persoonlijk zou ik een ibm kopen
ibm is goed, western digital ook, komen ook uit dezelfde fabriek, vandaar..
Bij een test in een compublad was de WD net ietsje stiller en sneller dan de IBM (zelfde specs verder, 7200rpm UDMA66, 20,5 GB).
Deze zijn zo rond de 450,--
zie www.storagereview.com voor meer HD-info.
Bij een test in een compublad was de WD net ietsje stiller en sneller dan de IBM (zelfde specs verder, 7200rpm UDMA66, 20,5 GB).
Deze zijn zo rond de 450,--
zie www.storagereview.com voor meer HD-info.
Verwijderd
Zelf heb ik een seagate in m'n kast zitten. Weet niet of dit echt de beste zijn, want ik heb nooit anders gehad
Ze zaten nl. al in de pc toen ik hem kocht en na het 'ombouwen' is de HD meegekomen.
Een goeie HD? Dat is een apparaat dat digitale data zo snel mogelijk en met zo min mogelijk herrie op een zo klein mogelijk oppervlak kan opslaan, en eentje die weinig energie verspild(lees:niet warm wordt)
Een goeie HD? Dat is een apparaat dat digitale data zo snel mogelijk en met zo min mogelijk herrie op een zo klein mogelijk oppervlak kan opslaan, en eentje die weinig energie verspild(lees:niet warm wordt)
Ik zou zo'n ronde nemen... in zo'n leuk rechthoekig doosje. Bij voorkeur luchtdicht afgesloten
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
als ik morgen geslaagd ben ga ik zo'n maxtor 40 plus 7200 rpm kopen, 20 of 30 gig
Seagate
. Wat de rest aangaat, of je nu een IBM, Maxtor, Quantum of Western Digital koopt, geen van die 4 is een miskoop. De prestaties liggen behoorlijk dicht bij elkaar.
Persoonlijk zou ik voor de DiamondMax 40+ of de Quantum Fireball LM gaan
.
Persoonlijk zou ik voor de DiamondMax 40+ of de Quantum Fireball LM gaan
Verwijderd
Ik heb zelf een maxtor 7200rpm, 2mb cache, 20GB harddisk.
Prima schijfje, snel en maakt weinig lawaai.
Prima schijfje, snel en maakt weinig lawaai.
Die IBM, WD, Quantum en maxtor liggen allemaal erg dicht bij elkaar qua snelheid, persoonlijk zou ik voor de IBM gaan...
Als je grotere capaciteit nodig hebt zou ik zeker voor IBM gaan, die 75GXP blaast alle andere Hd's er zonder moeite uit
(ff kijken welke groottes die er zijn van die 75GXP: hmm, 15, 20, 30, 45, 60 en 75)
O, is er ook in 20GB dus, dus lijkt me geen moeilijke keuze: IBM Deskstar 75GXP 20GB
Als je grotere capaciteit nodig hebt zou ik zeker voor IBM gaan, die 75GXP blaast alle andere Hd's er zonder moeite uit
(ff kijken welke groottes die er zijn van die 75GXP: hmm, 15, 20, 30, 45, 60 en 75)
O, is er ook in 20GB dus, dus lijkt me geen moeilijke keuze: IBM Deskstar 75GXP 20GB
Verwijderd
Ik heb een IBM, en ik moet zeggen dat ik er heeeeeeeeeeeeeel tevree over ben. IBM is stil en stabiel, maar meestal wel ietjes duurder.
Maar voor kwaliteit moet je betalen vind ik
/kchong999
Maar voor kwaliteit moet je betalen vind ik
/kchong999
Ik heb zelf Maxtor 40plus 40,9 gig gekocht voor 695 gld in februari en ben nog steeds zeer tevreden
.
Heb 'n IBM Pluto 20,5 Gb 7200 RPM --> snel
en een Seagate 4,3 Gb 5400 RPM -->
en een Seagate 4,3 Gb 5400 RPM -->
Verwijderd
maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor maxtor 
is echt goed!
is echt goed!
Verwijderd
Ik dacht dat de Maxtors dezelfde loopwerken hebben als de IBM. De Maxtors hebben alleen wat extra bescherming dacht ik.
Ik heb zelf 2x 30Gb Maxtor 7200rpm. Geen problemen mee, muis stil en super snel.
Ik heb zelf 2x 30Gb Maxtor 7200rpm. Geen problemen mee, muis stil en super snel.
Pagina: 1