Toon posts:

Echt beter !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Intel laat vanaf maandag de prijzen zakken met de 1 ghz als topper: 42%!!!

Wanneer denken jullie dat dit doordringt in de nederlandse prijzen?

http://www.theregister.co.uk/content/3/16323.html

*D

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

koop gewoon amd dan weet je wie de topper is en dan heb je niet weer een miskoop..

Verwijderd

Topicstarter
Mala>>> Nooit problemen met AMD gehad?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Amd is de beste! >:)

Whatever.

Verwijderd

Ik heb wel nogal stabiliteitsproblemen gehad met AMD,
maar toch blijf ik er bij,
AMD is beter.

mijn amd 788 :) haalt toch wat meer Mkeys/s bij het grazen, dan iemand met een intel op 970 mhz

Verwijderd

Topicstarter
Hawks>>>>>> Heb je er lang last van gehad? Wat heb je er allemaal aan moeten doen? Ik ben niet zo bijzonder goed op compu gebied, moet ik dan wel aan een AMD beginnen?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
ah, jij koopt je pc alleen voor rc5??

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:51 schreef meendering het volgende:
Amd is de beste! >:)
Ik vindt dat deze stelling een applause verdient, zulke goeie argumenten ook !!

Ongelooflijk, dit MOET geschreven zijn door een Genie...

Nu serieus, het gaat over de prijsdalingen van Intel en dan loop jij dit soort onzin uit te kramen....ga lekker ergens anders spelen...

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:55 schreef peedeepee het volgende:
Hawks>>>>>> Heb je er lang last van gehad? Wat heb je er allemaal aan moeten doen? Ik ben niet zo bijzonder goed op compu gebied, moet ik dan wel aan een AMD beginnen?
AMD is echt geen merk dat alleen door kenners gebruikt wordt hoor. Iedereen kan aan AMD beginnen. Verwacht wel een lijdensweg aan problemen als je weinig ervaring hebt...maar die ervaring moet ergens vandaan komen he :)

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:54 schreef Hawks het volgende:
AMD is beter.

mijn amd 788 :) haalt toch wat meer Mkeys/s bij het grazen, dan iemand met een intel op 970 mhz
Dan moet je es een Compaq Proliant proberen :), heb ik van de week nog in elkaar geschroeft, echt een machtige bak !!

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:37 schreef mala het volgende:
koop gewoon amd dan weet je wie de topper is en dan heb je niet weer een miskoop..
nee, van fouten leer je he :)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

Wat is het eigenlijk voor bull dat je meer verstand van pc's moet hebben om en amd te kopen??
Ik heb een athlon classic (1.5 jaar) en ik heb echt nog NOOIT een ENKEL probleem gehad wat aan m'n processor lag. Misschien dat dat bij de amd processors van vroeger zo was, maar nu in ieder geval echt NIET.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Wow you're on a role there ;)

Maybe idee om ze gewoon allemaal in 1 post te doen.

Maar euh als hij echt zover zakt en bij de 600piek uitkomt, dan maybe toch intel, ik moet en zal een dual hebben.

En Viptweak, Meendering, bedoelde het sarcastich, vat niet alles te zwaar op. Vooral users die hier al sinds den beginne komen weten zich wel te gedragen hoor :)

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 00:48 schreef bloasfist het volgende:
Wat is het eigenlijk voor bull dat je meer verstand van pc's moet hebben om en amd te kopen??
Ik heb een athlon classic (1.5 jaar) en ik heb echt nog NOOIT een ENKEL probleem gehad wat aan m'n processor lag. Misschien dat dat bij de amd processors van vroeger zo was, maar nu in ieder geval echt NIET.
Het probleem zit ook meer in het mbord. Nee, niet elke AMD krijgt problemen, maar lees de thread maar es hoeveel mensen er WEL problemen hebben. Daarbij moet je rekening houden dat een BIOS flashen iets is wat mensen met weinig ervaring liever niet doen....

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 00:50 schreef ConZito het volgende:
Wow you're on a role there ;)

Maybe idee om ze gewoon allemaal in 1 post te doen.

Maar euh als hij echt zover zakt en bij de 600piek uitkomt, dan maybe toch intel, ik moet en zal een dual hebben.

En Viptweak, Meendering, bedoelde het sarcastich, vat niet alles te zwaar op. Vooral users die hier al sinds den beginne komen weten zich wel te gedragen hoor :)
Als de P3 inderdaad zo goedkoop wordt, dan twijfel ik echt niet hoor, dan is het meteen Intel.
Ik weet niet of meendering het sarcastisch bedoelt of irritant bezig is, maar ik ben het echt zat dat mensen hier AMD zitten te verheerlijken, zonder met goeie argumenten te komen. Er is nog NIEMAND die mij heeft overtuigt om geen Intel te nemen, maar een AMD. (Nee, ik ben geen Intel-fanaat, maar ik zit in de twijfelpositie.)

• ConZito
Ik weet het dus ook niet 100% zeker, maar ik laat mijn mening in deze kwestie meestal achterwegen. Dat is misschien lullig, maar wel het beste, meeste threads over de 2 processor fabrikanten lopen fout af. Maar bij mij staat het nu 75% AMD en 25% INTEL. En dat is alleen voor de prijs. En dat weegt bij mij het zwaarst. BIOS flashen 4in1 drivers, dat is allemaal geen probleem. En wat ook meeweegt is het nog steeds niet aanwezig zijn van een dual bord.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:22

Beaves

Usque ad Finem

mijn amd 788 haalt toch wat meer Mkeys/s bij het grazen, dan iemand met een intel op 970 mhz
Wedden dat mijn 800E@992 meer Mkeys/s haalt?
AMD is beter.
Je hebt ze nog steeds by te weg, maar jij wilt dus zeggen dat, ook al is je systeem instabiel, je toch vind dat het systeem beter is dan één van de concurent die tenminste zelf super goede chipsets kan bakken zonder vage 4in1 update's, en die dus niet op VIA vertrouwd :?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 01:03 schreef ConZito het volgende:
Ik weet het dus ook niet 100% zeker, maar ik laat mijn mening in deze kwestie meestal achterwegen. Dat is misschien lullig, maar wel het beste, meeste threads over de 2 processor fabrikanten lopen fout af. Maar bij mij staat het nu 75% AMD en 25% INTEL. En dat is alleen voor de prijs. En dat weegt bij mij het zwaarst. BIOS flashen 4in1 drivers, dat is allemaal geen probleem. En wat ook meeweegt is het nog steeds niet aanwezig zijn van een dual bord.
Ik ga helemaal geen discussie beginnen over Intel/AMD, maar als iemand zonodig iets wilt plaatsen in deze richting, zet er dan argumenten bij!!

Prijs vindt ik de minst belangrijkste factor bij het aanschaffen van hardware.

• ConZito
Op donderdag 25 januari 2001 01:24 schreef VipTweak het volgende:

[..]
Ik ga helemaal geen discussie beginnen over Intel/AMD, maar als iemand zonodig iets wilt plaatsen in deze richting, zet er dan argumenten bij!!

Prijs vindt ik de minst belangrijkste factor bij het aanschaffen van hardware.
Zijn allebei goede procs, zijn zowat gelijk aan elkaar, de ene is 50% goedkoper, dan is toch de prijs bij mij doorslaggevend.

Verwijderd

Jongens, nou nog een keer:

BUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRPPPPPPPPP :)

Zo, nu genoeg over amd/Intel oorlogjes???

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 16:21
Op woensdag 24 januari 2001 22:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
ah, jij koopt je pc alleen voor rc5??
Wright >:)

Verwijderd

Ze moeten maar eens een UT/Quake3 server met de Intel/AMD war opzetten, kenne ze lekker aan de slag.

Zijn er nog Commodore/Amiga fans in leven ?????? MAC ?? Atari ???
*D

Verwijderd

Beaves--->> Ik heb ze sinds het netwerken niet meer, en hij loopt op 810mhz

peedepee---->> Ik heb er vanalles aan gedaan, maar vaak (meestal) heb je volgens mij niet zo veel problemen, alleen als er klasgenootjes zijn (beaves) die vanalles zeggen wat je moet doen, maar ze zeggen wel allemaal iets anders, en af en toe ook maar half uitgelegd.
en sommigge (Q-bus) mensen hebben wel iets horen luiden, maar weten niet waar de gong hangt (of zoiets :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zal heel eerlijk zijn...als een 1 Ghz P3 net zo duur was als een 1 Ghz AMD dan had ik liever die Intel gekocht. Maar goed, ik wilde een snellere CPU (dan mijn P3 500Mhz Katmai) en Intel is nogaltijd veel en veel te duur dat ik voor AMD gekozen heb. En ik moet zeggen, na wat IRQ conflicten te hebben opgelost loopt het systeem heel stabiel en bijzonder snel (TB900@1Ghz). En ja die IRQ conflicten hebben niets met de CPU te maken maar ook met mijn mobo (KT7).

