[PC MMORPG] ROSE Online - deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 02:03:
die clan opzet is natuurlijk niet definitief, sommige mesnen willen ook weer liver bij gezzelheid zijn dan bij lvl maatjes en zo, en phantom en ceteus zijn idd wel heel sexy ja dus daar moet rekening mee gehouden worden :P.

en iedereen wil in lot dus das niks nieuws, e

anders wrodne er gewoon 3 clans of zo he in alle 10 members of iets dat leuk uitkomt

phantom leest dit niet :P, we geven de oot leden de clan lot en de high lvls in ootdan zit phan toch in lot :P

maar ff naar het heden, vlieg kick is een paar inactieve uit lot mesnen willen erin
speelt vlieg nog wel naRose ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:15:
@sinergy, willen jij en mika deze x wel in een got clan want geloof dat jullie in erose iets op tegen hadden of zo, weet niet meer precies hoor maar vragen kan geen kwaad
(en ik vraag het ook omdat het voor nu zo mooi uitkomt met lvls en precies 30 man voor 2 clans, en mika nog niet meegeteld, er word natuurlijk wel wat geregeld anders dan wrod het misschien 3 wat minder volle clans)

@kay ik heb je accept op msn hoor,
In den beginnen was toen de toenmalige GoT clan vol en wij nog niet 100% zeker waren of we doorgingen met Rose (of danwel met onze char). Zij spreekt daarbij geen woord nederlands (naja, 3 woorden dan - dus had ze weinig aan een nederlandsprekende clan), uiteindelijk dus beetje eigen weg gegaan. Op zich mogen de andere voorrang krijgen, enerzijds omdat door IP-restrictien waarschijnlijk mika niet eens kan spelen, anderzijds omdat we nog even moeten kijken hoever we doorgaan na lvl100. Dus vul de clans nu iig nog zonder ons, pas wanneer er meer info komt rondom de IP-restrictie kunnen we pas een besluit nemen of we 100% zeker gaan spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:34:
[...]

Ik vin t wel leuk en aardig he dat je t indeelt op lvls (goed idee)
maar wat als mika dus wel in een got clan wil, die is lvl 95 dan moet ik of cet baan maken voor mika. maar als ik en jan dus sneller lvl-en dan broozerX en mika dan moet je dus weer mensen naar oot sturen. en dan bv jan weer inviten als die in oot zat en dan mika naar oot. mja als mika dus wel in got clan wil dan vind ik "mijn mening" dat zij in oot moet, omdat jan en ik sexy zijn xD (hihi fly : :+ ) nee maar wij zitten in principe langer in lot ^^ en ik denk dat hij graag ook in lot blijft net zoals ik ^^

Nog een vraagje aan iruja.
Hoe lang denk je te gaan spelen? :P is t alleen die gratis periode die je krijgt of ga je dan nog door?

@ fly

haha dit vond ik nog op me computer xD

afbeelding
Ehm ik heb jou denk wel wat vaker neer gekregen als andersom
ph4nt0m schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:45:
[...]

hmm lees dit dus net te laat xD

me acc is verlopen.

@ fly tot waneer loopt jouw acc?
Die loopt nog 23 dagen, Maar ga niet echt veel mer doen, als we toch naarProse gaan, vind ik beetje zinloos. Zal wel wat mensen die niet meer komen LoT uit mikken op NArose zodat de OoT mensen er bij kunnen. (ben effe oblivion aan het testen nu, wel grappig maar offline.. )

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens

nog steeds mis ik het plezier van het spelen van Irose het spel werd helemaal verziekt door hackers etc. jullie hebben dat ook allemaal meegemaakt. Kan iemand vertellen wanneer die europese server online komt en of er nogsteeds zo druk gerest word etc. Ik heb begrepen dat je nu moet betalen dat is niet zo`n probleem maar ik wil natuurlijk wel weten of het een beetje druk is op de servers en of het dan ook de moeite is om weer te gaan spelen :)

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:58:
[...]

Die loopt nog 23 dagen, Maar ga niet echt veel mer doen, als we toch naarProse gaan, vind ik beetje zinloos. Zal wel wat mensen die niet meer komen LoT uit mikken op NArose zodat de OoT mensen er bij kunnen. (ben effe oblivion aan het testen nu, wel grappig maar offline.. )
maak ook ff ieand anders lead dan die er nog wel is en actief blijft zoals monnik of jai want dit is geen doen als jij amper in game bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:39:
[...]

maak ook ff ieand anders lead dan die er nog wel is en actief blijft zoals monnik of jai want dit is geen doen als jij amper in game bent
Ermm als het goed is kregen we deze week toch te horen of de integratie dus echt door kan gaan. Want ja het is nog niet 100% zeker dus of het technisch mogelijk is ;). Denk dat het slim is om tot dan ff te wachten en dat fly dus vandaag/morgen ofzo ff die lui kicked en invited, en andere dep aansteld. Dat lijkt mij idd genoeg.
luckyjan schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:16:
[...]

Zoals erover gepraat wordt zal het 100% zeker doorgaan. Waar ze het meeste tegenop zien (zagen) was de account database van de website. Aangezien daar volgens mij een directe koppeling e-mail adres -> gameaccount inzit die beide dus uniek zijn lijkt me dat geen probleem. Over de gamedb praten ze juist alsof dat totaal geen probleem is.
Voordat ik naar het werk ging vandaag had ik nog even kort met die manager gepraat en tja de database was nog steeds niet bij LUG (die zouden ze afgelopen vrijdag krijgen). In de loop van de dag was er weer een conference call met gravity dus ik hoop dat ie vanavond goed nieuws heeft.
1. DB migration is really more than what you think it is. It is ubertechnical and has a lot of dependencies. Meaning, it's not as simple as merging 2 Excel sheets together. The euROSE Database schema/architecture needs to be 100% identical to the pROSE Database for integration... migration is a GO but integration depends on the both databases' architecture/schema.

Daaruit maak ik dus op migratie gaat door maar intergratie is vanuit dit stuk dus afhankelijk of de databases echt overeenkomen. Of jij weet iets wat de rest nog niet weet ofzo ^^. Aangezien ze dus de db volgens jouw nog niet hebben kunnen ze nog niet weten of de db's (de game db dus niet de account db van de gamesrouter payment gedoe, al zouden deze laaste niet overeenkomen dan is het enigste wat ze daaruit hoeven te hebben welke game account hoort bij welke email uit de payment db das altijd wel over te zetten op de een of andere manier).

[ Voor 78% gewijzigd door William/Ax3 op 02-05-2006 13:35 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
William/Ax3 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:48:
[...]

Ermm als het goed is kregen we deze week toch te horen of de integratie dus echt door kan gaan. Want ja het is nog niet 100% zeker dus of het technisch mogelijk is ;). Denk dat het slim is om tot dan ff te wachten en dat fly dus vandaag/morgen ofzo ff die lui kicked en invited, en andere dep aansteld. Dat lijkt mij idd genoeg.
Zoals erover gepraat wordt zal het 100% zeker doorgaan. Waar ze het meeste tegenop zien (zagen) was de account database van de website. Aangezien daar volgens mij een directe koppeling e-mail adres -> gameaccount inzit die beide dus uniek zijn lijkt me dat geen probleem. Over de gamedb praten ze juist alsof dat totaal geen probleem is.
Voordat ik naar het werk ging vandaag had ik nog even kort met die manager gepraat en tja de database was nog steeds niet bij LUG (die zouden ze afgelopen vrijdag krijgen). In de loop van de dag was er weer een conference call met gravity dus ik hoop dat ie vanavond goed nieuws heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Daaruit maak ik dus op migratie gaat door maar intergratie is vanuit dit stuk dus afhankelijk of de databases echt overeenkomen. Of jij weet iets wat de rest nog niet weet ofzo ^^. Aangezien ze dus de db volgens jouw nog niet hebben kunnen ze nog niet weten of de db's (de game db dus niet de account db van de gamesrouter payment gedoe, al zouden deze laaste niet overeenkomen dan is het enigste wat ze daaruit hoeven te hebben welke game account hoort bij welke email uit de payment db das altijd wel over te zetten op de een of andere manier).
Hij had het trouwens over het DB schema (dat ze die nog moeten krijgen). Ik nam aan dat ie daarmee de hele database bedoelde. Dus wellicht dat ze al een deel van de raw data hebben?
Zal vanavond eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Geplaatst op dinsdag 02 mei 2006 12:34 Door: Trianga

hey jongens

nog steeds mis ik het plezier van het spelen van Irose het spel werd helemaal verziekt door hackers etc. jullie hebben dat ook allemaal meegemaakt. Kan iemand vertellen wanneer die europese server online komt en of er nogsteeds zo druk gerest word etc. Ik heb begrepen dat je nu moet betalen dat is niet zo`n probleem maar ik wil natuurlijk wel weten of het een beetje druk is op de servers en of het dan ook de moeite is om weer te gaan spelen

groetjes
Het Rose is een geheel andere kant in geslagen.
Ik kan je aanraden de topic start eerst even volledig door te lezen, staat vrijwel alle informatie in.
Hackers zijn er niet echt meer, en zeker niet meer in de vorm van afterreset Irose.
Er komen geen resets aan.

En vrijwel iedereen hier wacht momenteel op de komst van pRose (philipijnse Rose).
Omdat de (europese)Rose failliet is gegaan en onze characters waarschijnlijk naar pRose worden over gezet.

Het is in ieder geval niet zo druk als iRose, maar meestal wel druk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zal nog wel effe wachten ja, die 2dagen maken ook niks uit. Maar ax3 effe dep,
Kijk even hoe lang het gaat duren tot we echt weer kunnen, en wat ik dus in de tussentijd doe, meschien nog effe lvllen in NArose of meschien nog effe wachten, ik kijk wel effe.
En wie de nieuwe lead van LoT moet woorden als iedereen naar Erose gaat, tja zal er over denken.
PS. als je me nodig hebt, en ben niet in rose ad me effe op MSN dan, flyserv [at] gmail [punt] com
Ben meestal savonds wel te berijken, maar ook bezig met studie en zo, dan kom ik als het nodig is wel effe online.

PS was tuurlijk dit weekend niet online omdat ik Koninginendag effe geviert heb, en zo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
De nieuwe lijst voor in de TS ik ook klaar. Evo zal de lijst regelmatig updaten

Een GoT memberlijst met informatie over Job, Level, Clan en 2e Char

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon hier een update posten?
mijn char is lvl 40 atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
ja zet mij ook maar op de lijst bij narose. w8 namelijk nog op plekje in lot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:49:

:P waar staat me 3de char xD
Maar effe serieus, leuk lijstje hoor :) geeft mooi wat overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:49:

leuk lijstje alleen klopt 1 ding niet xD
en dat is dat local ook naa prose gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:50:
[...]

leuk lijstje alleen klopt 1 ding niet xD
en dat is dat local ook naa prose gaat
Local Host schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:23:
Voor mezelf besloten dat ik naar prose ga :)

De huidige LoCaL die daar zit zal stoppen ( hawker ) en ik zal vanaf lvl 1 weer beginnen ( soldier ). Er zijn er meer die vanaf lvl 1 moeten beginnen dus dat gaat wel goed komen :)

Tegen de tijd dat ik high lvl genoeg ben zal ik wel in OoT of BoT gaan stappen, want om mij in LoT te stoppen is onzin denk ik. ( alhoewel ik de gezelligheid zal missen :( )

Mijn na-rose account loopt tot begin juni dat wil ik iig afmaken :) Verder hoop ik tegen die tijd me sec job ( doel ) te hebben wat wel moet lukken ben nu 90 .
Daar je antwoord p4.

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 02-05-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff lekker dod party gehad van ongeveer anderhalf uur

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/4765/screen0756pb.th.jpg

weeste refienen ook nog, na veel cometaar van clanmaten ^^, ik heb verloren
dark kurash helm str 5
grande blood mace ap 10
dark katana int 5
dark mighty armour ap 9
ik heb ontvangen

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/4649/refine8tf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuk nieuw spul :D Ik heb/had een dark morning star op (7) dacht ik.
Die plate armor is nu ook dropable? (grand plate = loot toch?)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja riders droppe die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:43:
Leuk nieuw spul :D Ik heb/had een dark morning star op (7) dacht ik.
Die plate armor is nu ook dropable? (grand plate = loot toch?)
Alleen de boots zijn dropable zover ik weet. Armor/gloves/helm alleen craftable :o :+

[ Voor 3% gewijzigd door Psychoot op 02-05-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Psychoot schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:09:
[...]

Alleen de boots zijn dropable zover ik weet. Armor/gloves/helm alleen refinable craftable.
:+

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook naar prose..
Weet niet meer wat me level is enzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:58:
Ik ga ook naar prose..
Weet niet meer wat me level is enzo :O
dan kan ik je ook niet in de lisjt zetten :P je weet toch wel je ign of ongeveer welk lvl je was

owja was deze nog vergeten

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/schild.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Maak iemand anders die wat vaker on is maar dep ben er namelijk doordeweeks niet veel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou , zet mij ook maar op lijstje voor prose : RamonNL lvl 65 class Hawker (Raider) ik ga dus zowiezo prose maar ff zien want mn account op narose verloopt over 2weke mischien doe ik dan nog een maandje maar als die afgelope is kom ik prose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja het lijkt mij ook wel leuker om lot te kome dan een andere want de meeste daar ken ik nou op narose .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:09:
en ja het lijkt mij ook wel leuker om lot te kome dan een andere want de meeste daar ken ik nou op narose .
Maar als jij level 65 bent hebben 100+ers nartuurlijk meer recht om in LoT te komen, omdat hun daar mee kunnen parten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:33:
[...]

