Algmene vraag over moderaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:21
Waarom stressen de mensen zo als iets wat op +3 gemod is eigenlijk -2 moet zijn? Ik zie hele discussies erover of het wel of niet -1 of 0 moet zijn, terwijl dat slechts 1 van de 516 reacties is op een nieuwspost. Wie kan mij uitleggen waarom ze zo fanatiek zijn?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Ik neem aan dat je +3 versus +2 bedoeld :P . Ik snap persoonlijk inderdaad niet waarom je je over zo'n enkel puntje druk maakt. Maar aan de andere kant, dat is mensen hun goed recht :) . Voor een verschil van één punt wordt afaik in principe geen powermod gebruikt.

Een 0 versus -1 discussie kan ik aan de andere kant een stuk beter begrijpen. 0 Impliceert dat je niet zo veel bijdraagt, terwijl -1 zou betekenen dat je 'echt' iets fout hebt gedaan, en mensen hebt beledigd of dergelijke 'ernstigere' zaken (m.u.v. firstpost). Ik kan me uitstekend voorstellen dat je zoiets recht zou willen zetten als je het niet zo bedoeld hebt :) .

Overigens maakt het in mijn ogen niet uit dat het één van de vele reacties is: Jij krijgt die punten mee, het weegt mee in jouw karma, en mensen kijken jou er op aan. Dan maakt het verder niet uit hoeveel andere reacties er staan natuurlijk :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Waarom _ze_ :? zo fanatiek zijn weet ik ook niet, maar ik weet wel dat er een groep mensen is die graag zien dat de goede/interessante reacties van de slechte/nutteloze gescheiden worden. Hoe en wat staat in de TMF FAQ en in de FP moderatie FAQ beschreven.

Als je je een beetje inleest en daarna toch nog vragen hebt dan horen we dat graag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