🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
keus is.
Ik heb btw ook een hele tijd die combinatie
gehad, en dat ging perfect.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
wou ff weten welke plank het meest geschikt was voor een k6-2 500.
Verwijderd
een radeonn van ati is overkill.
een voodoo3 2000 of 3000 is eigenlijk het mooist voor zn geld/prestatie op zo'n pc.
of als je geld teveel hebt een v5
dan zou je dezelfde framerate houden maar wel met 4xfsaa gok ik lijkt me wel cool
moet binnenkort mn k6-2 500 maar es testen met een voodoo5
dus mijn advies zou luiden een voodoo 3 3000 ,laatste drivers ervoor en klaar
als je het dan nog te langzaam is moet er gewoon een amd k6-3+ in !
Kan je ook een 3dmark score, of wat framerates posten???
Verwijderd
onze bakken zijn nagenoeg gelijk op videokaart na
ben wel benieuwd naar het verschil
mijn 3 mark2000 score is 1400 op 1024x768 16 bit
Geforce256 DDR misschien een goed id?
Quake3 loopt erg lekker (rond de 75fps), evenals UT & Deus Ex.
Waarom ga je niet gelijk voor :DDuron850:D? Gezien de huidige prijzen, een vanzelfsprekende keuze, K6-2 is HET ook eigenlijk niet meer, verkopen dus!!!
Of als je nog ff wilt wachten (zoals ik doe)
Verwijderd
alleen commie nou wil ik ff wten of een tnt2 64bit sneller is dan een v3 dus hoe scoor jij? (zie ook hierboven voor mijn score
gaat mij erom dat ik kan gamen met 2 a 3 pc's.
Verwijderd
laat maar screens zien!
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Correctie: Quake3 Max fps = rond de 85Op dinsdag 16 januari 2001 21:25 schreef kRiTz_C het volgende:
yhey wolfface 75 fps in quake3??? fuck off man je lult uit je nek als je ook maar een beetje van een k6-2 af zou weten dan zou je weten dat dit neit kan ja op 320x240 met alles low zeker
laat maar screens zien!
Quake3 Average fps = rond de 35
Niet gruwelijk snel, maar toch..........
(moet je die screenz nog?
Verwijderd
199 guldentjes, en een Geforce lijkt me zonde van je geld.
P3 800 met Savage4, hoe verzin je het?! Dan ook nog 10 Gb, hoe bedoel je misplaatst geld!!
Die voodoo3 heeft ook nog Glide ondersteuning, zodat spellen die het ook ondersteunen optimaal draaien (UT bijv.)
Daarnaast heb ik veel problemen gehoord met geforce/tnt2 in super socket7 borden.. voodoo3 levert bijna nooit problemen. Is gewoon de meest geschikte kaart
Verwijderd
K6/2-500 met
GF 2 GTS/MX : 2500
GF SDR/DDR : 2500
Voodoo3 : 1500
Voodoo4 4500 : 1300
Voodoo5 5500 : 1500
Voodoo Banshee : 1200
G400max : 1200
TNT2 M64 : 1400
TNT2 Ultra : 1500
Conclusie: Enige zinnige optie is een GeForce 2 MX, de rest is compleet zonde van je geld.
Graag gedaan
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
K6/3-450 is ongeveer even snel als een K6/2-550, dus prima vergelijkbaar naar mijn mening... misschien niet dezelfde resultaten, maar het verschil in performance is op allebei de processoren vrijwel gelijk
Ik zelf een TNT2 systeem gebouwd voor iemand op een K6 systeem met een ASUS P5A bord dat was 1 GROTE RAMP. Ik heb het board moeten wisslen met een VIA based SS7 board en nu draait tie pas lekker
DUS GEEN TNT2 op een ALi board dat wordt
www.tradealliance.nl
nu een hercules 3d prophet 11 mx van zo`n 350 gulden draait ook goed 3dmark score zo rond de 250 nog niks over geclockt ivm met mijn vorige ervaring
Verwijderd
Langzamer dan mn MatroxG200, langzamer dan mijn VooDoo2....
