Na weken zoeken achter het probleem dat mijn vriendin haar PC super traag opstarte had ik vandaag besloten een format c: uit te voeren, omdat ik dacht dat haar probleem hiermee opgelost zou worden. Echter na de format zie ik dat haar PC nog steeds dit zelfde probleem heeft. In het begin toen zij deze PC gekocht heeft was er echter geen probleem, nu heeft ze dus al enkele weken te kampen met dit probleem en blijkbaar gaf een format c: geen opslossing.
De PC is een AMD met daarop Windows XP Home Edition, ik zou op de moment niet weten waar mijn probleem ergens kan liggen, volgens mij in ieder geval niet bij de software?? Of moet ik het probleem gaan zoeken in de bios van mijn computer of kan ik hier niets aan veranderen? Graag reactie.
Dank bij voorbaat.
De PC is een AMD met daarop Windows XP Home Edition, ik zou op de moment niet weten waar mijn probleem ergens kan liggen, volgens mij in ieder geval niet bij de software?? Of moet ik het probleem gaan zoeken in de bios van mijn computer of kan ik hier niets aan veranderen? Graag reactie.
Dank bij voorbaat.