Maar als jij level 65 bent hebben 100+ers nartuurlijk meer recht om in LoT te komen, omdat hun daar mee kunnen parten.
ik kan niet wachten om ff met jou te partyen xD
kan ik je mschien nog wat leuke dingen leren over de raider xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:09:
ik heb die clan indeling maar weer verwijderd ook en zoals ik al eerder zei iedereen wil bij elkaar in 1 clan want over de verschillende rosen die we heben gespeeld kan iedereen wel met elkaar opschieten, dat kan nu eenmaal niet.

ik ben daarom ook sterk voor een clan indeling by lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ben het met Evo eens is gewoon het handigste wat moet nu een lvl 110 met een lvl 60 in een clan :|
ph4nt0m schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:44:
[...]

ik kan niet wachten om ff met jou te partyen xD
kan ik je mschien nog wat leuke dingen leren over de raider xD
:9~ Kan ook egt niet meer w8en phan, hopelijk kan je me net zo sterk maken als jij nu bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:52:
Ben het met Evo eens is gewoon het handigste wat moet nu een lvl 110 met een lvl 60 in een clan :|

[...]

:9~ Kan ook egt niet meer w8en phan, hopelijk kan je me net zo sterk maken als jij nu bent ;)
WAS! xD kan er namelijk nie meer op spelen :P
maar ik raad je aan om wel zo snel mogelijk dual wields te kopen aangezien katars troep zijn zoals LDK
je ziet dan tochal gauw dat je 500+ meer dmg doet met skills (als je van skill spamming houd)
ik had iig in 2 tot 3 atks shamans dood. ik had ook iets van 924 atk met fairy + soldier buff en dan heb je ze dood in 1 tot 2 atks. maar we moeten niet vergeten bij riders te gaan zodra ik 2nd job ben :P dan gaan we even wat fancys vangen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Haan

dotnetter

Jeej, dit miste ik nog uit de iRose periode \o/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/98d396be5b142c67ab5b072375e7d115/thumb.jpg
klik voor groter plaatje

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is voor mij gedaan; ik heb mijn grand mythril launcher(6) en mijn full AP10 equip aan de wilgen gehangen..
Ik heb niet meer betaald en gisteren is mijn termijn afgelopen.. Ik vond het niet echt boeiend meer; had niet echt iets om naar uit te kijken eigenlijk...
Moet wel heel eerlijk zeggen dat iRose vele malen leuker was... jammer maar helaas...
Wie weet kom ik nog een keer terug als er wat leuks staat te gebeuren (Eldeon ofzo); ik zal iig het topic door blijven lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:59:
Ok het is voor mij gedaan; ik heb mijn grand mythril launcher(6) en mijn full AP10 equip aan de wilgen gehangen..
Ik heb niet meer betaald en gisteren is mijn termijn afgelopen.. Ik vond het niet echt boeiend meer; had niet echt iets om naar uit te kijken eigenlijk...
Moet wel heel eerlijk zeggen dat iRose vele malen leuker was... jammer maar helaas...
Wie weet kom ik nog een keer terug als er wat leuks staat te gebeuren (Eldeon ofzo); ik zal iig het topic door blijven lezen...
Leef met je mee, als je alles op junon en luna weleens gezien en verslagen hebt dan wil je weleens helemaal wat nieuws zien.
Hopelijk is als pRose open gaat tegelijk ook rose Evolutions en Eldeon daar open.
Wat ik daar extra leuk aan denk te vinden zijn de events en de extra events opgezet door de actieve gm's daar.
Vond zelf Irose leuker door het refine systeem, de snellere spawns en de main quest.
Maarja vrees dat die niet echt terug gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan word het dus Prose wanner is deze server online? en als de europese server terug is kun je dan je char laten overzetten ofzo? dat gaan jullie dus ook doen van de NArose server naar de Prose server toch?
Amafi schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:57:
[...]

Het Rose is een geheel andere kant in geslagen.
Ik kan je aanraden de topic start eerst even volledig door te lezen, staat vrijwel alle informatie in.
Hackers zijn er niet echt meer, en zeker niet meer in de vorm van afterreset Irose.
Er komen geen resets aan.

En vrijwel iedereen hier wacht momenteel op de komst van pRose (philipijnse Rose).
Omdat de (europese)Rose failliet is gegaan en onze characters waarschijnlijk naar pRose worden over gezet.

Het is in ieder geval niet zo druk als iRose, maar meestal wel druk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:15:
ok dan word het dus Prose wanner is deze server online? en als de europese server terug is kun je dan je char laten overzetten ofzo? dat gaan jullie dus ook doen van de NArose server naar de Prose server toch?
[...]
Nope, alleen als je eRose hebt gespeeld wordt je account overgezet naar pRose.
Er zal denk ik geen europese server meer terugkomen, dus je kan het ook niet daarna terug laten zetten naar de europese server. (Vorige europese server is dus failliet gegaan)

Verder is het nooit mogelijk om je account over te laten zetten naar een andere Rose provider.
Prose wordt verder verwacht open te gaan voor ons op 15 juni.

NaRose is voor de meeste niet helemaal wat we zochten, community is niet zo leuk.
En de meesten hebben op Erose een account gehad met high level chars, dus daar willen we dan graag naar terug.
Maar lees het topic even goed door als je vragen hebt, de antwoorden staan daar op zich allemaal in.

[ Voor 10% gewijzigd door Amafi op 03-05-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

nou zeg, een hele maand na het hacked gedoe is mijn account op de 28ste weer heropened las ik net op me mail... ze kunne het mooi bekijken :P zal fear en oblivion wel uitgespeeld hebben als prose doorzet aangezien ik nu na weekje of 2 oblivion al voor 50% gedaan heb ofzo dus misschien dat ik weer iets eerder terug ben

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was opzoek naar het henkie logo en ik kom gewoon dit topic tegen op ons rose forum

OLD SCHOOOOOOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nog wat pROSE nieuws:

Blijkt dat gravity eerst nog iets moet doen voordat Level up de database van ze krijgt. En tja als gravity iets moet doen....... :| Duurt allemaal weer veel te lang volgens die manager ;)