Schokkerige beelden, nooit vloeiend..
Die Geforce kaarten leunen erg zwaar op de CPU en geheugen performance. Op de doos van ASUS staat ook dat ze alleen voor PIII en AMD-Athlon geschikt zijn.
Bijvoorbeeld met Porsche NFS5 doen ze het erg slecht op een P5A mobo.
(ik ben geen Quake/UT fan...
Ik denk dat de goedkoopste oplossing of een Voodoo3 of een G450 Singlehead is, die zijn goedkoper en niet CPU afhankelijk.
(Sorry als de Geforce fans het er niet mee ens zijn, ik vindt gewoon dat zon kaart op een snel systeem moet. En het is maar mijn heel persoonlijke opvatting
Verwijderd
Sinds de K6-2 serie niet geweldig rekent (FPU zuigt helemaal), is het juist handig deze zoveel te ontlasten als maar kan.
Mijn vriend heeft een Diamond Viper V770 Gamers Edition (TNT2-Ultra) op een Epox Apollo MVP-3 chipset (1Mb Cache) met een K6-2 533@550 (5,5*100). Hij haalt net 75% van de 3dMark score van toen ik mijn Hercules 3dProphet II MX in zijn computer zzz.
Dus: Koop een GFII MX kaart, merk maakt geloof ik niet zoveel uit. Deze kaarten zijn er al van onder de Fl. 300,-.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
nou, ik heb gisteren dus een Diamond Viper 770 Ultra (RIVA TNT2 Ultra, 32 MB AGP) gekocht, en dat ding zuigt nogal: Need For Speed 5 draait voor geen meter, en halverwege 3DMark 2000 kapt ie ermee
Dit is inderdaad heel vaag want er zat eerst een Voodoo Banshee in en daarmee draaide het zaakje nog perfect. Je zou toch zeggen dat een TNT2 Ultra toch net "ietsjes" sneller moet zijn dan een Banshee???
of zal ik toch maar een GeForce2 MX halen??? :?:?:?:?
hellupp!!!!
Verwijderd
maar cpu is de grootste bottleneck die gf2 heeft t&l dus die vraagt wat minder cpu power ik denk dat een k6-3 450 + kopen de enige oplossing is dit is de snelste k6
de +staat voor meer l1 en l2 cache hij is stukken sneller ,koeler en beter te oc'en er wordt gezegd dat deze cpu makkeelijkk op 600mhz kan probeer dat maar es met je k6-2 dat wil nie
een k6-3 450 presteert beter dan een k6-2 550
de k6-450 + @ 600mhz helemaal
ik heb nu een v3 op mn asus p5 a-b bord (jah das ene ali) ga binnenkort een voodoo5 of geforce2 mx probere
wat zou de ati radeon doen?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
MVP3 chipset loopt ie stabiel op.
toe, bewijs je laatste eer nog eens aan 3DFX
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
eehm, niet bijzonder hoog in 1024x768 (normal), haal ik iets van 30 fps.. maar ik wil binnenkort toch gaan upgraden naar een duron, en dan heb ik in ieder geval alvast een goede videokaart..GeForce2 MX op een k6-2 450?????
Kan je ook een 3dmark score, of wat framerates posten???
:):):) leve 3dfx!!!!! :):):)
Even mosterd na de maaltijd:
ASUS P5A
AMD K6-3 450
eerst een Savage4 32 MB en
daarna een een TNT2 Pro erop gehad:
een brok elende
daarna een Voodoo3 2000 en zo stabiel
als een tank (tonnetje of 60)
dus:
goede keuze
greets,
Peet
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit
Over de GeForce op een K6-2, dat zou ik niet doen, de GeForce heeft namelijk een behoorlijke hoeveelheid minimum CPU power nodig om behoorlijk te presteren. Op een PII 450 gaat het al niet echt optimaal, en die is toch zonder twijfel een pak sneller dan een K6-2 500.
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd