Grafische kaart welke?

Pagina: 1
Acties:

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Vriend van me heeft een AMD K6-2 500 met 128mb en heeft er nu een 8mb kaartje inzitten. (UT speelt beetje slecht met software rendering vind ie :) )

Nu wil ie dus een nieuwe videokaart kopen en denkt zelf aan een ViperII (met TV-out). 't mag rond de f.300,- kosten. Graag onderbouwde reacties :)

UPDATE!

Hij zit nu te twijfelen tussen een ViperII en een Voodoo4-4500 (heeft liever geen NVidia) Wat zou de beste keus zijn en waarom? Zijn er eigenlijk mensen hier met een voodoo4?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voodoo 3 3000 denk ik

They made me do it.

Verwijderd

Neem een Guillemot Geforce2 MX....
Beste kaart voor 300,- :)

• Unex
  • Niet online
Ik zou een Geforce II nemen, blijft gewoon een goeie kaart voor zijn geld (270 piek van powercolor zag ik al!).
Viper II sowieso niet nemen, die dingen worden niet meer gemaakt (geen driver updates) en mensen mochten ze zelfs inwisselen tegen een Viper v770 (TNT2, oudere kaart dus).

Ik bedoel de MX uiteraard :)

specs

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

GeForce 2MX » lekker goedkoop, leuke performace, goede driversupport, hoge compatibiliteit.

Ik zou een GeForce 2 ultra halen, maar dat ligt nogal ruim buiten het budget.. :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• InterCC
GeForce 2MX is toch overkill op een K6-2 500?

• InterCC
Op woensdag 24 januari 2001 20:01 schreef -=!ME!=- het volgende:
GeForce 2MX » lekker goedkoop, leuke performace, goede driversupport, hoge compatibiliteit.

Ik zou een GeForce 2 ultra halen, maar dat ligt nogal ruim buiten het budget.. :)
Als je dit gelezen heb waarschijnlijk niet meer: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15424

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Yep, dat wel..

Maar het werkt wel enorm lekker..
En als een upgrade van je mobo, cpu en mem doet, dan kan je videokaart makkelijk mee.

Want die GF2MX ruled.

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Ik haat dit soort reacties, maar nu is het toch echt nodig: GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE.

Week geleden zelfde vraag, uitgebreid antwoord

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107529

Verwijderd

Idd eerst searchen. Op een k6-2 platform zou ik echt een voodoo3 nemen, helemaal voor UT, wat op glide gebaseerd is.
Pagina: 1