Intel prijsverlagingen

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Naar aanleiding van http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15432 de volgende vraag: Wanneer gaan wij in ons kikkerlandje iets merken van deze prijsvergagingen ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ik heb geen id, maar nederland kennende gaat dat nogal even duren. :P
Maar misschien ook al wel volgende week. >:)

Greetz

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Daar was ik al bang voor ja. k'wil nu eindelijk eens een 700E@933 kopen. Maar ja zolang je daarvoor een VIA mobo en Duron voor kan krijgen (bij wijze van spreken) houdt het op..

• GarBaGe
  • Laatst online: 20:26
Tja, ik denk dat een Duron ook beter is.
Voorbeeldje:
dnetc op een Duron 800 = 2,8 Mkeys/sec
dnetc op een P3 800@9xx = 2,4 Mkeys/sec

Een AMD is superieur aan een Intel, zeker kwa floating point.
Bovendien, als je een P3-mobo koopt, weet je zeker dat je die bij de volgende upgrade in de vuilnisbak kan gooien, want Intel doet nix meer met de Socket 370.
AMD blijft voorlopig bij de Socket A.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
PIII mobo heb ik al Ruud, het gaat dus alleen om de proc. En ja, dat die AMD's FPU beter is dat wist ik al. We wachten maar even af.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
vinnik wel beter dat die prijzen omlaag gaan..... een intel voor niet veel meer dan een AMD.... AMD gooit hopelijk zijn prijzen ook weer omlaag :-)
maar dat gedoetje van "beter een duron" is onzin... ik heb veeel liever een p3-700 dan een duron700. omdat je weinig van het verschil merkt. en ik toch altijd nog vind dat het p3-platform wat stabieler is [dankzij goeie intel chipsets]

Verwijderd

Ik wil ook wel zoon 700E, denk dat ie wel wat hoger wil dan mijn Celeron 667 nu wil... en een 700E is veel sneller, mmmm moet ik wel nieuw geheugen. ;(

Greetz

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:50
Dual P3-1GHz here we come >:)

• bonceng
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hehe...over een maandje nieuw speelgoed *D

specs

Verwijderd

In nederland zijn prijsverlagingen prijsvertragingen...of te wel dat duurt en dat duurt maar en dan na een maand gaan ze het hier eens verlagen ..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Kut ik wilde eigenlijk komende week upgraden. Maar ja, volgens mij wachten de winkeliers ook nog eens tot hun voorraad op is.

Verwijderd

In nederland wordt ook een hele rare dollarkoers gehanteerd...1 dollar is dan meer dan 3 gulden (en dit is incl. winstopslag ) echt als de nederlandse pchandels de kapitaalmarkt waren adviseerde ik :
Investeer in dollars....je verdiend er goud geld mee

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Op woensdag 24 januari 2001 17:20 schreef UTMachine het volgende:
Dual P3-1GHz here we come >:)
Daar zit ik wel sterk over na te denken als die p3 1ghz echt 600 tot 650 gulden gaat kosten. Ik wil persee een dual. En dat wachten op die dual van AMD duurt me voor het mooi te lang. Ik heb het geld er voor staan en reden voor een nieuw systeem is ook alleen maar vooruitgang op alle fronten. En ik denk dat ik van een p2 450@600 nu en eerst een p3 750@1001 niet al teveel opschiet, maar ik ben er dus nog niet over uit. Intel is altijd zo lkkr simpel, prop in ,werken. Mjah ik weet het nog niet :)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op woensdag 24 januari 2001 16:39 schreef GarBaGe het volgende:
Tja, ik denk dat een Duron ook beter is.
Voorbeeldje:
dnetc op een Duron 800 = 2,8 Mkeys/sec
dnetc op een P3 800@9xx = 2,4 Mkeys/sec

Een AMD is superieur aan een Intel, zeker kwa floating point.
Bovendien, als je een P3-mobo koopt, weet je zeker dat je die bij de volgende upgrade in de vuilnisbak kan gooien, want Intel doet nix meer met de Socket 370.
AMD blijft voorlopig bij de Socket A.
Ik weet niet hoe XX jouw 9XX is, maar mag ik je er op wijzen dat er iets niet helemaal lekker zit? Bij mijn Celly600@900 zit ik op 2.5, dus als XX een beetje fatsoenlijk XX is, dan zit je toch wel wat hoger hoop ik...

XXX-jes, worsie :P

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
ik denk dat de p3-1ghz nog wel even boven de 1000,- blijft hangen hiero hoor. vergeleken met in de VS word je hier echt genaaid met die prijzen. soms is het gewoon half zo duur daar.

de gf2-mx werd daar geintroduceert voor 120 dollar. dat zou toch geen 300 gulden moeten zijn. en toch is het hier NU NOG ongeveer onmogelijk om een gf-mx onder de 300,- te krijgen.

me thinks me going on vacation to usa.... going only computah shopping!

of japan natuurlijk.. HAI!

Verwijderd

Gewoon via i-net bestellen in USA.
Heb je wel creditcard nodig maar spaart heel veel $$$ 8-)
Pagina: 1