Mijn vriendin gebruikt al erg lang een Athlon "Classic" 600Mhz systeempje met een MSI mobotje. Ze is absoluut niet technisch aangelegd en ze heeft totaal geen problemen met haar computer.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
VipTweak ga jij nou maar P3's unlocken in plaats van hier overal tegen iedereen in te gaan. :)

Verwijderd

Ja dat kan wel kloppen ja,
ik heb ook een kt7 met raid, en ik heb ook eigenlijk geen problemen meer nadat ik irq's wat veranderd had :)
wel meerdere dingen geprobeerd, dus weet niet helemaal 100% zeker of het daar aan lag, maar ja, hij doet het nu in ieder geval

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
zoals het er nu voor staat zou ik een AMD kopen. maar als de p3-1ghz even duur is als een thunderbird 1ghz...... dan zou ik de p3 kopen..

1 reden. een goeie chipset!. het verschil in snelheid merk je toch niet.

Verwijderd

Beginnen we weer.....stelletje kleine kinderen. Nee Intel...Nee AMD...Nee Intel...Nee AMD...Nee Intel...Nee AMD...

Allebij de merken zijn opzich gewoon goede processoren. Intel is geen miskoop en AMD is geen miskoop.

a. Intel PIII gaat maar tot de 1,0 Ghz en de tegenhanger van AMD de T-bird gaat tot de 1,2 Ghz.

b. De Intel PIV (1,3 en 1,4 Ghz) is qua prestatie ten opzichte van zijn voorganger, slechter af. En moet het afleggen tegen een AMD T-bird 1,2 Ghz. Maar de PIV is gebouwd voor de toekomst. De Itanium 667 Mhz 64 bit blaast de AMD T-bird 1,2 Ghz omver. Maar tegen die tijd heeft AMD de Hammer-serie achter de hand.

c. Bij een Intel kun je mammaplanken kopen met een Intel chipset. Bij AMD zit je opgescheept met de VIA-chipset. Dus bij een Intel zit je dus niet met patches te klooten.

Op het moment is een AMD T-bird 1,2 Ghz de beste koop. Maar dat wil niet zeggen dat in de nabije toekomst Intel weer de beste koop wordt.

Een beetje posten van AMD rulez of Intel rulez kan iedere sukkel wel. Als je je stelling niet kan onderbouwen post dan niet en hou de eer aan je zelf. In plaats van je belachelijk te maken met die achtelijke opmerkingen.

/me draait op een AMD clasic 700 en is dik tevreden.

Verwijderd

He, VipTweak, hoe zat het ook al weer met je pIII unlockstory, daar hoor ik je niet meer over, ben je ons niet een kleine uitleg verschuldigd???????

Verwijderd

AMD roelt zowel in prijs als performance!!8-)

• Beaves
  • Laatst online: 17:22

Beaves

Usque ad Finem

peedepee---->> Ik heb er vanalles aan gedaan, maar vaak (meestal) heb je volgens mij niet zo veel problemen, alleen als er klasgenootjes zijn (beaves) die vanalles zeggen wat je moet doen, maar ze zeggen wel allemaal iets anders, en af en toe ook maar half uitgelegd.
en sommigge (Q-bus) mensen hebben wel iets horen luiden, maar weten niet waar de gong hangt (of zoiets)
Nee, jij weet niet waar de klepel hangt, anders zeur je niet de hele tijd waar het aan kan liggen zonder iets, maar dan ook IETS, zelf te proberen. Voorbeeldje: Geen AMD patch installeren, geen nieuwe 4 in 1 drivers proberen, niets aan je BIOS veranderen etc.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 13:02
Ook hier nul,noppes problemen met AMD.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Stelletje vieze FLAMERS. :r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

<off topic>

Ik snap het niet hoor. iedere keer als er een topic word geplaatst over intel komen die AMD S*ckers weer om de hoek met `AMD Roelt AMD is the BestŽ lees de topic nou gewoon eens en stuur een normaal antwoord op.

<on topic> Ech wel relaxed dat die prijzen nu echt eens gaan dalen ken ik eindelijk mijn tweede dual config neer gaan zetten als GameServer hehehe.

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Op maandag 19 februari 2001 13:02 schreef gve het volgende:
Stelletje vieze FLAMERS. :r:r:r:r:r:r:r:r:r
Niet kotsen over je keyboard he!! Maar ik geef je wel gelijk. Al die trieste figuren met ...rulez! ....sucks! Hoepel toch op. Ik ben juist blij dat Intel de prijzen verlaagd zodat de concurrentiestrijd weer lekker doorgaat.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Als Intel z'n prijzen verlaagd heb ik binnenkort een DUAL PIII-1GHz. :P

Verwijderd

Eh, AMD roelt daar heb je problemen mee...
Maar dat is toch ook zo? Op het moment dan.