"They are still configuring the euROSE
database to fit the pROSE DB structure"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:03:
nou zeg, een hele maand na het hacked gedoe is mijn account op de 28ste weer heropened las ik net op me mail... ze kunne het mooi bekijken :P zal fear en oblivion wel uitgespeeld hebben als prose doorzet aangezien ik nu na weekje of 2 oblivion al voor 50% gedaan heb ofzo dus misschien dat ik weer iets eerder terug ben
Stel apen daar Tom :(

lekker op Prose wachten, kan je onder tussen met het mooie weer paar terrasjes pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Lol @ ax3 filmpje :p
Vandaag shop dag voor mij, zal af en toe eucar ch1 beetje checken enzo, ondertussen shopje aan. Nogal druk vandaag :) Ik kocht net een unappraised grand fancy zat +9 def op mooi even cashen :9
Ben nu weer afk gzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhh heerlijk gister in temple met jaike wezen power lvlen en cet kwam ons versterken :) ging lekker snel en hadden leuke drops 1 mythrill drill die kreeg cet en ik kreeg een dark coat velvet.... ding , ging jaike later weg >< dropt er nog een m-drill voor onze neus en weer kreeg ceteus hem maar ik kreeg hem van cetues :P ik weet niet of jij al hebt gedrilled ceteus? ik wel en succes :) eindelijk.
Lvl 93 nu whaha gaat eindelijk beetje snel bij mij :D

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/5518/mijnd2necklace6tv.jpg

Actie screen tege rumbrum :P

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/617/screen3501kk.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
ph4nt0m schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:39:
[...]

whaha prachtig dat loller
leuk liedje en zei is ook wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ziet er wel pro uitja, kan zo op mtv :P

ik hiernner trouwens van de week een discussie op clan chat over refine maar het zit dus echt zo, volgens mij zei axe dat al en aantal wouden het niet geloven.

1000 weapons left
to 3 100% of 1000 = 1000 to (3) - just do it, its gonna work lol
1000 left
to 4: 70% of 1000 = 700 - Your confident, is it worth the risk? (yes if it works)
700 left
to 5: 50% of 700 = 350 - you are crazy to try, but if u like ya gambling, go 4 it ;)
350 left
to 6: 30% of 350 = 105 - just dont bother, ure livin in a dream world
105 left
to 7: 30% of 105 = 31 - read no. 6
31 left
to 8: 20% of 31 = 6 - haha, does it even go to (8.) ?
6 left
to 9: 20% of 6 = 1 - get out of the game you *^^*ing hacker

1 left

u need about 1000 pieces for 1 (9)
offcourse luck can have an hand in this, so you dont need the actual 1000

Heb net ff heerlijk buiten gezeten met me laptopje en lopen kloten aan de prose list :P

http://home.wanadoo.nl/acmvano/lijst.html

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:59:
[...]

die ziet er wel pro uitja, kan zo op mtv :P

ik hiernner trouwens van de week een discussie op clan chat over refine maar het zit dus echt zo, volgens mij zei axe dat al en aantal wouden het niet geloven.

1000 weapons left
to 3 100% of 1000 = 1000 to (3) - just do it, its gonna work lol
1000 left
to 4: 70% of 1000 = 700 - Your confident, is it worth the risk? (yes if it works)
700 left
to 5: 50% of 700 = 350 - you are crazy to try, but if u like ya gambling, go 4 it ;)
350 left
to 6: 30% of 350 = 105 - just dont bother, ure livin in a dream world
105 left
to 7: 30% of 105 = 31 - read no. 6
31 left
to 8: 20% of 31 = 6 - haha, does it even go to (8.) ?
6 left
to 9: 20% of 6 = 1 - get out of the game you *^^*ing hacker

1 left

u need about 1000 pieces for 1 (9)
offcourse luck can have an hand in this, so you dont need the actual 1000

Heb net ff heerlijk buiten gezeten met me laptopje en lopen kloten aan de prose list :P

Yep die cijfers kloppen. Staat ergens hardcoded in de software (ooit een screen van gezien op dit forum).

Die pROSE manager van Level Up is wel fanatiek :P
Op mijn vraag of het probleem van die database (dat ie nog steeds bij gravity is) er voor zal zorgen dat de deadline in gevaar kan komen was dit het antwoord _/-\o_

"On or before June 15, 2006. OR I DIE. Hehehe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
luckyjan schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:23:
"On or before June 15, 2006. OR I DIE. Hehehe"
* Amafi voorziet massale zelfmoord onder LUG medewerkers aangezien mijn vertrouwen in Gravity niet zo hoog is. En vreest dat een DB aanpassing niet hoog op het prioriteiten lijstje van Gravity staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Amafi schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:31:
[...]

* Amafi voorziet massale zelfmoord onder LUG medewerkers aangezien mijn vertrouwen in Gravity niet zo hoog is. En vreest dat een DB aanpassing niet hoog op het prioriteiten lijstje van Gravity staat.
Nee dat denk ik ook niet ;) Maar die primedefender is een pitbul met mailen, bellen enz dus daar willen ze dan wel weer snel vanaf zijn (hoop ik).

Over de video :)

wow,

I am very impressed

Some questions about this video and the song:

1. Is the song a production of Level UP!?

2. Is the singer a level up selected singer or somebody more famous in the Philippine?

3. Since you are going to be aiming for European customers soon aswell, is this going to be released in Europe too?

4. Is there a higher quality video available? I would like to host it myself aswell.

5. Could anybody write me a little story about the history of the song, the signer and the video?

Thanks alot in advance.

1. Yes. It was written by Pikaso and Kim Fabregas for Philippine ROSE Online/Level Up. Thus we have license to the material

2. Both. You may learn more about the song and Iya Villania by clicking here https://my.levelupgames.ph/rose/iya/defaultIYA.aspx . Just use a username to sign in. If you don't have one you can use "primedefender"

3. If we are given the opportunity to air this on MTVNE why not!? But uhhhh I lost my contact in MTVNE already... I used to work in MTV myself... but I just can't seem to find the contact card. Errr. So if you can help me on this, why not.

4. Yes, there's a DVD version and a 5MB low-res AVI file available. Just send me a video request email (pao-pena@levelupgames.ph) and I'll reply with the file

5. See #2!

[ Voor 60% gewijzigd door luckyjan op 03-05-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
[...]

Ziet er goed uit Evo weet alleen nog niet voor welke optie ik ga :9
Misschien kunne we een Pol maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bijna iedereen gaat Prose die Prose deed, warom clan indelingen veranderen, vooral als mensen veel bezig zijn met 2de chars en zo, denk dat we het niet echt nodig is om dingen helemaal te veranderen.
Ax3 en mijn 2de char hadden hun eigen clan "notmefirstchar" of zo iets, of zaten af en toe in LoT.
werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja hoop ophef over de clanindeling.

Wacht eerst maar tot we kunnen gamen in pRose.
Weet meestal niet wat de planning over een week is laat staan een hele maand.

En dan is het nog weer afhankelijk ook ;)
Ziet er overigens wel allemaal mooi uit evo
Zorgt ervoor dat ik weer helemaal zin in Rose heb, maarja dat kan ik momenteel even niet.

(of toch eens die zanddoos proberen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:16:
[...]

