Na veel topics over C&C te hebben doorgespit ben ik tot conclusie gekomen om een topic aan te maken met mijn probleem.
Het is als volgt....
Als ik een server start of een server join heb ik super vaak het probleem dat hij zeurt om de firewall als ik eenmaal ga connecten met de andere players.
1. Poorten zijn open gezet in de modem/router ( Speedtouch )
2. Firewall heb ik het toegang gegeven en uitgeschakeld.
3. Allerlij instellingen in Generals bekeken maar lijkt me niets aan de hand te zijn.
4. Ik las vaak over Direct Connect maar dat zie ik nergens staan.
Ik heb :
Hardware :
Windows Xp MCE
Athlon XP 3000+
1024mb ram
9600PRO
Software :
C&C The First Decade waarbij Generals 1.8 bij zit. ( Ik heb het probleem ook bij Zero Hour. )
Het is me al 1 keer gelukt om een server te kunnen joinen maar daarna ging het hopeloos.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft want ik wil graag met vrienden/kennissen online kunnen spelen
, daar heb ik tenslotte het spel vandaag voor aangeschaft
Het is als volgt....
Als ik een server start of een server join heb ik super vaak het probleem dat hij zeurt om de firewall als ik eenmaal ga connecten met de andere players.
1. Poorten zijn open gezet in de modem/router ( Speedtouch )
2. Firewall heb ik het toegang gegeven en uitgeschakeld.
3. Allerlij instellingen in Generals bekeken maar lijkt me niets aan de hand te zijn.
4. Ik las vaak over Direct Connect maar dat zie ik nergens staan.
Ik heb :
Hardware :
Windows Xp MCE
Athlon XP 3000+
1024mb ram
9600PRO
Software :
C&C The First Decade waarbij Generals 1.8 bij zit. ( Ik heb het probleem ook bij Zero Hour. )
Het is me al 1 keer gelukt om een server te kunnen joinen maar daarna ging het hopeloos.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft want ik wil graag met vrienden/kennissen online kunnen spelen
Blij Met Wilco