Verwijderd

ja misschien roelt AMD nu wel (vind ik anders niet) maare het is weer een intel topic dus GEEN AMD dus hou dan op met dat AMD gezeik daar :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r ik van

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op maandag 19 februari 2001 13:14 schreef Frits Bolkestein het volgende:

[..]

Niet kotsen over je keyboard he!! Maar ik geef je wel gelijk. Al die trieste figuren met ...rulez! ....sucks! Hoepel toch op. Ik ben juist blij dat Intel de prijzen verlaagd zodat de concurrentiestrijd weer lekker doorgaat.
Mag ik me aansluiten bij de heer Bolkestein.
Stelletje pubbers :r

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Wanneer neemt AMD eigenlijk de hele wereld over??
|:(

Verwijderd

Bwaaaaahahaheehehe he he.. :+

Luitjes luitjes, waar maken jullie je toch druk om. Ik lach me telkens weer de buikkrampen als iemand een 'AMD rulezz..' postje plaatst in een Intel-topic. (of andersom)

Het andere kamp breekt dan bijna de vingers om het tegendeel te bewijzen. (Humor!)

Wat maakt het nou uit als iemand ZO blij is met z'n pIII/AMD dat hij gaat roepen AMD rules!.

Mensen die dan gaan lopen flamen geven misschien wel een beetje aan dat ze er eigelijk toch wel van flippen dat die pIII zo langzaam is met RC5 >:)
De echte kenners weten heus wel dat beide proc's voor en nadelen hebben.

Ik heb zelf een 1Ghz Tbird en ik zeg ook AMD roeleert! AMD ROELEERTS!!!! hehe.
Als ik een 1Ghz PIII had gehad, had ik natuurlijk geroepen INTEL rulez.

Maar mensen, het maakt allemaal geen ruk uit.
Ik bedoel, ik heb een lul van 28cm. Daar hoor je me toch ook niet over. }:O

Verwijderd

"Ik bedoel, ik heb een lul van 28cm. Daar hoor je me toch ook niet over."

BEWIJS, BEWIJS... :) :)

Verwijderd

GoT faq

Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar, en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben (OVER de geslachtsdelen, that is), het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie. De zogenaamde camel-toe is op het randje; maar reken erop dat we die weghalen.
Als de regels niet zo streng waren had ik natuurlijk wel wat plaatjes gepost. ;)

Verwijderd

Marreh.. hoeveel gaat een P3 1Ghz 133fsb dan nu kosten ?...

Verwijderd

Ok basterd, al goed! :) Volgens mij is je vriendin wel blij met je!

Aj wat dwalen we toch weer af! :)

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Gewoon zielig dit....:(

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

ja, hehe, we dwalen bijna net zover af als die andere gasten met hun Amd vs. PIII gelul :o

Verwijderd

Jep, als we lang genoeg doorgaan word deze topic misschien wel verplaatst naar de GoT kroeg! haha......:)

Verwijderd

ik lach niet ...............................................................................................................................................................toch wel :-) :-) :-) btw help me hier maar mee

ik heb 2 asus a7v's eentje met een tb 800 en eentje met een 1GHz maar hier komt het ik heb ze allebei geflashed naar 1006 maar ik kan op die van mijn 1GHZ niet de MP veranderen maar op die van mijn 800mhz wel heeft iemand mischien een oplossing want voor de rest werkt alles op beide pc's perfect. Voor de itho's onder ons met de MP bedoel ik de multipeyer no offence buddies. ;)
ik had eerst de tb800 geflashed en toen de tb1000 de tb800 had ik al wel geunlocked met een potloodje de 1GIG ben ik nog niet aangekomen maar ik kan niet wachten :9

• YoMarK
  • Laatst online: 31-08 07:43
Op zondag 11 februari 2001 11:31 schreef Hawks het volgende:
Beaves--->> Ik heb ze sinds het netwerken niet meer, en hij loopt op 810mhz

en sommigge (Q-bus) mensen hebben wel iets horen luiden, maar weten niet waar de gong hangt (of zoiets :)
He Hawks, had je ook nog wat zinnigs te vertellen.
Als er iemand niet weet hoe een PC in elkaar zit dan ben jij het wel. En durf het niet nog eens om Beaves uit te schelden !
Zo, dat moest er even uit...

:+

YoMarK out...

Pagina: 1