Bijna iedereen gaat Prose die Prose deed, warom clan indelingen veranderen, vooral als mensen veel bezig zijn met 2de chars en zo, denk dat we het niet echt nodig is om dingen helemaal te veranderen.
Ax3 en mijn 2de char hadden hun eigen clan "notmefirstchar" of zo iets, of zaten af en toe in LoT.
werkte prima.
ben ik het niet mee eens, anders blijft local ook in lot met lvl 1 en alles terwijl er dan een bot komt met 4 members en natuurlijk hebben we mesnen zoals sac en lunatic die in erose niet in tweakers clan zaten.

en dan die maar bij lvl 1players stoppen in bot :S

maar net als amafi zegt het duurd nog een maand maar zoals het was kan het niet blijven

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb de moiete genoen om voor de twee verschillende rosen die vanaf 15 juni beschikbaar zijn een lisjt samente stellen van wie waar speeld

indien niet tevreden met de lijst post dan hier Got clan forum

Met dank aan ullie mede roser EVO
EVO alweer vroeg aan het witbier gegaan terwijl je buiten zat? XD

Mijn GoT naam is trouwens Haan en niet Hantheman ;)

O ja en laat ik deze nog eens herhalen hier om weer een beetje in leuke Rose stemming te komen:

Ceteus en Kip dansen de jive ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 03-05-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:58:
[...]

EVO alweer vroeg aan het witbier gegaan terwijl je buiten zat? XD

Mijn GoT naam is trouwens Haan en niet Hantheman ;)

O ja en laat ik deze nog eens herhalen hier om weer een beetje in leuke Rose stemming te komen:

Ceteus en Kip dansen de jive ^^
ik typ en ik upload meer niet lezen zijn jullie voor :P en lol dat dansje welk proggie heb je gebruik om op te nemen ik kan niet echt een leuke vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik LoT mogen joinen? als er plekje vrij is want, in Oot is nooit iemand online. gewoon voor de gezelligheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol leuk dansje gege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Zeker nice, doetti trouwens automatisch bij mannen leiden en bij vrouwenchars niet? leuk man. Hoe heet de scroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://roseboards.yehey.c...9eee7ec0&showtopic=105695

From hereon, I will be releasing updates on the migration and integration in a very uniform outline, just so everyone reading this thread is guided. I will also lock this thread so no other posts get in the way of officially released updates.

As a matter of principle, we shall be very transparent with you and report to you any problems that we will be facing while migrating and integrating your account and character information to our local DB.

1. Game DB and Account DB

Gravity has not migrated the euROSE DB yet as this has pending discussions on (a) Database schema/architecture, ( migration processes/workflow, © testing environments when euROSE DBs have landed on Philippine servers. They are still scheduling a conference call with our Web Applications and Database IT officers to coordinate the actual migration. In short, we haven't received the DBs yet.

2. Payment facilities

We are now very much in touch with Kevin Higgins, President of PayByCash.com as we attempt to integrate that payment option in our webservices for euROSE players. We are to submit required documents within the week that will identify and validate the partnership with them.

3. More info

We are still on schedule -- still up to open the service on or before 15 June 2006. Please visit this thread soon for future updates.

Thank you.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:28:
[...]

welk proggie heb je gebruik om op te nemen ik kan niet echt een leuke vinden
psst, bovenin staat www.fraps.com ;)

Over die clanindeling, ben ik het met vliegje eens. LoT was prima, en word ik er zomaar uitgeknikkerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:14:

1. Game DB and Account DB

Gravity has not migrated the euROSE DB yet as this has pending discussions on (a) Database schema/architecture, ( migration processes/workflow, © testing environments when euROSE DBs have landed on Philippine servers. They are still scheduling a conference call with our Web Applications and Database IT officers to coordinate the actual migration. In short, we haven't received the DBs yet.
Euhm, dus we zijn nog geen stap verder wat betreft de migratie? :X :? 8)7 Haha en dit zeiden ze ruim een week geleden:
luckyjan schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:13:
Goed nieuws de mail is binnen. Nog geen datum maar wel dat LUG de database krijgt.
Hiep hiep hoera :)

"Yes it is confirmed.

Database will be delivered to us here on Friday as per Jamie Cho.

We will analyze the database though... the inventory, level distribution, and even the database architecture. We will make sure that this wouldn't create an imbalance to the pROSE game economy.

Once the euROSE DB has been analyzed and gets a green light from our Game Operations group and all systems ready (payment facility, name conflict resolution page, etc) then we can launch the whole migration.

We will make an official statement much later to announce the target launch date of the opening of the service to euROSE players.

Thank you."
En als ik zie dat zoveel mensen nog lol hebben in narose zie ik niet in waarom men niet gewoon ff een maandje verlengt :) evo phantom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lijkt er inderdaad wel op dat ze veranderd zijn qua plan een beetje. Eerst zouden ze toch zelf alles moeten omzetten en nu zoals ik het begrijp word de char db dus omgezet door gravity. Das denk ik geeneens zo slechte verandering die weten daar denk ik immers er wel wat meer vanaf. ok mischien dat ze er langer over doen maar ze zullen daar inderdaad wel meer mensen/middelen hebben om het voor elkaar te krijgen. Zoals het nu staat hoefen ze dus alleen dan nog de records idd in de huidige prose db over te pompen, en zelf zorgen voor de koppeling naar de payment/account db bij LUG. Das in ieder geval hoe ik de boel snap ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dutch-Hane schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:17:
[...]

psst, bovenin staat www.fraps.com ;)

Over die clanindeling, ben ik het met vliegje eens. LoT was prima, en word ik er zomaar uitgeknikkerd :'(
evo maakt dan maar plaats met ze char als er iemand in moet! :P ik vin dat lot zo moet blijven en mochten er mensen stoppen (ik zou niet weten wie) dan kan er altijd nog veranderd worden. maar om een lvl 1 char erin te doen is niet zo handig. dan kan ie btr met rond ze lvl maar lot is iig al goed ingericht. voor dat ze failliet gingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:57:
[...]

evo maakt dan maar plaats met ze char als er iemand in moet! :P ik vin dat lot zo moet blijven en mochten er mensen stoppen (ik zou niet weten wie) dan kan er altijd nog veranderd worden. maar om een lvl 1 char erin te doen is niet zo handig. dan kan ie btr met rond ze lvl maar lot is iig al goed ingericht. voor dat ze failliet gingen
nja het blijkt wel dat de meeste denken als ik maar goed zit is het wel goed dus prose zal twee volle clans wrodne en 1 clan met 4 leen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
William/Ax3 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:51:
Lijkt er inderdaad wel op dat ze veranderd zijn qua plan een beetje. Eerst zouden ze toch zelf alles moeten omzetten en nu zoals ik het begrijp word de char db dus omgezet door gravity. Das denk ik geeneens zo slechte verandering die weten daar denk ik immers er wel wat meer vanaf. ok mischien dat ze er langer over doen maar ze zullen daar inderdaad wel meer mensen/middelen hebben om het voor elkaar te krijgen. Zoals het nu staat hoefen ze dus alleen dan nog de records idd in de huidige prose db over te pompen, en zelf zorgen voor de koppeling naar de payment/account db bij LUG. Das in ieder geval hoe ik de boel snap ;).
Is misschien idd wel beter hoe ze het nu doen, denk wel dat gravity er wat meer verstand van heeft. Ik hoop alleen dat he niet zo lang gaat duren wat vaak bij gravity is :/

