waarin ik door de Oblivion Main Gate is een diashow

Hoewel ik geen vette pc heb vind ik 3fps op een xp2200+, een 6600gt en 1 gieg bij 640x480 met alle detail uit ronduit... slecht. Zeker als het normaal op 800x600 tamelijk vloeiend loopt.

Waanzinnig vet spel, maar tjokvol met bugs en ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Toch wel raar ik met mijn pentium 4 2,8 en 1 gig aan geheugen en een 9800 pro draai het op 1280x1024 redelijk soepel, af en toe framedropes maar goed speelbaar :)

Even een screenie

Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06182/Oblivion.JPG.xs.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door GameCrazy op 02-05-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blwarb schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:59:
Ik draai Oblivion op een Pentium 4 @ 2.56 Ghz, 1 GB Ram, GeForce 6600GT 128 en natuurlijk kan ik em niet vol open gooien. Dus gras uit, shadows uit, res @ 1024x768 en geen bloom of HDR en NOG is dit de een van de meest vette en verslavende games die ik ooit heb gespeeld. Grafische pracht is niet wat deze game voor mij super maakt !!! :9

Hij crashed overigens nooit ingame, alleen als ik het spel afsluit om terug te keren naar de XP desktop crashed Oblivion. Ik vind alleen wel dat stotteren als ie nieuwe area's van de HD moet lezen, erg storend, maar dat was bij Morrowind ook al zo en vind het geen Raptor waard.

Heb nu 180.000 gold, level 21, 4 huizen, 2 paarden (excl. priory painthorse) en bijna 150 speel uren er op zitten en zal er zeker nog 150 bij spelen.

Ja jaa... mijn sociale leven is compleet naar de knoppen... :/
Dat chrassen heb ik dus ook,als ik het spel afsluit,echt vervelend.

Gamecrazy,mag ik vragen hoe je alles hebt ingesteld,want ik speel ook op 1280x1024 met dit spel,maar het loopt nou niet bepaald soepel.Ik heb dus ook een r9800 pro,met amd 64 +3400

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit gedacht dat oblivion op een laptop met een ati mobility x700 op (bijna) max loopt? Ik ook niet totdat ik het een keer ging uitproberen.....nooit gedacht.

Natuurlijk staat de resolutie wat lager en staat HDR niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb de main quest uitgespeeld maar het valt me toch een beetje tegen. En dan heb ik het over de A.I van de bots. Je word nog steeds gewoon civilian genoemd en zo behandeld. Ik vind al die missies eigenlijk kort. Beetje vaag en doelloos eigenlijk nu zo. Het enige wat rest zijn wat side missies en de altijd hetzelfde zijnde caves en elven ruins etc... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
Raimond2, hier mijn settings:

Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06182/Oblivion12.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06182/Oblivion2.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06182/Oblivion4.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06182/Oblivion5.JPG.xs.jpg

Verder heb ik nog tweaks gedaan in de Oblivion.ini, iPreloadSizeLimit=(hangt af van je interngeheugen) en de iMinGrassSize= op 120 :)

[ Voor 8% gewijzigd door GameCrazy op 02-05-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
GameCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:36:
Toch wel raar ik met mijn pentium 4 2,8 en 1 gig aan geheugen en een 9800 pro draai het op 1280x1024 redelijk soepel, af en toe framedropes maar goed speelbaar :)

Even een screenie

[afbeelding]
heb je voor de textures in de verte je ini aangepast of een mod gebruikt (heb zelf ook een 9800pro :)) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online

Even een screenie

[afbeelding]
Probeer eens met high textures te draaien. Het is echt een stuk mooier en kost als het goed is weinig fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

large textures zijn echt veel mooier. Je kan ook extrenal shadows uitzetten, bij mij het scheelt wel in fps. Ik vind het ook erg lelijk wanneer die maar een paar of soms maar één shadow berekend. Vallen shadows weg en gaat i andere berekenen, dat ziet er gewoon niet uit. Dan maar uit :)

zowiezo valt me op dat shadows soms totaal niet kloppen. Staan er twee luitjes in een andere kamer dan ik, zie ik hun schaduw gewoon in mijn kamer!!

