[PC] Battlefield 2 crasht voordurent

Pagina: 1
Acties:

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 07:44
Hallo,

Ik heb de laatste weeken een lastig probleempje. Als ik net lekker aan het battlefielden ben (battlefield 2) dan krijg ik OF artifacts, OF ik krijg een zwart scherm met: No input signal.
Nu denk je natuurlijk al, dat is de videokaart. Maar nee, want ik heb hem altijd nog op high kunnen draaien. En daarna kon ik op een gegeven moment alleen nog maar medium draaien, en nu kan ik nog maar op low!!! Dus er is egt iets mis, zelf denk ik dat het in een patch van battlefield 2 zit, want ik heb al vanalles geprobeert, zoals: defrag, memtest, cpu test, format enz. Maar het nadeel is dat je toch de nieuwste patches moet hebben om te spelen. Heeft iemand nog suggesties waar het eventueel ook nog aan zou kunnen liggen? oja voor ik het vergeet, dit zijn mijn specs:

AMD Athlon 64 3700+
Asus A8V Deluxe moederbord met nieuwste bios
Corsair 1gb dual channel ram
300gb sata 8mb hdd (maxtor)
Nvidia geforce 6600gt TOP van asus
480w voeding van Thermaltake

alvast bedankt !

Verwijderd

Je hebt die performance drop alleen met BF 2? of met meer games.
BF2 al op nieuw geinstalled?

• ReX_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:26:
Je hebt die performance drop alleen met BF 2? of met meer games.
BF2 al op nieuw geinstalled?
Het maakt niet uit welke zware benchmark ik ook doe, het is alleen bij battlefield 2, daarom denk ik dat het de patch is (aangezien ik het een half jaar geleden nog volledig op high kon spelen). Ik heb het ook al een paar keer opnieuw geinstalleert ja, zelfs mijn hele pc, maar dit hielp niets:(

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Je geeft zelf al aan dat je artifacts krijgt, dus het is hoogstwaarschijnlijk iets met je VGA.

Ik vermoed de temps, wat zijn die? Draait de fan nog? Hoe is je airflow?

Verwijderd

Je videokaart word te heet.
Heb je je videokaart overgeklocked?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik had gisteren zo'n zelfde probleem.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1128574

Oplossing bij mij was:

Nieuwe drivers installeren
AGP bus op 4X ipv 8X zetten (Indien AGP aanwezig)

Goedkoop bellen via VoIP

• ReX_NL
De airflow in mijn case is goed, en de koeling op mijn vga kaart ook (1 12cm fan en 1 stock van 3cm ofzo) de temps zijn 45 graden stressed. dus dat valt wel mee volgens mij. En nee hij is ook niet overgeklockt. Ik heb zojuist ook even agp op 4x gezet en ga het nu even testen. Bedankt voor de reply's!
Pagina: 1