@Evo misschien kun je het lijstje dan aanpassen en de indeling maken hoe het was voor de reset (als je dat nog een beetje weet ;) ) Dan kunnen we kijken of het toen allemaal goed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ok vraag me niet hoe ik eraan kom, maar ik weet hoe de rose database eruit ziet :X Het is een SQL database en die zijn niet altijd even makkelijk te mergen zeg maar ;) Ben er inmiddels ook achter gekomen hoe makkelijk het is om een eigen R.O.S.E. server te maken :X

Dus misschien binnenkort eens voor een bep publiek het eea gaan testen 4 the time being ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:57:
[...]

@Evo misschien kun je het lijstje dan aanpassen en de indeling maken hoe het was voor de reset (als je dat nog een beetje weet ;) ) Dan kunnen we kijken of het toen allemaal goed was
geen idee hoe het daar was, de laatste maand speelde ik niet meer met me lot char en toen was er zoveel verandert, maar jij zat er de laatste maand juist wel in geloof ik he misschien dat we elkaar beejte kunnen helpen dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Local Host schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 07:38:
Ok vraag me niet hoe ik eraan kom, maar ik weet hoe de rose database eruit ziet :X Het is een SQL database en die zijn niet altijd even makkelijk te mergen zeg maar ;) Ben er inmiddels ook achter gekomen hoe makkelijk het is om een eigen R.O.S.E. server te maken :X

Dus misschien binnenkort eens voor een bep publiek het eea gaan testen 4 the time being ;)
99% van online games zijn SQL-databases, die van WoW vind ik tot heden nog de meest indrukwekkende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 07:38:
[...]

geen idee hoe het daar was, de laatste maand speelde ik niet meer met me lot char en toen was er zoveel verandert, maar jij zat er de laatste maand juist wel in geloof ik he misschien dat we elkaar beejte kunnen helpen dan.
ik kan je mschien ook op weg helpen :P

Fliegje (fly ze 2e char dus)
ax3
Kip
Psychoot
4th
Haantje
ph4nt0m
ceteus
localhost
Lynette
Kaytjuh

gelieve dit verder af te maken voor zover je kan kay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:42:
[...]

ik kan je mschien ook op weg helpen :P

ax3
Kip
Psychoot
4th
Haantje
ph4nt0m
ceteus
localhost
Lynette
Kaytjuh

gelieve dit verder af te maken voor zover je kan kay ;)
Ik weet iig zeker dat Wozzie, Prophecy en Luckyjan in OOT zaten (woz geloof ik clanleader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Op prose kun je nu zelfs je eigen zwembroek verdienen in het summer event:

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/5033/summerwear44yz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Lol vet^^

Summer event begint: volgende week daar al

ik ga ook naar prose

[ Voor 38% gewijzigd door syren op 04-05-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Local Host schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 07:38:

Een Tweakers private Rose server ;)

Vliegje (die vergeet je tog niet ;) )
ax3
Kip
Psychoot
4th
Haantje
ph4nt0m
ceteus
localhost
Lynette
Kaytjuh
Iruja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik meen me te herinneren dat fly Iruja met pijn in z'n hart de clan heeft uitgezet omdat hij al een hele tijd inactief was en er iemand stond te trappelen om in de clan te komen. Verder zaten Bluepanther en (als hij er niet uit is gedaan door inactief) Amafi er ook in :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 04-05-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:52:
Ik meen me te herinneren dat fly Iruja met pijn in z'n hart de clan heeft uitgezet omdat hij al een hele tijd inactief was en er iemand stond te trappelen om in de clan te komen. Verder zaten Bluepanther en (als hij er niet uit is gedaan door inactief) Amafi er ook in :)
Klopt van iruja (gaan die uberhaubt nog spelen ?? ), zal effe kijken of ik ergens nog screeny heb van de clan indeling,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:52:
:)

Gelukkig zijn sommige me nog niet vergeten ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
eej allemaal
iemand maybe oplossing voor mijn probleem

wou ook sandbox proberen
Nu heb ik narose geinstalleerd zonder enige update
Toen dat rar bestand van sandbox geopent 1 bestand in rose map gedaan andere op bereau blad.
Nu klik ik die sandbox snelkoppeling aan krijg ik dos schermpje druk ik op een toets en Rose start op maar dan. Hij loopt compleet vast daarna hoor wel geluid iemand enig idee wat het kan zijn.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je moet dat dos venster open laten, pas na afsluiten (spelen) sluit ik dat dos-venster pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Welk dos venster :? Als je gewoon de stappen volgt die hier al een paar keer zijn voorbij gekomen, moet je gewoon kunnen spelen. (je moet wel voor je de eerste keer speelt de resolutie aanpassen met de rose setup utility, anders crasht het spel meteen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Gerwin heb je start->programma's->Rose online->Configuration al gestart?
En SineryX, bij mij is er niets aan de hand als ik dat scherpje start, zelfs voordat ik het witte laadscherm krijg
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:20:
:)

Gelukkig zijn sommige me nog niet vergeten ghehe
Hoe durven ze :P

Vaag man, iemand al eens op Alt-d gedrukt? Ik krijg allerlei zaken als FPS enzo te zien als ik erop druk. Kom ik nu, na ruim een jaar Rose spelen, al achter :+
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/5279/screen0417fg.th.jpg
edit:
Haan, die SB check doet het bij mij ook maar half. Hij kan wel checken of de server up is, maar als ik op de Launch Rose button klik, krijg ik een error. Ik gebruik dat dos bestandje daarom ook (net als singergyx)

[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 04-05-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:03:
En SineryX, bij mij is er niets aan de hand als ik dat scherpje start, zelfs voordat ik het witte laadscherm krijg

[...]

Vaag man, iemand al eens op Alt-d gedrukt? Ik krijg allerlei zaken als FPS enzo te zien als ik erop druk. Kom ik nu, na ruim een jaar Rose spelen, al achter :+
[afbeelding]
edit:
Haan, die SB check doet het bij mij ook maar half. Hij kan wel checken of de server up is, maar als ik op de Launch Rose button klik, krijg ik een error. Ik gebruik dat dos bestandje daarom ook (net als singergyx)
dat is alleen bij sandbox dan in game gebeurt er niks

net ff gerosed op tg liep er weer een groep van 3 rond 160+ en die 170+ knight bleek er ook te zijn, die iedereen af maakt :S kep het echt gehad met deze rose

dit is dan wel weer humor :P check me lvl

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/8346/screen0893ky.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/2995/screen0903fz.th.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:03:

[...]