Blijft een leuk spel met veel mogelijkheden. Maar valt wel vaak in herhaling qwa quests, ze lijken erg op elkaar. Idd slecht dat je nog steeds als civilian wordt gezien na je redding.
Klote bugs halen je uit de sfeer jammergenoeg.

en die opmerking van: Its the hero of kvatch, komt me de strot uit, nee grapje :P

Wat ik jammer vind itt Morrowind, je levelt alleen door je primary skills, dus als die vol zitten kun je andere abilities niet meer omhoog krijgen. je moet er dus op gaan letten dat je je majorskills niet allemaal vol trained. Jammergenoeg haalt dit mij juist erg uit de RPG wereld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik jammer vind itt Morrowind, je levelt alleen door je primary skills
Hoezo? Dat was daar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo..Heb zelf niet zo lang Morrowind gespeeld. Maar ik meen me te herinneren dat je wel levelde door (owja dat was het) je medium skills te trainen.
Want je had daar major, medium en minor als ik het goed heb. En je levelde door de major en de medium skills te trainen. Nu heb je alleen maar major en minor. Das het verschil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
-Eraser- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:19:
[...]
heb je voor de textures in de verte je ini aangepast of een mod gebruikt (heb zelf ook een 9800pro :)) ?
Deze gebruik ik ervoor: Landscape LOD replacement textures for Oblivion
Version 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:11:
Is dat zo..Heb zelf niet zo lang Morrowind gespeeld. Maar ik meen me te herinneren dat je wel levelde door (owja dat was het) je medium skills te trainen.
Want je had daar major, medium en minor als ik het goed heb. En je levelde door de major en de medium skills te trainen. Nu heb je alleen maar major en minor. Das het verschil toch?
Klopt, al telden de major skills zwaarder. In tegenstelling tot Morrowind heb je nu wel 7 major skills, ipv 5 major.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Even een screenie

[afbeelding]
dezelfde config hier, en idd goed speelbaar zolang het niet te druk wordt :P

Ik was in een grot met meerdere wezens en dan met vuurballen en bliksems werd het wat al te gek, maar toen dat achter de rug was (ff op 1024x768 gedaan) ging het weer prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

met gevechten gaat het bij mij soms van 70 naar 20 fps. en dit is alleen met gewone wapens.
heeft waarschijnlijk iets te maken met dat trillend beeld als je geraakt word? zo ja, is er een manier om dit uit te zetten.

ben nu bezig met de darkbrotherhood. wat moet je daar ongure dingen doen zeg...

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:52:
Raimond2, hier mijn settings:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder heb ik nog tweaks gedaan in de Oblivion.ini, iPreloadSizeLimit=(hangt af van je interngeheugen) en de iMinGrassSize= op 120 :)
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
GameCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:13:
[...]

Deze gebruik ik ervoor: Landscape LOD replacement textures for Oblivion
Version 1.0
tnx voor de tip ;) (had er al eerder over gelezen, maar dacht dat het te zwaar zou zijn voor me 9800pro, valt best mee eigenlijk :))

Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/432/sc02thumb3fe.jpg
widescreen (zie je inderdaad veel meer op ...)Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/9853/sc01thumb6jz.jpg (klik voor grote versie) textures zijn trouwens op medium, ik ga nog ff proberen of het nog goed loopt met high quality textures

ps.: interface mod: DarNified UI
en nog een aanrader: wz_Inventory

edit: net ff large textures geprobeert: lage fps enzo :/ (te weinig videogeheugen?)

[ Voor 18% gewijzigd door -Eraser- op 03-05-2006 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even wat tips nodig, mischien is er ergens een topic over, maar:

Ik begin net met het spel, en ben nu al de draad kwijt, heb geen flauw idee wat ik moet doen( quests, levellen, items verzamelen, enz enz). Ik loop maar wat doeloos rond, doe wat quests en heb eigenlijk geen idee wat of waar ik naar toe moet.Is er ergens een guide voor beginners ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 02:24:
[...]
edit: net ff large textures geprobeert: lage fps enzo :/ (te weinig videogeheugen?)
Helemaal correct. Als ik me niet vergis heb je voor large toch wel 256mb videogeheugen nodig om lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:26:
ik heb even wat tips nodig, mischien is er ergens een topic over, maar:

Ik begin net met het spel, en ben nu al de draad kwijt, heb geen flauw idee wat ik moet doen( quests, levellen, items verzamelen, enz enz). Ik loop maar wat doeloos rond, doe wat quests en heb eigenlijk geen idee wat of waar ik naar toe moet.Is er ergens een guide voor beginners ofzo?
Je weet waar je kan zien in dat menutje waar je aktieve quests staan? Als je daar in kijkt zie je ook wat de main quest is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:27:
[...]

