Inderdaad, koeling mist nog?
De
Scythe Ninja is een zeer machtige koeler. In de kast lijkt mij dit keer de montage van de 120mm ventilator zinvol. Richt hem naar boven, wordt door de caseventilatoren de warme lucht in één flow weer naar buiten gezogen.
Voor de rest rep ik niet meer over je config. Die is gewoon goed. Reden dat de harde schijf een discussiepunt was, ik vind het te duur voor de prestaties die het leverd. Thats all. Voor minder een bijna net zo goede schijf. Het is verder een zeer goede schijf.
Let met de Raptor 73GB wel op het nieuwste model te nemen! Dus niet
deze maar
deze. Als je het jezelf dan toch waard vind, zo'n 73GB, dan kan je het beste dan nog een stapje duurder nemen. Je hebt native Sata zonder bridge, één platter en vermorzeld uiteraard wel alles.
Lees
hier voor meer informatie.
Mocht je uiteindelijk toch gaan voor een andere voeding, kijk eerst wat er te plaatsen valt! Ik zou het eerst uitproberen eventueel met de meegeleverde voeding, daarna pas eventueel een andere bestellen. Als je een standaard voeding kan plaatsen, raad ik een iGreen aan bij vervanging. De voeding is de eerste schakel in de airflow. Hoe minder efficient de voeding is, hoe warmer de in-take lucht wordt. Hoe efficienter, hoe beter. De iGreen is efficienter dan de Real Power en ongeveer evenduur. Dit is een verschil van ongeveer 7-12%.
[
Voor 34% gewijzigd door
Hardware Junk op 03-05-2006 13:38
. Reden: voeding verwerkt in reply ]