VGA naar DVI-I

Pagina: 1
Acties:

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38
Een kort vraagje: ik heb een Philips LCD-TV (32PF9966 uit m'n hoofd) met een DVI-I ingang. Nou is DVI-I als het goed is zowel analoog als digitaal, en dat zou betekenen dat ik mijn pc met VGA-uitgang er eventueel op zou kunnen aansluiten. Op internet kom ik een aantal van die 'blokjes' tegen die je daarvoor kunt gebruiken (oa https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1549), maar die zijn allemaal gemaakt om van DVI-I uitgang van je videokaart naar een analoog scherm te gaan. Kan ik ze ook gewoon andersom gebruiken (dus VGA => DVI-I in plaats van DVI-I => VGA)? :)

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 16:01
Op deze pagina is dit te vinden:

Connectivity
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, S-video in, Y/C
Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in
Extern 4 : DVI-I met HDCP, YPbPr, VGA PC-in, Compatibel met HDMI
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-video in
Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, Ingang centrale luidspreker, Subwoofer uit

Check dus ook het 2 dikgedrukte stukje. Er zit een gewone VGA poort op, dus geen gerommel met converters. Als er al een converter nodig is, zal die bij de TV zitten (en anders kan je die vragen, want het staat in de specs).

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:28
Waarom niet gewoon een goed koop videokaartje kopen met DVI :?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TrIsTaN_tDb15 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:37:
Waarom niet gewoon een goed koop videokaartje kopen met DVI :?
1. Windows en drivers gezeik bij videokaart switch.
2. Kosten : 10 € of 50 € <= Wat geef jij liever uit ?
3. Kwa tijd die je erin steekt is een converter makkelijker ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38
Ik kan geen DVI gebruiken omdat het meerendeel van de pc's hier (allemaal op 1 na dus) laptop zijn. Daarnaast zit er echt geen VGA-poort op hoor? :)