Helemaal correct. Als ik me niet vergis heb je voor large toch wel 256mb videogeheugen nodig om lekker te spelen.
Ik zou eerder large textures nemen en dan minder detail, dan andersom. Zo kan je met lage textures bjivoorbeeld niet eens de uithangborden van winkels lezen :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Klopt ja, met een aantal skills kan het wel wat uit maken. Met de magic skills volgens mij in ieder geval niet.

Heb gisteren de main quest uitgespeeld.

Heb er 150 uur in zitten en ben een Dark Elf level 47. Ben nu wel een beetje klaar zo denk ik. Heb niet erg veel zin meer om de mini quests te doen die niets opleveren. Misschien over een poosje weeer.

Ga me nu denk ik maar eens met Spellforce 2 bezighouden en zo af en toe Obvlivion nog eens spelen! :) Erg jammer dat de oblivion gates verdwenen zijn na het finishen van de main quest. Daar vopnd je toch de lastigste tegenstanders (alhoewel dat ook wel meeviel op level 46 aangezien de NPC's maar levelen tot max lvl 40).
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:52:
[...]

Ik kom net strength uit op 130, en dat is wel handig, je kan wat extra zooi meenemen, en je mept volgens mij harder ;) Met alchemy sta ik op 100, en met een spel en een enchanted ring forify ik mijn alchemy tot 120, en de potions werekn of langer, of ze zijn beter. Dus het heeft in sommige gevallen wel nut ;)
ben overigens level 31 battlemage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Darth Malak schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:06:
Klopt ja, met een aantal skills kan het wel wat uit maken. Met de magic skills volgens mij in ieder geval niet.

Heb gisteren de main quest uitgespeeld.

Heb er 150 uur in zitten en ben een Dark Elf level 47. Ben nu wel een beetje klaar zo denk ik. Heb niet erg veel zin meer om de mini quests te doen die niets opleveren. Misschien over een poosje weeer.

Ga me nu denk ik maar eens met Spellforce 2 bezighouden en zo af en toe Obvlivion nog eens spelen! :) Erg jammer dat de oblivion gates verdwenen zijn na het finishen van de main quest. Daar vopnd je toch de lastigste tegenstanders (alhoewel dat ook wel meeviel op level 46 aangezien de NPC's maar levelen tot max lvl 40).

[...]
150 uur is lekker veel. Trouwens, hoe lang duurt de main quest ongeveer? Ben wel benieuwd :).

Owja, zou je onder een quote willen reageren? Dan lees ik zeg maar eerst de quote en dan je reactie. Nu lees ik eerst je reactie, vraag me af op wie je reageert en zie onderaan nog een quote staat. Das niet handig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb er nu 120 uur op zitten en ben lvl 30. Ik moet zeggen dat ik het grotten plunderen nu wel een beetje heb gehad, dus ga nu maar weer eens met de MQ verder...

Weet iemand trouwens hoeveel Daedric Artifacts er zijn? Want:
spoiler:
Ik moet nu voor de MQ een Daedric Artifact aan Martin geven, maar ik wil mijn Skeleton Key of Azura's Star niet kwijt :'(

Weet iemand trouwens een handige manier om wapens uit te stallen in 1 van je huizen? Ik heb nu wel iets van honderd (magische) wapens en ik wil een soort museumpje creeeren :P
Is er zoiets als een "Weapon Rack" mod o.i.d. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:42:
Ik heb er nu 120 uur op zitten en ben lvl 30. Ik moet zeggen dat ik het grotten plunderen nu wel een beetje heb gehad, dus ga nu maar weer eens met de MQ verder...

Weet iemand trouwens hoeveel Daedric Artifacts er zijn? Want:
spoiler:
Ik moet nu voor de MQ een Daedric Artifact aan Martin geven, maar ik wil mijn Skeleton Key of Azura's Star niet kwijt :'(
Ik ben naar het Shrine of Malacath gegaan want ik wou die 2 dingen ook niet kwijt, van hem krijg je een mini quest uiteraard en na deze uitgevoerd te hebben krijg je
spoiler:
Volendrung, een soort Warhammer, iig Blunt, Two Hand
aangezien ik daar niks mee wou gaan doen heb ik die maar ingeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mooi, dan ga ik dat ding even ophalen en inleveren bij Boromir ;)

Vanavond ook even verder met de Orrery quest, is nog aardig wat werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoeveel Daedric Artifacts er zijn?
Als ik het goed heb zijn er 14 shrines. Dus ook 14 artifacts. Doe gewoon is half-uurtje exploren op de map en je komt er geheid 1 of meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramirez
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03-2023

Ramirez

Something 's gotta give..