[afbeelding]
edit:
oeps zal ik dat is proberen thuis alleen moet ik hem dan opnieuw downloaden had hem geupdated ivm dat jan :P hulp nodig had.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol leuk stukje van de maker van dat sandbox project:
Hey all,

As you probably know: I'm the author of the Sandbox.
In this post I want to let you guys what I had to do, to get as far as the Sandbox is now.

The Sandbox is written in C++ in which I have about 10 years of experience. Currently it's Windows only, but it's written with portability in mind, so it shouldn't be hard to create a linux version. I make extensive use of C++ features like inheritance, overloading, and it's standard template library (STL).

Of course you need experience with other things too. Like:
- Sockets and networking in general
- Understanding of protocols and what server and client need to tell eachother
- Knowing about hex, byte ordering, structure alignment
- Security issues: Buffer overflows, brute force attacks, connection/packet flooding

First the clients needed to be able to connect. So I wrote several classes that deal with creating a basic server. You know: socket(), bind(), listen(), etc. Those classes also dealt with storing information about TCP Clients. They also do multiplexing using select() and basic buffer management.

On top of that a crypt layer was needed for the ROSE protocol. For that I used ProfEich's crypt code (only the crypt files, not the complete framework). This part of the code also deals with waiting for incomplete packets (because they can be fragmented of course). When a complete packet has arrived it is forwarded to the game code.

A ROSE packet itself is a class which supports reading and writing all basic types, the usual stuff like: char, short, int etc. but also unsigned variants and strings. There's also code in there that checks if internal buffers aren't overwritten.

The game logic is split in many parts: LoginServer, AvatarServer and WorldServer are among them.

LoginServer deals with clients trying to log in, checks their authentication (using MD5 hashes) and forwards them to the AvatarServer. Those inter-server forwards need authentication too. So I wrote an authentication system that generates random keys which are checked by the next server.

When the client reaches the WorldServer it is spawned onto the specified spawn map and assigned an unique world id. Then the visibility checking algorithm comes into action.

That algorithm walks trough all entities in a map to check if they (can still) see eachother. It does distance calculations (floating point) and keeps track of other entities by using can-see and can-be-seen-by lists. When an entity comes in sight of another entity they are added to eachothers visibility lists (when they are avatars) and a spawn packet is sent to both of them.

But what when someone starts to move? Then the map update loop starts calculation new player positions based on current speed and current location. These are triangle floating point calculations that measure the traveled distance since the last update (deltaTime = now - lastUpdate). Meanwhile the visibility algo keeps checking for visibility changes.

All this must be highly optimized of course. Otherwise the server would be a cpu hog. I use many optimizations: Sorted entity lists, distance exclusion that doesn't need complex floating point calculations, lists of distances already checked, etc.

When a client wants to perform a certain action, it's first checked wether it's legal (after the packet has been checked of course). Then it's forwarded by the WorldServer to the WorldMap that the client is currently in. The WorldMap then sends the action to all people that can see the client.

Warps, spawnzones, mobs etc. are loaded from external files at startup. These include (converted) ROSE files, XML and binary. To use these files I wrote classes that handle them and classes that wrap them into a nice interface.

There are other things too, like GM commands, banlists, logging facilities, level up checking, etc.

And of course the debugging: Some bugs are hard to reproduce, so I needed to run the Sandbox in a debugger to find them. Review the call stack, passed variables, memory, you know the drill.

Currently the Sandbox sourcecode is about 350 KB (that's about 3000 lines of C++ code). That took me 3 weeks of intensive programming (I had some spare time left at the time).

Remember: This is a very simple pserver! It doesn't include quests, fighting, inventory, etc. etc.. It would need me to reverse algorithms, file formats, and write thousands of extra lines of sourcecode!

Hope this gives some insights in writing a pserver.

Greetings,

PsyQo
Local s6 dan he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
ook weer ef een trail accountje gemaakt in naRose kom ik dit tegen
Afbeeldingslocatie: http://img318.imageshack.us/img318/8957/wtf9kr.th.jpg
WTF is dat??

[ Voor 27% gewijzigd door Kaytjuh op 04-05-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

^^

Het inloggen op mijn eigen server is iig al gelukt :P Maar dan komt er een vage foutmelding gevolgt door een crash. De database zelf is SQL. De server files zijn 3 exe bestandjes idd die logon, world en char . Ben zelf verder niet zo'n held in SQL / C++ dus tis een lekker pruts project tussendoor. Maargoed ik wil eerst ff wat tijd stoppen in het behalen van lvl 100 en sec job .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:37:
^^

Het inloggen op mijn eigen server is iig al gelukt :P Maar dan komt er een vage foutmelding gevolgt door een crash. De database zelf is SQL. De server files zijn 3 exe bestandjes idd die logon, world en char . Ben zelf verder niet zo'n held in SQL / C++ dus tis een lekker pruts project tussendoor. Maargoed ik wil eerst ff wat tijd stoppen in het behalen van lvl 100 en sec job .
Heb je idd dezelfde denk is als ik. Kan zelf spawen in birth island alleen de koppeling world/char klopt niet echt. Idd je bent ander char dan je zelf aanmaakt.En lopen enzo kan dus ook niet daar zal je dus zelf voor aan de slag gaan maar zover rijkt mij kennis niet echt atm ;). Moet dan dus idd er voor zorgen dat er vanuit client opdracht komt naar server dat de positie veranderd en dat het aan iedereen word doorgeven ect das niet te doen voor mij. Lama lekker zitten. Btw laten we met dit soort gedoe maar verder gaan in xot.

