C&C Generals Connection Probleem

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Na veel topics over C&C te hebben doorgespit ben ik tot conclusie gekomen om een topic aan te maken met mijn probleem.

Het is als volgt....

Als ik een server start of een server join heb ik super vaak het probleem dat hij zeurt om de firewall als ik eenmaal ga connecten met de andere players.

1. Poorten zijn open gezet in de modem/router ( Speedtouch )
2. Firewall heb ik het toegang gegeven en uitgeschakeld.
3. Allerlij instellingen in Generals bekeken maar lijkt me niets aan de hand te zijn.
4. Ik las vaak over Direct Connect maar dat zie ik nergens staan.

Ik heb :

Hardware :
Windows Xp MCE
Athlon XP 3000+
1024mb ram
9600PRO

Software :
C&C The First Decade waarbij Generals 1.8 bij zit. ( Ik heb het probleem ook bij Zero Hour. )

Het is me al 1 keer gelukt om een server te kunnen joinen maar daarna ging het hopeloos.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft want ik wil graag met vrienden/kennissen online kunnen spelen :), daar heb ik tenslotte het spel vandaag voor aangeschaft :)

Blij Met Wilco

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

Verwijderd

Hallo Thunder,

ik heb precies hetzelfde !@#$@# probleem met generals. ik wordt er een beetje verdrietig van... :'( heb je al een antwoord op je vraag?

ik zou het graag horen.

mvg,

iwan
kiwiman@zonnet.nl

Verwijderd

Ja ik ook

AMD Athlon XP 2200+
256 MB Ram
Geforce2 Mx400

Router: Linksys WRT54G

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Voor zover ik het heb gelezen in het "The next decade"(Je weet wel dat pakket met alle delen tot zover) topic is het gewoon een bug die EA niet wil fixen :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Heb ik ook uren mee zitten klooien, de enige mogelijkheid is via VPN, of beter nog, een gebruiksvriendelijke en supergoede variant daarop: Hamachi!

Zoek maar eens op generals en hamachi en je zult zien dat het daarmee wel werkt.

Hamachi is een tool die een beetje lijkt op Steam van Counter-Strike, alleen dan kan je ook elkaars shares bekijken. Er ontstaat tussen jou en je vrienden een soort netwerkje met een eigen IP-range en daarmee is het heel gemakkelijk om games te spelen die eerdere niet werkten (denk ook aan Age of Empires bijvoorbeeld).

:Y)

Veel plezier

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1