Weet iemand trouwens een handige manier om wapens uit te stallen in 1 van je huizen? Ik heb nu wel iets van honderd (magische) wapens en ik wil een soort museumpje creeeren :P
Is er zoiets als een "Weapon Rack" mod o.i.d. ??
Zorg dat je een huis koopt met veel ruimte. Die in Anvil en Chorrol zijn goed.
Check even deze site; http://www.tescreens.be/o...i/index.php/Category:Mods
En zoek daar naar de Mannequin mod (etalage poppen)
Installeer die en je kan dan in bijna elke stad etalage poppen kopen.

Ik heb nu in m'n huis in Chorrol 12 poppen staan die ik met complete Armor en wapen sets bekleed. Mijn eigen Quest :) Alle setjes compleet krijgen. Elven, Dwarven, Glass, Mithrill. Heb zelfs een Excelsheet gemaakt om bij te houden wat ik nog niet heb en wat ik meteen kan verpatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ramirez op 03-05-2006 12:49 ]

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Oblivion v1.1 Beta Patch (English version)
5. Update 1.1 Notes

Bug Fixes

Fixed an issue with falling through collision in Fort Wooden Hand.

Fixed issue with remapping controls in French, German, Italian and Spanish versions.

Fixed issue with crashes on exit.

Fixed issue with some shadows not lining up.

Going to jail while equipped with bound armor or weapons no longer crashes the game.

Fixed issue with bound weapons not dispelling properly after dismounting a horse.

Fixed issue with player shadow being delayed after fast travel.

Fixed infinite gold issue on some dead NPCs.

Fixed issue with disease resistences that made it impossible to contract vampirism under certain circumstances.

Fixed an issue where occasionally skills would not increase properly after you received an increase in a way other than skill uses like as a quest reward.

Fixed issue where spells, powers and lesser powers were being improperly resisted when the player cast them on themselves.

Fixed an issue where creatures and NPCs would not go into combat properly after being hit by a projectile.

Fixed an issue with duplicating items and unequiping the bow.

Fixed an exploit that allowed you to sell equipped items to a vendor more than once while on a horse.

Fixed an issue with items reappearing in dead bodies after saving and reloading.

Fixed crash when NPC with active light spell on them unloaded from memory.

New Ultra Low Quality graphic setting available under Launcher options with improved support for low end FX cards (5700 and lower). To use this setting, go to the Launcher, select Options and click Reset to Defaults to allow the auto detect to check your system.

Implemented SLI-mode optimizations on Nvidia cards, and Crossfire optimizations for ATI cards.

Quest Fixes

If you are permanently expelled from Mages Guild, you can now go back into the Mages Guild buildings.

In The Siren's Deception, the player can no longer get locked outside Gweden farmhouse if they exit too quickly.

In the Light the Dragonfires quest, fixed an issue where player controls get locked if player accidentally hits Ocato during the final battle in the Imperial Palace.

In the Confront the King quest, fixed an issue where Mannimarco would occasionally stop fighting the player while the player's controls are locked.

In Corruption and Conscience, fixed an issue if player got to Llevana's house earlier than expected and she would initiate trespass behavior rather than move the quest forward.

In Theranis' Mistake, it is no longer possible to get multiple copies of Ahdarji's ring. Also, fixed an issue with player receiving Blood Price topic too early in the quest.

In the Leyawiin Recommendation quest, it is no longer possible to bypass Kalthar in Fort Blueblood.

In Revenge Served Cold, Corrick will now recognize when player had the jade amulet in their inventory if No Stone Unturned quest had been previously completed.

In Infiltration, player can no longer kill Blackwood Company members and stop progress in Fighter's Guild.

In Dark Brotherhood, if you kill fellow members and get kicked out of the guild, you can no longer continue to progress in the questline until you redeem yourself and get back in.

In The Master's Son, the player now properly receives their reward when completing the quest.

In Caught in the Hunt, fixed an issue where NPCs would not go into combat properly.

In the Cheydinhal Recommendation quest, fixed an issue where Vidkun's body would disappear if you left the well.