En dat hierboven is een cleric skill geeft 1000% dr voor zoveel sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vervele me best ewl aardig bij gmgob :P dus kijk is wat een mooie screen ik heb gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/7555/screen0917wk.th.jpg

om 16:05 was hij er, en de tweede om 16:40 de volgende hoort dan 17:55 te zijn
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/8602/screen0928bw.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:35:
ook weer ef een trail accountje gemaakt in naRose kom ik dit tegen
[afbeelding]
WTF is dat??
das tog een buff van een muse dat je kleiner en doorzichtig word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jep 2nd job Cleric power. Tijdelijke mega buff avoid ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gigantean skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er weer in ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag ereder afscheid genomen dan de bedoeling was.

had gewoon de beste room in temple, t2 drill room, komt er een TURK die mijn verteld this room mine. hij neemt overal first hit op met z'n bourg en daar kan ik weinig tegen in brengen dus mijn zin in rose was ook gleijk over
me spullen zijn verdeeld en ik zie jullie in prose

dan maar sendbox, bij mij deed hij het zonder problemen hoor
-rose verwijderen
-rose installeren
-update onderbreken
-config openen
- "C:\Program Files\Triggersoft\ROSE Online\TRose.exe" @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org via uitvoeren

Afbeeldingslocatie: http://img302.imageshack.us/img302/4458/evonl5yx.th.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja en cet en ik zijn 95 :D

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/8287/screen3556ku.jpg

Was echt lachuh op TS, leuk gepartyed vandaag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Vandaag niet gerosed leuke dinge gedaan enzo :)
jammer evo dat je toch echt weg bent :( Zal je missen :'(
GZ monnik met lvl100 en hopelijk wat later vanavond nog een second job binnen !
Ceteus nog gelukt om een grandlandstaf te vinden vor morgen ? en nogmaals bedankt dat je mn ap 8 velvet dress hebt gered door hem uit mn shop te kopen voor 300k ipv de 3mil die bedoeld was 8)7
@ax3 is het misschien mogelijk dat als je niet meer bezig bent met narose of ik je heaven boots kan bijhouden je krijgt ze uiteraard terug het moment dat je ze weer terug wil, als je dit liever niet hebt kan ik dat begrijpen hoor, maar je zou me er erg blij mee maken.

ga nu pitten, :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben net raider geworden, quest binnen 2 uur gedaan dus was wel redelijk te doen :)

Ik wil de volgende mensen noemen die ik echt extra wil bedanken:
  • Jai, omdat je me weer aan het spelen gebracht hebt en me altijd goed geholpen hebt en me hebt gemotiveerd om toch door te gaan naar de 100... kan nu al niet wachten tot we samen gaan partyen duo :)
  • Melk, omdat ik door jou ben gaan spelen :P je hebt me de cd met rose erop gegeven omdat mijn internet anders toch weer te pauper was om te downloaden ^^ wij 2 weten er altijd wel een feestje van te maken, vind het echt k*t dat je gestopt bent :(
  • Gekke, omdat je natuurlijk mijn vaste partym8 bent :P zonder jou was ik nooit 100 geworden en heb altijd de leukste party's met je gehad zowel duo op +- lvl 65 bij de slags als nu in temple :) hoop echt dat we lekker samen doorgaan met partyen
  • Iedereen van de Slam-FM party :P dus: Local, Ceteus, Evoo, Sacar, Wozzie, Lyn, Ramon (gekke ook ^^) jullie zijn echt geweldig :P echt veel plezier gehad met jullie en vandaag bleven local en jan zelfs op tot 12 uur om mij naar de 100 te helpen :D harstikke bedankt mensen
  • Mensen in OoT waar ik mee gepartied heb: ColdAsIce, Hawker4Ever en Kraak (gekke ook :9) natuurlijk... wat waren dat tijden zeg :P bij de elder mammoths en de eerste lvl 50 party gesticht in de geschiedenis van narose OoT, echt geweldige tijd gehad toen :)
En natuurlijk iedereen die ik niet genoemd heb die in LoT/OoT zitten/zaten en die op GoT actief zijn... BEDANKT

Heb hier nog een leuke verzamelscreenie erbij gezet met mij vanaf lvl 45 :P tot nu lvl 100 ^^
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9531/monnik7kd.jpg
en nog een screenie toen ik net geleveled was ^^ samen met jan en dennis :P
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/8105/jaguar1df.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej monnik m8 leuk om te zien dat je nu raider bent geworden, hierdoor krijg ik alleen nog meer zin om NArose te blijven omdat ik nu lvl 90 ben en hard op weg ben om eindelijk is die 2nd job binnen te krijgen, en wil jou ook bedanken _/-\o_ voor al die leuke party's die wij samen hebben gehad en hopelijk komen er nog veel meer :D

EDIT* ik was vandaag ff online maar was laat wakker geworden en toen werd ik uitgenodigt voor een BBQ feestJE en daarna xboxen tot een uur of 2 toen kwam ik hier en zag dat monnik raider is geworden :D btw ik heb gister avond betaald, dus ik ben er nog bij voor een maandje :*)

ben nog ff in game geweest en toen was monnik nog online dus MOEST ff screenie maken 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/6187/screen1108qb.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Zo ik heb mijn lvl 100 set bijna helemaal bijelkaar ^^

Zijn er misschien nog mensen die vroegtijdig stoppen waarvan ik misschien rode vleugeltjes mag lenen ?

Party gister was idd weer vanouds gezellig.

Owja we hebben een eigen Teamspeak Server met kanaal info :

ts1.caribehosting.us:9610
(82.165.187.86:9610)

Password = seven8

Kanaal van ons is Tweakers met als password henk

Gister hebben we gemerkt met de party dat het wel een erg makkelijke manier is ipv van telkens te chatten.

Als het verder goed aanslaat bij ons tweakers dan ga ik mijn eigen Teamspeak server hosten waar dan iedereen in kan en dat je dan eigen kanalen kan aanmaken voor je party en de vaste LoT en OoT kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Jaii schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:25:
@ax3 is het misschien mogelijk dat als je niet meer bezig bent met narose of ik je heaven boots kan bijhouden je krijgt ze uiteraard terug het moment dat je ze weer terug wil, als je dit liever niet hebt kan ik dat begrijpen hoor, maar je zou me er erg blij mee maken.
Emm ik heb totaal geen inzicht wanneer ik wel en niet ben dus lijkt mij beter dat ik ze gewoon zelf ff hou ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Local Host schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:37:
Zo ik heb mijn lvl 100 set bijna helemaal bijelkaar ^^

Zijn er misschien nog mensen die vroegtijdig stoppen waarvan ik misschien rode vleugeltjes mag lenen ?

Party gister was idd weer vanouds gezellig.

Owja we hebben een eigen Teamspeak Server met kanaal info :

ts1.caribehosting.us:9610
(82.165.187.86:9610)

Password = seven8

Kanaal van ons is Tweakers met als password henk

Gister hebben we gemerkt met de party dat het wel een erg makkelijke manier is ipv van telkens te chatten.

Als het verder goed aanslaat bij ons tweakers dan ga ik mijn eigen Teamspeak server hosten waar dan iedereen in kan en dat je dan eigen kanalen kan aanmaken voor je party en de vaste LoT en OoT kanalen.
Zou cool zijn als je een eigen server gaat hosten, ik zal het meteen in de TS zetten ;)

Voor de mensen die nog geen TeamSpeak hebben hier kun je het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
@monnik

grats met je lvl 100 :P

ik hoop voor je dat je t nog leuk blijft vinden nu xD
ik von t iig btje saai worden als raider zijnde. dus ik w8 met smart op me muse in prose ^_^

@evo

irritant he die community in naRose daarom speel ik t al niet meer xD

@Local
M00h!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.