Getting disqualified from the first Arena match no longer blocks you from further matches.

In Till Death Do They Part, the Count no longer rewards player with gold more than once. Fixed an issue with not receiving the Vampire Ashes topic if the player picked up vampire ashes before getting the quest. Fixed issue where Bloodgrass topic was not added if player finished the Main Quest before starting quest. Hal-Liurz will now follow player properly when asked about the cure.

In Mystery and Harlun's Watch, the dead body you are supposed to find will no longer disappear from Swampy Cave if you cleared out the dungeon before starting the quest.

In Blood of the Daedra, Martin will now recognize Spellbreaker as a Daedric artifact.

In When the Vow Breaks, fixed an issue where a second instance of Rockshatter would reappear back on Bjalfi's dead corpse after saving and reloading.

In Paranoia, game no longer crashes when Bernadette Peneles exits the city while you are following her.

Plugin Fixes

Fixed issue with saving your game while an actor is in a new interior cell created in a plugin, and re-loading the save game without the plugin.

Fixed issue with loading previous saves with plugin that contains new base objects that are containers, NPCs and creatures.

Fixed issue with linked pathpoints scripted to switch on/off that are modified by a plugin.

NPC's companions no longer disappear when they fast travel with player to an exterior cell that is modified by a plugin.

New scripted spell effects created in a plugin now work properly.
Download

let ook ff hierop:
Updating Mods For New Versions of Oblivion

Some mods need to be updated each time a new patch is released for Oblivion, otherwise they may not work properly or at all. In such cases, it is wise to check the mod sites for a new version of the mod shortly after a patch is released. Otherwise changes to certain gameplay parameters may conflict with that in the new patch, and cause unintended consequences.

However, for simple mods which only have replacement textures, and hence no chance of actually conflicting with the latest patch update, you can resolve this easily yourself. Oblivion usually considers any replacement texture file 'old' if the file dates are older than that of the main Oblivion.esm file. So to change the dates on your existing mod texture files, follow these instructions:

1. Download the free FileDate Changer utility (20KB).

2. Extract the contents and run FileDate.exe

3. In the program, click 'Add Files', then browse to the mod directory where replacement textures reside. For example, for the LOD Texture Replacement files this should be \Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data\textures\landscapelod\generated.

4. Select all the mod files there (hold down SHIFT and highlight all the files), then click Open.

5. Back in the main program window, change the Creation and Modified dates to some new date, such as tomorrow's date (i.e. newer than the day you patched Oblivion).

6. Click 'Change File Dates' and it's done.

This only works for mods which are simple replacements of existing Oblivion data, primarily mods based on texture and image changes. I don't recommend this for any other type of mod which affects gameplay for example.

[ Voor 4% gewijzigd door -Eraser- op 03-05-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi dat ze al een beta release uitgeven _/-\o_ Ikzelf heb (voor zover ik weet) geen van de bugs tegengekomen gelukkig, op de crash @ exit na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 18:24
Hmm bij mij werkt die patch niet echt.. ik krijg een bestandje van 220 kB binnen, die vervolgens niet geopend kan worden :?
http://static.bethsoft.com/Oblivion_v1.1BetaEnglish.exe <- misschien betere link :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 20:36

XyS

0.o.O

hoe verdienden jullie op het begin wat geld ?
k zou wel ff een huis willen kopen voor al me spullen maar al die questjes leveren maar 150 of 50 € op... niet echt nuttig :Y)
maarja k speel wel gewoon door ,, alle kleine beetjes helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:21:
hoe verdienden jullie op het begin wat geld ?
k zou wel ff een huis willen kopen voor al me spullen maar al die questjes leveren maar 150 of 50 € op... niet echt nuttig :Y)
maarja k speel wel gewoon door ,, alle kleine beetjes helpen :+
Door alle ingredients op te kopen, (Niet de duurste) en daar potions van te maken, (Ook nutteloze) En die dan weer verkopen..
En dan geet het heel hard (Ook met je alchemy skill haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:26:
[...]

Door alle ingredients op te kopen, (Niet de duurste) en daar potions van te maken, (Ook nutteloze) En die dan weer verkopen..
En dan geet het heel hard (Ook met je alchemy skill haha)
Vechten in de Arena hielp bij mij goed in het begin, meteen Restoration, Blade en Marksman levelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Sorry hoor maar ik denk precies andersom. Ik vind het zwaar irritant ergens onder een lap tekst ergens een post te moeten gaan zoeken. Kwestie van smaak denk ik.

150 uur ja... Geen cheats e.d. wel wat non-cheating mods (GUI) gebruikt. Gewoon op normal difficulty gespeeld. 2 keer de slider wat naar easy gehaald omdat het te frustrerend werd.

Main quest, tja, die begint eigenlijk bij de eerste minuut maar in totaal is het moelijk aan te geven. Het einde komt wat abrupt en zorgt er voor dat alle oblviion gates verdwijnen (duh, natuurlijk bij de main quest) dus zorg ervoor dat je genoeg hebt van de oblivion gates voordat je de main quest gaat finishen.
wwillem schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:34:
[...]

150 uur is lekker veel. Trouwens, hoe lang duurt de main quest ongeveer? Ben wel benieuwd :).

Owja, zou je onder een quote willen reageren? Dan lees ik zeg maar eerst de quote en dan je reactie. Nu lees ik eerst je reactie, vraag me af op wie je reageert en zie onderaan nog een quote staat. Das niet handig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Of al je zooi in de arch mage kamer dumpen, gratis en voor niks en meteen alles bij de hand! :)
Blwarb schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:46:
[...]

Ik heb nu in m'n huis in Chorrol 12 poppen staan die ik met complete Armor en wapen sets bekleed. Mijn eigen Quest :) Alle setjes compleet krijgen. Elven, Dwarven, Glass, Mithrill. Heb zelfs een Excelsheet gemaakt om bij te houden wat ik nog niet heb en wat ik meteen kan verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
ReZ1987 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:17:
[...]

Hmm bij mij werkt die patch niet echt.. ik krijg een bestandje van 220 kB binnen, die vervolgens niet geopend kan worden :?
http://static.bethsoft.com/Oblivion_v1.1BetaEnglish.exe <- misschien betere link :)
Inderdaad (had de patch zelf nog niet geprobeerd) ik zal het ff veranderen, misschien ook handig om hem in de startpost te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Darth Malak schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:52:
Sorry hoor maar ik denk precies andersom. Ik vind het zwaar irritant ergens onder een lap tekst ergens een post te moeten gaan zoeken. Kwestie van smaak denk ik.
[...]
offtopic:
Lekker revolting dus :P. Weet je wat trouwens het grappige is. Ik reageer onder een quote die voor jou bedoelt is en dus irritant voor jou is. En jij reageert boven een quote die voor mij bedoelt is en dus irritant voor mij is. Dus eigenlijk zou ik nu boven deze quote moeten reageren en jij er onder :P. Maar ik houd het liever bij een standaard, anders wordt het zo'n chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Blwarb schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:46:
[...]

Ik heb die poppen al in mijn huis in Bruma staan en leuk aangekleed :)
Maar wat ik nu dus aan het zoeken ben zijn rekken om netjes je wapens in uit te stallen... Ik heb dat huis in Skingrad gekocht voor 25000 (+ nog iets van 30000 aankleding) en daar heb ik wel wat display cases, maar het is niet genoeg :P
Ik ga eens zoeken naar een greaute kelder mod met lekker veel kastruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Mischien is deze vraag al een keer langsgekomen, maar ik kom met de TILDE key niet in de console. In mijn ini file staat alles correct. Wanneer ik in de game op de TILDE toets druk gebeurt er niets. Het kan een keyboard taal setting zijn, maar ik heb alles nu op English (US) staan en nog steeds geen effect

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:12:
Mischien is deze vraag al een keer langsgekomen, maar ik kom met de TILDE key niet in de console. In mijn ini file staat alles correct. Wanneer ik in de game op de TILDE toets druk gebeurt er niets. Het kan een keyboard taal setting zijn, maar ik heb alles nu op English (US) staan en nog steeds geen effect

Iemand een oplossing?
Weet je zeker dat het niet werkt, want je krijgt niet een echte console, alleen een cursor links onder.

Probeer na de tilde wat te typen of je dat wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat vroeg ik me ook af. Je krijgt dus linksonder een cursor te zien. En niet zoals bij de meeste spellen dat je console omlaag komt.

typ eens tdt en dan [ENTER], voor je FPS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
iemand al getest of die save game bugs er na lang spelen nog steeds in zit? ik heb nog steeds elke keer het probleem dat als ik in dungeons save ik keer op keer een CTD krijg :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.